Ik vind de staalconstructies van die oude stations wel altijd heel mooi.quote:
Klopt, en daar heb je er veel van, zeker in Wallonië. Als je tips wil, kan wel paar geven ken ook een mooie fietsroute daar over de oude spoorlijn.quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind van die kleine, niet onderhouden en bijna-uit-elkaar-vallende stationnetjes in Belgie altijd tof.
Je sterft daar alleen wel aan de fijnstof door de tientallen bussen die daar uren stationair staan te draaienquote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Skv het volgende:
Mooi: Haarlem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi of lelijk? Ik vind hem lelijk namelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef no1uknow het volgende:
Station Zoetermeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik nam even aan dat dit vanzelfsprekend isquote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mooi of lelijk? Ik vind hem lelijk namelijk.
Ja, en de verbrokkelende stukken natuursteen op het busstation. Dramatisch.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Je sterft daar alleen wel aan de fijnstof door de tientallen bussen die daar uren stationair staan te draaien
Je hebt altijd mensen die van ''design'' houden.quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik nam even aan dat dit vanzelfsprekend is
Eens.quote:
Is mooi geworden inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 18:56 schreef richolio het volgende:
Mooi: Rotterdam Centraal.Mooi station dat.
Lelijk: Station Schollevaar.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op een kapsalonbakje, maar ik vind het toch best indrukwekkend. Vooral de stationshal is ook mooi geworden.quote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Is mooi geworden inderdaad.
[ afbeelding ]
We hebben een winnaar. Het station van mijn woonplaats, ook vaan de Moskee genoemd. Gelukkig gaat hij binnen een paar jaar tegen de vlaktequote:
De tering he.. De architect die dit heeft verzonnen moeten ze echt opknopen. Overigens is dit echt zo'n typerende bouwstijl voor eind jaren 80. Heel de randstad staat er mee vol.quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef no1uknow het volgende:
Station Zoetermeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stationnetjequote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef mapima het volgende:
LELUKKK: Den Haag Mariahoeve
[ afbeelding ]
Al dat rood op dat station
New York hebben we verkocht hè.quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooi: New York Grand Central Station
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, ik neem mijn eerdere post over Ede-Wageningen terug.quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat deze parel er niet bijstaat, het station van Enschede!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's de zuidkant.quote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijkste? Ede-Wageningen natuurlijk.
Gele muren![]()
hoe past dat midden in de stad met al de treinen en zo?quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooi: New York Grand Central Station
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondergrondsquote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
hoe past dat midden in de stad met al de treinen en zo?
Spijtig inderdaad, hier moeten we het maar mee doenquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de mooiste kappen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef nofxtbr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liège-Guillemins, ontworpen door CalatravaPrachtig in zo'n vieze stad als Liège
bah lelijkquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow dat ze dat hebben durven slopen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat de oude station van Den Bosch hierbij verloren gegaan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze afgescheept met zo'n prul van opgedrongen postmodernisme, door elitaire kunstgekkies die wel bepalen wat goed voor ons is..
Officieel nog eigendom van de NS volgens mijquote:Op maandag 8 december 2014 22:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dat gebouw is dan ook eigenlijk geen onderdeel meer van het station.
die twee bij dat winkelcentrum alexandrium zijn net zoquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:41 schreef richolio het volgende:
Kings Cross vind ik ook erg nice.
Was dit station vergeten, geen treinstation though (capelse brug)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering pauperig en ghetto daar.
Serieus?quote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:56 schreef Doctorandus-thc het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)cht%252F%3B500%3B341
Dordrecht cs. Mooi, ondanks de betrekkelijke eenvoud.
Bahhhquote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef no1uknow het volgende:
Station Zoetermeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buitenkant best oké, maar voor de rest is er helemaal geen zak aan, niet eens echt een stationshal. Helaas is dit wel het station van m'n stad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:56 schreef Doctorandus-thc het volgende:
copy_image
Dordrecht cs. Mooi, ondanks de betrekkelijke eenvoud.
Nooit geweest, maar wel mooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef Ciora het volgende:
Je moet er een beetje van houden, maar Naarden-Bussum ziet er ook wel puik uit vind ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt niet meer gebruikt als treinstation geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze die (lelijke) verhoging zo aan de voorkant hebben gemaakt. met glad weer ook nog eens levensgevaarlijk, vanwege al die gladde glazen dingen van de lampen die er ook nog eens in zitten .quote:
Wordt slecht onderhouden helaas. De helft van de lampen is continu kapot en de anti slip coating is helemaal van die raampjes afgesleten :/quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze die (lelijke) verhoging zo aan de voorkant hebben gemaakt. met glad weer ook nog eens levensgevaarlijk, vanwege al die gladde glazen dingen van de lampen die er ook nog eens in zitten .
Klopt, het gebouw op zich is best aardig, maar binnen hebben ze er een dood, karakterloos hok van gemaakt. Een stad als Dordt verdient beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef politiekman het volgende:
[..]
Buitenkant best oké, maar voor de rest is er helemaal geen zak aan, niet eens echt een stationshal. Helaas is dit wel het station van m'n stad.
Haha ja nouja, ik zelf als jonge generatie in Dordrecht vind Dordt enigszins saai, naar ik snap dat dit voor de oude garde een prachtige stad isquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef Doctorandus-thc het volgende:
[..]
Klopt, het gebouw op zich is best aardig, maar binnen hebben ze er een dood, karakterloos hok van gemaakt. Een stad als Dordt verdient beter.
Ben toch elke vrijdag weer blij als ik er benquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef McGrath het volgende:
Dit station doet mij janken.
[ afbeelding ]
Emmen.
Hoezo? Woon je in Almere?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben toch elke vrijdag weer blij als ik er ben
Dat gevoel zou ik dan maar koesteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben toch elke vrijdag weer blij als ik er ben
Ik keek ff snel naar deze foto en dacht dat het Groningen was (gedeelte van de bussen)quote:
Nee Wageningen. Als ik wakker wordt zie ik niet eens akkers. Bovendien wordt ik gek van die SP/GL mentaliteit die onder Wageningers heerst. In Emmen mocht SP niet eens meedoen aan de verkiezingen [klik]quote:
"Oude garde"... Ooh, kom op zeg, broekie! Dordrecht kan saai en gezapig overkomen, als je vind dat een stad moet baden in neonreclames en vol moet zitten met stampende clubs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha ja nouja, ik zelf als jonge generatie in Dordrecht vind Dordt enigszins saai, naar ik snap dat dit voor de oude garde een prachtige stad is
Daar ben ik 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het altijd gezellige Zaandam Kogerveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het altijd gezellige Zaandam Kogerveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er maar 1 keer uitgestapt, moest naar de hypotheekshop die er naast zit. Keren daarna ben ik met de auto gegaan. Is 2 keer zo snel vanaf m'n werk, en ik werk vlakbij sloterdijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoscheelt dat er een Mc Donalds in de buurt zit.
Das vrij normaal toch op de meeste trajecten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoscheelt dat er een Mc Donalds in de buurt zit.
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das vrij normaal toch op de meeste trajecten?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Lelijk: Almere (Lelystad is in dezelfde stijl, maar minder erg)
[ afbeelding ]
Doet me denken aan RollerCoaster Tycoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |