quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef asini het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke:
Jullie zijn huichelaars.
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatEchter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
vragenlijstjesquote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe word dat tokkievolk eigenlijk gescreend?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef asini het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke:
Jullie zijn huichelaars.
Isa is geen ex-Utopiaan, ze is de Utopiaan van het Jaarquote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is idd geen Ex-Utopianentopic
Iesje kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Zet je zwarte bril af, op een paar uitzonderingen na is de roze Isabril ook bij de meesten wel af. Er valt niets meer te bashen dus deal with itquote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatEchter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
Opdat wij niet vergeten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iesje kan niet vaak genoeg gepost worden
1. Ik voel me niet aangesproken (ben geen Isa-fan)quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat ben ikquote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dit is blanket volgens mij roze kindje![]()
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlaten
Niks is daar veilig voor Lotquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlaten
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?
mais olie!quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ook niemand die tegen die Kreeft zegt : Pannenkoeken moet je in boter bakken !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |