Dat is wel jammer Keulen is een leuke stad.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen week dus ook. Vandaar dat Keulen niet door gaat.
Dit is het plan, maar ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat heb ik hier met mijn vader en jongste zusje. Ga je naar een feest?
Vorig jaar was het ook enorm vet op het feest waar we waren.Ik baal alleen wel nog steeds dat ik beloofd had te bobben.Maar helaas hebben de wederhelften van mijn beste vriend en een andere vriend blijkbaar andere plannen voor dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel willen maar druk zijn met andere dingen. Uitverkocht zal het voorlopig nog niet zijn hoop ik.
Jammer, Keulen klonk als een leuk plan.
Sterkte vastquote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Californium het volgende:
Slapen
Morgen om 10.00 afspraak. Waarom zo vroeg...
Dat is het zeker! Al is het wel jammer als je als een van de weinige alleen staat als de klok 12 uur slaatquote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer Keulen is een leuke stad.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)invloed-suicide.htmlquote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Harmankardon het volgende:
Meeste zelfmoorden zijn volgens mij rond kerst omdat iedereen dan van de rest het gevoel heeft dat die het zo gezellig en leuk hebben. Maar kan ook zomaar een urban legend zijn.
Hmm, maandagen zijn dus populair.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)invloed-suicide.html
Ik dacht juist altijd vlak na de zomervakantie omdat mensen dan in een gat vallen als ze in/voor de zomer ontslagen zijn,het slecht weer is en de 'leuke dingen' wegvallen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Harmankardon het volgende:
Meeste zelfmoorden zijn volgens mij rond kerst omdat iedereen dan van de rest het gevoel heeft dat die het zo gezellig en leuk hebben. Maar kan ook zomaar een urban legend zijn.
No shit, erna kun je niet zoveel meer doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Harmankardon het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen
Ik knorde van het lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit, erna kun je niet zoveel meer doen.
Klinkt leuk. Wel een mooie regeling voor de 'regelneven'quote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het plan, maar ik moet het nog zien.
Ook gratis kaartje voor jezelfquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het plan, maar ik moet het nog zien.
Bronnen die ik vind hebben het over januari en de lentemaanden. In november en december is het zelfmoordcijfer een stuk lager, maar dat zal per jaar varieren. Het is niet een heel recente bron.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik knorde een beetje.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Harmankardon het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen
Dat was een beetje de kern van de garp.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit, erna kun je niet zoveel meer doen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat was een beetje de kern van de garp.
Ga een dansje doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
M'n crush wilt met mij gaan schaatsen.
Wil.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
M'n crush wilt met mij gaan schaatsen.
Net zoals wat er staat in het artikel wat fas post, zal er geen bepaalde jaartijd aan verbonden zijn. Ben je eenzaam met kerst, dan ben je dat daarvoor ook wel. Dan is kerst niet echt een trigger meer. Het zijn vaak juist zaken die in de directe leefomgeving effect hebben op het al negatieve gevoel en neerslachtigheid die dan de emmer doen overlopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht juist altijd vlak na de zomervakantie omdat mensen dan in een gat vallen als ze in/voor de zomer ontslagen zijn,het slecht weer is en de 'leuke dingen' wegvallen.
Och ik ben weer eens een spuitelf zie ik. Je hebt nog een betere bron ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)invloed-suicide.html
Avondquote:
Ik heb het net gelezen.Ik kan het me haast niet voorstellen dat je dat doet,al dacht ik daar ooit anders over.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals wat er staat in het artikel wat fas post, zal er geen bepaalde jaartijd aan verbonden zijn. Ben je eenzaam met kerst, dan ben je dat daarvoor ook wel. Dan is kerst niet echt een trigger meer. Het zijn vaak juist zaken die in de directe leefomgeving effect hebben op het al negatieve gevoel en neerslachtigheid die dan de emmer doen overlopen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje jaloers op blije verliefde mensen
Al die getraumatiseerde mensen ook die je dan achterlaatquote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Avond
[..]
Ik heb het net gelezen.Ik kan het me haast niet voorstellen dat je dat doet,al dacht ik daar ooit anders over.
Dan moet je het je toch nog wel kunnen voorstellen?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Ik heb het net gelezen.Ik kan het me haast niet voorstellen dat je dat doet,al dacht ik daar ooit anders over.
Wat bedoel je? Zelfmoord?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Avond
[..]
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je het je toch nog wel kunnen voorstellen?
Ja, vooral vanwege de mensen die je achter laat.quote:
Ik heb twee mensen gezien die voor de trein sprongen (apart dan hé), eentje toen was ik 12 en de ander 17 en ik droom er nog steeds over.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die getraumatiseerde mensen ook die je dan achterlaat
Ik heb een kennis gezien die van een flat is gesprongen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen gezien die voor de trein sprongen (apart dan hé), eentje toen was ik 12 en de ander 17 en ik droom er nog steeds over.
Klopt, maar zo denk je dan niet. Suicidale mensen denken vaker dat het juist beter is als zij verder leven zonder diegene in hun leven. Omdat zij vaak van mening zijn dat ze niet alleen zichzelf maar iedereen om hen heen tot last zijn en in de weg zitten en het beter is als zij er niet meer zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
[..]
Ja, vooral vanwege de mensen die je achter laat.
Zelfmoord een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef aeque het volgende:
Ik snap het juist beter dat het in de lente/zomer maanden vaker gebeurd. De mensen om je heen zijn dan vaak 'blijer' door het goede weer etc. Kan me dan voorstellen dat het dan nog eenzamer voelt.
[..]
Klopt, maar zo denk je dan niet. Suicidale mensen denken vaker dat het juist beter is als zij verder leven zonder diegene in hun leven. Omdat zij vaak van mening zijn dat ze niet alleen zichzelf maar iedereen om hen heen tot last zijn en in de weg zitten en het beter is als zij er niet meer zijn.
Of ze zien wel dat ze mensen pijn zullen doen, maar hun eigen pijn is zwaarder gaan wegen dan dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef aeque het volgende:
Ik snap het juist beter dat het in de lente/zomer maanden vaker gebeurd. De mensen om je heen zijn dan vaak 'blijer' door het goede weer etc. Kan me dan voorstellen dat het dan nog eenzamer voelt.
[..]
Klopt, maar zo denk je dan niet. Suicidale mensen denken vaker dat het juist beter is als zij verder leven zonder diegene in hun leven. Omdat zij vaak van mening zijn dat ze niet alleen zichzelf maar iedereen om hen heen tot last zijn en in de weg zitten en het beter is als zij er niet meer zijn.
Die mensen zien het niet als tijdelijk probleem. Daar gaat het juist mis. Zij zien het als iets wat nooit meer gaat veranderen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zelfmoord een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem.
Zou kunnen. Het ligt er ook maar net aan hoe de persoon in kwestie zelf is. Maar wat ik weet is dat het vaak mensen zijn die zichzelf als zo minderwaardig zien dat het in hun ogen voor de gehele wereld beter is als zij er niet meer zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ze zien wel dat ze mensen pijn zullen doen, maar hun eigen pijn is zwaarder gaan wegen dan dat.
Van de andere kant: wederom wellicht een broodje aap, maar ik begrijp wel dat meer mensen in Scandinavië zelfmoord plegen want winter en continu donker en koud. Bleh.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef aeque het volgende:
Je mag wel verliefd worden op mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje jaloers op blije verliefde mensen
Dat hoeft niet zo te zijn. Soms is het voor permanente problemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zelfmoord een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |