Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Flikker eens op met je eeuwige TR!
Tja als mods het mogen dan mogen users het ook
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
Negeer het of zeg het netjes
Leukquote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heet
Ohhhh wat zal mini trots zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:59 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie ook hoe mini blanket heet
quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dank.
Dit had ze prive moeten zeggen, schandalig dit.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gedraag je is joh!
Je bent MOD. Vind al wat langer dat je wat uit de bocht vliegt qua opmerkingen.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En La Cerda loopt steeds te blaten dat ze Indobloed heeft.
Het is gewoon een dikke Rus.....
Ze is waarschijnlijk Wal... vergeten...
[ afbeelding ]
Moet mee naar school morgen. Wacht heb nog handtekening kaartquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er daar vreemd aan? Als je je onheus bejegend voelt of aanstoot neemt aan een post plaats je een tr. Klaar lijkt me.
Vandaar, maar vaak in gezelschap van rokende Nicole zal de verklaring wel zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, hij was gestopt bij binnenkomst geloof ik
Mylene zegt waar het op staat. Ze is mod, dan mag dat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef ledn81 het volgende:
Gedraag je is joh!
Waarom moeten ze naar buiten? Is de dag afgelopen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:04 schreef Odaiba het volgende:
Ivan :"Thank Vanes, nu ben ik weer de bad guy die iedereen weg moet sturen."
Mylene is geen mod van het Uto-forum.quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?
Doe dat dan zelf ook en val geen users persoonlijk aan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klagen mag in feedback of een TR. Hartelijk dank.
En toen ik "Flikker op...." tegen Sararaats schreef tijd geleden mocht ik 14 dagen afkoelen....quote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, flikker eens op met je eeuwige Isa. Ze is uit Utopia. Ga lekker naar het Isa topic.
Door mini blanket heb ik ze wel allemaal gezienquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ook op een andere manier gebracht worden,toch?
Ik zou ze niet allemaal willen zien, ik zou er een paar per ongeluk expres missenquote:Op zondag 7 december 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Door mini blanket heb ik ze wel allemaal gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |