Het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
Ik heb het altijd thuis met familie gevierd. En dan niet de hele familie, maar gewoon het gezin. En vroeger nog wel eens met de buren samen.Dat vond ik wel fijn. Gewoon lekker knus binnen met hapjes, drankjes en gezelligheid.
Ik hoef niet echt naar een party of zo.
Is het echt zo ergquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meer dat ik echt niet thuis wil zitten met ouders en opa, want dat is wel verschrikkelijk. Elke andere optie is dan goed.
Vorig jaar heb ik 12 uur gemist door de partyquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
Ik heb het altijd thuis met familie gevierd. En dan niet de hele familie, maar gewoon het gezin. En vroeger nog wel eens met de buren samen.Dat vond ik wel fijn. Gewoon lekker knus binnen met hapjes, drankjes en gezelligheid.
Ik hoef niet echt naar een party of zo.
Ja, zelfde met kerst, hangt ook zo'n sfeer omheen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in mijn eentje thuis gezeten maar dat voelde toch wel een beetje eenzaam als buiten iedereen het leuk aan het hebben was
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 12 uur gemist door de party
Eens maar nooit weer
Ik heb 12 uur wel eens gemist omdat ik zat te schijtenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 12 uur gemist door de party
Eens maar nooit weer
Dit jaar gaat iedereen met andere vriendengroepen wat doen ofzo, mag ik van hun best bij aanschuiven maar ik vind het leuker als er wat meer mensen zijn die ik ken.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je studeert en zit op kamers, hoe kan je geen feestje hebben met oud en nieuw?
Dat had ik afgelopen week dus ook. Vandaar dat Keulen niet door gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Baksels.
Ik heb wel plannen maar ik opperde vandaag om de kaartjes alvast te halen en daar werd niet heel enthausiast op gereageerd.
Met kerst zou ik er minder moeite mee hebben, maar dat heb ik ook nooit echt gevierd.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zelfde met kerst, hangt ook zo'n sfeer omheen.
Begrijpelijk, dat heb ik hier met mijn vader en jongste zusje. Ga je naar een feest?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meer dat ik echt niet thuis wil zitten met ouders en opa, want dat is wel verschrikkelijk. Elke andere optie is dan goed.
Idem. Al was die van vorig jaar wel erg triest.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met kerst zou ik er minder moeite mee hebben, maar dat heb ik ook nooit echt gevierd.
Wat was er vorig jaar?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Idem. Al was die van vorig jaar wel erg triest.
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kerstdiner van de new york pizza in bushokje.
[..]
[..]
Ja dat dus.quote:
Ik snap dat dat wel eens kan vervelen jaquote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. En na 20 jaar van hetzelfde heb ik de laatste jaren sowieso liever wat anders...
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel willen maar druk zijn met andere dingen. Uitverkocht zal het voorlopig nog niet zijn hoop ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen week dus ook. Vandaar dat Keulen niet door gaat.
[..]
Ahw...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Awh ;/quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |