Nee Wageningen. Als ik wakker wordt zie ik niet eens akkers. Bovendien wordt ik gek van die SP/GL mentaliteit die onder Wageningers heerst. In Emmen mocht SP niet eens meedoen aan de verkiezingen [klik]quote:
"Oude garde"... Ooh, kom op zeg, broekie! Dordrecht kan saai en gezapig overkomen, als je vind dat een stad moet baden in neonreclames en vol moet zitten met stampende clubs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha ja nouja, ik zelf als jonge generatie in Dordrecht vind Dordt enigszins saai, naar ik snap dat dit voor de oude garde een prachtige stad is
Daar ben ik 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het altijd gezellige Zaandam Kogerveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het altijd gezellige Zaandam Kogerveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er maar 1 keer uitgestapt, moest naar de hypotheekshop die er naast zit. Keren daarna ben ik met de auto gegaan. Is 2 keer zo snel vanaf m'n werk, en ik werk vlakbij sloterdijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoscheelt dat er een Mc Donalds in de buurt zit.
Das vrij normaal toch op de meeste trajecten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
1x in het half uur een trein ook maar ofzoscheelt dat er een Mc Donalds in de buurt zit.
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das vrij normaal toch op de meeste trajecten?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Lelijk: Almere (Lelystad is in dezelfde stijl, maar minder erg)
[ afbeelding ]
Doet me denken aan RollerCoaster Tycoon
eindhoven zijn ze ook flink aan het verbouwen daar gaat ook een brede tunnel komen, misschien wordt het dan wat gelikter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 03:10 schreef Sked het volgende:
De kleine stations even buiten schot gelaten vind ik Eindhoven niet veel (zeker van de binnenkant). Ben zelf een voorstander van gelikte, mooie stations. Hoop daarom ook dat de plannen voor mijn station (Arnhem}) snel gerealiseerd wordt.
Ja, dat is ook hoog nodig. Kwam daar wel eens in de spits en dan kon je je kont niet meer keren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
eindhoven zijn ze ook flink aan het verbouwen daar gaat ook een brede tunnel komen, misschien wordt het dan wat gelikter.
OJA hoe kon ik Moerwijk als lelijk vergeten! Allerzielen wie heeft sie oranje huisjes daar gezet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:58 schreef tobitronics het volgende:
Dat niemand hier Delft heeft genoemd
Zowel oud:
[ afbeelding ]
Als nieuw:
[ afbeelding ]
![]()
Daarentegen:
[ afbeelding ]
Delft Zuid![]()
[ afbeelding ]
Den Haag Moerwijk![]()
Dat zou toch pluspunten moeten opleveren juistquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Lelijk: Almere (Lelystad is in dezelfde stijl, maar minder erg)
[ afbeelding ]
Doet me denken aan RollerCoaster Tycoon
Dat was nog eens is een mooi gebouw.quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat de oude station van Den Bosch hierbij verloren gegaan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze afgescheept met zo'n prul van opgedrongen postmodernisme, door die wel bepalen wat goed voor ons is..
Lelijk: Groningen Noord.quote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef RingBewoner het volgende:
Mooi: Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensch; Utereg was echt wel een vet station met die geklonken contructiequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef blup het volgende:
Utrecht was ook ooit mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningen. De communistische bouwstijl is geliefd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooi:
[..]
Lelijk: Groningen Noord.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |