SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Er is iets niet goed gegaan met de handtekeningenkaarten. Ze moeten aan de hand van het aantal verkochte foto's gaan achterhalen hoeveel er met de handtekeningenkaarten is opgehaald.![]()
Blanker heeft wel haar eigen TT![]()
Ik zou trouwens nooit zeggen wie ik ben, ik zou wel nalezen wat jullie over mij geschreven hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dit is blanket volgens mij roze kindje![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door LekkerSimpel op 07-12-2014 15:56:46 ]![]()
Ok, dank. Ik val net binnen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 15:15 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Vuurwerk lijkt me ook niet Rienk z`n ding .
Meneer "ik wil geen alcohol op het terrein van Utopia. Want drank is slecht!"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euroquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Bwhahaha, handtekeningenkaarten bij de poort kosten 1 euro, in het atelier 2 euro.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer net nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Bwhahaha, handtekeningenkaarten bij de poort kosten 1 euro, in het atelier 2 euro.![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro![]()
![]()
![]()
Ivan is echt een lul soms. inplaats van op een redelijk manier naar de poort te lopen om te vragen, gaat ie meteen in de aanval en geeft de anderen de schuld
🐱![]()
lol echt waar?quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef danaqui het volgende:
En Pat en Col geven ze gratis bij een warme chocomelk of wijntje![]()
Ik begreep gisteravond ook al niet waarom Ivan zich hier zo vreselijk druk om maakt. Die kaarten zijn zijn zaak toch helemaal niet.![]()
Laura B.moet hij hebben.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk dit.
Veel mensen klagen bij het goede doel over de 2 euro volgens Nicole.
Ivan lijkt te vinden dat ze bij de poort ook maar 2 euro moeten vragen, ondanks andere afspraken?![]()
![]()
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?quote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.![]()
Ivan heeft een veel te grote bek. En meestal is dat tegen de pispaal van de groep. Wel volop in zijn gezicht terwijl hij er niets mee te maken heeft, maar een excuus hiervoor staat niet in Ivans woordenboek.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, ze zijn echt zo bang bij die regie.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef Goldencharly het volgende:
Kleefkut tegen Willie:Dat mag je helemaal niet zegguh.............en streamwissel![]()
![]()
hier in beeldquote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.![]()
Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef GekkePoes het volgende:
Nu krijgt Nicoline de schuld van LauB![]()
Ik hoor LauB zeggen tegen Ivan : " Nee dat heb ik niet gedaan, dat heeft Nicolien gedaan"“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
nou al ruim 3 uur geweest en er is nog steeds niks gekomen voor lot dus is ook weer onzin verhaal geweest![]()
Eindelijk reuring ben dat gezapige gedoe wel zatquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan nog een mooie discussie worden![]()
![]()
Jaah, vanavond moet de gluhwein nog op. hebben ze alle flessen in die warmhoud ding geflikkerd? gemiddeld drinken er maar 4 op de 25 mensen en glaasjequote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan nog een mooie discussie worden🐱![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro![]()
De zoveelste mislukking deze week.![]()
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Kijkertje het volgende:
Ik hoor LauB zeggen tegen Ivan : " Nee dat heb ik niet gedaan, dat heeft Nicolien gedaan"Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ivan had het over fokking ? mensen. Ja, zei LauraB: ik heb vandaag dingen gezien, dat wil je niet weten.![]()
![]()
Sinterklaas presentjes aan de kinderen geven was geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
De zoveelste mislukking deze week.![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig zijn ze zelf perfect en doen ze alles geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef 37metrijst het volgende:
Ivan had het over fokking ? mensen. Ja, zei LauraB: ik heb vandaag dingen gezien, dat wil je niet weten.![]()
Klopt, ik heb LauraB vanochtend dat briefje zien schrijven met daarop de prijs van 2 euro.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...![]()
Geprinte pagina's van de COSquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef 37metrijst het volgende:
![]()
arm kindquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?![]()
![]()
Zo is het gegaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
![]()
Tshirts worden er neergelgd, dan weer weggehaald, dan liggen de kaarten weer ergens anders. Echt iedereen daar doet waar ie zin in heeft zonder overleg
🐱![]()
als het regent vliegen ze nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef miertje36 het volgende:
nou al ruim 3 uur geweest en er is nog steeds niks gekomen voor lot dus is ook weer onzin verhaal geweestIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
stichting armoede vangt de klachten op ,..quote:![]()
![]()
thnxs voor het filmpje @Rene![]()
Losse papiertjes op de zakken leggen, die waaiden allemaal wegquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Sinterklaas presentjes aan de kinderen geven was geweldig![]()
![]()
🐱![]()
Ja LauB heeft in het kantoor de prijs van 2 euro op een papier zitten schrijven. Ik denk dat ze bedoelt dat Nicolien kaarten naar de ingang heeft meegenomen om te verkopen en die wist niks van de prijsverandering.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo is het gegaan.Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
En een schreeuwende Colliequote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Losse papiertjes op de zakken leggen, die waaiden allemaal weg![]()
![]()
![]()
![]()
en dan wel zielig doen tegen ivanquote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo is het gegaan.Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Yup, gaan tegen gemaakte afspraken in en geven anderen de schuld.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef miertje36 het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze zelf perfect en doen ze alles geweldig![]()
Ivan was ook pissig op Niccole omdat ze niets gezegd had. Die wilde zich niet met de discussie bemoeien.![]()
Gister al gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?
Is ook wel een beetje vreemd om twee prijzen te handhaven.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Ivan is echt een lul soms. inplaats van op een redelijk manier naar de poort te lopen om te vragen, gaat ie meteen in de aanval en geeft de anderen de schuld![]()
![]()
ongelooflijk alle mutsen bijna verkocht voor 25 eurie per stuk??
hoeveel had ze er?
hoeveel heeft ze er weggegeven?... en huiver mee![]()
goed gecastquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
jesus wat kan die Steukveugel liegen![]()
gezelligh he helemaal top , echt super leuk
aljeblieft dankjewel jazeker gne gne ja dank je wel
..............PANG...... ik gaf dr ff een klap op dr harses![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau heeft een thermo broekje eronder.
Edit: Waarom typ ik dit? Waar ben ik mee bezig?
Is belachelijk, maar daar had Wilco niets mee te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje vreemd om twee prijzen te handhaven.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Joey tegen een bezoeker met een kaart: "Heb je twee euro betaald? Dat is zonde, want bij de poort kan je ze halen voor 1 euro!"![]()
Kleding is bijna uitverkocht. Eens kijken of Lotte straks ineens veel drank en sigaretten kan kopen
🐱![]()
Ik vond het hoogwaardige infoquote:Op zondag 7 december 2014 15:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau heeft een thermo broekje eronder.
Edit: Waarom typ ik dit? Waar ben ik mee bezig?![]()
![]()
Een flinke tetsquote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Cir het volgende:
[..]
goed gecast![]()
gezelligh he helemaal top , echt super leuk
aljeblieft dankjewel jazeker gne gne ja dank je wel
..............PANG...... ik gaf dr ff een klap op dr harses![]()
![]()
Hoezo geen kennissen op het terrein.
Het lijkt er op dat er heel wat bekenden van Charlotte zijn geweest.
Dit lijken de foto's van bezoekers op die fanpage
https://www.facebook.com/(...)521819511?fref=photo----------------------------
Nee, dat was tegen de verkeerde.quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is belachelijk, maar daar had Wilco niets mee te maken.![]()
Boks ouwe, vinden die jochies toch leukquote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan spreek een kind van 8 aan met "Ouwe".
TEAM TAFEL![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Boks ouwe, vinden die jochies toch leuk
Wat doet Lot haar ogen overdreven ver open voor een foto?quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef Zeyina het volgende:
Hoezo geen kennissen op het terrein.
Het lijkt er op dat er heel wat bekenden van Charlotte zijn geweest.
Dit lijken de foto's van bezoekers op die fanpage
https://www.facebook.com/(...)521819511?fref=photo![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En VETGEDRUKTE letters nemen meer vocht op.....![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En VETGEDRUKTE letters nemen meer vocht op.....
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
De reactie van het kindquote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Boks ouwe, vinden die jochies toch leuk
HUH??
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er is idd geen Ex-Utopianentopicquote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En... dat is hartstikke leuk dat ze elkaar gevonden hebben gisteren![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Joey tegen een bezoeker met een kaart: "Heb je twee euro betaald? Dat is zonde, want bij de poort kan je ze halen voor 1 euro!"![]()
![]()
Ja, vroeger hoefde dat niet maar haar wangen zitten in de weg.quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat doet Lot haar ogen overdreven ver open voor een foto?![]()
![]()
Het was al een keer gepost.quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En... dat is hartstikke leuk dat ze elkaar gevonden hebben gisteren![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vroeger hoefde dat niet maar haar wangen zitten in de weg.
En toch leuk om te lezenquote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is idd geen Ex-Utopianentopic![]()
![]()
Dat maakt toch niet uit?quote:
Maar niet iedereen zit de hele dag hier. Maakt geen drol uit of het twee keer gepost wordt. Het is niet zo dat het elk half uur lang komtquote:![]()
![]()
Maakt mij niet uit,niet iedereen zit hier de hele dag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat heeft dat met die foto te maken? Ik zag Rienk en Bil en Ruud ook al een paar keer langskomen. Geen probleem toch?quote:![]()
![]()
Hoe word dat tokkievolk eigenlijk gescreend?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die foto te maken? Ik zag Rienk en Bil en Ruud ook al een paar keer langskomen. Geen probleem toch?
kan dat mormel niet meer aanhorenquote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Goldencharly het volgende:
Kleefkut:Joe wil je een tets hebben ofzo
...deze haalt het slechtste in me boven op dit moment
![]()
![]()
Die stem van dat mens...quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Goldencharly het volgende:
Kleefkut:Joe wil je een tets hebben ofzo![]()
![]()
![]()
En dan wordt er af en toe nog over gepraat. Deal with it.quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Doen we toch iets goed.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef zodeju het volgende:
Ze lezen mee, nu de andere steeds in beeld....
Is dat zo? Oke:quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef zodeju het volgende:
Ze lezen mee, nu de andere steeds in beeld....
Jullie zijn huichelaars.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef asini het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke:
Jullie zijn huichelaars.![]()
![]()
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatquote:Echter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatEchter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
vragenlijstjesquote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe word dat tokkievolk eigenlijk gescreend?
voorwaarden
o.a. flexibel zijn
wij febo zijn de baas altijd!
het gras is blauw nu , zit ,af lig ,sexs buig knik
kortom wil je mee doen jouw suc6 ligt in onze handen en anders flikker je maar op
suc6 met je lichaam![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef asini het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke:
Jullie zijn huichelaars.Jij durft!!
![]()
Isa is geen ex-Utopiaan, ze is de Utopiaan van het Jaarquote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is idd geen Ex-Utopianentopic
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Iesje kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nico: Ik mis iets ... heeft iemand die kaarten en dat potje weg gehaald? Oh Ivan ....
Zet je zwarte bril af, op een paar uitzonderingen na is de roze Isabril ook bij de meesten wel af. Er valt niets meer te bashen dus deal with itquote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voelt iedereen zich aangesproken als het over Isakwijlerij gaatEchter volgens mij kan PB prima voor zichzelf spreken
![]()
![]()
Standhouder wil eerder weg, die is er klaar mee.
Edit : gaat niet zo lekker zei ie. Maar loopt ook op krukken zie ik nu pas. Dus misschien trekt ie de kou gewoon niet meer![]()
Opdat wij niet vergeten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iesje kan niet vaak genoeg gepost worden
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
1. Ik voel me niet aangesproken (ben geen Isa-fan)quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
2. Maak er niet zo'n punt van, dan wordt het ook geen punt“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlaten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat ben ikquote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dit is blanket volgens mij roze kindje![]()
[ afbeelding ]![]()
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Jezusquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlatenZe zijn echt doorgeslagen met die beveiliging.
![]()
Niks is daar veilig voor Lotquote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoor een bezoekster klagen dat ze zelfs haar horloge moest achterlaten
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?![]()
![]()
mais olie!quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ook niemand die tegen die Kreeft zegt : Pannenkoeken moet je in boter bakken !!![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
En gewoon eens opdonderen met dingen die niks met de streams te maken hebben?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Vanas boos op Ivan. Die staat met zijn 16 jaar keuken ervaring te pronken. Flipt zo een pannekoek door de lucht. Vanas : "IVAN!"![]()
over naar de Pannekoek Kantine van Kreeft
rioolKreeft : IVAN wil je dat ff op een bord leggeh!!
je bent me weer aan het vervelen Iwan!! die mevrouw wil een handtekening
wh ghe ewhhah gheghe
Ivan : Vaness je hebt volgens mij meer kazen verkocht dan je hebt opgeschreven
rioolkreeft : nee ivan![]()
Toevalstreffer ...gecapt zonder dat ik het wistquote:
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef ledn81 het volgende:
Vanas boos op Ivan. Die staat met zijn 16 jaar keuken ervaring te pronken. Flipt zo een pannekoek door de lucht. Vanas : "IVAN!"![]()
![]()
![]()
Go Ivan!!![]()
lepeltje hap uit de griebelgrot van toekanquote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef Odaiba het volgende:
Wat verkoopt Joey op dit moment bij die kraam?![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de streamquote:
Plaats deze reactie dan ook s nachts en doe er dan ook zelf niet aan mee, beetje dubbel hequote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.![]()
quote:
![]()
Die steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
Mute.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
je was op de streams
, verteleh het mag
OT ;Blanket is waarschijnlijk weg we zien haar niet door beeld darren
met kleine Blanket![]()
Wat een humeurtje ,weer.quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen wat hier maar loopt te posten wat niet stream gerelateerd is.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Toevalstreffer ...gecapt zonder dat ik het wist![]()
Leuk toch.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream
Heb je nog wat gezegd ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream![]()
Wat een wijf, ze smiespelde eerder vandaag zelf sneaky tegen Chris "Ik heb ze toch duurder gemaakt"quote:![]()
Heb je Lot en Lau gezegd dat het kutwijven zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt oprecht superleuk. Heel raar om daar te lopen...maar toch ook weer niet. Vond niet groter of kleiner dan op de stream
Heb je Nesje gezegd dat ze niet kan koken?
Je bent toch wel op de wc geschreven: FOK! was here![]()
![]()
![]()
![]()
Van wie ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
Mute.![]()
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik heb LauraB vanochtend dat briefje zien schrijven met daarop de prijs van 2 euro.![]()
![]()
![]()
Kutje B.quote:
Wil jij ook een haaaaaandteeeekening?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
op de fotoquote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.(gratis ?
) Heb je lot nog een lel gegeven ?
![]()
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heb je Lot en Lau gezegd dat het kutwijven zijn?
Heb je Nesje gezegd dat ze niet kan koken?
Je bent toch wel op de wc geschreven: FOK! was here![]()
En wat heeft je dat nou gekost zo'n dagje uit naar Utopia?quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...neeeee
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.Dus dat valt wel mee. En de bewoners?? Vielen die ook mee??
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.![]()
netjes ,het kan dus wel![]()
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mini Blanket.quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
Vreselijk wijf is het gewoon walgelijk hoop op n flinke ruzie straksquote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kutje B.
Wil jij ook een haaaaaandteeeekening?![]()
Boekje Nico 20quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En wat heeft je dat nou gekost zo'n dagje uit naar Utopia?
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
Chably embleem leer 12,50
2x chocomelk 4How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
waterpijp lurkte meneer ook aardig aanquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.
dit misschien een jointje ?![]()
Nee, gewoon uit een pakje. En een waterpijp is toch wat anders.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef Cir het volgende:
[..]
waterpijp lurkte meneer ook aardig aan
dit misschien een jointje ?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus dat valt wel mee. En de bewoners?? Vielen die ook mee??
Soms.En sisha natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Dan heeft kleine blanket niet goed de streams gekekenquote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleine blanket rende meteen op charlof af en riep IK BEN JE GROOTSTE FAN! Ze had zelfs een armband voor Charlot binnen gesmokkeld...dus ja...dan gaat grote blanket niet meppen...![]()
![]()
Met die kaart ben je genaaid.quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
2x chocomelk 4“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
poeh poeh u heeft em aardig uit de broek laten hangenquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
2x chocomelk 4
![]()
![]()
Ik hoorde Nicole vorige markt al tegen iemand zeggen dat hij alweer zo'n beetje een pakje per dag rooktequote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.----------------------------
Ivan : Vaness je hebt volgens mij meer kazen verkocht dan je hebt opgeschrevenrioolkreeft : nee ivan
20 kazen verkocht en tien genoteerd=10 in haar eigen pocket gestoken.![]()
Doet ie weer sinds hij met nicole is, omdat hij anders zoenen vies vindt omdat zij wel rooktquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
TEAM TAFEL![]()
Plus de entree, zo'n 75 euro dusquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
2x chocomelk 4“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mag een mod zo tegen users praten?quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.![]()
![]()
Patrick mooie ogen neeeee dat heb je vast verkeerd gezienquote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.![]()
![]()
Wat een woede.quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee echt...hazelnoot...ik zei het ook nog tegen hemquote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef Freule het volgende:
[..]
Patrick mooie ogen neeeee dat heb je vast verkeerd gezienColinda beaamde het hahaha
Ja inderdaad. Dat is precies wat ik dacht en al eerder heb gedachtquote:----------------------------
Ik schrik er van.quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze users op deze manier aanspreken?
Gatver
Yeb...ach na bijna een jaar staren mocht het wel een keer...ofzo...denk ik...quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dankquote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze users op deze manier aanspreken?
Gatver.
![]()
Zo zie je maar, was me nooit opgevallen dat Patrick mooie ogen had. En dat Lot niet de naam varken verdient had ik wel verwacht. Ze is ook erg groot.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.![]()
Flikker eens op met je eeuwige TR!quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dank.
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook![]()
![]()
Ja...ik ben dikkerquote:met mijn 85kg...niet leuk....
Ja, hij was gestopt bij binnenkomst geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.![]()
Gedraag je is joh!quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
Negeer het of zeg het netjes![]()
![]()
Echt een weloverwogen mod-uitspraakquote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Als users zo tegen een Mod praten hebben ze gelijk een ban, hoezo misbruik maken van je status.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Flikker eens op met je eeuwige TR!
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee echt...hazelnoot...ik zei het ook nog tegen hemColinda beaamde het hahaha
ja jij hebt het echt gezien
![]()
![]()
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Flikker eens op met je eeuwige TR!
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
Leukquote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heetVonden ze het leuk? Benieuwd naar je ervaring en van de kids
![]()
Ohhhh wat zal mini trots zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heet![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit had ze prive moeten zeggen, schandalig dit.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Negeer het of zeg het netjes
Maar goed, OT weer![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En La Cerda loopt steeds te blaten dat ze Indobloed heeft.
Het is gewoon een dikke Rus.....
Ze is waarschijnlijk Wal... vergeten...
[ afbeelding ]![]()
Moet mee naar school morgen. Wacht heb nog handtekening kaartquote:
![]()
Ivan jaagt iedereen naar buiten, ook het tuinhulpje van Nico.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.![]()
![]()
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaar, maar vaak in gezelschap van rokende Nicole zal de verklaring wel zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, hij was gestopt bij binnenkomst geloof ik...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mylene zegt waar het op staat. Ze is mod, dan mag dat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
Gedraag je is joh!
Waarom moeten ze naar buiten? Is de dag afgelopen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:04 schreef Odaiba het volgende:
Ivan :"Thank Vanes, nu ben ik weer de bad guy die iedereen weg moet sturen."![]()
Mylene is geen mod van het Uto-forum.quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kreeg er deze week 48 uur digitaal verlof voor op de COS!!!En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.![]()
Door mini blanket heb ik ze wel allemaal gezienquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?![]()
![]()
Ik zou ze niet allemaal willen zien, ik zou er een paar per ongeluk expres missenquote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Door mini blanket heb ik ze wel allemaal gezien![]()
![]()
Ik zeg ook waar het op staat soms, maar ik ben user. Dan mag dat. En als het niet mag spreekt een mod me erop aan. Een mod die zelf de grenzen op zoekt is geen goeie mod.quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mylene zegt waar het op staat. Ze is mod, dan mag dat.![]()
Mooi. dan kan er een ban opquote:
Dat wist ik dan weer niet.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.
Ik kreeg er deze week 48 uur digitaal verlof voor op de COS!!!
[..]
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....TR is al onderweg, misbruik van status is het.
![]()
Gedraagt ze zich anders in haar eigen forumquote:![]()
Moest ze echt ff allemaal checkuh...het was leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allemaal willen zien, ik zou er een paar per ongeluk expres missenHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
wat een vreselijk nieuwsquote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja...ik ben dikkermet mijn 85kg...niet leuk....
prinses is mooi, heeft mooi haar
het was gewoon echt leuk om daar te zijn
iedereen was aardig
wat een toestanden vandaag , is er iemand aanwezig in de cos voor
hulp we waren net zo lekker al dagen aan het afzeiken iedereen![]()
Een mod die de vrede hier moet bewaren maar zelf het vuurtje aansteekt is een hele foute mod.quote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook waar het op staat soms, maar ik ben user. Dan mag dat. En als het niet mag spreekt een mod me erop aan. Een mod die zelf de grenzen op zoekt is geen goeie mod.
Klagen kan in de TR, tja dan komt het zeker bij juist die mod terecht. Heeft ook geen enkel nut dus![]()
![]()
lol, te sneu dit.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja ik zei tegen Ivan dat Sjon er ook op moest...vond Ivan een goed idee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Best leuk aandenken voor de kids
En boer sjon als bonus
En waren ze ook allemaal vriendelijk?quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik zei tegen Ivan dat Sjon er ook op moest...vond Ivan een goed idee.![]()
Maar Isa bashen in de COS mag nog wel? Dan hoor ik je nooit .quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ivan en Joey zijn leuk zo met bezoek volgens mijquote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik zei tegen Ivan dat Sjon er ook op moest...vond Ivan een goed idee.Net ook feestje in tattoo hok met Nel.
![]()
En nu dan Cir ???quote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef Cir het volgende:
[..]
wat een vreselijk nieuws
prinses is mooi, heeft mooi haar
het was gewoon echt leuk om daar te zijn
iedereen was aardig
wat een toestanden vandaag , is er iemand aanwezig in de cos voor
hulp we waren net zo lekker al dagen aan het afzeiken iedereen![]()
Ivan vraagt of een knappe bezoekster met hem op de foto wil
Dame met flirtende blik "Als JIJ dat graag wil, dan doen we dat"![]()
Ze zijn nog bijzonder opgewekt ondanks het treurige koude weerquote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ivan en Joey zijn leuk zo met bezoek volgens mijNet ook feestje in tattoo hok met Nel.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja, moeilijk moeilijk moeijlijkquote:
toch maar een keer die kant uit
eigen ogen zien horen enzo
jakkes wat een gedoe![]()
![]()
![]()
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En waren ze ook allemaal vriendelijk?How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Tja mss moet je als mod eerst wat beter nadenken als je iets plaatst? Lijkt me geen overbodige regelquote:
Ze hebben weer genoeg geld binnengebracht denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.
Had nog meer kunnen zijn als het hoofd van de keuken goed haar inkopen had gedaan![]()
![]()
Gelukkig heeft Ies een relatie met een Utopiaan... dat maakt cossen over Ies in commentaar op streams best wel relevant.....
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Negeer het of zeg het netjesHet valt op dat je sommige mods alleen ziet of hoort als er wat te rellen valt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.
Ik kreeg er deze week 48 uur digitaal verlof voor op de COS!!!
[..]
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
gelukkig nks van vanessa gegetenquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.![]()
![]()
Sympathiek!quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heet![]()
Laat maar gaan,laten we COSsen.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig heeft Ies een relatie met een Utopiaan... dat maakt cossen over Ies in commentaar op streams best wel relevant.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waddinxveen is ook veel kleiner in het echtquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Ivan keuvelt met bezoekers uit Waddinxveen.
Ze vinden het veel kleiner als op TV.![]()
![]()
Misschien eens wat rondkijken op fok en feeling krijgen met fok?quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja mss moet je als mod eerst wat beter nadenken als je iets plaatst? Lijkt me geen overbodige regel
Dit is zulk een gedrein of niets....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraalquote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Een mod die de vrede hier moet bewaren maar zelf het vuurtje aansteekt is een hele foute mod.
Klagen kan in de TR, tja dan komt het zeker bij juist die mod terecht. Heeft ook geen enkel nut dus
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Treurig is het goede woord.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal![]()
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal
Het vuurtje was al aan en is net weer uit![]()
![]()
Daar ben je al, ik miste je al.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal
Eerste bijdrage in deze COS #285. Zegt weer genoegquote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehadquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gelukkig nks van vanessa gegeten
En doodmoe kan het niet laten even haar klagende zegje te doen..zoals gewoonlijkquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....
Het vuurtje was al aan en is net weer uit...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jij had gezien hoe het beslag gemaakt werd?quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad![]()
Goed gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad
Leuk dat iedereen leuk was...een leuke dag voor jou en mini dusquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad![]()
![]()
En Voxs kan het niet laten andere users belachelijk te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
En doodmoe kan het niet laten even haar klagende zegje te doen..zoals gewoonlijk
Pppfff niveau kleuterschool hier?![]()
ik moet zo lachen om nou echt keihard lachenquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....
Het vuurtje was al aan en is net weer uit
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |