quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:34 schreef Fylax het volgende:
Helaas ziet mijn crush er niet uit als Ariana Grande, maar dat maakt mij niet uit. Ze is perfect, misschien wel net zo perfect als Ariana zelf.
ze heeft maar 207 volgers op twitter, veul meer kans om te hosselenquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:36 schreef Fylax het volgende:
Oke ik kom er op terug. Ze lijkt inderdaad heel veel op Ariana op d'r instagram foto's. Maar ze doet wel overdreven, ik ben benieuwd hoe ze er naturel uit ziet en op een normale foto, daar lijkt ze vast veeeuuull minder op Ariana.
20.4kquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft maar 207 volgers op twitter, veul meer kans om te hosselen
Dat is Etsu al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Grootste hommoltje had ik ook erbij moeten fixen. Had Fylax makkelijk gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
als een 6 jarigequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
hoe zou ariana er zonder make-up en zo uitzien
nicequote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
hoe zou ariana er zonder make-up en zo uitzien
zou nog steeds wel rakenquote:
Ze komt over als een retard in dat filmpje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef BozeHaas het volgende:
gvd deze boi kijkt zelfs naar filmpjes over hoe ze haar make-up doet![]()
wtfquote:
deadprez vroeg om hoe ariana eruit ziet zonder makeup, ik googlede ''ariana grande without makeup'' en kwam op dat filmpje uit. betekent idd dat ik het ook helemaal heb afgekeken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef BozeHaas het volgende:
Had het ook niet over jou.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deadprez vroeg om hoe ariana eruit ziet zonder makeup, ik googlede ''ariana grande without makeup'' en kwam op dat filmpje uit. betekent idd dat ik het ook helemaal heb afgekeken.
mongool.
wie de fuck dan? ik ben de enige die een filmpje heeft gepost waarop ze haar makeup doetquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou.
Mongool
Lijkt voor geen meter, sorryquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef ntm het volgende:
Check rechts, Rihanna's lookalike
[ afbeelding ]
QFT.quote:
niet echt volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
Dit is best een naturele foto toch?
[ afbeelding ]
Dan ben je toch een hommeltje. Als echte vent moet je over het sap uit haar kutje praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef BozeHaas het volgende:
Ik vond best wel lijken, zag laatst nog filmpje over haar. Ze wordt heel vaak aangesproken op straat ook, mensen die foto's met haar willen maken enzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt voor geen meter, sorry
zelfs zooey deschanel en katy perry lijken meer op elkaar johquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef ntm het volgende:
Check rechts, Rihanna's lookalike
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Fylax omdat hij 5 seconden later zegt dat het een oud filmpje is dus hij kende hem al, sjap.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie de fuck dan? ik ben de enige die een filmpje heeft gepost waarom ze haar makeup doet
Neen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Fylax omdat hij 5 seconden later zegt dat het een oud filmpje is dus hij kende hem al, sjap.
Ja dag. Zie alleen al die dikke eyeliner.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
het kan idd niet zo zijn dat hij het filmpje aanklikte en zag dat het van een aantal jaar geleden wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Fylax omdat hij 5 seconden later zegt dat het een oud filmpje is dus hij kende hem al, sjap.
okéquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het niet tijd voor een pikante dead prez photo op?
the part where i say i don't wannaquote:
Hallo, je plaatste dat filmpje laatst ook alquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het kan idd niet zo zijn dat hij het filmpje aanklikte en zag dat het van een aantal jaar geleden was
Lekker. Boeiend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
Ariana zei trouwens tegen ed sheeran i love big black balls
echt waar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo, je plaatste dat filmpje laatst ook al
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo, je plaatste dat filmpje laatst ook al
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
binnen 5 seconden ja manquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het kan idd niet zo zijn dat hij het filmpje aanklikte en zag dat het van een aantal jaar geleden was
Ze laat haar druipende snee dan ook professioneel afkitten door zo'n ex-slaaf.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze laat haar druipende snee dan ook professioneel afkitten door zo'n ex-slaaf.
Wel de waarheid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze laat haar druipende snee dan ook professioneel afkitten door zo'n ex-slaaf.
Is toch zo, ik ben mijn crush kwijt sinds ik 5 minuten geleden zag dat ze met zo'n wappert heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
quote:
Liever met Jai dan met Big Sean.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en vroeger met dit
[ afbeelding ]
Het zullen je ouders maar zijnquote:
Mi kanki ben jij ook al zo'n dom wicht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo, wat een kutnominatie![]()
en een slecht in elkaar gezet keuzelijstje door de TS, o dat had ik al gezegd , nja straks komt de derde keer, want drie maal is scheepsrecht .
Doe lief tegen haar ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mi kanki ben jij ook al zo'n dom wicht.
Marcella heeft wel een punt tho.quote:
Zit een beetje te kankeren op mijn lijstje en dan ook nog dat topic te vervuilen. Ja, wat is dat nou!quote:
wie nog meer dan? dan kan ik me bij de groep voegen enzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mi kanki ben jij ook al zo'n dom wicht.
-sg-quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie nog meer dan? dan kan ik me bij de groep voegen enzo
mapimaquote:
Je mag daar niet posten dom wijf, nu krijg je een notequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie nog meer dan? dan kan ik me bij de groep voegen enzo
plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik praat liever niet met racisten, doei
iets met een s en een g. Oude puzzelaar ik laat het je weten als ik eruit ben wie het is hihiquote:
Daaaag exotische schoonheid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik praat liever niet met racisten, doei
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets met een s en een g. oude puzzelaar. ik laat het je weten als ik eruit ben wie het is hihi
Nou nou nouquote:
Die is al oud man.quote:
Als 2012 oud is dan ben jij bejaard ja.quote:
Niet stoer doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als 2012 oud is dan ben jij bejaard ja.
Want?quote:
Gewoon.quote:
Oke, respect.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe noem je fylax als hij op kleine jongetjes valt
pedofylie
ik ga niet stemmenquote:
:squote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe noem je fylax als hij op kleine jongetjes valt
pedofylie
Met wie gaat hij vrijen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
komt er deze week weer een fylax friday?
hihahoquote:
hmm als daar genoeg animo voor isquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
komt er deze week weer een fylax friday?
Vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
ff de baas Ken_M nog posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet, krijg alleen topics en posts en zo van hem te zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat als je op Nikonlover googled je op Kees_Zwaan uitkomt
google dan maar op nikonlover treinquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het niet, krijg alleen topics en posts en zo van hem te zien
oh ja, dan wel iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
google dan maar op nikonlover trein
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.quote:
de naam is vervloekt denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme kees
eerst kees uit woensel, nu kees zwaan, kees
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat als je op Nikonlover googled je op Kees_Zwaan uitkomt
heel af en toe post hij nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
Weer nieuw campagne materiaal.
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
baasjequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
hehequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
geen ideequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?
hoink plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.
baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
Denken dat je mij pijn kunt doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.
dontevenreplyquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
http://www.dontevenreply.com/view.php?post=110
Ja same here.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dontevenreply![]()
![]()
alle posts op die site meerdere malen gelezen. jammer dat het al maanden niet geupdate wordt
Als je geen plezier kan voelen kan je ook geen pijn voelen nee. Frigide kip.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat je mij pijn kunt doen
Is dat wat je frustreert? Dat ik alleen plezier heb wanneer jij er niet bent?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen plezier kan voelen kan je ook geen pijn voelen nee. Frigide kip.
http://www.27bslash6.com/quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel subtiel gebracht toch?quote:
Jij hebt geen plezier. NOOIT NIET.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dat wat je frustreert? Dat ik alleen plezier heb wanneer jij er niet bent?
Precies!quote:
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.27bslash6.com/
hier staat ook wel vermakelijke shit op
staat ook veel niet grappige kutzooi op, maar goedquote:
ben nu die laatste met interviews aan het lezenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
staat ook veel niet grappige kutzooi op, maar goed
http://www.27bslash6.com/p2p2.html deze is wel leuk
Ik denk dat we nog wel een reclameposter kunnen verwachten. Helaas mag ik alleen nog een Tatjana kiezen. Ben je een beetje lekker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb het al druk genoeg met campagne voeren
oh ja die is ook cool iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nu die laatste met interviews aan het lezen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt geen plezier. NOOIT NIET.
Je moeder zei gisteravond van wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog wel een reclameposter kunnen verwachten. Helaas mag ik alleen nog een Tatjana kiezen. Ben je een beetje lekker?
Ik heb haar gevoel voor smaak een beetje bijgebrachtquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft geen smaak. Daarom ging ze met m'n vader
staan allemaal leuke op hehequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
staat ook veel niet grappige kutzooi op, maar goed
http://www.27bslash6.com/p2p2.html deze is wel leuk
Ok, ik zal erover nadenkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb haar gevoel voor smaak een beetje bijgebracht
Waar zijn je battieboys eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
http://www.27bslash6.com/missy.html
gvd deadprez nu zit ik hier de hele avond desen shit te lezen en te lachen achter mn pc'tje
we doen onze eigen ding gquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar zijn je battieboys eigenlijk gebleven?
Wie speelt The Black Widow dan? Heb ik meteen de nieuwe Tatjana gevondenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
denk aan the avengers, invidueel zijn we epische superhelden maar soms komen we bij elkaar als er echt stront aan de knikker is
nog geen vrouw in onze posse helaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie speelt The Black Widow dan? Heb ik meteen de nieuwe Tatjana gevonden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog geen vrouw in onze posse helaas
ik ben niet geautoriseerd om die informatie te delen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien even een vacature plaatsen.
Is beverton Nick Fury?
quote:
Ik ben de rust zelve.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is alle jaren al geweest. Allemachtig man, als je een beetje gezeik niet trekt, blijf dan uit KLB.
Dat dacht ik ook. Blijkt ie al een vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef PuurLouter het volgende:
Ik denk dat ik deadprez nomineer voor "KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen:" Ongelofelijk hoeveel nieuwe topics hij van de verkiezingen opent. Misschien dat een man/vrouw ervoor zorgt dat hij daar niet meer de tijd voor heeft.
Het burgerlijke leventje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Blijkt ie al een vriendin te hebben
Ik ga al richting de 25, mijn leven is toch al voorbij.quote:
In dat geval is mijne al voorbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 25, mijn leven is toch al voorbij.
Lekker voor je.quote:
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwamquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
Ben benieuwd wie er hier op z'n 27e dood gaat.
Ik ging eerst voor 21quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwam
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bleek dat je toch beroerd gitaar speelt.
Ik ken Wijnhuis niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwam
Wijnhuis en Kemperquote:
gvd neequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dat er sws weinig mensen stemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
Bizar weinig mensen stemmen op mij trouwens.
je mag nog bij mijn Tatjana, maar niemand wilquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
Heb vorig jaar al op je gestemd, die geld in principe nog steeds.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
Tijd voor een gezinnetjequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
neequote:
Doe ik het voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
je mag nog bij mijn Tatjana, maar niemand wil
ik heb hier al 2 van mag ik je stem plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
je mag nog bij mijn Tatjana, maar niemand wil
Picsquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
ik wil winnen van mapima/supergirl/houses
Als je nou eens kapt met dat hengelen naar stemmenquote:
zit op mobiel tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je nou eens kapt met dat hengelen naar stemmenMaak op z'n minst leuke paints erbij als het toch per se moet.
preciesquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef john-hert het volgende:
[..]
Stiekem op je slaapkamer terwijl je ouders denken dat je slaapt
nee, ik ben niet meer in staat pijn te voelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doet het je niet pijn dat ik jou in dat rijtje zette
Ja je blijf goddomme met je poote van onse ouderen afquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
help ik loop vast in het verzorgingstehuis-topic
opeens allemaal bronnen en shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja je blijf goddomme met je poote van onse ouderen af
Ook ineens 4 of 5 mensen die je steedsquote:
Dat wist die arme jongen toch nietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
dus... nog steeds geen update op hetzalallemaalwel? we hadden onze meningsverschillen maar dat betekende niet dat ik hem echt dood wilde hebben
Wats gebeurd danquote:Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
dus... nog steeds geen update op hetzalallemaalwel? we hadden onze meningsverschillen maar dat betekende niet dat ik hem echt dood wilde hebben
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.quote:
WAT EEN BAASquote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.
Vervolgens gaan wij allemaal kankeren op zijn legendarische topic, let op mijn woordenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef eend112 het volgende:
zijn 10.000 post wordt een legendarische, let op mijn woorden jongens
PausNicolaas die in de wij-vorm spreekt.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vervolgens gaan wij allemaal kankeren op zijn legendarische topic, let op mijn woorden
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.
Altijd maar in de ik-vorm sprekenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
PausNicolaas die in de wij-vorm spreekt.
Dag kloontjequote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kloontje van Hetzalallemaalwel gespot.
Nee, daar is sprake van bij het spreken in de 3e persoon.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Altijd maar in de ik-vorm spreken
Egotripper zijn
Laat dat jochie toch.. hij voelt zich tof, laat hem in die waanquote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, daar is sprake van bij het spreken in de 3e persoon.
Wel origineel van trucker3quote:
Ik had bij mijn eerste lijstje frietquote:Op woensdag 10 december 2014 19:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Wel origineel van trucker3![]()
Bijna iedereen heeft hont kad/ plas in de kont.
Ik zat nog te twijffelen om patat neer te zetten, maar daarmee lok ik weer een patat/friet discussie uit
ff pissenquote:
Bij een hond zou ik het nooit doenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had bij mijn eerste lijstje friet. Die is helaas weggehaald door Netsplitter
ja hequote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
wel echt een stormlooptopic he met dat stemmen
Vorig jaar waren er net zoveel stemmen, maar die zaten bedolven in 7 topics SC.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
wel echt een stormlooptopic he met dat stemmen
Als je iets wint, krijg je dan een tekst in een tof kleurtje naast je username?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er net zoveel stemmen, maar die zaten bedolven in 7 topics SC.
Ik zal eens contact opnemen met yvonne, Frank wil niets regelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Als je iets wint, krijg je dan een tekst in een tof kleurtje naast je username?
hoink581quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met yvonne
quote:
quote:
Wat heb ik nou weer allemaal gedaan, of niet gedaan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met yvonne, Frank wil niets regelen.
Die yvonne awards, jij doet daar helemaal geen flikker voor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer allemaal gedaan, of niet gedaan?
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die yvonne awards, jij doet daar helemaal geen flikker voor.
Altijd zo weloverwogen...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.
Wat betreft die awards, ik heb het hier uiteraard niet alleen voor het zeggen, maar ik persoonlijk zie daar wat problemen in. Voor bijv. een wetenschapsforum of dat forum over auto's, is dat makkelijker. Maar hoe doe je dat in KLB. Degene die het meest post? Degen die het meest aanwezig is. Degene die de langste zinnen formuleert. Zou niet weten hoe je moet selecteren. Daarom lijkt mij zo'n usergebeuren zoals nu en voorgaande jaren idealer.
Lijkt me een goed plan.quote:
Ik zou jou wel een eventuele award gunnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.
Wat betreft die awards, ik heb het hier uiteraard niet alleen voor het zeggen, maar ik persoonlijk zie daar wat problemen in. Voor bijv. een wetenschapsforum of dat forum over auto's, is dat makkelijker. Maar hoe doe je dat in KLB. Degene die het meest post? Degen die het meest aanwezig is. Degene die de langste zinnen formuleert. Zou niet weten hoe je moet selecteren. Daarom lijkt mij zo'n usergebeuren zoals nu en voorgaande jaren idealer.
Ik moet nog even naar het invullijstje kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Altijd zo weloverwogen...![]()
En ik mis jouw stem voor mij als KLB Tatjana trouwens he... dat je het weet ....
Nee, deze is maar een promo, wellicht werk ik het nog uit om mijn standpunten te versterken (en om zieltjes te winnen)quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik werd geil van dat plaatje... heb je die ook ik hoge resolutie?
Je wil niet weer pikstraf, Frankquote:Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet nog even naar het invullijstje kijken.
Wat mijn bedoeling meer is, is dat er een soort prijzen tegenover moeten staan, zoals tagjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Graagquote:Op woensdag 10 december 2014 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, deze is maar een promo, wellicht werk ik het nog uit om mijn standpunten te versterken (en om zieltjes te winnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |