Ik ken een hoop niet, maar das eigenlijk ook wel een keer leukquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:51 schreef DavetheNL het volgende:
Morgen blokkenschema. Hopelijk komen er geen vervelende overlappingen. Blijf het een heerlijke line up hebben voor 109 euro incl.
Nee preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef DavetheNL het volgende:
Volgens het bericht wat ik zaterdag/zondag pp Twitter zag wel ja. Verwacht niet echt meer grote namen, maar misschien nog een leuke verrassing
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Laatste acts dus ook morgen neem ik aan? Gezien het feit dat er bij het programma nog steeds 'more to come' staat.
Spuit 11 berichtje, hierbij.twitter:DTRH_Fest twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 14:34:50@DurkdeV Yep, morgen een paar: samen met het blokkenschema
reageer retweet
Is ook niet meer de naam die het wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zie nog een TBA'tje staan.
DFA79 staat al vroeg of ligt dat aan mij?
Dat is wel jammer ja, had dan ook die vrijdag overwogen. Dat is een redelijke dag. Maar over de hele linie gezien vind ik BKS toch veel sterker programmeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vrijdag.
Stom dat je hier geen dagkaarten voor kunt kopen.
BKS vind ik ook een zwak maar wel wat gebalanceerder programma hebben. Maar die hebben ook altijd 1 dag die er bovenuit steekt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, had dan ook die vrijdag overwogen. Dat is een redelijke dag. Maar over de hele linie gezien vind ik BKS toch veel sterker programmeren.
Die zondag op DTRH vind ik vrij matig.
Mwa vind ik dit jaar niet. Ik vind BKS juist heel sterk dit jaar (voor mij persoonlijk dan). Ik vind het vrij zwak om je festival af te sluiten met Seasick Steve en The War On Drugs.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BKS vind ik ook een zwak maar wel wat gebalanceerder programma hebben. Maar die hebben ook altijd 1 dag die er bovenuit steekt.
Clark en Leftfield. En met beetje fantasie past Flying Lotus ook in het elektronica/dance hokje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Afsluiters zijn wel beetje meh, ook dat er geen electronica/dance meer na komt op wat matige festivalDJ's na zo te zien?
Clark en Flying Lotus staan op een andere dag, en Leftfield staat nog vóór TWOD. Ik bedoelde dus dat ná het optreden van The War on Drugs er geen elektronica/dance meer staatquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:02 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Clark en Leftfield. En met beetje fantasie past Flying Lotus ook in het elektronica/dance hokje.
IK HEB GOED OPGELET JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zie nog een TBA'tje staan.
DFA79 staat al vroeg of ligt dat aan mij?
Haha nee, zo goed ben ik niet, maar het viel me wel op dat er een TBA'tje stond op het blokkenschema/quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Had je Bottle Riot ook goed gegokt?
marktplaats.nl ?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:39 schreef Micson het volgende:
Ik heb vrij impulsief een kaartje voor dit festival gekocht en ben me nu een beetje aan het inluisteren, daar ik over heel veel bands geen kennis heb.
Ik hou normaal gesproken vooral van (classic) rock (en heb dan ook veel zin in Iggy), van bands die wat meer buiten de lijntjes kleuren of sfeertechnisch er iets van kunnen maken. Waar ik niet van hou zijn pretentieuze singer-songwriters die trage gitaarsolo's van vijftien minuten praktiseren en af en toe wat pseudo-gevoeligs in de microfoon kotsen.
Kan iemand hier - die er verstand van heeft - mij vertellen waar ik het beste kan beginnen in mijn orientatie-proces?
Oh dat valt bij mij echt in de categorie 'oeverloos getokkel met een gimmick die iedereen ondertussen wel kent'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef theodoor9 het volgende:
Seasick Steve is wellicht wel geschikt toch?
Thanksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ja weet je, het is best een redelijk hoog gehalte zweverig getokkel, singer/songwriters en wat indie/experimentele/underground meuk als je normaal van de raggende gitaren bent. Ben ik nl. ook, en ik ga ook
DFA79 is nog wel een leuke bak herrie. Verder zou ik gewoon hun Spotify-lijst eens even op shuffle gooien, dan ben je er snel genoeg achter; http://open.spotify.com/u(...)ZDWLkPJ0JulFhWw668Cy
Staat ook op mijn lijstjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Micson het volgende:
[..]
ThanksIk heb net al zZz 'ontdekt', vind ik ook wel prima muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |