we doen onze eigen ding gquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar zijn je battieboys eigenlijk gebleven?
Wie speelt The Black Widow dan? Heb ik meteen de nieuwe Tatjana gevondenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
denk aan the avengers, invidueel zijn we epische superhelden maar soms komen we bij elkaar als er echt stront aan de knikker is
nog geen vrouw in onze posse helaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie speelt The Black Widow dan? Heb ik meteen de nieuwe Tatjana gevonden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog geen vrouw in onze posse helaas
ik ben niet geautoriseerd om die informatie te delen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien even een vacature plaatsen.
Is beverton Nick Fury?
quote:
Ik ben de rust zelve.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is alle jaren al geweest. Allemachtig man, als je een beetje gezeik niet trekt, blijf dan uit KLB.
Dat dacht ik ook. Blijkt ie al een vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef PuurLouter het volgende:
Ik denk dat ik deadprez nomineer voor "KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen:" Ongelofelijk hoeveel nieuwe topics hij van de verkiezingen opent. Misschien dat een man/vrouw ervoor zorgt dat hij daar niet meer de tijd voor heeft.
Het burgerlijke leventje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Blijkt ie al een vriendin te hebben
Ik ga al richting de 25, mijn leven is toch al voorbij.quote:
In dat geval is mijne al voorbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 25, mijn leven is toch al voorbij.
Lekker voor je.quote:
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwamquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
Ben benieuwd wie er hier op z'n 27e dood gaat.
Ik ging eerst voor 21quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwam
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bleek dat je toch beroerd gitaar speelt.
Ik ken Wijnhuis niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag bij die club horen, totdat Wijnhuis erin kwam
Wijnhuis en Kemperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |