abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147514255
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze liegen en bedriegen voor veel zetels.
Maar degenen die tegen de politiek aantrappen ook in de ogen van sommigen, ik weet niet of je de hele tour van Russell Brand een beetje volgt. :

Iemand die gehandicapt is tegenover Brand:

"I don’t like people preaching that I am in any part responsible for anything. I’ve never heard him [Nigel Farage] criticise the disabled, OK, never, and you are a campaigner, yeah?" the man said.

"I'm a comedian mate," Brand interjected.

"Stand," the man told him. "Stand for Parliament. If you're gonna campaign, then stand, OK? You have the media profile for it."

"My problem would be mate, I’d stand for parliament but I’d be scared that I’d become one of them," Brand replied, to boos from the audience.

"You fought addiction, and you’ve beaten it," the man told him. "You can’t preach that – that is rubbish. You cannot preach that. You've attacked him [Farage] attacked everybody that stands for his party… they are people on the street."

Bron: The Independent

Ik vind dat Russell best een goede campagne voert, maar als je met je ziel en zaligheid vindt dat dingen anders moeten en vervolgens niet 'een van hun' wilt zijn.. dan sta je dus een beetje aan de wal te schreeuwen dat de kapitein z'n werk niet goed doet en jij 't allemaal veel beter kan. Zoals we met het WK 16 miljoen bondscoaches hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door Beathoven op 12-12-2014 14:25:16 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:19:55 #177
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147514353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:
Ze liegen en bedriegen voor veel zetels.
Ongetwijfeld, maar een politicus die betrapt wordt op een leugen is zijn carrière kwijt...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_147514393
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar een politicus die betrapt wordt op een leugen is zijn carrière kwijt...
:') _O-
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 14:23:15 #179
45833 crew  Fogel
pi_147514460
quote:

[..]

Je doelt erop dat ie dan een hogere functie in de politiek krijgt?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:26:49 #180
116015 SicSicSics
pi_147514573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
:') _O-
Kun je cynisch over doen, integriteit is ook belangrijk als er gestemd moet gaan worden.

Dat jij vindt dat ze liegen, wil niet zeggen dat ze dat ook doen natuurlijk. Daar kunnen ze 100 pagina's tellende rapporten over schrijven. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:23 #181
116015 SicSicSics
pi_147514597
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Fogel het volgende:
Je doelt erop dat ie dan een hogere functie in de politiek krijgt?
Het liefst op een plek waar ze de privacy van ons onschuldige burgers nog harder kunnen schenden. :Y
Fine, fuck you then!
pi_147514614
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kun je cynisch over doen, integriteit is ook belangrijk als er gestemd moet gaan worden.

Dat jij vindt dat ze liegen, wil niet zeggen dat ze dat ook doen natuurlijk. Daar kunnen ze 100 pagina's tellende rapporten over schrijven. O+
Jij bent echt schattugg
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:28:19 #183
116015 SicSicSics
pi_147514623
Maargoed, terug on-topic.

Waar ISIS door politici gemaakt is om ons de privacy duimschroeven aan te draaien. :D
Fine, fuck you then!
pi_147514663
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

Waar ISIS door politici gemaakt is om ons de privacy duimschroeven aan te draaien. :D
Danku ^O^
pi_147515005
Misschien wel een mooie vraag,
Welk deel van jullie privacy zouden jullie absoluut niet willen inleveren/opgeven.
Laat ik zeggen dat ik niets te verbergen heb, maar ik heb wel mijn gps en mobiele data uitstaan op mijn mobiel.
Waarschijnlijk volkomen nutteloos, omdat ze er toch wel bij kunnen als ze werkelijk willen.
Maar ik vind het nogal onnodig om gps gegevens te koppelen aan een foto die ik maak.

Eigenlijk is privacy tegenwoordig net zo'n lachertje als dat democratie dat is.
c_/

Al met al, ik blijf wel gebruik maken van mijn smartphone, dus is zou van sommigen niet mogen klagen :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:43:14 #186
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147515140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik doe het niet af als new age, het is new age..

[..]

Zolang iemand de relatie UFO's - aliens ziet zit hij wel snor bij Niburu. Als je een UFO gewoon neemt zoals 't is en dat is vaak niet heel interessant want het kan van alles zijn, dan ben je iemand die het niet ziet, je moet daar Roswell en alles bij voor lief nemen. Pas als je dat 'ziet' dan zit je bij de kliek, anders ben je maar een ongelovige.

[..]

Journalistiek is een vak en al die veranderingen waar jij het over hebt worden door de mainstream media aangekaart. Snowden geeft regelmatig interviews aan grote kranten en op TV. Misstanden worden regelmatig in kaart gebracht door nieuwsprogrammas die met geeikte journalistiek zo open mogelijk proberen te berichten zonder dat ze het laten leiden door eigen aannames en oordelen. Nu is dat zeker niet flawless maar op een schaal van 1 tot 10 scoort de professie van een echte journalist die 'het nieuws maakt' wel wat hoger dan van iemand die 'het nieuws volgt' en daar z'n eigen opinie over geeft en lijntjes binnen z'n eigen geloof gaat trekken.

Als jij de verandering wil waarvan ik zei dat het een nobel doel was dan vind ik het allemaal wel prima. Iemand kan vanuit allerlei theïstische of atheïstische wereldbeelden goede gezamenlijke doelen vinden. Daarom denk ik dat je als persoon met je overtuiging best wel ok bent omdat je best wel bereid bent om bruggen te slaan met mensen die anders denken. Wat goed is, anders wordt 't erg lastig om te hervormen, maar dat betekent niet dat ik het hele pakket waar jij in gelooft erbij voor lief neem.

[..]

Ik zie geen link met MSN. Heb ik 't nooit over gehad.

Ik vind dat journalistiek een vak is, nieuws maken is een vak. Het past wetenschap toe, het is zelf-kritisch, het durft naar binnen te kijken, veranderd indien nodig geleidelijk. Het heeft nooit een houding van 'wij zijn onschendbaar'.

[..]

Er is een heel landschap van diverse media, maar ik ben nooit tevreden. Het kan altijd beter.
he New Age movement is a religious or spiritual movement that developed in Western nations during the 1970s. Precise scholarly definitions of the movement differ in their emphasis, largely as a result of its highly eclectic structure. Nevertheless, the movement is characterised by a holistic view of the cosmos, a belief in an emergent Age of Aquarius – from which the movement gets its name – an emphasis on self-spirituality and the authority of the self, a focus on healing (particularly with alternative therapies), a belief in channeling, and an adoption of a "New Age science" that makes use of elements of the new physics.

http://en.wikipedia.org/wiki/New_Age

Zou niet weten wat whisteblowers met New Age te maken hebben....Of journalistenblogs als WeAreChange. Ben je soms christelijk? Want dat soort mensen hebben vaak een verkeerd beeld van New Age.

Wat betreft journalistiek, mooi dat jij vertrouwen hebt in dat vak maar de realiteit laat zien dat de meeste journalisten gewoon woordvoerders zijn geworden voor overheden of persbureaus van grote bedrijven. Alles word letterlijk overgenomen zonder hoor en wederhoor. Er zijn zeker nog wel uitzonderigen gelukkig zoals programma's als Tegenlicht bv maar een erg groot deel van de journalisten doen gewoon mee met de rest. Willem Middelkoop heeft daar in zijn lezing ook nog een flink deel aan gewijd. Als je een afwijkende mening hebt als de rest word je snel weggelachen. Terwijl Willem een van de enigste was die de crisis van 2008 heeft voorspeld. Dus de MSM journalistiek is voor het grootste gedeelte een propaganda machine geworden van overheden en Big Business. Dus als jij daar meer vertrouwen aan hecht dan onafhankelijke bloggers of nieuwssites dan so be it. Ik haal mijn nieuws liever van andere bronnen.
Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:44:17 #187
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147515169
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nibiru is iig nooit serieus te nemen geweest, het was van het kaliber 'doorgeschoten hippie braaksel'.
Bedankt voor je mening. ;)
Feyenoord!
pi_147515177
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

Tussen de vroege middeleeuwen en de 19e eeuw had je de Thugees, een stam van rondtrekkende nomaden die reizigers doodde als offer voor de Godin kali in afgelegen gebieden buiten de beschaafde wereld. De hele IS beweging lijkt op deze cult geinspireerd, ze doen 't nu voor Allah.. dat is de twist maar verder verschilt 't nauwelijks. Heeft vrij weinig met Islam te maken al proberen ze dat er nu wel in te bouwen.. reverse engineering. Onkruid vergaat niet.

pi_147515184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien wel een mooie vraag,
Welk deel van jullie privacy zouden jullie absoluut niet willen inleveren/opgeven.
Laat ik zeggen dat ik niets te verbergen heb, maar ik heb wel mijn gps en mobiele data uitstaan op mijn mobiel.
Waarschijnlijk volkomen nutteloos, omdat ze er toch wel bij kunnen als ze werkelijk willen.
Maar ik vind het nogal onnodig om gps gegevens te koppelen aan een foto die ik maak.

Eigenlijk is privacy tegenwoordig net zo'n lachertje als dat democratie dat is.
c_/

Al met al, ik blijf wel gebruik maken van mijn smartphone, dus is zou van sommigen niet mogen klagen :P
Aangezien ze alles al van je weten zou ik het niet eens kunnen zeggen. Maar wel heel goeie vraag Schommelstoel.
Oh wacht, ik weet het al. Mijn gedachten.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:45:16 #190
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147515204
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar degenen die tegen de politiek aantrappen ook in de ogen van sommigen, ik weet niet of je de hele tour van Russell Brand een beetje volgt. :

Iemand die gehandicapt is tegenover Brand:

"I don’t like people preaching that I am in any part responsible for anything. I’ve never heard him [Nigel Farage] criticise the disabled, OK, never, and you are a campaigner, yeah?" the man said.

"I'm a comedian mate," Brand interjected.

"Stand," the man told him. "Stand for Parliament. If you're gonna campaign, then stand, OK? You have the media profile for it."

"My problem would be mate, I’d stand for parliament but I’d be scared that I’d become one of them," Brand replied, to boos from the audience.

"You fought addiction, and you’ve beaten it," the man told him. "You can’t preach that – that is rubbish. You cannot preach that. You've attacked him [Farage] attacked everybody that stands for his party… they are people on the street."

Bron: The Independent

Ik vind dat Russell best een goede campagne voert, maar als je met je ziel en zaligheid vindt dat dingen anders moeten en vervolgens niet 'een van hun' wilt zijn.. dan sta je dus een beetje aan de wal te schreeuwen dat de kapitein z'n werk niet goed doet en jij 't allemaal veel beter kan. Zoals we met het WK 16 miljoen bondscoaches hebben.
Russel Brand is toch New Age volgens jou?
Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:46:09 #191
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147515224
quote:

[..]

LOL echt niet dus. Balkenende is gewoon betrapt op enorme leugens maar lulde er gewoon omheen en bleef gewoon zitten. En zo gaat het bij heel veel politici.
Feyenoord!
pi_147515387
Ik las laatst dat iemand het had over new age geloof, en dat die sector het 'nieuwe geloof' zal worden in de toekomst.
Iemand hier op FOK! zei dat, weet niet meer wie en of waar.

Ik zou zeggen tegen die gene die dit leest,

Lees je eens in over scientology, eigenijk is dat gewoon een new age geloof.
Kon even geen betere vinden, erg bagger, mensen die tv beeldschermen filmen.

Maar volgens mij is dit weer aardig offtopic :@
pi_147515399
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Russel Brand is toch New Age volgens jou?
vertel me eens waar ik dat heb beweerd? :)

Btw, je schreef over MSN, dat zie ik als Microsoft Network, die boulevard nieuwssite. niet MSM.. maar je zult waarschijnlijk wel de aanname doen dat ik je fouten wel begrijp.
pi_147515485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aangezien ze alles al van je weten zou ik het niet eens kunnen zeggen. Maar wel heel goeie vraag Schommelstoel.
Oh wacht, ik weet het al. Mijn gedachten.
Heel goed gevonden!
Niet eens bij na gedacht, en nu ik dat lees moet ik aan dit bericht denken.
Scientists are making videos out of human memories:

Komt van dit artikel over de verschillen in 2005 en 2014.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:55:02 #195
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147515515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

vertel me eens waar ik dat heb beweerd? :)

Btw, je schreef over MSN, dat zie ik als Microsoft Network, die boulevard nieuwssite. niet MSM.. maar je zult waarschijnlijk wel de aanname doen dat ik je fouten wel begrijp.
Jij beweerde toch dat alle alternatieve media new age is?

MSM is Mainstream Media.
Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:56:07 #196
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147515547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heel goed gevonden!
[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heel goed gevonden!
[ afbeelding ]

Interessant schommelstoel. Vind dat je sowieso interessante bijdrages hebt. :)
Feyenoord!
pi_147515789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij beweerde toch dat alle alternatieve media new age is?

MSM is Mainstream Media.
Wat is er zo alternatief aan The Independent dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147515936
Ah, even een quote over het inbeeld brengen van mensenlijke emotie's via video.

Does technology exist that can read memories from human brains

quote:
No, definitely not to the degree that the Buzzfeed article implies. Those videos are from research by Jack Gallant at Berkeley, and are showing estimates of what a subject is currently watching in an fMRI scanner. Essentially they use a large amount of training data to build a model of the what visual features activate different brain locations, then try to work backwards from brain activity to the most likely video the subject is watching. Note that they construct these most-likely videos by averaging together YouTube clips, so some of the structures you see in the videos are artifacts from the input videos.

There has been work from Berkeley as well as other labs on trying to decode memories, which has had some success but is far from a video recording - for example, they can predict above chance which of 5 pictures a subject is thinking about. Using data from current or near-future brain imaging technology, it is unlikely that any analysis method will be able to reconstruct videos from memories.

This Wired article, "Scientists Can’t Read Your Mind With Brain Scans (Yet)", has a decent summary of the current state of the field:

Most “mind-reading” studies so far have focused on the here and now. “Vision is by far the easiest thing to work with,” said Jack Gallant, a neuroscientist at the University of California, Berkeley. Gallant’s lab has done some of the most eye-catching work in this area, including a 2011 study that used fMRI scans to decode video imagery as people watched clips cut from Hollywood films (see video below).
They're unable to read memories yet:

If decoding what people see and what they’re just about to do next is where the field is now, and decoding mental imagery is what’s on the horizon, Gallant says there’s yet another type of decoding that’s more like the distant frontier: decoding old memories. “If I ask you to picture your first grade teacher, you might be able to recall his or her name and call up a pretty rough mental image,” he said. “That information is buried in your brain, but you probably hadn’t thought about it for years,” Gallant said. Scientists don’t understand how old memories are encoded in our brains well enough to decode them, but some day they might.

If you’re starting to feel a panic attack coming on, take a deep breath and relax. Scientists are very, very far from being able to dredge up those best-forgotten memories from your grade school days (or worse, junior high). They don’t even want to.

Bron
Het is dus nog vooral toekomst, maar ik denk wel dat als het mogelijk is, het meer dan alleen te gebruiken is om emotie weer te geven met video/beeld.
pi_147516004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

[..]

Interessant schommelstoel. Vind dat je sowieso interessante bijdrages hebt. :)
Ik mag graag wat nieuws toevoegen aan een topic, aangezien meestal na een tijdje een discussie blijft hangen op één punt.
Wat niet echt recht toe doet aan het onderwerp, het gaat er niet om of het 'zwart of wit is'
pi_147516059
Ook wel interessant in de hele privacy discussie;

https://tweakers.net/nieu(...)t-fors-toenemen.html

10 miljoen smartphones inmiddels in omloop in Nederland, dat is een goudmijn aan data. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')