abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2014 @ 21:04:12 #51
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147465304
En voor je dat je weet zit met een drone die je 24/7 volgt, een "Nazi" regerings hologram in je huis die opdraagt wat je wel en niet mag doen en hoe je moet gedragen en wat je weer fout hebt gedaan in onze westerse samenleving in plaats van een tv zoals in nineteen eighty four.

En dan zeggen we nog we leven in vrijheid dus dank u grote westerse leiders van de EU en de USA wij zijn u dankbaar voor wat ons gegeven hebt en genieten dat u alles van ons weet en ons leidt naar verlossing.en ons de weg wijst 24/7 per dag, en wijzen we Noord Korea nog steeds na als een staat waar niks kan en niks mag en men van alles word opgedragen en dat men daar pas echt in de gaten word gehouden, want zo zullen wij westerlingen nooit zo worden want wij hebben de democratie en de vrijheid toch uitgevonden.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147467863
Ik had zoiets over gelezen jaren terug:

http://www.newscientist.c(...)es.html#.VIiyg4XtOPI

Tis allang aan de gang.Volgens mij zijn er ook mensen met RFID chips en ze weet 't niet.
Ik denk dat er is illegale experimentatie met dit soort dingen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147468695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Tingo het volgende:
Ik had zoiets over gelezen jaren terug:

http://www.newscientist.c(...)es.html#.VIiyg4XtOPI

Tis allang aan de gang.Volgens mij zijn er ook mensen met RFID chips en ze weet 't niet.
Ik denk dat er is illegale experimentatie met dit soort dingen.
Zoiets kan echt niet onopgemerkt onder je huid aangebracht worden hoor.
Je lijkt Bankfurt wel met zijn chips.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:30:58 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147469354
inb4 de topclowns uit de OP binnenkort slachtoffer van bizarre misdaad waarbij handen zijn geamputeerd door een criminele organisatie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_147469367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147469495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
inb4 de topclowns uit de OP binnenkort slachtoffer van bizarre misdaad waarbij handen zijn geamputeerd door een criminele organisatie.
Of 'gewoon' doodgegaan met 'n hartaanval van de chip.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:42:50 #57
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147469753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of 'gewoon' doodgegaan met 'n hartaanval van de chip.
Of dat kan betwijfel ik maar het grote gevaar is.
Dat iedereen straks gedwongen kan worden om te doen omdat er geen alternatieven meer zijn.
Als alle pasjes verdwijnen moet je wel om mee te kunnen doen in de maatschappij.
En omdat je 24/7 traceerbaar bent kunnen ze nog meer gegevens van je verzamelen.
Als in de toekomst alles via de chip gaat en die van jou wordt uitgezet, wat dan?
Dan kun je niets meer, geen geld opnemen niets kopen of betalen.
Mensen die hier vrijwillig aan meedoen hebben geen idee waar ze aan beginnen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147470562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.
Dan nog kan niemand dat ongemerkt bij je implanteren.
pi_147470814
Mooi filmpje, vooral datgene over Hennis ~O>
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_147471000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Of dat kan betwijfel ik maar het grote gevaar is.
Dat iedereen straks gedwongen kan worden om te doen omdat er geen alternatieven meer zijn.
Als alle pasjes verdwijnen moet je wel om mee te kunnen doen in de maatschappij.
En omdat je 24/7 traceerbaar bent kunnen ze nog meer gegevens van je verzamelen.
Als in de toekomst alles via de chip gaat en die van jou wordt uitgezet, wat dan?
Dan kun je niets meer, geen geld opnemen niets kopen of betalen.
Mensen die hier vrijwillig aan meedoen hebben geen idee waar ze aan beginnen.
Oh no. Ik had niet zo ver gedacht.Jeetje,as if I didn't have enough to worry about. :)
Dankje wel hoor.
pi_147471023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan nog kan niemand dat ongemerkt bij je implanteren.
Ik denk dat 't wel mogelijk is.
pi_147473200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Punt is dat het niet zo hoeft of hoort te zijn. Het is dus niet per se het gebruik van de telefoon maar wat de overheid doet met jouw gebruik ervan. Als we jouw argument zouden hanteren (en het daarbij zouden laten) dan kan je (binnenkort) niets meer.
Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.

Criminelen die met de smartphone hun locatie delen, prima.. de politie kan daar ook bij. Burgers die hun locatie delen, prima.. we kunnen ook potentiële criminelen zijn, want criminelen worden niet niet bij de geboorte geregistreerd. Als uit berichten blijkt dat iemand de belastingdienst loopt te tillen, aanpakken, checkt in in Benidorm.. politie inlichten daar.

Besef gewoon dat met alle exposure die je jezelf wilt geven een voorbeeldfunctie krijgt en een verantwoordelijkheid moet afleggen die normaal gesproken alleen in de wereld van de sterren gold. In grote steden scannen ze het formaat auto en leggen dat naast een profiel van iemand, als die de boel besodemieterd heeft kan hij een boete verwachten. Dat zijn 'ook' gewone burgers. Wil je onzichtbaar zijn en privé hebben, stop dan gewoon je eigen zichtbaarheid door opninies niet te delen met de rest van de wereld.

Wil je privé, vul dan niks in op Facebook, deel wat nieuws-items.. geen zware meningen over weet ik wat. Het is 't zelfde als de muur van 't gemeentehuis onderkladden met de grootste onzin en je NAW gegevens eronder. Nee, de overheid mag er niks mee doen.. dikke vinger. Een van mn kennissen stond met een ISIS vlag in de hand.. Jihad for france. Moet je zeker allemaal mooi z'n gang laten gaan. Het is gewoon geen prive.. punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 11-12-2014 00:53:47 ]
pi_147474002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?

Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 11 december 2014 @ 09:25:15 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147475740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat 't wel mogelijk is.
Lijkt me stiekem ook niet geheel onmogelijk, lekker tijdens je tandarts bezoekje een RFID chip in je tand.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_147475789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zal dan een nutteloze RFID-chip zijn, als die niet traceerbaar is...
Laat nou de enige reden voor reeele toepassing, maar ook het gevaar van eventueel misbruik bij het 'gemak' bij het traceren ervan liggen.

een 'ontraceerbare' RFID-chip is een beetje als een 'imaginair' vriendje
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_147476119
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?

Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden. ;)
Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.
Wat voor belang heeft welke arts dan ook om bij een willekeurige patient die bijv een blindedarmoperatie ondergaat een chip in te brengen? Slaat toch nergens op?
pi_147476847
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.
Wat voor belang heeft welke arts dan ook om bij een willekeurige patient die bijv een blindedarmoperatie ondergaat een chip in te brengen? Slaat toch nergens op?
Ik denk zelf dat het misschien best mogelijk zou zijn in theorie, maar niet noodzakelijk heel veel meer meerwaarde zou bieden tov andere methoden iemand te bespioneren, vermoedelijk zelfs eigenlijk beperkter is dan bv het plaatsen van afluisterapparatuur of het hacken van diens gebruikte computer of mobile devices en internet-communicatie.

Een RFID chip kan hooguit van een relatief beperkte afstand uitlezen waar iemand zich bevind. Tenzij ze extra receptoren erop plaatsen die bepaalde zaken meten en ook doorgeven maar ook de reikwijdte daarvan zal eerder beperkt zijn als deze zich in het lichaam bevinden.

De kosten van het in geheim plaatsen van zulk een chip zijn te hoog, de opbrengst te laag en het risico op ontdekking (omdat de radio-frequentie-golven gewoon makkelijk en snel te ontdekken zijn) te groot
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 12:19:20 #68
45833 crew  Fogel
pi_147479498
Tegenwoordig is het al bijna verdacht als je geen Facebook account hebt, want dan moet je natuurlijk wel wat te verbergen hebben.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147480494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
Tegenwoordig is het al bijna verdacht als je geen Facebook account hebt, want dan moet je natuurlijk wel wat te verbergen hebben.
Keuzes, ik ken mensen die 't niet hebben en die zelfs geen mobiel hebben. Hebben geen problemen, leven een normaal leven. Je maakt je alleen verdacht als je een podium neemt en in een negatieve manier gebruik maakt van dat podium. Met Facebook en andere social media ben je sowieso een publiek figuur, daar moet je naar handelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 11-12-2014 13:15:55 ]
  donderdag 11 december 2014 @ 13:36:31 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147481416
quote:
:D hmmmm je collega bijvoorbeeld.. O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.

Criminelen die met de smartphone hun locatie delen, prima.. de politie kan daar ook bij. Burgers die hun locatie delen, prima.. we kunnen ook potentiële criminelen zijn, want criminelen worden niet niet bij de geboorte geregistreerd. Als uit berichten blijkt dat iemand de belastingdienst loopt te tillen, aanpakken, checkt in in Benidorm.. politie inlichten daar.

Besef gewoon dat met alle exposure die je jezelf wilt geven een voorbeeldfunctie krijgt en een verantwoordelijkheid moet afleggen die normaal gesproken alleen in de wereld van de sterren gold. In grote steden scannen ze het formaat auto en leggen dat naast een profiel van iemand, als die de boel besodemieterd heeft kan hij een boete verwachten. Dat zijn 'ook' gewone burgers. Wil je onzichtbaar zijn en privé hebben, stop dan gewoon je eigen zichtbaarheid door opninies niet te delen met de rest van de wereld.

Wil je privé, vul dan niks in op Facebook, deel wat nieuws-items.. geen zware meningen over weet ik wat. Het is 't zelfde als de muur van 't gemeentehuis onderkladden met de grootste onzin en je NAW gegevens eronder. Nee, de overheid mag er niks mee doen.. dikke vinger. Een van mn kennissen stond met een ISIS vlag in de hand.. Jihad for france. Moet je zeker allemaal mooi z'n gang laten gaan. Het is gewoon geen prive.. punt.
Klopt staat ook in vele voorwaarden, alleen iedereen is te beroerd die door te lezen.
paar leuke voorwaarden in de 56 pagina's tellen voorwaarden van itunes
http://sillyside.wordpres(...)s-service-agreement/\

Je hoeft niet aan te melden je kan het gewoon ook niet doen, geen FB geen Itunes geen goole + account etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 13:40:42 #71
45833 crew  Fogel
pi_147481538

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook FOK! is niet prive overigens. Het is in veel gevallen niet zo heel erg moeilijk om te achterhalen welke persoon er nu achter een nickname schuil gaat. Maar het is natuurlijk wel een groot voordeel dat niet meteen je echte naam te zien is itt Facebook.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147481703
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook FOK! is niet prive overigens. Het is in veel gevallen niet zo heel erg moeilijk om te achterhalen welke persoon er nu achter een nickname schuil gaat. Maar het is natuurlijk wel een groot voordeel dat niet meteen je echte naam te zien is itt Facebook.
Geweldige afbeelding _O_
FOK! Maakt gebruik van Google Analytics en Google weet allang wie jij bent, ook op FOK!
  donderdag 11 december 2014 @ 13:52:07 #73
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147481857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja dat moet je zeker gewoon zijn gang laten gaan. Als iemand ISIS een warm hart toedraagt moet hij of zij dat zelf weten. Dat heet nl VRIJHEID VAN MENINGSUITING. Of wil je al die mensen op gaan pakken of in de gaten gaan houden ofzo?

Wat betreft de privacy of FB ben ik wel met je eens, dan vraag je erom. Maar dat inlichtingendiensten NOG MEER rechten krijgen en burgers nog minder is natuurlijk een hele kwalijke zaak. Dat zou de andere kant op moeten gaan. Jij vind het dus prima dat jouw email bv gelezen word? En dat je dan een aanslag krijgt van de belastingdienst omdat je een keer ergens zwart gewerkt hebt wat je in een telefoongesprek of in een email meldt? Want die kant gaat het namelijk op.
Feyenoord!
  donderdag 11 december 2014 @ 13:53:31 #74
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147481902
quote:
Nou dan heb ik dus wat te verbergen. Toen bekend werd dat FB alles wat je ooit zei voor altijd ging bewaren heb ik mijn account gewist. Ben er nu trouwens heel blij mee.
Feyenoord!
pi_147481922
quote:
Ik heb ook geen facebook. Ben ik nu een paria?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')