IK HEB GOED OPGELET JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zie nog een TBA'tje staan.
DFA79 staat al vroeg of ligt dat aan mij?
Haha nee, zo goed ben ik niet, maar het viel me wel op dat er een TBA'tje stond op het blokkenschema/quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Had je Bottle Riot ook goed gegokt?
marktplaats.nl ?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:39 schreef Micson het volgende:
Ik heb vrij impulsief een kaartje voor dit festival gekocht en ben me nu een beetje aan het inluisteren, daar ik over heel veel bands geen kennis heb.
Ik hou normaal gesproken vooral van (classic) rock (en heb dan ook veel zin in Iggy), van bands die wat meer buiten de lijntjes kleuren of sfeertechnisch er iets van kunnen maken. Waar ik niet van hou zijn pretentieuze singer-songwriters die trage gitaarsolo's van vijftien minuten praktiseren en af en toe wat pseudo-gevoeligs in de microfoon kotsen.
Kan iemand hier - die er verstand van heeft - mij vertellen waar ik het beste kan beginnen in mijn orientatie-proces?
Oh dat valt bij mij echt in de categorie 'oeverloos getokkel met een gimmick die iedereen ondertussen wel kent'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef theodoor9 het volgende:
Seasick Steve is wellicht wel geschikt toch?
Thanksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ja weet je, het is best een redelijk hoog gehalte zweverig getokkel, singer/songwriters en wat indie/experimentele/underground meuk als je normaal van de raggende gitaren bent. Ben ik nl. ook, en ik ga ook
DFA79 is nog wel een leuke bak herrie. Verder zou ik gewoon hun Spotify-lijst eens even op shuffle gooien, dan ben je er snel genoeg achter; http://open.spotify.com/u(...)ZDWLkPJ0JulFhWw668Cy
Staat ook op mijn lijstjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Micson het volgende:
[..]
ThanksIk heb net al zZz 'ontdekt', vind ik ook wel prima muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |