Dat is wel jammer Keulen is een leuke stad.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen week dus ook. Vandaar dat Keulen niet door gaat.
Dit is het plan, maar ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat heb ik hier met mijn vader en jongste zusje. Ga je naar een feest?
Vorig jaar was het ook enorm vet op het feest waar we waren.Ik baal alleen wel nog steeds dat ik beloofd had te bobben.Maar helaas hebben de wederhelften van mijn beste vriend en een andere vriend blijkbaar andere plannen voor dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel willen maar druk zijn met andere dingen. Uitverkocht zal het voorlopig nog niet zijn hoop ik.
Jammer, Keulen klonk als een leuk plan.
Sterkte vastquote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Californium het volgende:
Slapen
Morgen om 10.00 afspraak. Waarom zo vroeg...
Dat is het zeker! Al is het wel jammer als je als een van de weinige alleen staat als de klok 12 uur slaatquote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer Keulen is een leuke stad.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)invloed-suicide.htmlquote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Harmankardon het volgende:
Meeste zelfmoorden zijn volgens mij rond kerst omdat iedereen dan van de rest het gevoel heeft dat die het zo gezellig en leuk hebben. Maar kan ook zomaar een urban legend zijn.
Hmm, maandagen zijn dus populair.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)invloed-suicide.html
Ik dacht juist altijd vlak na de zomervakantie omdat mensen dan in een gat vallen als ze in/voor de zomer ontslagen zijn,het slecht weer is en de 'leuke dingen' wegvallen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Harmankardon het volgende:
Meeste zelfmoorden zijn volgens mij rond kerst omdat iedereen dan van de rest het gevoel heeft dat die het zo gezellig en leuk hebben. Maar kan ook zomaar een urban legend zijn.
No shit, erna kun je niet zoveel meer doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Harmankardon het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen
Ik knorde van het lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit, erna kun je niet zoveel meer doen.
Klinkt leuk. Wel een mooie regeling voor de 'regelneven'quote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het plan, maar ik moet het nog zien.
Ook gratis kaartje voor jezelfquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het plan, maar ik moet het nog zien.
Bronnen die ik vind hebben het over januari en de lentemaanden. In november en december is het zelfmoordcijfer een stuk lager, maar dat zal per jaar varieren. Het is niet een heel recente bron.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik knorde een beetje.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Harmankardon het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen
Dat was een beetje de kern van de garp.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit, erna kun je niet zoveel meer doen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat was een beetje de kern van de garp.
Ga een dansje doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
M'n crush wilt met mij gaan schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |