The War on The War on Drugsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:12 schreef chansadres het volgende:
De slag om War on Drugs dus gewonnen door Rabbit.
Woow nice move DTRHquote:De voorverkoop van Down The Rabbit Hole is begonnen met een speciale Early Rabbit-actie. Tot en met 31 januari kost een ticket slecht ¤99,- (excl servicekosten). Dat is maar liefst ¤26,- korting!
Kasabian en Placebo ofzo. Florence misschien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie namen, mooie actie, benieuwd waar BKS nu nog mee gaat komen? Ride? The Strokes?
Ze doet ook Horses, das wel een klassieker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
The War On Drugs headliner? Die hype heb ik niet echt meegekregen eigenlijk. Vond het niet echt bijzonder. Goat is wel een briljante naam eveneens als Motorpsycho. Patti Smith schijnt ook wel de moeite te zijn.
De line-up kan me nu al meer boeien dan vorig jaar.
Bwah Placebo is minder mainstream dan Elbow of Franz Ferdinand imo. Ik denk dat die verwachtingen van de headliners van BKS soms iets te hoog liggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze doet ook Horses, das wel een klassieker.
Kasabian zou kunnen, zie ik wel op Werchter opduiken, maar weet niet of dat iets is voor Pinkpop en of die nog komen voor een subheadliner of 3FM spotje...
Placebo is ook gaafMaar zijn die beiden niet iets te mainstream voor festivals als BKS/DTRH?
Ben benieuwd wat er dan naar Pinkpop gaat en naar BKS, zal ook nog wel leuke strijd worden aangezien de Pinkpop line-up tot nu toe ook niet heel geweldig is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwah Placebo is minder mainstream dan Elbow of Franz Ferdinand imo. Ik denk dat die verwachtingen van de headliners van BKS soms iets te hoog liggen.
Zijn een aantal bands die redelijk lang in Europa zijn ja, bv. Florence, Alt-J ook. Dan heb je ook nog dingen van Open'er, waaronder Kasabian, St. Vincent en Jonny Greenwood.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
The Black Keys zijn ook nog nergens bekend in NL. Zelfde geld dus voor Kasabian. Ook vreemd dat Ben Howard nog niets bekend heeft gemaakt, die had ik ondertussen ook wel verwacht.
Florence blijft ook nog een optie voor Lowlands
Die had BKS vorig jaar natuurlijk al. Damien had BKS ook al, maar dat was op een andere tour.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:12 schreef chansadres het volgende:
De slag om War on Drugs dus gewonnen door Rabbit.
Is het je 99¤ waard?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had BKS vorig jaar natuurlijk al. Damien had BKS ook al, maar dat was op een andere tour.
Ik had vooral Horses graag gezienHopelijk wordt dat gestreamd, maar dat is me wel een plaat
Afhankelijk van waar BKS mee komt wel.quote:
Ik zelf niet, maar misschien dat je wat meer info uit het topic van vorig jaar kan halen:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef Grunsfan het volgende:
Wij zitten er aan te denken om dit jaar DTRH te doen, wie was er vorig jaar bij? Hoe zijn de campings, een beetje te vergelijk met LL?
Ik was d'r bij, campings liggen mooi aan het meer naast het festivalterrein dus als je even iets vergeten bent kan je dat zo halen. Er zijn nog niet echt grote velden zoals op LL maar lekker knus bij elkaar over de gehele ruimte wat de grasvlakte bestrijkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef Grunsfan het volgende:
Wij zitten er aan te denken om dit jaar DTRH te doen, wie was er vorig jaar bij? Hoe zijn de campings, een beetje te vergelijk met LL?
Klinkt goed! Enneh...om de LL discussie dan maar hier naar toe te halen...kun je er douchen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was d'r bij, campings liggen mooi aan het meer naast het festivalterrein dus als je even iets vergeten bent kan je dat zo halen. Er zijn nog niet echt grote velden zoals op LL maar lekker knus bij elkaar over de gehele ruimte wat de grasvlakte bestrijkt.
Badhuis was toch precies hetzelfde als op Lowlands? Ook zelfde indeling qua wasbakken en wc-cabines als ik me goed herinner. Wat me opviel is dat in het programmaboekje er 2 waren ingetekend, maar er maar 1 was geplaatst (toch licht tegenvallende kaartverkoop op het laatst denk ik).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef Da hopman het volgende:
Ben wel blij met Alabama Shakes.
Vorig jaar was de camping niet super vol, maar nadeel was wel het karige toilet-/douchegebouw. Was ook uit de evaluatie gekomen en wordt dit jaar aangepast.
Verder een toplocatie en lekkere sfeer.
Zoals velen hebben gedacht, maar daadwerkelijk op het festival zelf was daar weinig van te merken en kreeg het een eigen gezicht. Mooi ook en velen die vorig jaar enthousiast waren willen alweer terugquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dit festival vorig jaar al een soort wanhopig antwoord op het succes van BKS, en de eerste namen zijn de headliners van BKS in vorige jaren
Absoluut waar, maar ik ben eigenlijk van de namen alleen geinteresseerd in Patti Smith/Horses, en een beetje Damien vanwege zn nieuwe plaatquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals velen hebben gedacht, maar daadwerkelijk op het festival zelf was daar weinig van te merken en kreeg het een eigen gezicht. Mooi ook en velen die vorig jaar enthousiast waren willen alweer terug
Geen Goat fan? Is ook tof!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik ben eigenlijk van de namen alleen geinteresseerd in Patti Smith/Horses, en een beetje Damien vanwege zn nieuwe plaat
Is niet iets waarvoor ik een kaartje zou kopen nee. Wel een vette naam voor je affiche.quote:
Ik zou er niet op rekenen. Vorig jaar kwam het 2e rijtje namen ook pas in februari. En het logisch zijn, ivm die kortingsactie.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:24 schreef DavetheNL het volgende:
Hebben jullie het idee dat er voor eind januari nog namen voor dtrh komen? Of doen ze dat pas na de prijsverhoging? Zit heel erg te twijfelen naar welk festival ik dit jaar ga en dit is toch wel interessant.
Dat is ook zo ja. Dan eerst maar even de line up van BKS afwachten, was twee jaar geleden ook erg leuk.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Vorig jaar kwam het 2e rijtje namen ook pas in februari. En het logisch zijn, ivm die kortingsactie.
En afgelopen jaar ook. Daarbij was de line up van BKS vorig jaar 2 keer zo groot als die van DTRH.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:49 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Dan eerst maar even de line up van BKS afwachten, was twee jaar geleden ook erg leuk.
Beweerden ze dat? Ligt er indd wel vrij dik bovenop (':quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ze moeten niet meer beweren dat ze geen "antwoord" zijn op BKS. Overduidelijk.
Kun jij nog kiezen?quote:
Eerder Lowlandsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:01 schreef Da hopman het volgende:
Mumford & Sons gaat weer touren. Zouden wat mij betreft erg welkom zijn.
[ afbeelding ]
Ik doe ze gewoon allebei dit jaar, net als vorig jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Programma van DTRH bevat momenteel 4 artiesten waarvan ik 5(+) cd's heb, BKS 1 en LL voorlopig 0.
Eigenlijk zou het niet zo moeilijk moeten zijn
maar die heb ik ook al weer zo vaak gezien..
quote:DRIVING DECKS
Met de Driving Decks loopt de party ook buiten de tenten op rolletjes. De spontane superdiscobreaks rond deze DJ Mobile van Olaf Mooij steken dag en nacht en overal op het terrein de kop op, aangejaagd door ’s lands finest dj’s, zoals Juxtapose & Eaglemen, Mr Mendel & Rob Manga, Groefmeester K & Thud Hola en De Tropen. Wie zoekt, zal feest vinden.
HET VUIGE VELD
Wie op de geur van roosterend vlees en diesel afgaat, komt vanzelf op het Vuige Veld. Dit is het rock & roll-hart van Down The Rabbit Hole, waar alle tijd is voor barbecue, speciaalbier, patatten en vinyl tegen een decor van uitgewoonde stacaravans en Behold Cornucopia!, een slick fonteinbeeld voor de 21e eeuw. Hap, slik, boogie: hier nemen alleen de vuigste rebellen zonder pauze plaats achter de decks voor ballsy feestjes. Dat betekent tot diep in de nacht een flinke dosis psychedelica, punk, garage, hillbilly, surf, ska, reggae en beat. Logisch dus, dat in de rabbit-proof dansarena Rock ’n Hole alle konijntjes wiebelen. Blik op oneindig en gaan met:
SPIKE’S PICK met Spike en Mauro (The Deaf)
GOE VOR IN DEN OTTO
THE BLACKWAX
RNR HIGHSCHOOL
POSTPUNNK DELIVERY
HIPPIE HIPPIE SHAKE met The Hippie Hippie Hoorah's
PUNKJES OP DE I met Slowpoke
TOWNSHIP TRIP met Dj Tommi
GA GARAZIE met Blonde & Redhead
DICKE ROCK BLOCK
SIXTIE MIXTIE
STICKY STONER
LIMBO TRASHING
KEES BIET
HET IDYLLISCHE VELDJE
Het Idyllische Veldje is een bosparadijs vol ambacht, creativiteit en de betere dingen des levens. Met als middelpunt de nieuwe Tramontana, een tien meter hoge pleintent, die in bouw en gebruik volledig klimaatneutraal is. Dat betekent bijvoorbeeld een vloer van duurzaam larikshout en een wirwar van stormparaplu’s voor groene stroom - maximaal comfort met minimale impact op de idylle. In en rond de Tramontana doe je aan yoga, hoep je hoela en geef je ’s middags op de keukentrap van de Speaker’s Corner de spreekbeurt van je leven. Voor mensen zonder tekst zijn er de braingames van het FC Donders Instituut of de mobiele ateliers van Los Conejos Bravos, waar je je hart laat spreken met staal, keramiek, hout, textiel en liefde. ’s Avonds strijken hier de Driving Decks neer, maar tot die tijd verwennen Daily DJ’s als Nelson & Djosa en Kaliman je met wereldplaten uit alle windstreken. En da’s een prima soundtrack voor een kapbeurt of hoofdmassage bij Haren Majesteit of een verse maaltijd van het Terra Cotta Sjamanenvuur, een zelfgeoogste salade uit de tuin van Garden Mania of een restgroentesoepje van Zero Waste Cuisine. Voor deze idylle neem je uitgebreid de tijd.
Het muziekprogramma is nog niet compleet: binnenkort volgen meer bevestigingen.
http://metmichiel.3fm.nl/weekthema/85/down-the-rabbit-holequote:Deze week duikt Michiel Veenstra in het Down The Rabbit Hole programma en licht hij iedere dag een andere artiest uit. Hij begint de week met Damien Rice! Lees de special nu alvast online en hoor rond meer 11.10 op 3FM
Het is een geweldig leuk festival, dus niet door laten afschrikkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Micson het volgende:
Ik wil dit festival dit jaar een kans geven (Iggy Pop!), maar ik knap wel enorm af op die introtekst op de website:
We gaan collectief ten onder, dus maak je borst maar nat. Een line-up op de drie muziekpodia en evenzoveel te beleven in en om die tenten heen. Je bent zelf aan zet, dus draai je plaatje, kook je potje, bouw je vlotje, hip je hopje. We gaan eruit en we gaan los. Verantwoord feesten doen we sowieso, we keep it green & clean. We hebben de tijd, nooit haast. Ga uitgebreid aan tafel, trek je terug in het bos, droom languit in de wei, zwem een rondje, bouw aan de tower, tokkel bij het kampvuur, ontdek verstopte disco’s. Bouw je eigen feest en maak het mee, doe wat je doet met plezier en open vizier!![]()
Ik ken een hoop niet, maar das eigenlijk ook wel een keer leukquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:51 schreef DavetheNL het volgende:
Morgen blokkenschema. Hopelijk komen er geen vervelende overlappingen. Blijf het een heerlijke line up hebben voor 109 euro incl.
Nee preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef DavetheNL het volgende:
Volgens het bericht wat ik zaterdag/zondag pp Twitter zag wel ja. Verwacht niet echt meer grote namen, maar misschien nog een leuke verrassing
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Laatste acts dus ook morgen neem ik aan? Gezien het feit dat er bij het programma nog steeds 'more to come' staat.
Spuit 11 berichtje, hierbij.twitter:DTRH_Fest twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 14:34:50@DurkdeV Yep, morgen een paar: samen met het blokkenschema
reageer retweet
Is ook niet meer de naam die het wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zie nog een TBA'tje staan.
DFA79 staat al vroeg of ligt dat aan mij?
Dat is wel jammer ja, had dan ook die vrijdag overwogen. Dat is een redelijke dag. Maar over de hele linie gezien vind ik BKS toch veel sterker programmeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vrijdag.
Stom dat je hier geen dagkaarten voor kunt kopen.
BKS vind ik ook een zwak maar wel wat gebalanceerder programma hebben. Maar die hebben ook altijd 1 dag die er bovenuit steekt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, had dan ook die vrijdag overwogen. Dat is een redelijke dag. Maar over de hele linie gezien vind ik BKS toch veel sterker programmeren.
Die zondag op DTRH vind ik vrij matig.
Mwa vind ik dit jaar niet. Ik vind BKS juist heel sterk dit jaar (voor mij persoonlijk dan). Ik vind het vrij zwak om je festival af te sluiten met Seasick Steve en The War On Drugs.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BKS vind ik ook een zwak maar wel wat gebalanceerder programma hebben. Maar die hebben ook altijd 1 dag die er bovenuit steekt.
Clark en Leftfield. En met beetje fantasie past Flying Lotus ook in het elektronica/dance hokje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Afsluiters zijn wel beetje meh, ook dat er geen electronica/dance meer na komt op wat matige festivalDJ's na zo te zien?
Clark en Flying Lotus staan op een andere dag, en Leftfield staat nog vóór TWOD. Ik bedoelde dus dat ná het optreden van The War on Drugs er geen elektronica/dance meer staatquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:02 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Clark en Leftfield. En met beetje fantasie past Flying Lotus ook in het elektronica/dance hokje.
IK HEB GOED OPGELET JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zie nog een TBA'tje staan.
DFA79 staat al vroeg of ligt dat aan mij?
Haha nee, zo goed ben ik niet, maar het viel me wel op dat er een TBA'tje stond op het blokkenschema/quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Had je Bottle Riot ook goed gegokt?
marktplaats.nl ?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:39 schreef Micson het volgende:
Ik heb vrij impulsief een kaartje voor dit festival gekocht en ben me nu een beetje aan het inluisteren, daar ik over heel veel bands geen kennis heb.
Ik hou normaal gesproken vooral van (classic) rock (en heb dan ook veel zin in Iggy), van bands die wat meer buiten de lijntjes kleuren of sfeertechnisch er iets van kunnen maken. Waar ik niet van hou zijn pretentieuze singer-songwriters die trage gitaarsolo's van vijftien minuten praktiseren en af en toe wat pseudo-gevoeligs in de microfoon kotsen.
Kan iemand hier - die er verstand van heeft - mij vertellen waar ik het beste kan beginnen in mijn orientatie-proces?
Oh dat valt bij mij echt in de categorie 'oeverloos getokkel met een gimmick die iedereen ondertussen wel kent'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef theodoor9 het volgende:
Seasick Steve is wellicht wel geschikt toch?
Thanksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ja weet je, het is best een redelijk hoog gehalte zweverig getokkel, singer/songwriters en wat indie/experimentele/underground meuk als je normaal van de raggende gitaren bent. Ben ik nl. ook, en ik ga ook
DFA79 is nog wel een leuke bak herrie. Verder zou ik gewoon hun Spotify-lijst eens even op shuffle gooien, dan ben je er snel genoeg achter; http://open.spotify.com/u(...)ZDWLkPJ0JulFhWw668Cy
Staat ook op mijn lijstjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Micson het volgende:
[..]
ThanksIk heb net al zZz 'ontdekt', vind ik ook wel prima muziek.
Ja, prima weertje vanaf donderdagquote:Op maandag 22 juni 2015 12:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Intussen al wat minder slecht gelukkig.
Via eventure. Maar die nemen niemand aan op het moment.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:44 schreef bamibij het volgende:
Ik wil hier eigenlijk nog wel werkenweet iemand via welke organisatie dat gaat?
Nou dan zullen we wel goed dronken worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Me tooGaan we weer net zoveel pils drinken samen als op Forta?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan zullen we wel goed dronken worden.
Me tooquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik heb er ook zin in! Was de afgelopen weken op vakantie en heb vandaag maar eens het blokkenschema en de plattegrond bekeken als voorbereiding. Ik denk dat ik donderdagavond al heen ga.
Ga lekker bij de zeeverkenners johquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef DavetheNL het volgende:
Bijna! Is het raar als ik zin heb in het vlot bouwen? :p
How about no! Ghehe. Heb de zondag niet veel wat ik wil zien, mooi moment dan lijkt mij! Kan wel interessant worden na drie dagen biertjes hakkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Me too
[..]
Ga lekker bij de zeeverkenners joh
De communicatie-idioot die al die vreselijke dooddoeners heeft bedacht kunnen ze sowieso maar beter een nekschot geven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:23 schreef TheVulture het volgende:
"We keep it green and clean" rijmt trouwens niet helemaal met een grote vuurwerkshow
Maar goed iedereen veel plezier die gaat
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn, ik ben de laatste jaren vooral van de massa geweest (meerdere malen Werchter, Lowlands, Pinkpop, Rock am Ring, etc.) en ik krijg ook vrij snel jeuk van dat geforceerde hipstergedoe.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Los van het feit dat ik dit festival maar als een kansloze actie van MoJo blijf zien ademt alles inderdaad zo'n wanhopig geforceerd hipstersfeertje uit dat ik er echt jeuk van krijg
Tja ik vind zo'n kleiner festival echt heerlijk, maar geef mij dan maar zoals BKS het doet, een heerlijk terrein, geweldige aankleding en een erg relaxte sfeer zonder zelf te hoeven benadrukken hoe hip, klein, knus en vernieuwend je bent maar je daden voor zich te laten spreken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn, ik ben de laatste jaren vooral van de massa geweest (meerdere malen Werchter, Lowlands, Pinkpop, Rock am Ring, etc.) en ik krijg ook vrij snel jeuk van dat geforceerde hipstergedoe.
BKS twee jaar terug gedaan. Beviel ook erg goed, alleen was voor mijn smaak de line up niet boeiend genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik vind zo'n kleiner festival echt heerlijk, maar geef mij dan maar zoals BKS het doet, een heerlijk terrein, geweldige aankleding en een erg relaxte sfeer zonder zelf te hoeven benadrukken hoe hip, klein, knus en vernieuwend je bent maar je daden voor zich te laten spreken.
Het eerste veld vult zich goedquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje tuinieren bij de poort.
[ afbeelding ]
I knooooow.quote:
Dat is het ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:25 schreef richolio het volgende:
Wat een tof festival lijkt het me eigenlijk hè.
Doen!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgend jaar dan misschien maar eens uitchecken
ja is wel een feestje, vanochtend lekker begonnen met borns, stuk max richter en jungle by nightquote:
Vandaag was echt indrukwekkend met Andrew Bird, Young Fathers, Leftfield & The War on Drugsquote:
ik heb weinig met de eerste 3quote:Op maandag 29 juni 2015 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vandaag was echt indrukwekkend met Andrew Bird, Young Fathers, Leftfield & The War on Drugs
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:12 schreef peaceman het volgende:
Geluid in Teddy was vaker te hard. Puntje van aandacht voor volgend jaar.
Verder hoop ik dat dit festival niet teveel gaat groeien. Het was zo prettig dat er overal plek was. Geen mega rijen. Alles gewoon lekker ontspannen.
Dus laat het in vredesnaam klein blijven please
Met alle opmerkingen eens. Het was nu prima zo! Geluid was wel een aandachtspuntje ja. En die Rotti was heerlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 11:22 schreef peaceman het volgende:
Oh en wat ik ook fijn vond dat er gewoon flink wat uren niks was. Geen gehaast om naar het festivalterrein te komen.
De dames bij de wereldgerechten mogen wel wat meer voorraad aanleggen. Twee keer daar gestaan voor Roti met kip, twee keer op. Nou dor me dan dat gerecht met rundvlees maar... Ook op!
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
[..]
Met alle opmerkingen eens. Het was nu prima zo! Geluid was wel een aandachtspuntje ja. En die Rotti was heerlijk
Ja daar betaal je gewoon 8 tot 10 EUR voor... bizarquote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hadden ze op Pinkpop ook. Waren vrij prijzig geloof ik.
Zoals wel meer dingen prijzig waren... IJsjes waarbij je een muntje per bol (!) afrekende spanden nog wel de kroon. Even omgerekend betaalde je dus bijna 8 euro voor drie bolletjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vond t nog wel meevallen; 2,5 muntje. Je hebt er meer plezier van dan van een stukje pizza of weet ik wat. Sommige dingen zijn wel overdreven met 4 á 5 muntjes, dat is dus gewoon 10 á 13 euro.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Pinkpop waren ze 3 muntjes naar mijn weten, vond ik ook vrij veel voor een hamburger. Daar zag je ook weinig mensen gebruik van maken had ik het idee.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vond t nog wel meevallen; 2,5 muntje. Je hebt er meer plezier van dan van een stukje pizza of weet ik wat. Sommige dingen zijn wel overdreven met 4 á 5 muntjes, dat is dus gewoon 10 á 13 euro.
Hier stond er vrijwel altijd een rijquote:Op maandag 29 juni 2015 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Pinkpop waren ze 3 muntjes naar mijn weten, vond ik ook vrij veel voor een hamburger. Daar zag je ook weinig mensen gebruik van maken had ik het idee.
bij elk muziekfestival is de muziek het uitgangspunt. Feit is wel dat DTRH gewoon veel aandacht geeft aan hoe het eruit ziet. Mijn inziens is daar niets mis mee.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar betaal je gewoon 8 tot 10 EUR voor... bizar
Vind het festivaleten sowieso overal duur, maar ze weten dat het toch wel wordt gegeten
Wat me opvalt bij de reviews van DTRH hier en op andere plekken lijken de entourage en de randzaken minstens net zo belangrijk als de muziek, da's dan toch wel een significant met BKS, waar de muziek het eerste uitgangspunt lijkt, ook voor de bezoekers, en daarna pas de aankleding, entourage etc....
Nee daar is ook niks mis mee, maar als ik de sfeerverslagen en reviews lees springen met name die randzaken er als positief uit en niet zo zeer de muzikale hoogtepunten...quote:Op maandag 29 juni 2015 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij elk muziekfestival is de muziek het uitgangspunt. Feit is wel dat DTRH gewoon veel aandacht geeft aan hoe het eruit ziet. Mijn inziens is daar niets mis mee.
die waren er genoeg. Misschien is het voor velen wel zo dat DTRH zich op die andere vlakken positief onderscheid van andere festivals. Bij mij was dat in elk geval wel zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar is ook niks mis mee, maar als ik de sfeerverslagen en reviews lees springen met name die randzaken er als positief uit en niet zo zeer de muzikale hoogtepunten...
In die zin misschien wel, al blijf ik erbij dat DTRH er nooit was geweest als Friendly Fire niet met BKS was begonnenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Denk sowieso dat we na dit jaar wel klaar zijn met de BKS vergelijking en dat DTRH duidelijk een eigen smoel heeft
Begon beetje te regenen dus hoop mensen liepen tent in, was wel irritant jaquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)e/slotinterview.html
Slot interview! Werd er zo druk gekletst tijdens Damien Rice ja?
Mwah, dat wil Mojo/LOC erg graag ja, voel je ook wel in het slotinterview. Ze staan op eigen benen en denk dat ze leuk hun eigen broek op kunnen houden, maar die vergelijking ga je nooit van je af schudden, al is het alleen maar omdat het twee festivals kort na elkaar zijn met een vergelijkbaar concept.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Denk sowieso dat we na dit jaar wel klaar zijn met de BKS vergelijking en dat DTRH duidelijk een eigen smoel heeft
Precies, het was an sich gewoon een leuk festival, het was niet geforceerd. Maar tóch... je blijft dit altijd vergelijken met elkaar. Misschien niet als 'haha kijk, concurrenten', maar dan meer zoals Pinkpop ook altijd wordt vergelijken met Werchter.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:03 schreef DavetheNL het volgende:
Toch ben ik op beiden geweest en ze hebben echt een eigen vibe weten te creëren. Best knap als je inderdaad bedenkt dat dit als concurrent voor bks.
En om het bij dezelfde mensen van de organisatie te houden: lowlands eb pukkelpop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, het was an sich gewoon een leuk festival, het was niet geforceerd. Maar tóch... je blijft dit altijd vergelijken met elkaar. Misschien niet als 'haha kijk, concurrenten', maar dan meer zoals Pinkpop ook altijd wordt vergelijken met Werchter.
Jup, stond ook in programmaboekje. OA Roisin en Alabama Shakes waren toen nog niet aangekondigd. Misschien nog meer niet hoor, kan me niet herinneren dat ik Seasick Steve voorbij heb zien komen.quote:
Seasick was al bekend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, stond ook in programmaboekje. OA Roisin en Alabama Shakes waren toen nog niet aangekondigd. Misschien nog meer niet hoor, kan me niet herinneren dat ik Seasick Steve voorbij heb zien komen.
Toffe vent ja, bij Bruce Springsteen @ Pinkpop ging die man ook voor de barricades zitten om bruce van dicht bij te zien optreden. Je zag echt een glimlach bij de man op z'n gezicht. Mooi om te zien. Die truc met zo'n random meisje uit het publiek heb ik eigenlijk na 4 jaar wel gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Baas is dat trouwens joh. Was vooraf wel sceptisch, maar strakke show, leuke gimmick met dat grietje, en gewoon relaxte kerel. Liep al sinds zaterdag op het festival. Maar dan ook echt óp het festival. Stond bij Damian Marley in publiek. Liep zondagochtend vrij bijtijds op het terrein en toen deed hij even een rondje en kreeg hij een Dutch Weedburger aangeboden
Het oogde nog redelijk spontaan, en het is altijd grappig te zien hoe zo'n meiske reageertquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toffe vent ja, bij Bruce Springsteen @ Pinkpop ging die man ook voor de barricades zitten om bruce van dicht bij te zien optreden. Je zag echt een glimlach bij de man op z'n gezicht. Mooi om te zien. Die truc met zo'n random meisje uit het publiek heb ik eigenlijk na 4 jaar wel gezien.
Hebben de mannen van 3voor12 een koptelefoon gekregen om te luisteren? Paar in dit lijstje niet afgekeken vanwege het slechte geluid..quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Top 20 volgens 3voor12:
01. Róisin Murphy
02. Damien Rice
03. Oscar & The Wolf
04. FKA Twigs
05. Flying Lotus
06. King GIzzard & The Lizard Wizard
07. Patti Smith
08. Iggy Pop
09. The War On Drugs
10. Alabama Shakes
11. Clark
12. Goat
13. Børns
14. Songhoy Blues
15. Young Fathers
16. Birth Of Joy
17. Jameszoo b2b Gaslamp Killer
18. Jungle By Night
19. Rats On Rafts
20. Meridian Brothers
Patti, FlyLoquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:07 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Hebben de mannen van 3voor12 een koptelefoon gekregen om te luisteren? Paar in dit lijstje niet afgekeken vanwege het slechte geluid..
Vergis ik me of staan daar namen tussen die helemaal nooit op DTRH hebben gestaan? Of is dat niet de bedoeling van zo'n lijstje?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, stond ook in programmaboekje. OA Roisin en Alabama Shakes waren toen nog niet aangekondigd. Misschien nog meer niet hoor, kan me niet herinneren dat ik Seasick Steve voorbij heb zien komen.
Nee klopt hoor, of het moest er vorig jaar staan. Maar volgens mij zijn het gewoon acts waarvan ze denken dat het het publiek kan interesseren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergis ik me of staan daar namen tussen die helemaal nooit op DTRH hebben gestaan? Of is dat niet de bedoeling van zo'n lijstje?
Ja maar da's een bezoeker, ik vind het van een publieke omroep altijd een beetje twijfelachtig om zo'n opiniestuk te schrijven, zoals ik ook hun bemoeienis bij concertorganisaties al geen taak vind voor zequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zoiets?
http://m.newsmonkey.be/article/47855
het is ook niet snel goed he?!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar da's een bezoeker, ik vind het van een publieke omroep altijd een beetje twijfelachtig om zo'n opiniestuk te schrijven, zoals ik ook hun bemoeienis bij concertorganisaties al geen taak vind voor ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |