Die kerst filmquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ties02, Paxcon en Slobeend herkennen dit.
Ik heb de nieuwe cd van Danny Vera 'gekocht'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even wat muziek opgezet van Birdy.
Kingstown weet niet wat dit is.
Ik ken het meer van de afleveringen gewoon, wist niet eens dat er een film van was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kerst film
Ik ken wel alleen de Nederlandse versie
"Spuug uit spuug uit spuug uit"
Ben je weer illegaal aan het doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe cd van Danny Vera 'gekocht'.
Danny Vera is je daar erg 'dankbaar' voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe cd van Danny Vera 'gekocht'.
Een beetje wel jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben je weer illegaal aan het doen?
Ik ga wel naar zijn nieuwe tour. Dus hij verdient wel wat aan me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny Vera is je daar erg 'dankbaar' voor
Paxcon en ik zijn niet zo blij dat hij niet gewoon in Groningen optreedt. Danny herinnert zich mij ongetwijfeld nog als die jongen met baret die vorige juni met hem op de foto is geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
[..]
Ik ga wel naar zijn nieuwe tour. Dus hij verdient wel wat aan me.
Dan komen jullie gewoon naar Amsterdam, of misschien ga ik naar zijn show in Leiden dat is ook niet zo ver weg voor mij. Voor jullie is denk ik Borger het dichtstbij in Drenthe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn niet zo blij dat hij niet gewoon in Groningen optreedt. Danny herinnert zich mij ongetwijfeld nog als die jongen met baret die vorige juni met hem op de foto is geweest.
Je zal vast een onuitwisbare indruk hebben gemaakt, Cnor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij mij herkendHeb toen bij VI wel even met hem gesproken, maar ja hij ziet natuurlijk heel veel mensen.
Nee dat past niet in het thema. Maar als ik onvoldoende verzoekjes heb dan draai ik hem wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg ik nog te horen of de door mij voorgestelde artiest binnen het space thema past?
Die Amsterdamse tongval herkent hij uit duizenden. Als je nu ook nog zijn CD echt zou kopen in plaats van illegaal zou downloaden was je helemaal uniek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan komen jullie gewoon naar Amsterdam, of misschien ga ik naar zijn show in Leiden dat is ook niet zo ver weg voor mij. Voor jullie is denk ik Borger het dichtstbij in Drenthe.
Ik vraag me af of hij mij herkendHeb toen bij VI wel even met hem gesproken, maar ja hij ziet natuurlijk heel veel mensen.
Vast wel. Vooral het goeie accent is hij vast niet vergeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zal vast een onuitwisbare indruk hebben gemaakt, Cnor.
Ik was het wel van plan maar er staan maar 7 nummers op, dat vond ik een beetje zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nu ook nog zijn CD echt zou kopen in plaats van illegaal zou downloaden was je helemaal uniek.
Ik vond mijn redenatie waterdicht, erg jammer dit. Gelukkig had ik nog een ander verzoekje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat past niet in het thema. Maar als ik onvoldoende verzoekjes heb dan draai ik hem wel.
Voor de 2e artiest kan ik wel wat verzinnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn redenatie waterdicht, erg jammer dit. Gelukkig had ik nog een ander verzoekje.
Gelukkig ben jij er nog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog!Ah ik ben net op tijd weer even op mijn plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij met je meet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Over kuttopics gesproken, komt er nou nog een meet in 2015?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie niet gewoon naar VBL?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik ben net op tijd weer even op mijn plek
VBL![]()
Cnor moet daar eigenlijk gewoon modden nu.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet gewoon naar VBL?
VBL
Ik zit in de huiskamer en loop af en toe naar mijn pc, kutje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnor moet daar eigenlijk gewoon modden nu.
Zit de kantjes er vanaf te lopen.
Ik alleen als Karina komt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als jij komt natuurlijk en Guus.
Behalve jij, Liesje en Commando Durgshond. Dat was wel even gezellig ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
vorige keer was met die bioscoop toch?
die was juist wel gezellig meen me te herinneren, alleen ging iedereen vroeg weg
Alleen ik ging vroeg weg volgens mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
vorige keer was met die bioscoop toch?
die was juist wel gezellig meen me te herinneren, alleen ging iedereen vroeg weg
Timmmm wil wel, heb ik uit betrouwbare schedel vernomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef sp3c het volgende:
ik ga alleen als timtimtim gaat maar die is ineens into klaverjassen
cnor en guusprog en die andere drugshond niet heel veel laterquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen ik ging vroeg weg volgens mij.
Door die kuttrein.
Nee die was er niet. Die mag ook niet komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:43 schreef sp3c het volgende:
maar mijn korsakov vertroebelt de zaken
ik weet niet meer of donalddik erbij was
Die was er toen bij met die film. Ik vind hem wel een leuke gozer. Van mij mag hij mee hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:43 schreef sp3c het volgende:
maar mijn korsakov vertroebelt de zaken
ik weet niet meer of donalddik erbij was
Maar jij hebt even niks te zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was er toen bij met die film. Ik vind hem wel een leuke gozer. Van mij mag hij mee hoor.
Ik ging samen met jou weg of net iets erna ook vanwege de trein. Kuteind terug was dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen ik ging vroeg weg volgens mij.
Door die kuttrein.
Nee ik mag zeker niet mee van jou he? Nou ja ik vind meets toch supereng.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij hebt even niks te zeggen.
Ohja, ik liep te snel ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging samen met jou weg of net iets erna ook vanwege de trein. Kuteind terug was dat.
Je mag wel mee, je mag alleen niks zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik mag zeker niet mee van jou he? Nou ja ik vind meets toch supereng.
Inderdaad, zeikende ouwe taarten die zeggen dat we stil moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef sp3c het volgende:
zolang het maar niet weer een film is vind ik alles best
En ik loop normaal al hard kun je nagaan hoe hard jij liepquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, ik liep te snel ofzo.
Toen kwam jij me rennend inhalen.
Dan kom ik niet. Ik zeg niet veel maar helemaal niks zeggen lukt me niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag wel mee, je mag alleen niks zeggen.
Ik ben er dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als jij komt natuurlijk en Guus.
Ah kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben er dan natuurlijk.
Tem moet ook komen!
Je mag wel af en toe gewoon praten. Op commando.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik niet. Ik zeg niet veel maar helemaal niks zeggen lukt me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag wel af en toe gewoon praten. Op commando.Alleen als we ergens naartoe gaan waar geen bosjes zijn dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon ff scherenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als we ergens naartoe gaan waar geen bosjes zijn dan.
Arie moet dan echt een teringeind reizen, dat gun ik hem wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
en mani, die heeft toch niets te doen dan voetbal kijken via janlul en pallets verbranden
om bier te halen natuurlijk he kutquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als het een leuke barman is... dat durf ik wel.
Je mag wel tegen mij praten. Zonder accent graag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoop wel dat uccie komt, anders ken ik niemand. Behalve Tem dan, maar weet niet of ik die herken met kleren aan.
Waar woont Mani dan? Ik weet wel dat Pax en Johannes in Groningen wonen,maar Mani weet ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arie moet dan echt een teringeind reizen, dat gun ik hem wel.
Dat wil je niet, geloof me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef sp3c het volgende:
gewoon die kroeg onder guusprog zijn huis, kan die nog een liedje zingen enzo
Dit jaar gaat niet echt meer lukken nee. Is ook nog 3 weken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef OProg het volgende:
Maar het zal wel het nieuwe jaar worden natuurlijk.
Zoveel grappen in deze zin hequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
anders kom ik niet, tenzij tim komt, dan kom ik misschien
leg ze anders ff uit corquote:
Oh de meet in 2057, ik ben erbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoop wel dat uccie komt, anders ken ik niemand. Behalve Tem dan, maar weet niet of ik die herken met kleren aan.
Beetje positief, 2015,quote:
Kom op.quote:
Tijdens de meetquote:
Dan moet het niet te ver zijn, heb ik hopelijk geen auto meer....ja of wel, maar dan moet ik zelf benzine betalen.quote:
Deal. Zal het mijn beste Utrechts proberen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mij praten. Zonder accent graag.
Gewoon met de trein. Het is niet alsof het nachtwerk wordt denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet het niet te ver zijn, heb ik hopelijk geen auto meer....ja of wel, maar dan moet ik zelf benzine betalen.
Ik pas anders wel onder een brug.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon met de trein. Het is niet alsof het nachtwerk wordt denk ik.
Ik moet ook zelf de trein betalen, zo werkt dat nou eenmaal uccie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet het niet te ver zijn, heb ik hopelijk geen auto meer....ja of wel, maar dan moet ik zelf benzine betalen.
Rofldam is dan een optie, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is voor mij te ver. Dan moet ik om half 11 of zo al naar huis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rofldam is dan een optie, bijvoorbeeld.
Nou.....als het goed is, hoef ik dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet ook zelf de trein betalen, zo werkt dat nou eenmaal uccie.
We kunnen ook wat eerder beginnen he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is voor mij te ver. Dan moet ik om half 11 of zo al naar huis.
Leiden is een tussenoplossing.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk, deze bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef sp3c het volgende:
gewoon smiddags al in de kroeg gaan zitten en daar eten
Lekker tussen de studenten.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
We kunnen ook wat eerder beginnen he?
Dat is prima. Al ga ik natuurlijk sowieso liever niet naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef sp3c het volgende:
gewoon smiddags al in de kroeg gaan zitten en daar eten
Sowieso omdat we elkaar bij daglicht dan al zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef sp3c het volgende:
dan ben ik om een uur of 10 wel klaar met jullie kutkoppen
Ik ga natuurlijk niet naar 020.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dat is prima. Al ga ik natuurlijk sowieso liever niet naar Rotterdam.
Stiekem heb je gewoon altijd de tijd van je leven daar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Dat is prima. Al ga ik natuurlijk sowieso liever niet naar Rotterdam.
Ja nou geweldig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Stiekem heb je gewoon altijd de tijd van je leven daar.
Dat vind ik wel jammer, ik hoorde er goede dingen over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef OProg het volgende:
Als ik veel zuip ga ik ook niet zingen trouwens.
6 keer Philips Stadion is geen probleem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer, ik hoorde er goede dingen over.
Ik stem ook voor Leiden.quote:
Nachttrein.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, anders zouden ze wel ergens anders wonen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef OProg het volgende:
[..]
6 keer Philips Stadion is geen probleem.
Maar Brabo's hebben dan ook weinig smaak natuurlijk.
Meet in Den Haagquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
leids ontzet vooral maar dat is dan niet
gewoon bij random mensen in de tuin bier drinken ... dikke topshow
Beetje moeite doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de nachtbus zeker, dan ben ik 100 uur onderweg man.
Waarom? Zo gezellig zijn jullie nou ook weer niet. Met je 'je mag niks zeggen alleen op commando'.quote:
Nee hoor. Nachttrein terug naar CS is iets van 50 min schat ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de nachtbus zeker, dan ben ik 100 uur onderweg man.
Sta je op de tram te wachten....draadbreuk, ja heel bereikbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:08 schreef sp3c het volgende:
voor mij dan
haha, en zelfs dat niet altijd want alles is altijd stuk
Maar ze woont niet op het station, ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor. Nachttrein terug naar CS is iets van 50 min schat ik.
Dat ging over Drugshond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? Zo gezellig zijn jullie nou ook weer niet. Met je 'je mag niks zeggen alleen op commando'.
Ja en dan moet ik nog naar huis he? Met de bus die de hele wereld in de rondte rijdt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor. Nachttrein terug naar CS is iets van 50 min schat ik.
I know maar dat is in een stad als Adam ook niet echt onoverkomelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ze woont niet op het station, ga ik vanuit.
Je moet je haar wassenquote:
Ja graag, ik snap er geen ruk van.quote:
Nee hoor, ben al 10 min niet van plek veranderd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef anonymoussie het volgende:
Wat zit iedereen hier te stuiteren zeg.
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al 10 min niet van plek veranderd.
Bedankt Ans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Leiden is een leuke stad, niet te klein, niet te groot, bereikbaar voor iedereen.
Dat gaat hem zeker niet worden.quote:
Dat maakt het niet per definitie beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zit wel geplakt aan Rotterdam.
Maakt Rotterdam wel beter. Behalve voor Karina.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat maakt het niet per definitie beter.
De oude tolquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Kom anders gezellig naar Sassenheim jongens, wij hebben een McDonalds.
Alleen geen riolering, dat is een beetje jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
ZOnder mij is het vast veel gezelliger hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maakt Rotterdam wel beter. Behalve voor Karina.
Smoesjequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOnder mij is het vast veel gezelliger hoor.
Ga je nou weer de Toren Corrie doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik dan in jouw plaats gaan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Of Den Haag, is misschien wel het handigst dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maakt Rotterdam wel beter. Behalve voor Karina.
2uur 42 minuten maarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Leiden is een leuke stad, niet te klein, niet te groot, bereikbaar voor iedereen.
Dit lijkt mij ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen ook discobowlen zoals je hebt kunnen lezen!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ontzettend leuk!
Voor mij meer dan 3 uur, maar dat heb ik er voor over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2uur 42 minuten maar
Maar goed, Mani had nog een langere reistijd om bij mij te komen.
Oké, ik ben om (als Mani ook komt).quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor mij meer dan 3 uur, maar dat heb ik er voor over.
Nieuwjaarsduik maar meteen dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of Den Haag, is misschien wel het handigst dan.
Kan je ook Knopfler bowlen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We kunnen ook discobowlen zoals je hebt kunnen lezen!
Oja dat wilde ik nog eens doen, en Johannes ook dacht ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nieuwjaarsduik maar meteen dan.
Nee wel Knopflerzwemmen, dan draaien ze 3 uur lang Twisting by the pool.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook Knopfler bowlen?
Oh Johannes hier op het Museumplein is nu een schaatsbaan en weet je wat je daar ook kunt doen zag ik op AT5... curlingquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook Knopfler bowlen?
Hopelijk kan ik mijn bier-overgewicht kwijt trainen door onderkoeld te raken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat wilde ik nog eens doen, en Johannes ook dacht ik.
Is het proberen waard lijkt me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik mijn bier-overgewicht kwijt trainen door onderkoeld te raken.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even wat muziek opgezet van Birdy.
Kingstown weet niet wat dit is.
Broodjes Unox wel omzeilen. Meer ijszeilen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het proberen waard lijkt me.
Ik houd niet zo van schaatsen, maar curling lijkt mij het ultieme genotquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Johannes hier op het Museumplein is nu een schaatsbaan en weet je wat je daar ook kunt doen zag ik op AT5... curling
Lijkt me énig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee wel Knopflerzwemmen, dan draaien ze 3 uur lang Twisting by the pool.
Ik heb het nagevraagd, het is wederzijds.quote:
Ik zie mezelf al om zo'n bezem heen gevouwen over dat ijs glijden...quote:
Schreeuwen is ook heel belangrijk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al om zo'n bezem heen gevouwen over dat ijs glijden...
Helemaal mee eens. Curlmeet dan maar!quote:
Is dit de jaren '80?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Wel ken ik een film die Birdy heet. Toen Karen Young nog sexy was en Peter Gabriel nog kut muziek maakte.
Dat laatste is trouwens altijd het geval geweest.
Zulke worsten moet je sowieso mijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Broodjes Unox wel omzeilen. Meer ijszeilen waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd, het is wederzijds.
Kom je ook?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Wel ken ik een film die Birdy heet. Toen Karen Young nog sexy was en Peter Gabriel nog kut muziek maakte.
Dat laatste is trouwens altijd het geval geweest.
Soms zie je zo'n mooie worst, die kan je niet laten schietenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zulke worsten moet je sowieso mijden.
Dat lijkt me eigenlijk nog best tof ook joh!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helemaal mee eens. Curlmeet dan maar!
Hij moet helemaal uit Berlijn komen, weet je hoe ver dat is met de fiets.quote:
Huub Hitler doet dat in 4 uur met de auto.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet helemaal uit Berlijn komen, weet je hoe ver dat is met de fiets.
Wees maar niet bang...dat schreeuwen zal ik niet overslaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schreeuwen is ook heel belangrijk!
[..]
Helemaal mee eens. Curlmeet dan maar!
[..]
Is dit de jaren '80?
Ik heb het uitgebreid bestudeerd bij de Olympische Spelen dus in theorie ben ik een expert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk nog best tof ook joh!
Waar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gisteren heb ik poezennieuws gepost.
Dat is het ergste.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd, het is wederzijds.
Dan zijn jullie de enigen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat wilde ik nog eens doen, en Johannes ook dacht ik.
Ik heb een prachtig tapijt en een heus bed hier op zolder!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er een meet is in de randstad wil ik bij Mani blijven slapen!
Jeugdtrauma?quote:
we schuiven jouw gewoon over het ijs ... hoeven we alleen maar schoentjes en bezempjes te hurenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al om zo'n bezem heen gevouwen over dat ijs glijden...
Wat voor een? Was je bang?quote:
Ik sta te popelen om daar mijn sporen achter te laten!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig tapijt en een heus bed hier op zolder!
Ow die poes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grumpy Cat verdient meer dan Christiano Ronaldo
Ik ga vast in zo'n nboei zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
we schuiven jouw gewoon over het ijs ... hoeven we alleen maar schoentjes en bezempjes te huren
Je bent zelf goddelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow die poes.
Die poes is echt goddelijk.
Ik ga ff kijken.
Als je goed hebt opgelet bij curling heb je meer stenen nodig dan Uccie. Dus misschien heeft ze nog wat nichten ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
we schuiven jouw gewoon over het ijs ... hoeven we alleen maar schoentjes en bezempjes te huren
Ja. Ken je die film niet? Njos kan je vertellen dat Nicholas Cage daarin speelde.quote:
Al een jaar of 7 niet meer.quote:
Jawel, maar die passen niet in zo'n plastic boei. Ik ben de enige in mijn soort in de familie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet bij curling heb je meer stenen nodig dan Uccie. Dus misschien heeft ze nog wat nichten ofzo.
Ja behalve mijn oudste, maar die weet niet dat hij er zelf eentje is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nooit problemen met vogels gehad. Maar ik bedoel dat vogels ons ook raar vinden.
ja als je gelijk als een pro wilt spelen dan heb je wat meer shit nodigquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet bij curling heb je meer stenen nodig dan Uccie. Dus misschien heeft ze nog wat nichten ofzo.
Ik kan je wel alles vertellen over Harry Potter en Lord of the Rings. Ha, dat lukt jou vast niet!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Ken je die film niet? Njos kan je vertellen dat Nicholas Cage daarin speelde.
Vietnamveteraan die denkt dat hij kan vliegen als een vogel. Zal het plot niet verklappen, maar dat vliegen lukte niet.
[..]
Al een jaar of 7 niet meer.
Niet eentje van basisschool leeftijd ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar die passen niet in zo'n plastic boei. Ik ben de enige in mijn soort in de familie.
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
probeer dat ding eerst maar eens naar de overkant te krijgen
Godverdomme sp3cquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef sp3c het volgende:
in 020 sproeien ze natuurlijk gas, das een behoorlijke handicap
Ik vraag me af of honden ook het besef hebben dat ze geen mensen zijn maar honden!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja behalve mijn oudste, maar die weet niet dat hij er zelf eentje is.
Johannes L.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je wel alles vertellen over Harry Potter en Lord of the Rings. Ha, dat lukt jou vast niet!
[..]
Niet eentje van basisschool leeftijd ofzo?
Als de AIVD meeleest, ik ben heus geen kinderlokker!
Er is altijd wel wat leukers te doen, dan kun je net zo goed altijd thuisblijven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Takaiki het volgende:
Meh ik kom niet, vast leukere dingen in de buurt te doen
Oh ja achternichtjes ofzo wel. Maar die zijn inmiddels ook al bijna groter dan ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je wel alles vertellen over Harry Potter en Lord of the Rings. Ha, dat lukt jou vast niet!
[..]
Niet eentje van basisschool leeftijd ofzo?
Als de AIVD meeleest, ik ben heus geen kinderlokker!
Jammer Takkie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Takaiki het volgende:
Meh ik kom niet, vast leukere dingen in de buurt te doen
Kunnen ze al wel lezen en schrijven?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja achternichtjes ofzo wel. Maar die zijn inmiddels ook al bijna groter dan ik.
Tja dat doe ik dus bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat leukers te doen, dan kun je net zo goed altijd thuisblijven.
Ligt eraan of ze als pup lang genoeg bij de moeder mochten blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af of honden ook het besef hebben dat ze geen mensen zijn maar honden!
Die van mij maakt geen onderscheid tussen mensen, honden, knaagdieren of insecten. Hij wil gewoon met iedereen vrienden zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af of honden ook het besef hebben dat ze geen mensen zijn maar honden!
Ja dat lukt wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen ze al wel lezen en schrijven?
Die van mij maakt beslist wel onderscheid tussen katten, vogels en andere dieren inclusief mensen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij maakt geen onderscheid tussen mensen, honden, knaagdieren of insecten. Hij wil gewoon met iedereen vrienden zijn.
ChowChow?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanavond tijdens het hardlopen aangerand door een enorme hond. Ja ik maak wat mee hoor.
Een soort Sint Bernhard en hij wilde me likken, en pootjes geven!quote:
De honden komen dus op jou af? Jij bent de Fransiscus van Sassenheimquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een soort Sint Bernhard en hij wilde me likken, en pootjes geven!
Wat een lieve woorden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De honden komen dus op jou af? Jij bent de Fransiscus van SassenheimDierendag moet voortaan op jouw verjaardag worden gevierd.
quote:
Jullie zijn een gouden koppel, echt waar.quote:
Net zoals jij en Johannes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn een gouden koppel, echt waar.
Misschien kunnen ze elkaar eens een DM sturen ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Mani heeft ook een zus!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik zou wel een pic willen van Mani zijn moeder.
Die heb ik niet.quote:
Gaan we naar de bioscoop met z'n alle?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Er is trouwens een NWS meet in 2015, kom je ook?
Karina, je voormalig VBL collega komt ook.
Dat lijkt me wel belangrijk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze als pup lang genoeg bij de moeder mochten blijven.
*allenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan we naar de bioscoop met z'n alle?
In het verleden is dat wel eens gebeurd heb ik begrepen, daarom spreekt het mij ook zo aan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een tophond!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij maakt geen onderscheid tussen mensen, honden, knaagdieren of insecten. Hij wil gewoon met iedereen vrienden zijn.
Nee we gaan curlen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hooguit Rembo&Remboquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom alleen als Takaiki ook komt. In haar dirndl.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki, Kingstown, Tem, Corrie komen niet?
Webje?
Ga je met de Luftwaffe?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Takaiki ook komt. In haar dirndl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |