Dat wist die arme jongen toch nietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
dus... nog steeds geen update op hetzalallemaalwel? we hadden onze meningsverschillen maar dat betekende niet dat ik hem echt dood wilde hebben
Wats gebeurd danquote:Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
dus... nog steeds geen update op hetzalallemaalwel? we hadden onze meningsverschillen maar dat betekende niet dat ik hem echt dood wilde hebben
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.quote:
WAT EEN BAASquote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.
Vervolgens gaan wij allemaal kankeren op zijn legendarische topic, let op mijn woordenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef eend112 het volgende:
zijn 10.000 post wordt een legendarische, let op mijn woorden jongens
PausNicolaas die in de wij-vorm spreekt.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vervolgens gaan wij allemaal kankeren op zijn legendarische topic, let op mijn woorden
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.
Altijd maar in de ik-vorm sprekenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
PausNicolaas die in de wij-vorm spreekt.
Dag kloontjequote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kloontje van Hetzalallemaalwel gespot.
Nee, daar is sprake van bij het spreken in de 3e persoon.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Altijd maar in de ik-vorm spreken
Egotripper zijn
Laat dat jochie toch.. hij voelt zich tof, laat hem in die waanquote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, daar is sprake van bij het spreken in de 3e persoon.
Wel origineel van trucker3quote:
Ik had bij mijn eerste lijstje frietquote:Op woensdag 10 december 2014 19:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Wel origineel van trucker3![]()
Bijna iedereen heeft hont kad/ plas in de kont.
Ik zat nog te twijffelen om patat neer te zetten, maar daarmee lok ik weer een patat/friet discussie uit
ff pissenquote:
Bij een hond zou ik het nooit doenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had bij mijn eerste lijstje friet. Die is helaas weggehaald door Netsplitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |