De communicatie-idioot die al die vreselijke dooddoeners heeft bedacht kunnen ze sowieso maar beter een nekschot geven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:23 schreef TheVulture het volgende:
"We keep it green and clean" rijmt trouwens niet helemaal met een grote vuurwerkshow
Maar goed iedereen veel plezier die gaat
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn, ik ben de laatste jaren vooral van de massa geweest (meerdere malen Werchter, Lowlands, Pinkpop, Rock am Ring, etc.) en ik krijg ook vrij snel jeuk van dat geforceerde hipstergedoe.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Los van het feit dat ik dit festival maar als een kansloze actie van MoJo blijf zien ademt alles inderdaad zo'n wanhopig geforceerd hipstersfeertje uit dat ik er echt jeuk van krijg
Tja ik vind zo'n kleiner festival echt heerlijk, maar geef mij dan maar zoals BKS het doet, een heerlijk terrein, geweldige aankleding en een erg relaxte sfeer zonder zelf te hoeven benadrukken hoe hip, klein, knus en vernieuwend je bent maar je daden voor zich te laten spreken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn, ik ben de laatste jaren vooral van de massa geweest (meerdere malen Werchter, Lowlands, Pinkpop, Rock am Ring, etc.) en ik krijg ook vrij snel jeuk van dat geforceerde hipstergedoe.
BKS twee jaar terug gedaan. Beviel ook erg goed, alleen was voor mijn smaak de line up niet boeiend genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik vind zo'n kleiner festival echt heerlijk, maar geef mij dan maar zoals BKS het doet, een heerlijk terrein, geweldige aankleding en een erg relaxte sfeer zonder zelf te hoeven benadrukken hoe hip, klein, knus en vernieuwend je bent maar je daden voor zich te laten spreken.
Het eerste veld vult zich goedquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje tuinieren bij de poort.
[ afbeelding ]
I knooooow.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |