Vandaag was echt indrukwekkend met Andrew Bird, Young Fathers, Leftfield & The War on Drugsquote:
ik heb weinig met de eerste 3quote:Op maandag 29 juni 2015 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vandaag was echt indrukwekkend met Andrew Bird, Young Fathers, Leftfield & The War on Drugs
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:12 schreef peaceman het volgende:
Geluid in Teddy was vaker te hard. Puntje van aandacht voor volgend jaar.
Verder hoop ik dat dit festival niet teveel gaat groeien. Het was zo prettig dat er overal plek was. Geen mega rijen. Alles gewoon lekker ontspannen.
Dus laat het in vredesnaam klein blijven please
Met alle opmerkingen eens. Het was nu prima zo! Geluid was wel een aandachtspuntje ja. En die Rotti was heerlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 11:22 schreef peaceman het volgende:
Oh en wat ik ook fijn vond dat er gewoon flink wat uren niks was. Geen gehaast om naar het festivalterrein te komen.
De dames bij de wereldgerechten mogen wel wat meer voorraad aanleggen. Twee keer daar gestaan voor Roti met kip, twee keer op. Nou dor me dan dat gerecht met rundvlees maar... Ook op!
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
[..]
Met alle opmerkingen eens. Het was nu prima zo! Geluid was wel een aandachtspuntje ja. En die Rotti was heerlijk
Ja daar betaal je gewoon 8 tot 10 EUR voor... bizarquote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hadden ze op Pinkpop ook. Waren vrij prijzig geloof ik.
Zoals wel meer dingen prijzig waren... IJsjes waarbij je een muntje per bol (!) afrekende spanden nog wel de kroon. Even omgerekend betaalde je dus bijna 8 euro voor drie bolletjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vond t nog wel meevallen; 2,5 muntje. Je hebt er meer plezier van dan van een stukje pizza of weet ik wat. Sommige dingen zijn wel overdreven met 4 á 5 muntjes, dat is dus gewoon 10 á 13 euro.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Pinkpop waren ze 3 muntjes naar mijn weten, vond ik ook vrij veel voor een hamburger. Daar zag je ook weinig mensen gebruik van maken had ik het idee.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vond t nog wel meevallen; 2,5 muntje. Je hebt er meer plezier van dan van een stukje pizza of weet ik wat. Sommige dingen zijn wel overdreven met 4 á 5 muntjes, dat is dus gewoon 10 á 13 euro.
Hier stond er vrijwel altijd een rijquote:Op maandag 29 juni 2015 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Pinkpop waren ze 3 muntjes naar mijn weten, vond ik ook vrij veel voor een hamburger. Daar zag je ook weinig mensen gebruik van maken had ik het idee.
bij elk muziekfestival is de muziek het uitgangspunt. Feit is wel dat DTRH gewoon veel aandacht geeft aan hoe het eruit ziet. Mijn inziens is daar niets mis mee.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar betaal je gewoon 8 tot 10 EUR voor... bizar
Vind het festivaleten sowieso overal duur, maar ze weten dat het toch wel wordt gegeten
Wat me opvalt bij de reviews van DTRH hier en op andere plekken lijken de entourage en de randzaken minstens net zo belangrijk als de muziek, da's dan toch wel een significant met BKS, waar de muziek het eerste uitgangspunt lijkt, ook voor de bezoekers, en daarna pas de aankleding, entourage etc....
Nee daar is ook niks mis mee, maar als ik de sfeerverslagen en reviews lees springen met name die randzaken er als positief uit en niet zo zeer de muzikale hoogtepunten...quote:Op maandag 29 juni 2015 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij elk muziekfestival is de muziek het uitgangspunt. Feit is wel dat DTRH gewoon veel aandacht geeft aan hoe het eruit ziet. Mijn inziens is daar niets mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |