Je mag daar niet posten dom wijf, nu krijg je een notequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie nog meer dan? dan kan ik me bij de groep voegen enzo
plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik praat liever niet met racisten, doei
iets met een s en een g. Oude puzzelaar ik laat het je weten als ik eruit ben wie het is hihiquote:
Daaaag exotische schoonheid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik praat liever niet met racisten, doei
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets met een s en een g. oude puzzelaar. ik laat het je weten als ik eruit ben wie het is hihi
Nou nou nouquote:
Die is al oud man.quote:
Als 2012 oud is dan ben jij bejaard ja.quote:
Niet stoer doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als 2012 oud is dan ben jij bejaard ja.
Want?quote:
Gewoon.quote:
Oke, respect.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe noem je fylax als hij op kleine jongetjes valt
pedofylie
ik ga niet stemmenquote:
:squote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe noem je fylax als hij op kleine jongetjes valt
pedofylie
Met wie gaat hij vrijen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
komt er deze week weer een fylax friday?
hihahoquote:
hmm als daar genoeg animo voor isquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
komt er deze week weer een fylax friday?
Vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
ff de baas Ken_M nog posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet, krijg alleen topics en posts en zo van hem te zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat als je op Nikonlover googled je op Kees_Zwaan uitkomt
google dan maar op nikonlover treinquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het niet, krijg alleen topics en posts en zo van hem te zien
oh ja, dan wel iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
google dan maar op nikonlover trein
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.quote:
de naam is vervloekt denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme kees
eerst kees uit woensel, nu kees zwaan, kees
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat als je op Nikonlover googled je op Kees_Zwaan uitkomt
heel af en toe post hij nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
Weer nieuw campagne materiaal.
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
baasjequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
hehequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
geen ideequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?
hoink plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.
baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
Denken dat je mij pijn kunt doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.
dontevenreplyquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
http://www.dontevenreply.com/view.php?post=110
Ja same here.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dontevenreply![]()
![]()
alle posts op die site meerdere malen gelezen. jammer dat het al maanden niet geupdate wordt
Als je geen plezier kan voelen kan je ook geen pijn voelen nee. Frigide kip.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat je mij pijn kunt doen
Is dat wat je frustreert? Dat ik alleen plezier heb wanneer jij er niet bent?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen plezier kan voelen kan je ook geen pijn voelen nee. Frigide kip.
http://www.27bslash6.com/quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel subtiel gebracht toch?quote:
Jij hebt geen plezier. NOOIT NIET.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dat wat je frustreert? Dat ik alleen plezier heb wanneer jij er niet bent?
Precies!quote:
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.27bslash6.com/
hier staat ook wel vermakelijke shit op
staat ook veel niet grappige kutzooi op, maar goedquote:
ben nu die laatste met interviews aan het lezenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
staat ook veel niet grappige kutzooi op, maar goed
http://www.27bslash6.com/p2p2.html deze is wel leuk
Ik denk dat we nog wel een reclameposter kunnen verwachten. Helaas mag ik alleen nog een Tatjana kiezen. Ben je een beetje lekker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb het al druk genoeg met campagne voeren
oh ja die is ook cool iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nu die laatste met interviews aan het lezen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt geen plezier. NOOIT NIET.
Je moeder zei gisteravond van wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog wel een reclameposter kunnen verwachten. Helaas mag ik alleen nog een Tatjana kiezen. Ben je een beetje lekker?
Ik heb haar gevoel voor smaak een beetje bijgebrachtquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft geen smaak. Daarom ging ze met m'n vader
staan allemaal leuke op hehequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
staat ook veel niet grappige kutzooi op, maar goed
http://www.27bslash6.com/p2p2.html deze is wel leuk
Ok, ik zal erover nadenkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb haar gevoel voor smaak een beetje bijgebracht
Waar zijn je battieboys eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
http://www.27bslash6.com/missy.html
gvd deadprez nu zit ik hier de hele avond desen shit te lezen en te lachen achter mn pc'tje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |