abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147518892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik mag graag wat nieuws toevoegen aan een topic, aangezien meestal na een tijdje een discussie blijft hangen op één punt.
Wat niet echt recht toe doet aan het onderwerp, het gaat er niet om of het 'zwart of wit is'
Daar heb je gelijk in.

Best beangstigend, dat men over een poosje zelfs je gedachten zou kunnen lezen.
pi_147520159
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar degenen die tegen de politiek aantrappen ook in de ogen van sommigen, ik weet niet of je de hele tour van Russell Brand een beetje volgt. :

Iemand die gehandicapt is tegenover Brand:

"I don’t like people preaching that I am in any part responsible for anything. I’ve never heard him [Nigel Farage] criticise the disabled, OK, never, and you are a campaigner, yeah?" the man said.

"I'm a comedian mate," Brand interjected.

"Stand," the man told him. "Stand for Parliament. If you're gonna campaign, then stand, OK? You have the media profile for it."

"My problem would be mate, I’d stand for parliament but I’d be scared that I’d become one of them," Brand replied, to boos from the audience.

"You fought addiction, and you’ve beaten it," the man told him. "You can’t preach that – that is rubbish. You cannot preach that. You've attacked him [Farage] attacked everybody that stands for his party… they are people on the street."

Bron: The Independent

Ik vind dat Russell best een goede campagne voert, maar als je met je ziel en zaligheid vindt dat dingen anders moeten en vervolgens niet 'een van hun' wilt zijn.. dan sta je dus een beetje aan de wal te schreeuwen dat de kapitein z'n werk niet goed doet en jij 't allemaal veel beter kan. Zoals we met het WK 16 miljoen bondscoaches hebben.
Hey, leuke clip, maar waarom in dit topic??

Beter in POL Nigel Farage of Russell Brand topic?

Twee heren die ik op bepaalde vlakken hoog heb zitten, leuk ze zo samen te zien en jammer dat Brand Farage die heel valide punten heeft aanvalt. Zoals ik in NWS zei; de fout van dat soort linkse lui is dat ze zich wenden tot de verkeerde om een werkelijk probleem op te willen lossen; de Staat. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:30:41 #203
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147520177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening. ;)
Geen dank, ik spreek voor velen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_147520428
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb laatst es een blik gewaagd en inderdaad, het niveau van fysische kennis is te laag om serieus te nemen. Misschien dat er tussen die chatters een leuk linkje of video'tje staat, maar dat komt dan via Lambiekje of anderen hier wel terecht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:25:38 #205
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147521687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik spreek ook voor velen als ik zeg dat ik veel gehad heb aan Niburu mbt het "wakker worden".
Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:33:36 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147521906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik spreek ook voor velen als ik zeg dat ik veel gehad heb aan Niburu mbt het "wakker worden".
:')

Dat heet snooze mode.
pi_147522131
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij beweerde toch dat alle alternatieve media new age is?
Eigenlijk is het alles wat de mainstream niet haalt en waarvan mensen vinden dat 't beter is dan de mainstream media. Het zou ook quasi wetenschappelijk nieuws kunnen zijn of de zionistische courant, ik verzin maar iets. Ik ken ze ook niet allemaal hoor. De manier van werken van GeenStijl was vrij alternatief maar volgens mij zitten die nu met Pownews een beetje aan de kant van wat de VPRO ooit was. Beetje rechtser wellicht.

Maar het is toch geen geheim dat Niburu zich als een New Age website profileert. De naam alleen al verwijst naar één van de belangrijkste componenten van het geloof. Dat is 't zelfde als een Christelijke zender met de naam Evangelische omroep. Het is wat het is, ik kan er ook niet zoveel anders van maken. Dan mogen ze ander nieuws ook wel wat coveren, ze passen 't wel in hun visie. Dat stukje qua new age is uniek, dat zul je niet op andere media vinden. Nieuws over Klokkenluiders en laatste ontwikkelingen in dat Israel de vinger naar de wereld opsteekt vind je veel eerder in alle main stream media dan op Niburu.

Begin 2000 had National Geographic al een hele uitgebreide docu over dat de tempelberg het meest "explosieve" stukje vastgoed ter wereld is en het meest plausibele WO3 scenario mee zou kunnen brengen. Dat men dat nu pas recent begint te herontdekken in alternatieve media is mooi maar mooi +\- 11 jaar te laat. En met de recente berichtgeving in de massa media ook een beetje een grote open deur.. of poort.

quote:
MSM is Mainstream Media.
Dat is duidelijk nu, je maakte er in de eerste post MSN van. Microsoft Network. Dat is ook een nieuwsbron, niet een hele sterke. Maar ok we zitten weer op een lijn wat dat punt betreft.

De main stream media is vrij breed. Ik vind een telegraaf bv niet te vergelijken met het NRC, the Times of the New York Times. Ik vind The Independent vrij sterk soms. Waterdicht is 't nooit maar het lekt in elk geval minder dan Niburu.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 12-12-2014 18:59:41 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:01:35 #208
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147522537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat heet snooze mode.
:') Wat weet jij daar nou van...
Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:03:20 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147522580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook. :)
pi_147522713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Scherp :D
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:11:43 #211
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147522796
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook. :)
......arrogant figuurtje ben je in ieder geval wel...
Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:14:25 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147522855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

pi_147522884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Beetje té scherp. Laten we het netjes houden.
pi_147523416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien wel een mooie vraag,
Welk deel van jullie privacy zouden jullie absoluut niet willen inleveren/opgeven.
Laat ik zeggen dat ik niets te verbergen heb, maar ik heb wel mijn gps en mobiele data uitstaan op mijn mobiel.
Waarschijnlijk volkomen nutteloos, omdat ze er toch wel bij kunnen als ze werkelijk willen.
Maar ik vind het nogal onnodig om gps gegevens te koppelen aan een foto die ik maak.

Eigenlijk is privacy tegenwoordig net zo'n lachertje als dat democratie dat is.
c_/

Al met al, ik blijf wel gebruik maken van mijn smartphone, dus is zou van sommigen niet mogen klagen :P
De overheid heeft namelijk niet voor niets om de nabij 10 miljoen uitgegeven aan Gamma Inc. (FinFisher).
pi_147523465
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je doelt erop dat ie dan een hogere functie in de politiek krijgt?
Zie Fransje Timmermans.
pi_147526348
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?

Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden. ;)
Nee gelukkig gebeurt 't helemaal niet vaak.
Maar sommige organisaties hebben macht en interesse genoeg om dit soort praktijken te doen voor harassment en onderzoek of entertainment doelen/purposes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:14:54 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147533984
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef Beathoven het volgende:
Mijn ex en niburu deden 't ook voor mij, maar dan meer om te weten te komen hoe het echt met de wereld zit in plaats van wat een groepje gelovers denkt dat het zit. Er bestaat niet zoiets als één waarheid, iedereen heeft een andere visie, maakt andere keuzes, maar de bron van deze keuzes interesseert me meer dan de keuzes.
Dat klopt en daarom moet je en niburu en infowars en globalresearch.ca en en en en bekijken.
Hoe langer je het spelletje door hebt hoe makkelijker de rode draad wordt.

Alles met politiek is 180' anders. Alles is verdraaid, twisted. Een grote rookgordijn van bullshit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:16:29 #218
52357 Lambiekje
pi_147534030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja klopt. Er zijn tegenwoordig veel betere "vrij nieuws" sites maar Niburu was toch lang de grootste en de eerste.
zapruder / zaplog is langer denk ik.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:22:02 #219
52357 Lambiekje
pi_147534145
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zijn ze nou walgelijk of eng? :) Het zijn, first and foremost, gewoon mensen.

Wat maakt ze walgelijk of eng?
hun gedrag. Hun beslissing over ons met ons geld. Zonder dat we inspraak hebben.
En alles wat ze zeggen met campaigns wordt dé seconde na de winst overboord gekieperd.

het zijn parasitaire landverraders.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:25:57 #220
52357 Lambiekje
pi_147534252
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar een politicus die betrapt wordt op een leugen is zijn carrière kwijt...
... nehh Obama is juist persident geworden omdat het een corrupte linkmiegel is.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:26:55 #221
52357 Lambiekje
pi_147534287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Eigenlijk is privacy tegenwoordig net zo'n lachertje als dat democratie dat is.
c_/

dat klopt democratie bestaat dus dan ook niet.
pi_147537830
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... nehh Obama is juist persident geworden omdat het een corrupte linkmiegel is.
Vooral omdat hij de lesser of two evils was gedurende de 2 campagnes.
President worden in Amerika is vooral een kwestie van het meeste campagne-budget hebben en daarvoor heb je grote geldschieters nodig en grote geldschieters willen een 'return-of-investment'.
Hoe nobel je intenties ook zijn; wil je president worden in Amerika dan kom je daar niet onderuit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hun gedrag. Hun beslissing over ons met ons geld. Zonder dat we inspraak hebben.
En alles wat ze zeggen met campaigns wordt dé seconde na de winst overboord gekieperd.

het zijn parasitaire landverraders.
Wat let je om zelf een partij op te richten en te laten zien dat het beter kan?

De PiratenPartij is al een aantal jaren bezig de (lokale) politiek in te komen, het is een lang proces (als het al lukt).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147537885
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat klopt en daarom moet je en niburu en infowars en globalresearch.ca en en en en bekijken
Juist niet die sites dus, als je wilt weten hoe het echt zit.
Conscience do cost.
  zaterdag 13 december 2014 @ 11:17:26 #224
52357 Lambiekje
pi_147538454
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Juist niet die sites dus, als je wilt weten hoe het echt zit.
telegraaf. dat is het enige hè.
  zaterdag 13 december 2014 @ 11:23:40 #225
52357 Lambiekje
pi_147538550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vooral omdat hij de lesser of two evils was gedurende de 2 campagnes.
President worden in Amerika is vooral een kwestie van het meeste campagne-budget hebben en daarvoor heb je grote geldschieters nodig en grote geldschieters willen een 'return-of-investment'.
Hoe nobel je intenties ook zijn; wil je president worden in Amerika dan kom je daar niet onderuit.
Tenzij de neger onderuit gehaald moet worden voor sociale onrust.
Zonder enig twijfel is Obama de slechtste keus.

Toen ie president had ik al een sterk voorgevoel dat hij volstrekt niet deugd. En ik vind het ronduit verbijsterend de wereld met hem wegheuld.

Er was geen betere figuur om de wereld klaar te stomen voor Wereld oorlog 3.

quote:
Wat let je om zelf een partij op te richten en te laten zien dat het beter kan?

De PiratenPartij is al een aantal jaren bezig de (lokale) politiek in te komen, het is een lang proces (als het al lukt).
Leuk idialen .. maar je vergeet dat industrie, banken en comercie hoger in de rangorde staat dan politici.

Het heeft dus volstrekt geen zin om iets te doen via politieke wegen. CEO worden van een multinational of iets heeft meer invloed.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 13-12-2014 11:30:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')