Er is idd geen Ex-Utopianentopicquote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En... dat is hartstikke leuk dat ze elkaar gevonden hebben gisteren
quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Joey tegen een bezoeker met een kaart: "Heb je twee euro betaald? Dat is zonde, want bij de poort kan je ze halen voor 1 euro!"
Ja, vroeger hoefde dat niet maar haar wangen zitten in de weg.quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat doet Lot haar ogen overdreven ver open voor een foto?
Het was al een keer gepost.quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En... dat is hartstikke leuk dat ze elkaar gevonden hebben gisteren
quote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vroeger hoefde dat niet maar haar wangen zitten in de weg.
En toch leuk om te lezenquote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is idd geen Ex-Utopianentopic
Dat maakt toch niet uit?quote:
Maar niet iedereen zit de hele dag hier. Maakt geen drol uit of het twee keer gepost wordt. Het is niet zo dat het elk half uur lang komtquote:
Maakt mij niet uit,niet iedereen zit hier de hele dag.quote:
Wat heeft dat met die foto te maken? Ik zag Rienk en Bil en Ruud ook al een paar keer langskomen. Geen probleem toch?quote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die foto te maken? Ik zag Rienk en Bil en Ruud ook al een paar keer langskomen. Geen probleem toch?
kan dat mormel niet meer aanhorenquote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Goldencharly het volgende:
Kleefkut:Joe wil je een tets hebben ofzo
Die stem van dat mens...quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Goldencharly het volgende:
Kleefkut:Joe wil je een tets hebben ofzo
En dan wordt er af en toe nog over gepraat. Deal with it.quote:
Doen we toch iets goed.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef zodeju het volgende:
Ze lezen mee, nu de andere steeds in beeld....
Is dat zo? Oke:quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef zodeju het volgende:
Ze lezen mee, nu de andere steeds in beeld....
quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef asini het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke:
Jullie zijn huichelaars.
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatEchter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
vragenlijstjesquote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe word dat tokkievolk eigenlijk gescreend?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef asini het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke:
Jullie zijn huichelaars.
Isa is geen ex-Utopiaan, ze is de Utopiaan van het Jaarquote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is idd geen Ex-Utopianentopic
Iesje kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Zet je zwarte bril af, op een paar uitzonderingen na is de roze Isabril ook bij de meesten wel af. Er valt niets meer te bashen dus deal with itquote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatEchter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
Opdat wij niet vergeten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iesje kan niet vaak genoeg gepost worden
1. Ik voel me niet aangesproken (ben geen Isa-fan)quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat ben ikquote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dit is blanket volgens mij roze kindje![]()
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlaten
Niks is daar veilig voor Lotquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlaten
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?
mais olie!quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ook niemand die tegen die Kreeft zegt : Pannenkoeken moet je in boter bakken !!
quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?
Toevalstreffer ...gecapt zonder dat ik het wistquote:
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef ledn81 het volgende:
Vanas boos op Ivan. Die staat met zijn 16 jaar keuken ervaring te pronken. Flipt zo een pannekoek door de lucht. Vanas : "IVAN!"
lepeltje hap uit de griebelgrot van toekanquote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef Odaiba het volgende:
Wat verkoopt Joey op dit moment bij die kraam?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de streamquote:
Plaats deze reactie dan ook s nachts en doe er dan ook zelf niet aan mee, beetje dubbel hequote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.
quote:
quote:
Wat een humeurtje ,weer.quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Toevalstreffer ...gecapt zonder dat ik het wist
Leuk toch.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream
Heb je nog wat gezegd ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream
Wat een wijf, ze smiespelde eerder vandaag zelf sneaky tegen Chris "Ik heb ze toch duurder gemaakt"quote:
Heb je Lot en Lau gezegd dat het kutwijven zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Van wie ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
Mute.
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik heb LauraB vanochtend dat briefje zien schrijven met daarop de prijs van 2 euro.
Kutje B.quote:
op de fotoquote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heb je Lot en Lau gezegd dat het kutwijven zijn?
Heb je Nesje gezegd dat ze niet kan koken?
Je bent toch wel op de wc geschreven: FOK! was here![]()
![]()
En wat heeft je dat nou gekost zo'n dagje uit naar Utopia?quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...
quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Mini Blanket.quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Vreselijk wijf is het gewoon walgelijk hoop op n flinke ruzie straksquote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kutje B.
Wil jij ook een haaaaaandteeeekening?
Boekje Nico 20quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En wat heeft je dat nou gekost zo'n dagje uit naar Utopia?
waterpijp lurkte meneer ook aardig aanquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.
Nee, gewoon uit een pakje. En een waterpijp is toch wat anders.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef Cir het volgende:
[..]
waterpijp lurkte meneer ook aardig aan
dit misschien een jointje ?
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus dat valt wel mee. En de bewoners?? Vielen die ook mee??
Soms.En sisha natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Dan heeft kleine blanket niet goed de streams gekekenquote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...
Met die kaart ben je genaaid.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
Chably embleem leer 12,50
2x chocomelk 4
poeh poeh u heeft em aardig uit de broek laten hangenquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
Chably embleem leer 12,50
2x chocomelk 4
Ik hoorde Nicole vorige markt al tegen iemand zeggen dat hij alweer zo'n beetje een pakje per dag rooktequote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |