Alleen jammer dat ze die (lelijke) verhoging zo aan de voorkant hebben gemaakt. met glad weer ook nog eens levensgevaarlijk, vanwege al die gladde glazen dingen van de lampen die er ook nog eens in zitten .quote:
Wordt slecht onderhouden helaas. De helft van de lampen is continu kapot en de anti slip coating is helemaal van die raampjes afgesleten :/quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze die (lelijke) verhoging zo aan de voorkant hebben gemaakt. met glad weer ook nog eens levensgevaarlijk, vanwege al die gladde glazen dingen van de lampen die er ook nog eens in zitten .
Klopt, het gebouw op zich is best aardig, maar binnen hebben ze er een dood, karakterloos hok van gemaakt. Een stad als Dordt verdient beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef politiekman het volgende:
[..]
Buitenkant best oké, maar voor de rest is er helemaal geen zak aan, niet eens echt een stationshal. Helaas is dit wel het station van m'n stad.
Haha ja nouja, ik zelf als jonge generatie in Dordrecht vind Dordt enigszins saai, naar ik snap dat dit voor de oude garde een prachtige stad isquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef Doctorandus-thc het volgende:
[..]
Klopt, het gebouw op zich is best aardig, maar binnen hebben ze er een dood, karakterloos hok van gemaakt. Een stad als Dordt verdient beter.
Ben toch elke vrijdag weer blij als ik er benquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef McGrath het volgende:
Dit station doet mij janken.
[ afbeelding ]
Emmen.
Hoezo? Woon je in Almere?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben toch elke vrijdag weer blij als ik er ben
Dat gevoel zou ik dan maar koesteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben toch elke vrijdag weer blij als ik er ben
Ik keek ff snel naar deze foto en dacht dat het Groningen was (gedeelte van de bussen)quote:
Nee Wageningen. Als ik wakker wordt zie ik niet eens akkers. Bovendien wordt ik gek van die SP/GL mentaliteit die onder Wageningers heerst. In Emmen mocht SP niet eens meedoen aan de verkiezingen [klik]quote:
"Oude garde"... Ooh, kom op zeg, broekie! Dordrecht kan saai en gezapig overkomen, als je vind dat een stad moet baden in neonreclames en vol moet zitten met stampende clubs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha ja nouja, ik zelf als jonge generatie in Dordrecht vind Dordt enigszins saai, naar ik snap dat dit voor de oude garde een prachtige stad is
Daar ben ik 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het altijd gezellige Zaandam Kogerveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het altijd gezellige Zaandam Kogerveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er maar 1 keer uitgestapt, moest naar de hypotheekshop die er naast zit. Keren daarna ben ik met de auto gegaan. Is 2 keer zo snel vanaf m'n werk, en ik werk vlakbij sloterdijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoscheelt dat er een Mc Donalds in de buurt zit.
Das vrij normaal toch op de meeste trajecten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoscheelt dat er een Mc Donalds in de buurt zit.
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das vrij normaal toch op de meeste trajecten?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Lelijk: Almere (Lelystad is in dezelfde stijl, maar minder erg)
[ afbeelding ]
Doet me denken aan RollerCoaster Tycoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |