we doen onze eigen ding gquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar zijn je battieboys eigenlijk gebleven?
Wie speelt The Black Widow dan? Heb ik meteen de nieuwe Tatjana gevondenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
denk aan the avengers, invidueel zijn we epische superhelden maar soms komen we bij elkaar als er echt stront aan de knikker is
nog geen vrouw in onze posse helaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie speelt The Black Widow dan? Heb ik meteen de nieuwe Tatjana gevonden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog geen vrouw in onze posse helaas
ik ben niet geautoriseerd om die informatie te delen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien even een vacature plaatsen.
Is beverton Nick Fury?
quote:
Ik ben de rust zelve.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is alle jaren al geweest. Allemachtig man, als je een beetje gezeik niet trekt, blijf dan uit KLB.
Dat dacht ik ook. Blijkt ie al een vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef PuurLouter het volgende:
Ik denk dat ik deadprez nomineer voor "KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen:" Ongelofelijk hoeveel nieuwe topics hij van de verkiezingen opent. Misschien dat een man/vrouw ervoor zorgt dat hij daar niet meer de tijd voor heeft.
Het burgerlijke leventje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Blijkt ie al een vriendin te hebben
Ik ga al richting de 25, mijn leven is toch al voorbij.quote:
In dat geval is mijne al voorbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 25, mijn leven is toch al voorbij.
Lekker voor je.quote:
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwamquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
Ben benieuwd wie er hier op z'n 27e dood gaat.
Ik ging eerst voor 21quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwam
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bleek dat je toch beroerd gitaar speelt.
Ik ken Wijnhuis niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwam
Wijnhuis en Kemperquote:
gvd neequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dat er sws weinig mensen stemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
Bizar weinig mensen stemmen op mij trouwens.
je mag nog bij mijn Tatjana, maar niemand wilquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
Heb vorig jaar al op je gestemd, die geld in principe nog steeds.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
Tijd voor een gezinnetjequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
neequote:
Doe ik het voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
je mag nog bij mijn Tatjana, maar niemand wil
ik heb hier al 2 van mag ik je stem plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
je mag nog bij mijn Tatjana, maar niemand wil
Picsquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
ik wil winnen van mapima/supergirl/houses
Als je nou eens kapt met dat hengelen naar stemmenquote:
zit op mobiel tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je nou eens kapt met dat hengelen naar stemmenMaak op z'n minst leuke paints erbij als het toch per se moet.
preciesquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef john-hert het volgende:
[..]
Stiekem op je slaapkamer terwijl je ouders denken dat je slaapt
nee, ik ben niet meer in staat pijn te voelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doet het je niet pijn dat ik jou in dat rijtje zette
Ja je blijf goddomme met je poote van onse ouderen afquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
help ik loop vast in het verzorgingstehuis-topic
opeens allemaal bronnen en shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja je blijf goddomme met je poote van onse ouderen af
Ook ineens 4 of 5 mensen die je steedsquote:
Dat wist die arme jongen toch nietquote:Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
dus... nog steeds geen update op hetzalallemaalwel? we hadden onze meningsverschillen maar dat betekende niet dat ik hem echt dood wilde hebben
Wats gebeurd danquote:Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
dus... nog steeds geen update op hetzalallemaalwel? we hadden onze meningsverschillen maar dat betekende niet dat ik hem echt dood wilde hebben
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.quote:
WAT EEN BAASquote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.
Vervolgens gaan wij allemaal kankeren op zijn legendarische topic, let op mijn woordenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef eend112 het volgende:
zijn 10.000 post wordt een legendarische, let op mijn woorden jongens
PausNicolaas die in de wij-vorm spreekt.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vervolgens gaan wij allemaal kankeren op zijn legendarische topic, let op mijn woorden
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte dat het bijna tijd was voor zijn 10.000ste post. ik voor de grap dus gezegd dat hij geen hartaanval moest krijgen van het enthousiasme. sindsdien is hij niet meer online geweest en zit nog steeds op zijn 9.999ste post, ik denk dus dat hij overleden is.
Altijd maar in de ik-vorm sprekenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
PausNicolaas die in de wij-vorm spreekt.
Dag kloontjequote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kloontje van Hetzalallemaalwel gespot.
Nee, daar is sprake van bij het spreken in de 3e persoon.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Altijd maar in de ik-vorm spreken
Egotripper zijn
Laat dat jochie toch.. hij voelt zich tof, laat hem in die waanquote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, daar is sprake van bij het spreken in de 3e persoon.
Wel origineel van trucker3quote:
Ik had bij mijn eerste lijstje frietquote:Op woensdag 10 december 2014 19:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Wel origineel van trucker3![]()
Bijna iedereen heeft hont kad/ plas in de kont.
Ik zat nog te twijffelen om patat neer te zetten, maar daarmee lok ik weer een patat/friet discussie uit
ff pissenquote:
Bij een hond zou ik het nooit doenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had bij mijn eerste lijstje friet. Die is helaas weggehaald door Netsplitter
ja hequote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
wel echt een stormlooptopic he met dat stemmen
Vorig jaar waren er net zoveel stemmen, maar die zaten bedolven in 7 topics SC.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
wel echt een stormlooptopic he met dat stemmen
Als je iets wint, krijg je dan een tekst in een tof kleurtje naast je username?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er net zoveel stemmen, maar die zaten bedolven in 7 topics SC.
Ik zal eens contact opnemen met yvonne, Frank wil niets regelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Als je iets wint, krijg je dan een tekst in een tof kleurtje naast je username?
hoink581quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met yvonne
quote:
quote:
Wat heb ik nou weer allemaal gedaan, of niet gedaan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met yvonne, Frank wil niets regelen.
Die yvonne awards, jij doet daar helemaal geen flikker voor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer allemaal gedaan, of niet gedaan?
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die yvonne awards, jij doet daar helemaal geen flikker voor.
Altijd zo weloverwogen...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.
Wat betreft die awards, ik heb het hier uiteraard niet alleen voor het zeggen, maar ik persoonlijk zie daar wat problemen in. Voor bijv. een wetenschapsforum of dat forum over auto's, is dat makkelijker. Maar hoe doe je dat in KLB. Degene die het meest post? Degen die het meest aanwezig is. Degene die de langste zinnen formuleert. Zou niet weten hoe je moet selecteren. Daarom lijkt mij zo'n usergebeuren zoals nu en voorgaande jaren idealer.
Lijkt me een goed plan.quote:
Ik zou jou wel een eventuele award gunnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.
Wat betreft die awards, ik heb het hier uiteraard niet alleen voor het zeggen, maar ik persoonlijk zie daar wat problemen in. Voor bijv. een wetenschapsforum of dat forum over auto's, is dat makkelijker. Maar hoe doe je dat in KLB. Degene die het meest post? Degen die het meest aanwezig is. Degene die de langste zinnen formuleert. Zou niet weten hoe je moet selecteren. Daarom lijkt mij zo'n usergebeuren zoals nu en voorgaande jaren idealer.
Ik moet nog even naar het invullijstje kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Altijd zo weloverwogen...![]()
En ik mis jouw stem voor mij als KLB Tatjana trouwens he... dat je het weet ....
Nee, deze is maar een promo, wellicht werk ik het nog uit om mijn standpunten te versterken (en om zieltjes te winnen)quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik werd geil van dat plaatje... heb je die ook ik hoge resolutie?
Je wil niet weer pikstraf, Frankquote:Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet nog even naar het invullijstje kijken.
Wat mijn bedoeling meer is, is dat er een soort prijzen tegenover moeten staan, zoals tagjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Graagquote:Op woensdag 10 december 2014 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, deze is maar een promo, wellicht werk ik het nog uit om mijn standpunten te versterken (en om zieltjes te winnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |