Ik ga binnenkort naar Parijs. Waar moet ik zijn voor de feesten en partijen?quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je PSG fan bent kan je met een gerust hart naar VI kijken.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je Zlatan fan bent kan je met een gerust hart naar VI kijken.
Marnee-la-Vallée, Disneyland.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Parijs. Waar moet ik zijn voor de feesten en partijen?
Club Rex lijkt me wel wat voor jou.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vraag het aan Pino112 en DeLunaquote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik zal ze de groeten doen voor je.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Club Rex lijkt me wel wat voor jou.
Ik walg van die twee.quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag het aan Pino112 en DeLuna
Ik denk dat ik daar wel meer van af weet dan Pino112 en DeLuna.quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag het aan Pino112 en DeLuna
Genot.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johannes wil graag dat ik FIFA speel.
Sjaak Polak te gastquote:Op maandag 8 december 2014 22:04 schreef Pascalus het volgende:
MIJN AFSTANDSBEDIENING DOET HET NIET EN DE TV STAAT NOG OP RTL7
HELP
Ik zie dit nu pas, maar ik wil toch even zeggen dat ik dit grapje erg leuk vindt.quote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen spelbaar zijn? Niks mis mee.
Dentzie dit meen ik uit de grond van mijn hart, ik heb er echt onwijs zin in.quote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef DrDentz het volgende:
De uitzending van vrijdag wordt de top van de top, en daar nog een stukje boven.
Hey Dentzie, Dentz, mag ik jou een vraag stellen? Even tussendoor? Waar komt jou username eigenlijk vandaan? Ik zit de hele tijd naar mijn scherm te kijken van wat staat daar nou. Heb jij dat niet Johan?quote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef DrDentz het volgende:
De uitzending van vrijdag wordt de top van de top, en daar nog een stukje boven.
Ach man dat heb ik 10 jaar geleden bedacht, toen had ik nog meer haar dan Hans Klok, dat weet ik toch allemaal niet meer joh.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hey Dentzie, Dentz, mag ik jou een vraag stellen? Even tussendoor? Waar komt jou username eigenlijk vandaan? Ik zit de hele tijd naar mijn scherm te kijken van wat staat daar nou. Heb jij dat niet Johan?
Ik vond het wel leuk. Geen topshow maar kan je zeker kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het moeilijk in te schatten of ik dit showtje moet bekijken of niet. Ik zie voornamelijk zesjes en zeventjes. Daar doe ik het niet voor!
weet ik ook wel, weet ik ook welquote:Op maandag 8 december 2014 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach man dat heb ik 10 jaar geleden bedacht, toen had ik nog meer haar dan Hans Klok, dat weet ik toch allemaal niet meer joh.
Blijkt iemand anders te zijn. Valse tussenstand dus. Of een ban of zelf een kogel. U mag kiezen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
De zus van Willem Holleeder is zojuist doodgeschoten, ik moest gelijk aan deze TT denken.
Was de vrouw van Marthaquote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
De zus van Willem Holleeder is zojuist doodgeschoten, ik moest gelijk aan deze TT denken.
Ik ga voor de koelkast.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijkt iemand anders te zijn. Valse tussenstand dus. Of een ban of zelf een kogel. U mag kiezen.
Tot zo na de reclame.
Bedankt Ties!quote:
Allemaal de schuld van die achterbakse Geneequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef satecl het volgende:
Triest hoor gisteren. De hele show aandacht geven aan de mannen van Studio Voetbal. Beter praten ze gewoon over voetbal, dit was een beetje genant.
Iwanquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef 3r1k- het volgende:
Hoe heet die gozert tussen Wilfried en van Gangelen ook alweer? Is 'ie dat ongeluk eigenlijk ooit te boven gekomen?
Die komt niet meer aan tafel zolang die gluiperd van een Genee er zitquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef 3r1k- het volgende:
Hoe heet die gozert tussen Wilfried en van Gangelen ook alweer? Is 'ie dat ongeluk eigenlijk ooit te boven gekomen?
Wattan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die komt niet meer aan tafel zolang die gluiperd van een Genee er zit
Ach, dat topic is gemaakt door een vermakelijke hork.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
KLB / Mensen die geld verdienen door andere mensen belachelijk te maken
Wat krijgen we nou
Die meneer is zeker een SV Hooligan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
KLB / Mensen die geld verdienen door andere mensen belachelijk te maken
Wat krijgen we nou
Ja,dat was leuk om even te zien i.c.m.datzelfde truukje wat hij ook bij Ajax deed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:08 schreef Tyron het volgende:
10/10
Topzo-zo show.
Goed dat ze even op Eriksen hebben gefapt.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,dat was leuk om even te zien i.c.m.datzelfde truukje wat hij ook bij Ajax deed.
V.w.b. de uitzending ben ik weggezapt toen die Wim Kieft weer begon te wouwelen (en gelukkig! door vd Gijp werd gecorrigeerd) en zijn gezever over Dennis Bergkamp en die een "momentum" voetballer noemde.
Die alcoholist en coke snuiver mag niet eens de veters van Bergkamp strikken, met zijn betaalde (aanschuiven bij VI) snabbel dankzij RTL en met name Johan Derksen en zijn leugens waardoor hij ooit al zijn geld en geluk vergooide.
Doe nou niet zo boos, joh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,dat was leuk om even te zien i.c.m.datzelfde truukje wat hij ook bij Ajax deed.
V.w.b. de uitzending ben ik weggezapt toen die Wim Kieft weer begon te wouwelen (en gelukkig! door vd Gijp werd gecorrigeerd) en zijn gezever over Dennis Bergkamp en die een "momentum" voetballer noemde.
Die alcoholist en coke snuiver mag niet eens de veters van Bergkamp strikken, met zijn betaalde (aanschuiven bij VI) snabbel dankzij RTL en met name Johan Derksen en zijn leugens waardoor hij ooit al zijn geld en geluk vergooide.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ben bij deze ook geen fan meer van Wim Kieft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En terecht. Dat eeuwige verongelijkte gezeik altijd van die trainers en voetballers.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanklager start onderzoek naar uitspraken Brandts
Na SC Heerenveen-coach Dwight Lodeweges moet ook FC Dordrecht-trainer Ernie Brandts zich bij de aanklager betaald voetbal verantwoorden voor zijn uitspraken na afloop van het thuisduel met PSV (1-3) van afgelopen zaterdag. Er is een vooronderzoek gestart naar Brandts, die tot woensdag 12.00 uur de tijd heeft te reageren.
Brandts hekelde het optreden van scheidsrechter Dennis Higler, die volgens de oud-international met twee maten mat. 'Op televisie bij Voetbal International hebben ze het altijd over die Higler. Nu snap ik wel waarom. Hij was erg slecht', foeterde Brandts tegenover FOX Sports. 'Hij floot bij ons wel voor hands van Funso Ojo, maar in dezelfde situatie bij PSV niet. Dit kan echt niet zo.'
Lodeweges overkwam onlangs al hetzelfde toen hij na de 4-1 nederlaag tegen Ajax de integriteit van arbiter Kevin Blom in twijfel trok. Net als Brandts onderwierp de aanklager betaald voetbal hem aan een vooronderzoek omdat negatieve uitspraken jegens het scheidsrechterskorps in strijd zijn met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal. Lodeweges kwam er vanaf met een waarschuwing.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)&utm_campaign=nieuws
Arme Ernie
Hij heeft gewoon gelijk.. :w Al;s je daar niet tegen kan moet je geen scheidsrechter worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En terecht. Dat eeuwige verongelijkte gezeik altijd van die trainers en voetballers.
Concentreer je lekker op je team Ernie, kan nog wel wat verbetert worden hier en daar. Scheidsrechters heb je toch geen invloed op.
Die Hansie zit wel op zenders he! Sbs 6, FOX sports, Rtl 7, Rtl 4quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu bij rtl 4 late night![]()
![]()
ga slapenquote:Op woensdag 10 december 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahaha, een "momentum" voetballer. Die plaatsen we in hetzelfde rijtje als de muggenstifter! Maar ik laat het gaan hoor.
Sorry Fylax, ik heb net gekeken naar zo'n film over zo'n Hobbit (maar ik zeg niet hoe die heet).quote:
the hobbitquote:Op woensdag 10 december 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry Fylax, ik heb net gekeken naar zo'n film over zo'n Hobbit (maar ik zeg niet hoe die heet).
was je naar premiere?quote:Op woensdag 10 december 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, heb jij die ook gezien?
Dat was toch Gijp die 'm ronduit zat uit te lachen toen hij dat boekje over 'metsfiksing' een paar keer kwam promoten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die komt niet meer aan tafel zolang die gluiperd van een Genee er zit
Volgens mij heeft het te maken met dat hele Veenstra gebeuren toen Wilfred opeens de journalist ging uithangenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was toch Gijp die 'm ronduit zat uit te lachen toen hij dat boekje over 'metsfiksing' een paar keer kwam promoten?
Haha, geeft gewoon een privé-videootje. Ouwe viespeuk! Lekker man!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Hansie bij RTL Late Night gisteren
http://sigaarsnor.blogspo(...)hampions-league.html
Iemand moet een Zjenee bulderlach compilatie maken, mijn favoriet is als hij zich afvraagt of inbrekers bij Johan die "geweldige'" cd collectie zouden meenemen. Iemand nog een linkje van dat fragment?quote:
Geen grap, hier zat ik dus ook laatst aan te denken!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand moet een Zjenee bulderlach compilatie maken, mijn favoriet is als hij zich afvraagt of inbrekers bij Johan die "geweldige'" cd collectie zouden meenemen. Iemand nog een linkje van dat fragment?
Nou ze weten het hotel te vinden HAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen grap, hier zat ik dus ook laatst aan te denken!
Er zijn best wel veel fragmenten daarvan. Ik noem bijvoorbeeld een Hotel Abrona, de grap bij doordekken over het hacken, 10 kilo afvallen en in oranje, Heracles Heracles
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ze weten het hotel te vinden HAHAHAHAHA!
Zit er wel in hoor: 0:29quote:Op woensdag 10 december 2014 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Als we toch met klassiekertjes gooien
Edit: Oh wacht, het ging om de bulderlach van Genee
Ja, mijn subtiele verwijzing naar Ariegod wordt eindelijk gezien.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zit er wel in hoor: 0:29
Toevallig trouwens (Arie Slobeend)
Hugo Borst...quote:Op woensdag 10 december 2014 11:30 schreef KingRoland het volgende:
Hansie sws nummer 1 gast samen met bossie
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand moet een Zjenee bulderlach compilatie maken, mijn favoriet is als hij zich afvraagt of inbrekers bij Johan die "geweldige'" cd collectie zouden meenemen. Iemand nog een linkje van dat fragment?
Jan Everse en Barbara Barend aan tafel, dat waren donkere tijden zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet Wilfred als een echte cabaretier als lachen om de grap voordat hij hem vertelt.
ps. Geef even een groen duimpje voor de moeite!
Die is geweldig jaquote:
In dat genre vond ik dit ook wel een schitter0nde opmerking.quote:
Emilegodquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In dat genre vond ik dit ook wel een schitter0nde opmerking.
Emile is ook in topvorm.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In dat genre vond ik dit ook wel een schitter0nde opmerking.
Hier lachen Gijp en Genee de verdediging van Twente uit!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Emilegod
Deze garp vond ik ook wel erg geslaagd
dat is toch ook wat ze er bij VI van makenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dit topic begint steeds meer op een aflevering van Funny Videos te lijken
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Je bent zo jong als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je er uit ziet" vond ik wel lekker scherp.
Heracles Heracles is legendarisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen grap, hier zat ik dus ook laatst aan te denken!
Er zijn best wel veel fragmenten daarvan. Ik noem bijvoorbeeld een Hotel Abrona, de grap bij doordekken over het hacken, 10 kilo afvallen en in oranje, Heracles Heracles, de EU
Oh en is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dit topic begint steeds meer op een aflevering van Funny Videos te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef Pascalus het volgende:
Dit zou Lokale_Notabele ook geschreven kunnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had iig de Derksen stukjes een stuk beter geschreven, maar dit geheel terzijde natuurlijk allemaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit zou Lokale_Notabele ook geschreven kunnen hebben
JAAAAAAAAAAAtwitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 11-12-2014 om 11:33:03Nog drie jaar Europa League bij RTL! reageer retweet
Toetertjes, Toetertjesquote:Op donderdag 11 december 2014 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAtwitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 11-12-2014 om 11:33:03Nog drie jaar Europa League bij RTL! reageer retweet
Prachtige outtro heeft dat filmpje. Een prachtig muziekje, vol emotionele klanken en we zien hoe we op het blog moeten komen over VI, doordat de muis het voor ons voordoet. Ontroerend mooi.quote:
Ik vind dat Superbeelden dat veel beter doet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Prachtige outtro heeft dat filmpje. Een prachtig muziekje, vol emotionele klanken en we zien hoe we op het blog moeten komen over VI, doordat de muis het voor ons voordoet. Ontroerend mooi.
De muziek is me wat te schreeuwerig, maar. Wow.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat Superbeelden dat veel beter doet.
Fantastische outro en ook nog eens een schitterende nieuwjaarswens.
Grachtengordelgeneuzel, bah bah bah.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de voorbeschouwing kijken van PSV maar de wedstrijd sla ik over, dan ga ik naar Mathijs kijken, Het Wereldje Draait Door, heerlijk programma man.
Iedereen wordt daar gewoon in de maling genomen!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grachtengordelgeneuzel, bah bah bah.
Johan Derksen hoeven ze in ieder geval nooit meer te bellenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Iedereen wordt daar gewoon in de maling genomen!
Dat gezicht van Genee op 0:49quote:Op donderdag 11 december 2014 17:42 schreef Oliver23 het volgende:
Henk de Haan
Pom, Pom, Pom, Pom, POM!
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 11:06:37Jan Boskamp vertelt vanavond alles over zijn liefde voor @Feyenoord in @VITV Samen met de (uitgeslapen) Johan en Rene reageer retweet
"Hou 't kort Hans"quote:Op donderdag 11 december 2014 17:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Deze kan er ook in![]()
Is nog recent ook!
Ik wil best uitleggen waarom die groene duimpjes belangrijk zijn:quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil best uitleggen waarom die groene duimpjes belangrijk zijn:
door die groene duimpjes kom je hoger in de YouTube rating en heb je een grote kans dat je op de voorpagina komt met het resultaat meer views
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil best uitleggen waarom die groene duimpjes belangrijk zijn:
door die groene duimpjes kom je hoger in de YouTube rating en heb je een grote kans dat je op de voorpagina komt met het resultaat meer views
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]Rensie
Heb op mijn kanaaltje eigenlijk nooit om groene duimpjes gevraagd ... ....
Toch 2700 abonnees en ruim 10.685.035 views.
U kunt zich ook abonneren op mijn VoetbalOliver Facebookpagina, voor slechts ¤ 4,95. Uhhhh, sorry, GratisJij bent in de loop der tijd ook veel actiever geweest. Blijft indrukwekkend hoeveel views jij te pakken hebt. Al meer dan Veerboot of... ? Groepsgesprek is de laatste paar weken weer aardig stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Nee, Veerboot heeft met zijn kanaaltje een echt hoog aantal. Is ook al in 2009 begonnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent in de loop der tijd ook veel actiever geweest. Blijft indrukwekkend hoeveel views jij te pakken hebt. Al meer dan Veerboot of... ? Groepsgesprek is de laatste paar weken weer aardig stil.
KERSTMIS VIER JE SAAAAMENquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een eng gezelschap in de Jumbo reclame.
Dat was een feest voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajacied422 vond de opening van gisteren ook leuk.
1 jaar en een maand Cocu UIquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajacied422 vond de opening van gisteren ook leuk.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn zou tot 1 januari 2016 een Cocu UI nemen als ze meteen over Onno Hoes begonnen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn zou tot 1 januari 2016 een Cocu UI nemen als ze meteen over Onno Hoes begonnen
Als dit een UI van Miguel is, dan van mij ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Ja sorry nog daar voor Stijn, ik wil je wel clementie verlenen als je een maand een UI van mijn keuze accepteert.
Dat was Rik Elfrink.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef Falco het volgende:
Did it hurts? Wat is dit voor journalist
Dan vlieg je er gegarandeerd uit, niemand komt langs Simons. Slot op de deur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar bij de loting PSV - Club Brugge, niks mis mee.
Lekker rellenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar bij de loting PSV - Club Brugge, niks mis mee.
Staat PSVau wel bekend om inderdaadquote:
Kwamen prachtige oude beelden van Bossie voorbij.quote:
Oh, laat me even weten wat er in zatquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn prijzenpakket ophalen.
quote:
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
fludderus geblesseerd
roda achter
lol
Heeft wel wat weg van Toornstraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |