![Schermafbeelding-2012-08-02-om-13.51.12.png]()
"Oh, ik heb zo goed verdiend als prof. Ik heb nooit een moer uitgevoerd en daarom heb ik de top niet gehaald, maar ik wil graag afgeven op mensen die wel hun best doen iets te bereiken. Oh ja, ik wil ook uitweiden over Oostbloksletjes (met name Roemeense) die ik heb gepakt. Over mijn ex-vrouw die ik een hoek heb verkocht, tot een abortus heb gedwongen en wiens leven ik heb verpest praat ik dan weer liever niet."
![140407105251.Wilfred-Genee-Voetbal-International_cropped-27-480-360-115-5.shrink.463x0.png]()
"Hi, ik doe, behalve over het dikke hoofd van Jack van Gelder, liever geen uitspraken over collega's of over andere vakmensen. Uiteraard zorg ik er wel voor dat ik voldoende voorzetjes geef, zodat mijn collega's die mensen wel kunnen afbranden. Daarnaast schnabbel ik me suf, doe ik nog iets met gezond voedsel in voetbalkantines en heb ik iedere uitzending een pen in mijn hand, terwijl ik niks opschrijf."
![derksen.jpg]()
"Hallo. Ik was een matig getalenteerde speler en daarom heb ik enkel in de marge van het betaalde voetbal gespeeld. Daarna ben ik opgeklommen tot de Godfather van de Nederlandse voetbaljournalistiek en heden ten dage brand ik iedereen af die ook maar met een haartje hun kop boven het malieveld steken. Oh ja, ik zou het nog haast vergeten. Mijn uitgeverij, waar mijn dochter werkt, heeft onlangs weer een nieuw boek uitgegeven van een bestsellerauteur. Koop 'm, want het is een prachtboek. Mocht u dit bericht vergeten, dat geeft niet, want ik hou het boekje vrijdagavond nog even omhoog als ik weer met mijn kop op de televisie ben. En ja, ook onsmakelijke grappen over mijn vrouw zullen dan, zoals u van mij gewend bent, niet ontbreken. Met vriendelijke groet."
Klacht: Afzeiktelevisie.