quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?
Toevalstreffer ...gecapt zonder dat ik het wistquote:
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef ledn81 het volgende:
Vanas boos op Ivan. Die staat met zijn 16 jaar keuken ervaring te pronken. Flipt zo een pannekoek door de lucht. Vanas : "IVAN!"
lepeltje hap uit de griebelgrot van toekanquote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef Odaiba het volgende:
Wat verkoopt Joey op dit moment bij die kraam?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de streamquote:
Plaats deze reactie dan ook s nachts en doe er dan ook zelf niet aan mee, beetje dubbel hequote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.
quote:
quote:
Wat een humeurtje ,weer.quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Toevalstreffer ...gecapt zonder dat ik het wist
Leuk toch.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream
Heb je nog wat gezegd ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream
Wat een wijf, ze smiespelde eerder vandaag zelf sneaky tegen Chris "Ik heb ze toch duurder gemaakt"quote:
Heb je Lot en Lau gezegd dat het kutwijven zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Van wie ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
Mute.
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik heb LauraB vanochtend dat briefje zien schrijven met daarop de prijs van 2 euro.
Kutje B.quote:
op de fotoquote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heb je Lot en Lau gezegd dat het kutwijven zijn?
Heb je Nesje gezegd dat ze niet kan koken?
Je bent toch wel op de wc geschreven: FOK! was here![]()
![]()
En wat heeft je dat nou gekost zo'n dagje uit naar Utopia?quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...
quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Mini Blanket.quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Vreselijk wijf is het gewoon walgelijk hoop op n flinke ruzie straksquote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kutje B.
Wil jij ook een haaaaaandteeeekening?
Boekje Nico 20quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En wat heeft je dat nou gekost zo'n dagje uit naar Utopia?
waterpijp lurkte meneer ook aardig aanquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.
Nee, gewoon uit een pakje. En een waterpijp is toch wat anders.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef Cir het volgende:
[..]
waterpijp lurkte meneer ook aardig aan
dit misschien een jointje ?
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus dat valt wel mee. En de bewoners?? Vielen die ook mee??
Soms.En sisha natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Dan heeft kleine blanket niet goed de streams gekekenquote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...
Met die kaart ben je genaaid.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
Chably embleem leer 12,50
2x chocomelk 4
poeh poeh u heeft em aardig uit de broek laten hangenquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
2x chocomelk 4
Ik hoorde Nicole vorige markt al tegen iemand zeggen dat hij alweer zo'n beetje een pakje per dag rooktequote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Doet ie weer sinds hij met nicole is, omdat hij anders zoenen vies vindt omdat zij wel rooktquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Plus de entree, zo'n 75 euro dusquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
2x chocomelk 4
Mag een mod zo tegen users praten?quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
Patrick mooie ogen neeeee dat heb je vast verkeerd gezienquote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.
Wat een woede.quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
Nee echt...hazelnoot...ik zei het ook nog tegen hemquote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef Freule het volgende:
[..]
Patrick mooie ogen neeeee dat heb je vast verkeerd gezien
Ja inderdaad. Dat is precies wat ik dacht en al eerder heb gedachtquote:
Ik schrik er van.quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze users op deze manier aanspreken?
Gatver
Yeb...ach na bijna een jaar staren mocht het wel een keer...ofzo...denk ik...quote:
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dankquote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze users op deze manier aanspreken?
Gatver
Zo zie je maar, was me nooit opgevallen dat Patrick mooie ogen had. En dat Lot niet de naam varken verdient had ik wel verwacht. Ze is ook erg groot.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.
Flikker eens op met je eeuwige TR!quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dank.
Ja...ik ben dikkerquote:
Ja, hij was gestopt bij binnenkomst geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Gedraag je is joh!quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt een weloverwogen mod-uitspraakquote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als users zo tegen een Mod praten hebben ze gelijk een ban, hoezo misbruik maken van je status.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Flikker eens op met je eeuwige TR!
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook
quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee echt...hazelnoot...ik zei het ook nog tegen hemColinda beaamde het hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |