Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik mag graag wat nieuws toevoegen aan een topic, aangezien meestal na een tijdje een discussie blijft hangen op één punt.
Wat niet echt recht toe doet aan het onderwerp, het gaat er niet om of het 'zwart of wit is'
Hey, leuke clip, maar waarom in dit topic??quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar degenen die tegen de politiek aantrappen ook in de ogen van sommigen, ik weet niet of je de hele tour van Russell Brand een beetje volgt. :
Iemand die gehandicapt is tegenover Brand:
"I don’t like people preaching that I am in any part responsible for anything. I’ve never heard him [Nigel Farage] criticise the disabled, OK, never, and you are a campaigner, yeah?" the man said.
"I'm a comedian mate," Brand interjected.
"Stand," the man told him. "Stand for Parliament. If you're gonna campaign, then stand, OK? You have the media profile for it."
"My problem would be mate, I’d stand for parliament but I’d be scared that I’d become one of them," Brand replied, to boos from the audience.
"You fought addiction, and you’ve beaten it," the man told him. "You can’t preach that – that is rubbish. You cannot preach that. You've attacked him [Farage] attacked everybody that stands for his party… they are people on the street."
Bron: The Independent
Ik vind dat Russell best een goede campagne voert, maar als je met je ziel en zaligheid vindt dat dingen anders moeten en vervolgens niet 'een van hun' wilt zijn.. dan sta je dus een beetje aan de wal te schreeuwen dat de kapitein z'n werk niet goed doet en jij 't allemaal veel beter kan. Zoals we met het WK 16 miljoen bondscoaches hebben.
Geen dank, ik spreek voor velen.quote:
Ik heb laatst es een blik gewaagd en inderdaad, het niveau van fysische kennis is te laag om serieus te nemen. Misschien dat er tussen die chatters een leuk linkje of video'tje staat, maar dat komt dan via Lambiekje of anderen hier wel terecht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen dank, ik spreek voor velen.
Ik spreek ook voor velen als ik zeg dat ik veel gehad heb aan Niburu mbt het "wakker worden".quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen dank, ik spreek voor velen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor velen als ik zeg dat ik veel gehad heb aan Niburu mbt het "wakker worden".
Eigenlijk is het alles wat de mainstream niet haalt en waarvan mensen vinden dat 't beter is dan de mainstream media. Het zou ook quasi wetenschappelijk nieuws kunnen zijn of de zionistische courant, ik verzin maar iets. Ik ken ze ook niet allemaal hoor. De manier van werken van GeenStijl was vrij alternatief maar volgens mij zitten die nu met Pownews een beetje aan de kant van wat de VPRO ooit was. Beetje rechtser wellicht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij beweerde toch dat alle alternatieve media new age is?
Dat is duidelijk nu, je maakte er in de eerste post MSN van. Microsoft Network. Dat is ook een nieuwsbron, niet een hele sterke. Maar ok we zitten weer op een lijn wat dat punt betreft.quote:MSM is Mainstream Media.
Klopt, ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook.quote:
......arrogant figuurtje ben je in ieder geval wel...quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
......arrogant figuurtje ben je in ieder geval wel...
Beetje té scherp. Laten we het netjes houden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
......arrogant figuurtje ben je in ieder geval wel...
De overheid heeft namelijk niet voor niets om de nabij 10 miljoen uitgegeven aan Gamma Inc. (FinFisher).quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien wel een mooie vraag,
Welk deel van jullie privacy zouden jullie absoluut niet willen inleveren/opgeven.
Laat ik zeggen dat ik niets te verbergen heb, maar ik heb wel mijn gps en mobiele data uitstaan op mijn mobiel.
Waarschijnlijk volkomen nutteloos, omdat ze er toch wel bij kunnen als ze werkelijk willen.
Maar ik vind het nogal onnodig om gps gegevens te koppelen aan een foto die ik maak.
Eigenlijk is privacy tegenwoordig net zo'n lachertje als dat democratie dat is.
![]()
Al met al, ik blijf wel gebruik maken van mijn smartphone, dus is zou van sommigen niet mogen klagen
Zie Fransje Timmermans.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je doelt erop dat ie dan een hogere functie in de politiek krijgt?
Nee gelukkig gebeurt 't helemaal niet vaak.quote:Op donderdag 11 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?
Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden.
Dat klopt en daarom moet je en niburu en infowars en globalresearch.ca en en en en bekijken.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef Beathoven het volgende:
Mijn ex en niburu deden 't ook voor mij, maar dan meer om te weten te komen hoe het echt met de wereld zit in plaats van wat een groepje gelovers denkt dat het zit. Er bestaat niet zoiets als één waarheid, iedereen heeft een andere visie, maakt andere keuzes, maar de bron van deze keuzes interesseert me meer dan de keuzes.
zapruder / zaplog is langer denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja klopt. Er zijn tegenwoordig veel betere "vrij nieuws" sites maar Niburu was toch lang de grootste en de eerste.
hun gedrag. Hun beslissing over ons met ons geld. Zonder dat we inspraak hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zijn ze nou walgelijk of eng?Het zijn, first and foremost, gewoon mensen.
Wat maakt ze walgelijk of eng?
... nehh Obama is juist persident geworden omdat het een corrupte linkmiegel is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar een politicus die betrapt wordt op een leugen is zijn carrière kwijt...
dat klopt democratie bestaat dus dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Eigenlijk is privacy tegenwoordig net zo'n lachertje als dat democratie dat is.
![]()
Vooral omdat hij de lesser of two evils was gedurende de 2 campagnes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... nehh Obama is juist persident geworden omdat het een corrupte linkmiegel is.
Wat let je om zelf een partij op te richten en te laten zien dat het beter kan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hun gedrag. Hun beslissing over ons met ons geld. Zonder dat we inspraak hebben.
En alles wat ze zeggen met campaigns wordt dé seconde na de winst overboord gekieperd.
het zijn parasitaire landverraders.
Juist niet die sites dus, als je wilt weten hoe het echt zit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat klopt en daarom moet je en niburu en infowars en globalresearch.ca en en en en bekijken
telegraaf. dat is het enige hè.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Juist niet die sites dus, als je wilt weten hoe het echt zit.
Tenzij de neger onderuit gehaald moet worden voor sociale onrust.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de lesser of two evils was gedurende de 2 campagnes.
President worden in Amerika is vooral een kwestie van het meeste campagne-budget hebben en daarvoor heb je grote geldschieters nodig en grote geldschieters willen een 'return-of-investment'.
Hoe nobel je intenties ook zijn; wil je president worden in Amerika dan kom je daar niet onderuit.
Leuk idialen .. maar je vergeet dat industrie, banken en comercie hoger in de rangorde staat dan politici.quote:Wat let je om zelf een partij op te richten en te laten zien dat het beter kan?
De PiratenPartij is al een aantal jaren bezig de (lokale) politiek in te komen, het is een lang proces (als het al lukt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |