ja hequote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
wel echt een stormlooptopic he met dat stemmen
Vorig jaar waren er net zoveel stemmen, maar die zaten bedolven in 7 topics SC.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
wel echt een stormlooptopic he met dat stemmen
Als je iets wint, krijg je dan een tekst in een tof kleurtje naast je username?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er net zoveel stemmen, maar die zaten bedolven in 7 topics SC.
Ik zal eens contact opnemen met yvonne, Frank wil niets regelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Als je iets wint, krijg je dan een tekst in een tof kleurtje naast je username?
hoink581quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met yvonne
quote:
quote:
Wat heb ik nou weer allemaal gedaan, of niet gedaan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met yvonne, Frank wil niets regelen.
Die yvonne awards, jij doet daar helemaal geen flikker voor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer allemaal gedaan, of niet gedaan?
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die yvonne awards, jij doet daar helemaal geen flikker voor.
Altijd zo weloverwogen...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.
Wat betreft die awards, ik heb het hier uiteraard niet alleen voor het zeggen, maar ik persoonlijk zie daar wat problemen in. Voor bijv. een wetenschapsforum of dat forum over auto's, is dat makkelijker. Maar hoe doe je dat in KLB. Degene die het meest post? Degen die het meest aanwezig is. Degene die de langste zinnen formuleert. Zou niet weten hoe je moet selecteren. Daarom lijkt mij zo'n usergebeuren zoals nu en voorgaande jaren idealer.
Lijkt me een goed plan.quote:
Ik zou jou wel een eventuele award gunnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden dat dat toen speelde. Vorig jaar waren er alleen de ONZ-awards, meen ik mij te herinneren. Waarom wel in ONZ en niet in KLB, dat weet ik niet meer.
Wat betreft die awards, ik heb het hier uiteraard niet alleen voor het zeggen, maar ik persoonlijk zie daar wat problemen in. Voor bijv. een wetenschapsforum of dat forum over auto's, is dat makkelijker. Maar hoe doe je dat in KLB. Degene die het meest post? Degen die het meest aanwezig is. Degene die de langste zinnen formuleert. Zou niet weten hoe je moet selecteren. Daarom lijkt mij zo'n usergebeuren zoals nu en voorgaande jaren idealer.
Ik moet nog even naar het invullijstje kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Altijd zo weloverwogen...![]()
En ik mis jouw stem voor mij als KLB Tatjana trouwens he... dat je het weet ....
Nee, deze is maar een promo, wellicht werk ik het nog uit om mijn standpunten te versterken (en om zieltjes te winnen)quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik werd geil van dat plaatje... heb je die ook ik hoge resolutie?
Je wil niet weer pikstraf, Frankquote:Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet nog even naar het invullijstje kijken.
Wat mijn bedoeling meer is, is dat er een soort prijzen tegenover moeten staan, zoals tagjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Graagquote:Op woensdag 10 december 2014 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, deze is maar een promo, wellicht werk ik het nog uit om mijn standpunten te versterken (en om zieltjes te winnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |