eindhoven zijn ze ook flink aan het verbouwen daar gaat ook een brede tunnel komen, misschien wordt het dan wat gelikter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 03:10 schreef Sked het volgende:
De kleine stations even buiten schot gelaten vind ik Eindhoven niet veel (zeker van de binnenkant). Ben zelf een voorstander van gelikte, mooie stations. Hoop daarom ook dat de plannen voor mijn station (Arnhem}) snel gerealiseerd wordt.
Ja, dat is ook hoog nodig. Kwam daar wel eens in de spits en dan kon je je kont niet meer keren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
eindhoven zijn ze ook flink aan het verbouwen daar gaat ook een brede tunnel komen, misschien wordt het dan wat gelikter.
OJA hoe kon ik Moerwijk als lelijk vergeten! Allerzielen wie heeft sie oranje huisjes daar gezet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:58 schreef tobitronics het volgende:
Dat niemand hier Delft heeft genoemd
Zowel oud:
[ afbeelding ]
Als nieuw:
[ afbeelding ]
![]()
Daarentegen:
[ afbeelding ]
Delft Zuid![]()
[ afbeelding ]
Den Haag Moerwijk![]()
Dat zou toch pluspunten moeten opleveren juistquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Lelijk: Almere (Lelystad is in dezelfde stijl, maar minder erg)
[ afbeelding ]
Doet me denken aan RollerCoaster Tycoon
Dat was nog eens is een mooi gebouw.quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat de oude station van Den Bosch hierbij verloren gegaan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze afgescheept met zo'n prul van opgedrongen postmodernisme, door die wel bepalen wat goed voor ons is..
Lelijk: Groningen Noord.quote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef RingBewoner het volgende:
Mooi: Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensch; Utereg was echt wel een vet station met die geklonken contructiequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef blup het volgende:
Utrecht was ook ooit mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningen. De communistische bouwstijl is geliefd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooi:
[..]
Lelijk: Groningen Noord.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor atoombunker? Godverdomme hey.quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat deze parel er niet bijstaat, het station van Enschede!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch eigenlijk pure kitsch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef Tchock het volgende:
Oh, en station Valkenburg, gebouwd in 1853.
[ afbeelding ]
Vind je? Als het nieuw was wel, maar nu vind ik het wel vet. Is gewoon zo'n zandsteenkasteel.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk pure kitsch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |