Ik zie het niet, krijg alleen topics en posts en zo van hem te zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat als je op Nikonlover googled je op Kees_Zwaan uitkomt
google dan maar op nikonlover treinquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het niet, krijg alleen topics en posts en zo van hem te zien
oh ja, dan wel iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
google dan maar op nikonlover trein
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.quote:
de naam is vervloekt denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme kees
eerst kees uit woensel, nu kees zwaan, kees
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat als je op Nikonlover googled je op Kees_Zwaan uitkomt
heel af en toe post hij nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
Weer nieuw campagne materiaal.
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
baasjequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
hehequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
geen ideequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag meteen een topic over Anti-loper, waar is hij eigenlijks?
hoink plsquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.
baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Stem Remqo!
Denken dat je mij pijn kunt doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wilde sowieso niet meer met mij praten en dat deed mij pijn, dus ik deed jou pijn door je aan te spreken op je medemenselijkheid.
dontevenreplyquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
http://www.dontevenreply.com/view.php?post=110
Ja same here.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dontevenreply![]()
![]()
alle posts op die site meerdere malen gelezen. jammer dat het al maanden niet geupdate wordt
Als je geen plezier kan voelen kan je ook geen pijn voelen nee. Frigide kip.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat je mij pijn kunt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |