SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Er is iets niet goed gegaan met de handtekeningenkaarten. Ze moeten aan de hand van het aantal verkochte foto's gaan achterhalen hoeveel er met de handtekeningenkaarten is opgehaald.![]()
Blanker heeft wel haar eigen TT![]()
Ik zou trouwens nooit zeggen wie ik ben, ik zou wel nalezen wat jullie over mij geschreven hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dit is blanket volgens mij roze kindje![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door LekkerSimpel op 07-12-2014 15:56:46 ]![]()
Ok, dank. Ik val net binnen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 15:15 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Vuurwerk lijkt me ook niet Rienk z`n ding .
Meneer "ik wil geen alcohol op het terrein van Utopia. Want drank is slecht!"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euroquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Bwhahaha, handtekeningenkaarten bij de poort kosten 1 euro, in het atelier 2 euro.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer net nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Bwhahaha, handtekeningenkaarten bij de poort kosten 1 euro, in het atelier 2 euro.![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |