quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
Negeer het of zeg het netjes
Het valt op dat je sommige mods alleen ziet of hoort als er wat te rellen valt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.
Ik kreeg er deze week 48 uur digitaal verlof voor op de COS!!!
[..]
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....
gelukkig nks van vanessa gegetenquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Zeker...waren allemaal heel leuk. Niets raar gehoord of gezien.
Sympathiek!quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heet
quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig heeft Ies een relatie met een Utopiaan... dat maakt cossen over Ies in commentaar op streams best wel relevant.....
Waddinxveen is ook veel kleiner in het echtquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Ivan keuvelt met bezoekers uit Waddinxveen.
Ze vinden het veel kleiner als op TV.
Misschien eens wat rondkijken op fok en feeling krijgen met fok?quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja mss moet je als mod eerst wat beter nadenken als je iets plaatst? Lijkt me geen overbodige regel
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraalquote:Op zondag 7 december 2014 16:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Een mod die de vrede hier moet bewaren maar zelf het vuurtje aansteekt is een hele foute mod.
Klagen kan in de TR, tja dan komt het zeker bij juist die mod terecht. Heeft ook geen enkel nut dus
Treurig is het goede woord.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is hier user geen mod en als er iets negatiefs over isa wordt gepost moet het gellijk stoppen maar het geslijm van pb moet verdedigd worden. Typisch weer,echt zo treurig hier dat dubbele moraal
Daar ben je al, ik miste je al.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Eerste bijdrage in deze COS #285. Zegt weer genoegquote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehadquote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gelukkig nks van vanessa gegeten
En doodmoe kan het niet laten even haar klagende zegje te doen..zoals gewoonlijkquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....
Het vuurtje was al aan en is net weer uit
Jij had gezien hoe het beslag gemaakt werd?quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad
Goed gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik had mini blanket gezegd we eten GEEN pannenkoek bij Vanessa...ze heeft broodje braadworst gehad
Leuk dat iedereen leuk was...een leuke dag voor jou en mini dusquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
En Voxs kan het niet laten andere users belachelijk te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
En doodmoe kan het niet laten even haar klagende zegje te doen..zoals gewoonlijk
ik moet zo lachen om nou echt keihard lachenquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Och Pezu hoorde dat er te rellen was....
Het vuurtje was al aan en is net weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |