Zoiets kan echt niet onopgemerkt onder je huid aangebracht worden hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Tingo het volgende:
Ik had zoiets over gelezen jaren terug:
http://www.newscientist.c(...)es.html#.VIiyg4XtOPI
Tis allang aan de gang.Volgens mij zijn er ook mensen met RFID chips en ze weet 't niet.
Ik denk dat er is illegale experimentatie met dit soort dingen.
Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets kan echt niet onopgemerkt onder je huid aangebracht worden hoor.
Je lijkt Bankfurt wel met zijn chips.
Of 'gewoon' doodgegaan met 'n hartaanval van de chip.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
inb4 de topclowns uit de OP binnenkort slachtoffer van bizarre misdaad waarbij handen zijn geamputeerd door een criminele organisatie.
Of dat kan betwijfel ik maar het grote gevaar is.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of 'gewoon' doodgegaan met 'n hartaanval van de chip.
Dan nog kan niemand dat ongemerkt bij je implanteren.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.
Oh no. Ik had niet zo ver gedacht.Jeetje,as if I didn't have enough to worry about.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Of dat kan betwijfel ik maar het grote gevaar is.
Dat iedereen straks gedwongen kan worden om te doen omdat er geen alternatieven meer zijn.
Als alle pasjes verdwijnen moet je wel om mee te kunnen doen in de maatschappij.
En omdat je 24/7 traceerbaar bent kunnen ze nog meer gegevens van je verzamelen.
Als in de toekomst alles via de chip gaat en die van jou wordt uitgezet, wat dan?
Dan kun je niets meer, geen geld opnemen niets kopen of betalen.
Mensen die hier vrijwillig aan meedoen hebben geen idee waar ze aan beginnen.
Ik denk dat 't wel mogelijk is.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan nog kan niemand dat ongemerkt bij je implanteren.
Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat het niet zo hoeft of hoort te zijn. Het is dus niet per se het gebruik van de telefoon maar wat de overheid doet met jouw gebruik ervan. Als we jouw argument zouden hanteren (en het daarbij zouden laten) dan kan je (binnenkort) niets meer.
Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets kan echt niet onopgemerkt onder je huid aangebracht worden hoor.
Je lijkt Bankfurt wel met zijn chips.
Lijkt me stiekem ook niet geheel onmogelijk, lekker tijdens je tandarts bezoekje een RFID chip in je tand.quote:
Dat zal dan een nutteloze RFID-chip zijn, als die niet traceerbaar is...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.
Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.quote:Op donderdag 11 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?
Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden.
Ik denk zelf dat het misschien best mogelijk zou zijn in theorie, maar niet noodzakelijk heel veel meer meerwaarde zou bieden tov andere methoden iemand te bespioneren, vermoedelijk zelfs eigenlijk beperkter is dan bv het plaatsen van afluisterapparatuur of het hacken van diens gebruikte computer of mobile devices en internet-communicatie.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.
Wat voor belang heeft welke arts dan ook om bij een willekeurige patient die bijv een blindedarmoperatie ondergaat een chip in te brengen? Slaat toch nergens op?
Keuzes, ik ken mensen die 't niet hebben en die zelfs geen mobiel hebben. Hebben geen problemen, leven een normaal leven. Je maakt je alleen verdacht als je een podium neemt en in een negatieve manier gebruik maakt van dat podium. Met Facebook en andere social media ben je sowieso een publiek figuur, daar moet je naar handelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
Tegenwoordig is het al bijna verdacht als je geen Facebook account hebt, want dan moet je natuurlijk wel wat te verbergen hebben.
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
Tegenwoordig is het al bijna verdacht als je geen Facebook account hebt, want dan moet je natuurlijk wel wat te verbergen hebben.
Klopt staat ook in vele voorwaarden, alleen iedereen is te beroerd die door te lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.
Criminelen die met de smartphone hun locatie delen, prima.. de politie kan daar ook bij. Burgers die hun locatie delen, prima.. we kunnen ook potentiële criminelen zijn, want criminelen worden niet niet bij de geboorte geregistreerd. Als uit berichten blijkt dat iemand de belastingdienst loopt te tillen, aanpakken, checkt in in Benidorm.. politie inlichten daar.
Besef gewoon dat met alle exposure die je jezelf wilt geven een voorbeeldfunctie krijgt en een verantwoordelijkheid moet afleggen die normaal gesproken alleen in de wereld van de sterren gold. In grote steden scannen ze het formaat auto en leggen dat naast een profiel van iemand, als die de boel besodemieterd heeft kan hij een boete verwachten. Dat zijn 'ook' gewone burgers. Wil je onzichtbaar zijn en privé hebben, stop dan gewoon je eigen zichtbaarheid door opninies niet te delen met de rest van de wereld.
Wil je privé, vul dan niks in op Facebook, deel wat nieuws-items.. geen zware meningen over weet ik wat. Het is 't zelfde als de muur van 't gemeentehuis onderkladden met de grootste onzin en je NAW gegevens eronder. Nee, de overheid mag er niks mee doen.. dikke vinger. Een van mn kennissen stond met een ISIS vlag in de hand.. Jihad for france. Moet je zeker allemaal mooi z'n gang laten gaan. Het is gewoon geen prive.. punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook FOK! is niet prive overigens. Het is in veel gevallen niet zo heel erg moeilijk om te achterhalen welke persoon er nu achter een nickname schuil gaat. Maar het is natuurlijk wel een groot voordeel dat niet meteen je echte naam te zien is itt Facebook.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]Geweldige afbeeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook FOK! is niet prive overigens. Het is in veel gevallen niet zo heel erg moeilijk om te achterhalen welke persoon er nu achter een nickname schuil gaat. Maar het is natuurlijk wel een groot voordeel dat niet meteen je echte naam te zien is itt Facebook.
FOK! Maakt gebruik van Google Analytics en Google weet allang wie jij bent, ook op FOK!
Ja dat moet je zeker gewoon zijn gang laten gaan. Als iemand ISIS een warm hart toedraagt moet hij of zij dat zelf weten. Dat heet nl VRIJHEID VAN MENINGSUITING. Of wil je al die mensen op gaan pakken of in de gaten gaan houden ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.
Criminelen die met de smartphone hun locatie delen, prima.. de politie kan daar ook bij. Burgers die hun locatie delen, prima.. we kunnen ook potentiële criminelen zijn, want criminelen worden niet niet bij de geboorte geregistreerd. Als uit berichten blijkt dat iemand de belastingdienst loopt te tillen, aanpakken, checkt in in Benidorm.. politie inlichten daar.
Besef gewoon dat met alle exposure die je jezelf wilt geven een voorbeeldfunctie krijgt en een verantwoordelijkheid moet afleggen die normaal gesproken alleen in de wereld van de sterren gold. In grote steden scannen ze het formaat auto en leggen dat naast een profiel van iemand, als die de boel besodemieterd heeft kan hij een boete verwachten. Dat zijn 'ook' gewone burgers. Wil je onzichtbaar zijn en privé hebben, stop dan gewoon je eigen zichtbaarheid door opninies niet te delen met de rest van de wereld.
Wil je privé, vul dan niks in op Facebook, deel wat nieuws-items.. geen zware meningen over weet ik wat. Het is 't zelfde als de muur van 't gemeentehuis onderkladden met de grootste onzin en je NAW gegevens eronder. Nee, de overheid mag er niks mee doen.. dikke vinger. Een van mn kennissen stond met een ISIS vlag in de hand.. Jihad for france. Moet je zeker allemaal mooi z'n gang laten gaan. Het is gewoon geen prive.. punt.
Nou dan heb ik dus wat te verbergen. Toen bekend werd dat FB alles wat je ooit zei voor altijd ging bewaren heb ik mijn account gewist. Ben er nu trouwens heel blij mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
Ik heb ook geen facebook. Ben ik nu een paria?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |