Doet ie weer sinds hij met nicole is, omdat hij anders zoenen vies vindt omdat zij wel rooktquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.
Plus de entree, zo'n 75 euro dusquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef blanket het volgende:
[..]
Boekje Nico 20
misdruk kalender 10
handtekeningen kaart 2
kaas boer sjon 7,50
Tas mini blanket 10
Chably embleem leer 12,50
2x chocomelk 4
Mag een mod zo tegen users praten?quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
Patrick mooie ogen neeeee dat heb je vast verkeerd gezienquote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.
Wat een woede.quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
Nee echt...hazelnoot...ik zei het ook nog tegen hemquote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef Freule het volgende:
[..]
Patrick mooie ogen neeeee dat heb je vast verkeerd gezien
Ja inderdaad. Dat is precies wat ik dacht en al eerder heb gedachtquote:
Ik schrik er van.quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze users op deze manier aanspreken?
Gatver
Yeb...ach na bijna een jaar staren mocht het wel een keer...ofzo...denk ik...quote:
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dankquote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze users op deze manier aanspreken?
Gatver
Zo zie je maar, was me nooit opgevallen dat Patrick mooie ogen had. En dat Lot niet de naam varken verdient had ik wel verwacht. Ze is ook erg groot.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Patrick heeft schitterende ogen...Charlot was verdacht dun en mooi...meen ik serieus..Vanessa zag er slecht uit...de rest gewoon zoals op de stream. De dames hadden allemaal een dikke laag plamuur op.
Flikker eens op met je eeuwige TR!quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dank.
Ja...ik ben dikkerquote:
Ja, hij was gestopt bij binnenkomst geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ivan rookt? Dat is me nog nooit opgevallen.
Gedraag je is joh!quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt een weloverwogen mod-uitspraakquote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als users zo tegen een Mod praten hebben ze gelijk een ban, hoezo misbruik maken van je status.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Flikker eens op met je eeuwige TR!
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook
quote:Op zondag 7 december 2014 16:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee echt...hazelnoot...ik zei het ook nog tegen hemColinda beaamde het hahaha
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Flikker eens op met je eeuwige TR!
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
Negeer het of zeg het netjes
Leukquote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heet
Ohhhh wat zal mini trots zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dit had ze prive moeten zeggen, schandalig dit.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En La Cerda loopt steeds te blaten dat ze Indobloed heeft.
Het is gewoon een dikke Rus.....
Ze is waarschijnlijk Wal... vergeten...
[ afbeelding ]
Moet mee naar school morgen. Wacht heb nog handtekening kaartquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.
Vandaar, maar vaak in gezelschap van rokende Nicole zal de verklaring wel zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, hij was gestopt bij binnenkomst geloof ik
Mylene zegt waar het op staat. Ze is mod, dan mag dat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
Gedraag je is joh!
Waarom moeten ze naar buiten? Is de dag afgelopen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:04 schreef Odaiba het volgende:
Ivan :"Thank Vanes, nu ben ik weer de bad guy die iedereen weg moet sturen."
Mylene is geen mod van het Uto-forum.quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Door mini blanket heb ik ze wel allemaal gezienquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?
Ik zou ze niet allemaal willen zien, ik zou er een paar per ongeluk expres missenquote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Door mini blanket heb ik ze wel allemaal gezien
Ik zeg ook waar het op staat soms, maar ik ben user. Dan mag dat. En als het niet mag spreekt een mod me erop aan. Een mod die zelf de grenzen op zoekt is geen goeie mod.quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mylene zegt waar het op staat. Ze is mod, dan mag dat.
Mooi. dan kan er een ban opquote:
Dat wist ik dan weer niet.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.
Ik kreeg er deze week 48 uur digitaal verlof voor op de COS!!!
[..]
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....
Gedraagt ze zich anders in haar eigen forumquote:
Moest ze echt ff allemaal checkuh...het was leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allemaal willen zien, ik zou er een paar per ongeluk expres missen
wat een vreselijk nieuwsquote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja...ik ben dikkermet mijn 85kg...niet leuk....
Een mod die de vrede hier moet bewaren maar zelf het vuurtje aansteekt is een hele foute mod.quote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook waar het op staat soms, maar ik ben user. Dan mag dat. En als het niet mag spreekt een mod me erop aan. Een mod die zelf de grenzen op zoekt is geen goeie mod.
lol, te sneu dit.quote:
Ja ik zei tegen Ivan dat Sjon er ook op moest...vond Ivan een goed idee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Best leuk aandenken voor de kids
En boer sjon als bonus![]()
En waren ze ook allemaal vriendelijk?quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik zei tegen Ivan dat Sjon er ook op moest...vond Ivan een goed idee.
Maar Isa bashen in de COS mag nog wel? Dan hoor ik je nooit .quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ivan en Joey zijn leuk zo met bezoek volgens mijquote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik zei tegen Ivan dat Sjon er ook op moest...vond Ivan een goed idee.
En nu dan Cir ???quote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef Cir het volgende:
[..]
wat een vreselijk nieuws
prinses is mooi, heeft mooi haar
het was gewoon echt leuk om daar te zijn
iedereen was aardig
wat een toestanden vandaag , is er iemand aanwezig in de cos voor
hulp we waren net zo lekker al dagen aan het afzeiken iedereen
Ze zijn nog bijzonder opgewekt ondanks het treurige koude weerquote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ivan en Joey zijn leuk zo met bezoek volgens mijNet ook feestje in tattoo hok met Nel.
ja, moeilijk moeilijk moeijlijkquote:
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En waren ze ook allemaal vriendelijk?
Tja mss moet je als mod eerst wat beter nadenken als je iets plaatst? Lijkt me geen overbodige regelquote:
Ze hebben weer genoeg geld binnengebracht denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Het valt op dat je sommige mods alleen ziet of hoort als er wat te rellen valt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.
Ik kreeg er deze week 48 uur digitaal verlof voor op de COS!!!
[..]
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....
gelukkig nks van vanessa gegetenquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.
Sympathiek!quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig heeft Ies een relatie met een Utopiaan... dat maakt cossen over Ies in commentaar op streams best wel relevant.....
Waddinxveen is ook veel kleiner in het echtquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Ivan keuvelt met bezoekers uit Waddinxveen.
Ze vinden het veel kleiner als op TV.
Misschien eens wat rondkijken op fok en feeling krijgen met fok?quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja mss moet je als mod eerst wat beter nadenken als je iets plaatst? Lijkt me geen overbodige regel
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraalquote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Een mod die de vrede hier moet bewaren maar zelf het vuurtje aansteekt is een hele foute mod.
Klagen kan in de TR, tja dan komt het zeker bij juist die mod terecht. Heeft ook geen enkel nut dus
Treurig is het goede woord.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal
Daar ben je al, ik miste je al.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Eerste bijdrage in deze COS #285. Zegt weer genoegquote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehadquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gelukkig nks van vanessa gegeten
En doodmoe kan het niet laten even haar klagende zegje te doen..zoals gewoonlijkquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....
Het vuurtje was al aan en is net weer uit
Jij had gezien hoe het beslag gemaakt werd?quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad
Goed gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad
Leuk dat iedereen leuk was...een leuke dag voor jou en mini dusquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
En Voxs kan het niet laten andere users belachelijk te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
En doodmoe kan het niet laten even haar klagende zegje te doen..zoals gewoonlijk
ik moet zo lachen om nou echt keihard lachenquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....
Het vuurtje was al aan en is net weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |