Er komen mooie classic dingen aan op festivals volgend jaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen start earlybird verkoop voor Hardfest, komende editie ook met een Classics-area met 2000-2010 hardstyle![]()
Dat is goed nieuws en zeker even een optie om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen start earlybird verkoop voor Hardfest, komende editie ook met een Classics-area met 2000-2010 hardstyle![]()
https://www.facebook.com/hardclassics.nl/posts/562425800558057quote:Beste HardClassics aanhang,
Laten we beginnen met het slechte nieuws, maar beloven de overtreffende trap met goed nieuws. Helaas moeten we toch van locatie veranderen , de gemeente Amsterdam heeft nog steeds geen uitspraak gegeven wanneer the Sand haar deuren weer mag openen. Wij als Free2party kunnen en willen hier niet langer op wachten en hebben daarom besloten uit te wijken naar een locatie die zeker niet onder doet aan een b.v. Silverdome, Topsporthal in Almere is de locatie waar we gaan knallen! Doordat de Sporthal niet beschikbaar is op 14 Februari 2015 zijn wij genoodzaakt de datum een week te verschuiven, de nieuwe datum is zaterdag 21 Februari 2015. De locatie Topsporthal/centrum Almere ligt 5 minuten van de A6 en is 2 minuten lopen vanaf station Almere Poort (20 min vanaf Amsterdam), en er is een grote parkeerplaats bij de hal.
En dan nu SAVE THE BEST 4 LAST….
The queen of hardstyle heeft toegezegd en gaat zich bij de HardClassics familie aansluiten!!!!
Complete line up :
Queen of hardstyle, Technoboy, Tatanka, Trance Generators, Zenith
Zany, Luna, Pavo, Pila, Clive King, Donkey Rollers Live
Event link: https://www.facebook.com/events/664905676939664/
Ticket link: www.free2party.nl/tickets
TICKETS Normal ¤ 32,50
¤ 85,- DTYD
Reeds aangeschafte tickets zijn geldig voor 21 februari 2015, bij verhindering aankoopbedrag ticket retour, voor info: info@free2party.nl
High 5!
Dikke lijn!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rebirth dus ook (Area 3)
Area 3 // Reactivate (2007-2010 hardstyle)
In de Reactivate area gaan we terug naar de tijd waar het voor zovelen ooit begon. Het wordt gezellig, het wordt sfeervol, het wordt feest! Het Reactivate-Legioen zal worden aangevoerd door de meest invloedrijke Italiaanse krijgsheer uit deze roemruchte periode: Tuneboy. Verder tref je hier strijders die bekend staan om hun specifieke kwaliteiten zoals Alphaverb, Josh & Wesz, Dozer en Scope DJ. Bekijk de complete line-up hieronder:
[ afbeelding ]
Twee kaarten gekocht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Haha, de man die ooit in dit topic zei dat we geen onderscheid moesten maken tussen Raw en normale hardstyle.... Of althans die scheiding zou er niet komen....(volgens mij net nadat "Zatox - Rawstyle" uit kwam)quote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Sethje het volgende:
Hoi!
Ik leef nog!
REBIRTH wordt dik. Allemaal komen!
REACTIVATE!
Nou Doei!
Lekker, een wat kaarten scoren.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rebirth dus ook (Area 3)
Area 3 // Reactivate (2007-2010 hardstyle)
In de Reactivate area gaan we terug naar de tijd waar het voor zovelen ooit begon. Het wordt gezellig, het wordt sfeervol, het wordt feest! Het Reactivate-Legioen zal worden aangevoerd door de meest invloedrijke Italiaanse krijgsheer uit deze roemruchte periode: Tuneboy. Verder tref je hier strijders die bekend staan om hun specifieke kwaliteiten zoals Alphaverb, Josh & Wesz, Dozer en Scope DJ. Bekijk de complete line-up hieronder:
[ afbeelding ]
Ben allang blij dat het voor mij in de buurt isquote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Een Tijdmachine-achtig feestje in het zuiden des lands, (i.t.t. bijvoorbeeld Schagen) zou zeer welkom zijn
have fun kerelquote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Morgen lekker Monday Bar Winter Cruise
Zou zeker komen als ik op de gastenlijst sta.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Sethje het volgende:
Hoi!
Ik leef nog!
REBIRTH wordt dik. Allemaal komen!
REACTIVATE!
Nou Doei!
Als je de zanger van 'halo' als act neer zet....tja....quote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmmm, line-up van XQ Frontliner valt me (zwaar) tegen...
Dacht al zoiets toen ik zag dat je in Stockholm zat. Veel plezier daaro. Toch weer een ander soort feest maar zeker mooi om mee te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Morgen lekker Monday Bar Winter Cruise
voor dat geld ben ik er in ieder geval niet bij!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je de zanger van 'halo' als act neer zet....tja....
Had anderzijds ook meer Raw verwacht, maar dat valt me dan weer mee
Tja, met de twitter struggles soms (quote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmmm, line-up van XQ Frontliner valt me (zwaar) tegen...
Mind.Illusion vertelde een keer dat hij dat deed door zijn mixes halverwege een nummer te laten beginnen. In de break dus. Ik weet alleen niet of dit echt werkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de Copyright bullshit van Soundcloud kan omzeilen? M'n mixte wordt elke keer geweigerd.....
4 april Remember in de 013quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Een Tijdmachine-achtig feestje in het zuiden des lands, (i.t.t. bijvoorbeeld Schagen) zou zeer welkom zijn
Leuk om te horen! Wel vet dat je dan ook weer alleen gaat. Puur om je lsdb.nl te promoten lijkt mequote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef mstx het volgende:
Monday Bar was echt vet.Ik had een gedeelde kamer met een Zweed die vorige week naar Time Warp NL was geweest dus dat zat wel goed, de rest van het feest voor een groot gedeelte met zijn vriendengroepje opgetrokken.
Ook nog een paar Nederlanders gevonden, was erg gezellig.
yupquote:
quote:In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.
Nah, gewoon omdat ik er ooit nog een keer naartoe wou gaan en een keer alleen op vakantie leek me ook wel spannend.quote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Wel vet dat je dan ook weer alleen gaat. Puur om je lsdb.nl te promoten lijkt me
Noisecontrollers was hitjesparade, verder wel ok. Tijdens zijn set viel de mixer wel 3x uit.quote:Hoe waren de setjes dan?
1e 10 seconden stilte werkt altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef -Menn0- het volgende:
Dat dacht ik me ook te herinneren en liet dus de eerste track (Ride With Uz) beginnen bij de eerste keer dat je de vocals hoort (All you people come ride with me baby etc) maar gelijk weg gehaald door Soundcloud.
Remember 4 april in de 013 dus!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Okay even 10 seconde stilte ervoor plakken dusquote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
1e 10 seconden stilte werkt altijd.
wat denk je zelfquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Valt dit onder hardstyle of hardcore?
hardcore door die bass amar tis zon hardstyle melodietjequote:
quote:http://www39.zippyshare.com/v/60809387/file.html
01 D-Block & S-Te-fan – Ride With Uz
02 Josh & Wesz – Lip Service Radio
03 Headhunterz – Rock Civilization
04 The KGBS – Yerba Diabolika
05 Wildstylez – Revenge
06 Noisecontrollers – Promises
07 Prophet – Recession
08 Low-e – Excuse Me
09 Josh & Wesz – Overdrive O
10 D-Block & S-Te-Fan - Angry Shiverz (Zero'z Frenzy Mash-Up)
11 Pittboy – Existence
12 Noisecontrollers – Crump (Ran-d Remix)
13 Brennan Heart – Face The Enemy (Zany Remix)
14 Luna & E-Force – The Game
15 Deepack & Wild Motherfuckers - We Dont Care, We're Ravers (Nuracore Mash)
16 Radical Redemption – Black Demon (Digital Punk Remix)
17 Chris One – Psycho
18 Delete – Fuck The Formula
Want de bass bepaald welke stijl het isquote:Op maandag 15 december 2014 22:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
hardcore door die bass amar tis zon hardstyle melodietje
Ik wee het niet daarom vraagi k het..quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Want de bass bepaald welke stijl het is
Je doet je username dan geen eer aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wee het niet daarom vraagi k het..
Dat heb ik toen der tijd ingevuld omdat ik naar Posion van The Prodigy aan het luisteren was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je doet je username dan geen eer aan
@16meter @Boy_Snakeye @-Menn0- @mstxquote:Headhunterz
3 turns o'the hourglass ·
Zaterdag 20 december draai ik in de Ziggodome tijdens het uitverkochte #538JingleBall!
Tag hieronder met wie je wilt gaan en maak kans op 2 tickets voor dit uitverkochte evenement!
Zegt degene die altijd die mixen maakt met melodieuze hardstyle...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:51 schreef S-te-Fan het volgende:
Oh god!
![]()
![]()
![]()
Ik begin de laatste tijd weer een beetje vertrouwen te krijgen in de scene.
quote:Weekend Wariors, unite! Hereby the first info about Defqon.1 Weekend Festival 2015. We would like to inform you on several important matters.
Save the date: 19-20-21 June 2015
The 19th, 20th and 21st of June 2015, event area Biddinghuizen opens its doors to Defqon.1 Weekend Festival. From all corners of the globe, hard dance lovers will gather at the Mecca of the harder styles. From Friday afternoon till Monday morning, Defqon.1 will be the epicentre of hard dance music.
Attention: compared to last year, Defqon.1 2015 is going to be a week earlier.
Festival and campsite upgrade
Since the introduction of the weekend, the Defqon.1 campsite is growing rapidly. The real Weekend Warriors will agree: the Defqon.1 weekend experience is unforgettable. In 2015 the festival and campsite will be further expanded:
The Gathering will take place in 2 large areas;
More areas on Sunday;
Extra camping opportunities: the friends campsite and the comfort campsite.
Ticket sales start March 28, 2015
The Defqon.1 ticket sales start on Saturday, the 28th of March at 1PM (CET) at Q-dance.com. There are two types of tickets for Defqon.1:
Weekend Tickets give access to all three days of the festival and campsite.
Saturday Tickets provide access to the festival on Saturday from 11AM to 11PM (CET).
But please be aware; because of the increased amount of weekend warrior tickets, there are less Saturday tickets available.
Keep an eye on Q-dance.com and our social media for more info. Join our Facebook Event and use #Defqon1 in all your social media updates.
Wat kan muziek toch heerlijk subjectief ervaren worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd die mixen maakt met melodieuze hardstyle...
Sorry, maar dit is gewoon weer pure bagger, zelfde sound, niks nieuws..... lekker weer draaien in het spookhuis op de kermis..past het mooi bij
Haha deze had ik gister ook op staan. Heb nog nooit een setje zo slecht zien worden gedraaidquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:45 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/supersizeddotnl/9-titan-and-warface
Nog 4 dagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 3 dagen tot De Tijdmachine(s)![]()
![]()
Wat heeft dat ermee te maken dat het mixwerk ronduit ondermaats is? Ben benieuwd hoe het dan is opgenomen, aangezien er geen publiek te horen is en tijdens Das Weite Land de faders omlaag gaan waar absolute stilte op volgt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef RiKe het volgende:
En jullie houden er geen rekening mee hoe de opname is gemaakt?
Die zat niet op de mixer kan ik jullie vertellen
Nouja ik was er bij en weet hoe de hele avond is verlopen, je kan wel zeggen dat ik meer weet dan de gemiddelde luisteraar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat het mixwerk ronduit ondermaats is? Ben benieuwd hoe het dan is opgenomen, aangezien er geen publiek te horen is en tijdens Das Weite Land de faders omlaag gaan waar absolute stilte op volgt.
Helaas worden er tegenwoordig nog maar weinig fucks gegeven omtrent mixwerk.
Okay, geef me de kans maar om me te bewijzenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja ik was er bij en weet hoe de hele avond is verlopen, je kan wel zeggen dat ik meer weet dan de gemiddelde luisteraar.
Bijv. dat het de 3e/4e set die avond was voor sommigen, dan ben je best moe
Tegenwoordig kan iedereen het beter (naar eigen zeggen) zonder wat te laten zien/horen.
Ik kan uit ervaring zeggen dat het leven van een grote dj veel zwaarder is dan veel mensen denken omdat ik het van ZEER dichtbij mee maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef robuust89 het volgende:
Wie is er allemaal zaterdag?Ik ben er uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben er uiteraard
Kaartje gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ben jij vrienden met Headhunterz en B-Front???quote:Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ook zaterdag!
Met vrienden waarmee ik heel lang niet naar een hardstylefeest ben geweest. Laatste was Thrillogy 2011 denk ik. Met Headhunterz en B-Front.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ben jij vrienden met Headhunterz en B-Front???
Haha dat is altijd leuk om te horen maar gaat niet gebeuren, sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef poiuytr het volgende:
Ik verlang wel weer naar een jaarmix van NLS
Hopelijk heb ik andere mensen dan geïnspireerd tot het maken van een jaarmixquote:Op donderdag 25 december 2014 17:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha dat is altijd leuk om te horen maar gaat niet gebeuren, sorrywel zaterdagavond aanwezig!
Het zou op de een of andere manier misschien kunnen dat het bij het opnemen verkeerd is gegaan, maar hier worden capriolen uitgehaald die wanneer je het opneemt met een aardappel nog door de mand vallen. Ook is een plaat gelijk leggen met de platen van tegenwoordig kinderspel, hoe moe je ook bent, desnoods gebruik je de sync knop. Ik vermoed dat de organische stof ethanol hier een rol in speelt. Maar goed, hij kan het maken, het publiek geeft er grotendeels geen fuck om want het gaat tegenwoordig allemaal om je eigen producties. De volgende keer staan ze er gewoon. Dit is eigenlijk alleen nog leuk voer voor zo'n internethater als ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja ik was er bij en weet hoe de hele avond is verlopen, je kan wel zeggen dat ik meer weet dan de gemiddelde luisteraar.
Bijv. dat het de 3e/4e set die avond was voor sommigen, dan ben je best moe
Tegenwoordig kan iedereen het beter (naar eigen zeggen) zonder wat te laten zien/horen.
Wanneer ben je een grote DJ, vanaf een meter of 1,90?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat het leven van een grote dj veel zwaarder is dan veel mensen denken omdat ik het van ZEER dichtbij mee maak.
Wij zijn er denk rond 22:15quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heujwij nu nog in het hotel, 22:00 present
Geluid was te zacht? Of niet goed afgesteld?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Taexon het volgende:
Tegenvallertje..
Helft van de ledschermen uitgevallen, weinig eten, drinken (fris voor de bob) is maar een half bekertje?!, en het geluid.. man man man.. had dit totaal niet verwacht.. ook meerdere malen een geluidstechnicus met zijn ipad zien rondlopen.
is fucking posers nog gedraaid? Staat ook nog op min wil-ik-nog-live-horen lijstquote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
is fucking posers nog gedraaid? Staat ook nog op min wil-ik-nog-live-horen lijst
Wat was er met TNT? Weer ellenlange in- en outro's ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Tijdmachine was dikke primaalleen TNT...
Matige platenkeus en gewoon slecht gemixedquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat was er met TNT? Weer ellenlange in- en outro's ?
Klonk op erg veel plekken heel erg schraal om zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Geluid was te zacht? Of niet goed afgesteld?
Voor 20¤ was het geluid echt dikke prima, helemaal als je het vergelijkt met Craft stage. Geluid leek op het begin wel harder te staan dan tijdens de setjes van Alpha2 en Crypsis. Davide Sonar maar een paar nummers van gehoord, alles gemist door de wachtrij voor fouilleren en munten halen, dit was echt slecht geregeld. Hij sloot wel af met een oude klapper, wat een sfeer hing er toen alquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Taexon het volgende:
Tegenvallertje..
Helft van de ledschermen uitgevallen, weinig eten, drinken (fris voor de bob) is maar een half bekertje?!, en het geluid.. man man man.. had dit totaal niet verwacht.. ook meerdere malen een geluidstechnicus met zijn ipad zien rondlopen.
Klopt geluid zal ik verder ook niet klagen voor die 20 euro, maar inderdaad waarom er niet even een snacktent met patat ofzo (en dat dan voor een normale prijs) was neergezet is mij een raadsel!quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voor 20¤ was het geluid echt dikke prima, helemaal als je het vergelijkt met Craft stage. Geluid leek op het begin wel harder te staan dan tijdens de setjes van Alpha2 en Crypsis. Davide Sonar maar een paar nummers van gehoord, alles gemist door de wachtrij voor fouilleren en munten halen, dit was echt slecht geregeld. Hij sloot wel af met een oude klapper, wat een sfeer hing er toen al
TNT weer een matig setje met ellenlange in en outro, net als op Craft. Hoeven ze niet weer te boeken. Josh & Wesz was echt genieten wat een heerlijk setje. D&S ouderwets goed setje zoals altijd. Op Craft vond ik de platenkeuze alleen wat beter. Bioweapon leuk setje met o.a. Gold en Pounding Senses, jammer genoeg beide een remix. Alpha2 was voor mij samen met J&W toch wel een van de lekkerste setjes, de ene na de andere klapper kwam langs (Revenge, Atrocious, Feel my fire, living for the moment etc). Crypsis ongeveer de helft waren bekende knallers als Answers, Get Hit, Torture, Chaser afgewisseld met voor mij veel onbekende platen.
Hopen dat de organisatie alleen nog wel paar dingen leert. Eten vond ik echt bizar slecht en duur. Klaag normaal echt nooit over prijzen op feesten maar om voor één knackworst en bolletje 5,50¤ te vragen is ronduit asociaal. Was ook haast niks geen aanbod aan eten (tosti, knackworst, groentesoep en nog iets). Toiletten waren ook redelijk bagger geregeld net als op Craft, halverwege het feest was het licht uit en deel afgeslotenZelf alleen eerste halfuur last gehad van de kou rest van de avond mooi vooraan gestaan.
Al met al een zeer geslaagd feest
nou, lekker danquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
eten was echt bagger geregeld, met welgeteld 3 (dure) keuzesmunten ¤ 2,75 p/s, volgend jaar ¤ 3 voor een cola?
en wij waren er om 21:45, toen waren de deuren nog niet open, zat er nog niemand achter de munten en hadden ze de schermen nog niet getestweliswaar slechts ¤ 20, maar een hoop (simpele) dingen hadden echt beter gekund!
Schermen niet getest en nadat ze een uur aan stonden waren de schermen aan de zijkant vastgeslagen en heb ze vervolgens heel lang niet meer aan gezien..quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
eten was echt bagger geregeld, met welgeteld 3 (dure) keuzesmunten ¤ 2,75 p/s, volgend jaar ¤ 3 voor een cola?
en wij waren er om 21:45, toen waren de deuren nog niet open, zat er nog niemand achter de munten en hadden ze de schermen nog niet getestweliswaar slechts ¤ 20, maar een hoop (simpele) dingen hadden echt beter gekund!
Wie bedoel je hier precies mee?quote:Ik vermoed dat de organische stof ethanol hier een rol in speelt. Maar goed, hij kan het maken
Dat ben ik wel met je eens, de massa krijgt er nu lucht van (kijk naar een Qlimax bijv) waardoor heel veel mensen alleen maar harder en sneller willen gaan.quote:Ik richt me meer tegen de idiote en systematische luchtkauwende meute welke er blind en in vol gallop achteraan struint met hun HARDER SCHREECHY-ER en SNELLER mentaliteit waardoor raw hardstyle ten prooi valt aan commercialisatie en de gehele sets en producties van in het verleden zelfs respectabele artiesten nu een generieke eenheidsworst zijn geworden
Ook dat ben ik met je eens, oudere hardstyle is nog steeds heel erg tof.quote:Ach, ik ben de laatste tijd steeds meer van mening dat ik moet accepteren dat de hardstyle waar ik voor gevallen ben geen plaats heeft in de huidige scene.
Fysiek, jaquote:Wanneer ben je een grote DJ, vanaf een meter of 1,90?
Wel leuk voor de kerstsfeerquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Schermen niet getest en nadat ze een uur aan stonden waren de schermen aan de zijkant vastgeslagen en heb ze vervolgens heel lang niet meer aan gezien..
[ afbeelding ]
Word alweer de derde keer Freaqshowquote:Op zondag 28 december 2014 07:33 schreef Hamster. het volgende:
Tvp.
Iemand die ook naar freaqshow gaat?
Ik heb hem er net ff voor gezetquote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef Fylax het volgende:
niemand die meeluistert ?
MUZ / Hardstyle 2000
quote:Op
zondag 28 december 2014 07:16 schreef mstx het volgende:
Setjes waren lekker, alleen Noisecontrollers snapte het niet helemaal met al die nieuwe edits. En Technoboy mag van die 10 miljoen platen die hij heeft gemaakt de andere 9.999.985 ook wel eens draaien.
Terwijl er zo ziekelijk veel keus is... Zonde!quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het is jammer dat je, als je vaker na de tijdmachine gaat, veel dezelfde platen hoort. Variatie en verrassingen zijn soms ver te zoeken.
Daarom vond ik het zo slim dat de laatste keer Ryfle & Distractor in het midden stonden van de time table. Die zorgde nog wat variatie in de setjes.quote:Op zondag 28 december 2014 19:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Terwijl er zo ziekelijk veel keus is... Zonde!
Zelfs alleen gisteren heb ik een paar platen dubbel gehoordquote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het is jammer dat je, als je vaker na de tijdmachine gaat, veel dezelfde platen hoort. Variatie en verrassingen zijn soms ver te zoeken.
Stonden er schijnbaar op deze tijd omdat ze geswitched hadden met de Psyko's omdat deze het idee hadden dat ze niks klaar konden maken met hun platen na Technoboy.quote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daarom vond ik het zo slim dat de laatste keer Ryfle & Distractor in het midden stonden van de time table. Die zorgde nog wat variatie in de setjes.
Goeie setjes. Veel variatie in tracks. De hoeveelheid tracks in een uur geeft wel mijn twijfels hoeverre hij echt live draaide, maar dat terzijde...quote:
Right, heel aparte reden dan.....quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Stonden er schijnbaar op deze tijd omdat ze geswitched hadden met de Psyko's omdat deze het idee hadden dat ze niks klaar konden maken met hun platen na Technoboy.
dit was inderdaad een mooie reis in de tijd, met veel toffe plaatjesquote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goeie setjes. Veel variatie in tracks. De hoeveelheid tracks in een uur geeft wel mijn twijfels hoeverre hij echt live draaide, maar dat terzijde...
Lijkt me alles behalve live idd...quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goeie setjes. Veel variatie in tracks. De hoeveelheid tracks in een uur geeft wel mijn twijfels hoeverre hij echt live draaide, maar dat terzijde...
[..]
Right, heel aparte reden dan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://soundcloud.com/dj(...)from-your-boredom-91
En Control The Mindquote:Op maandag 29 december 2014 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben het uiteraard eens met wat hierboven al is gezegd; zoveel keuze uit 7 jaar platen en dan komen toch telkens dezelfde voorbij![]()
![]()
gelukkig heb ik (zaterdag) ook wat positieve uitschieters gehoord
![]()
Als het niet weer zo fucking koud isquote:Het afgelopen jaar kan ik met Lose Your Mind terugkijken op een geweldig jaar:
- CRAFT festival met meer dan 12.000 bezoekers.
- Een uitverkochte Penoze in Kdanz.
- Twee dagen De Tijdmachine met alleen maar vrolijke gezichten!
Hiervoor wil ik jullie graag bedanken!
Zaterdag 3 januari wil ik 2015 graag inluiden met een glas champagne, hiermee vieren wij het afgelopen jaar en kijken we vooruit naar het nieuwe jaar.
De deuren van de NDSM loods gaan om 20:30 uur open en de borrel duurt tot 22:00 uur.
Laat even weten of je komt, stuur een mail naar jeroen@loseyourmind.nl en ik stuur je een officiële uitnodiging terug!
Tot zaterdag...
Dikke zoen Jeroen!
KOTU is wel echt een bijzonder dieptepunt op een concept als tijdmachinequote:Op dinsdag 30 december 2014 16:21 schreef Sethje het volgende:
Ja het was koud etc etc etc
maar de muziek en de sfeer...het is het wel waard. heb heel de avond genoten, in mindere mate van zany & nc
En de keuze aan tracks is inderdaad een beetje eentonig bij bepaalde artiesten en dat is jammer. Gelukkig heb ik kotu gemist
1. zanza labs - control the mind
2. Builder - Her voice super bass remix
3. Activator & Zatox - Don't let it go baco remix
4. Noisecontrollers - marlboro man
5. bad elements - dj revolution kayem remix
bij De Tijdmachine ook nog Boy's Interface gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoorde zojuist weer een klassiekertje langs komen
Die ging hard!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij De Tijdmachine ook nog Boy's Interface gehoord
KINGZ OF ZHE UNDERGROUD!!11quote:
Die vallen eigenlijk onder hetzelfde als:quote:
De wat, wat en de wat?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die vallen eigenlijk onder hetzelfde als:
JAE en SOTT
En ik was blij om B2BW een keer te horen vrijdag
Just As Easyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Just As Easy
Sound of the Thunder...
Ook MMA niet gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dank u zeer. Kan ik wel naar luisterenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Music made addictzzzzzzzzzzzzz
Psyko's hadden dat blijkbaar zelf aangegeven dan hequote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Right, heel aparte reden dan.....
Ik kijk op Partyflock en zie dit:quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:56 schreef DigitalAge het volgende:
Happy newyear! Dat 2015 weer originele melodieuze nummertjes mag brengen. Iemand verslag van Freaqshow?
watquote:ja die wall of death was toch wel het dieptepunt van de avond...
Ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:21 schreef Sethje het volgende:
Ja het was koud etc etc etc
maar de muziek en de sfeer...het is het wel waard. heb heel de avond genoten, in mindere mate van Bioweapon en tracks als NEM en JAE
Was echt zo sneu. The freq show. Niemand deed mee gingen ze zelfs nog janken van kom op is leuk voor de aftermovie. Naast dit vond ik ze ook kut draaien, bijna op elk nummer gooide ze dezelfde screeches en kicksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik kijk op Partyflock en zie dit:
[..]
wat
Was dat tijdens Frequencerz of het 12-uur momentje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:13 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Was echt zo sneu. The freq show. Niemand deed mee gingen ze zelfs nog janken van kom op is leuk voor de aftermovie. Naast dit vond ik ze ook kut draaien, bijna op elk nummer gooide ze dezelfde screeches en kicks
Tijdens frequencerz. Ze draaiden van 4 tot 5. Gelukkig Adaro die erna draaide en het goed maakte :pquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Was dat tijdens Frequencerz of het 12-uur momentje?
Ah, gevonden!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Tijdens frequencerz. Ze draaiden van 4 tot 5. Gelukkig Adaro die erna draaide en het goed maakte :p
Kansloos ditquote:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat een rel zeg over de Tijdmachine en vooral die organisatie Lose your Mind: http://www.hardtraxx.nl/f(...)msterdam-t46417.html
Op de ambassadeurs na lijkt niemand meer tevreden over die organisatie. Deze (nu verwijderde) post van Lip DJ spreekt ook boekdelen:
[..]
28e ben ik ziek geworden tot de 1e, weet bijna wel zeker dat het door dit feest komt, ben echt zelden ziek (koorts). Hele avond vooraan gestaan had het niet koud maar gezond is het denk ik niet geweest. Voor mij denk ik ook voorlopig laatste keer in die hal met dat soort temperaturen, niet warm te krijgen daar. Beter communiceren ze het vantevoren beter, ipv dit soort videos:quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Waterbed het volgende:
Is toch mooi man, de grond in met die organisatie.
Amateurs bij dat LYM.
Ben zelf naar De Tijdmachine op zaterdag geweest en de voorzieningen in die loods waren gewoon asociaal slecht. Ben ook sinds die zaterdag ziek.
Over hun ambassadeurs nog maar te zwijgen, wat een kansloos volk is dat.
quote:
pussiesquote:Op maandag 5 januari 2015 15:58 schreef poiuytr het volgende:
28e ben ik ziek geworden tot de 1e, weet bijna wel zeker dat het door dit feest komt, ben echt zelden ziek (koorts).
Ik heb wat stukjes lopen scannen maar ben afgehaakt. Er lopen een stuk of 4 a 5 discussies door elkaar en ik begrijp nog steeds niet goed wat het probleem is met de organisatie. Verder ook onduidelijk wie die ambassadeurs dan zijn, laat staan wat ze doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Waterbed het volgende:
Over hun ambassadeurs nog maar te zwijgen, wat een kansloos volk is dat.
En die "ambassadeurs" maar verdedigenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef poiuytr het volgende:
Wat een vermaak zeg dat topic zeg op Hardtraxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Noisecontrollers was opeens gruwelijk hard, zo van, ben ik even blij met mijn oordopjes!quote:en ze zouden, na vorig jaar, wat aan het geluid doen hadden ze beloofd; maar vond het nog steeds niet je van het. er ontbrak vooral veel laag, plus het varieerde de hele avond...
Reactie van een van die organisatoren.quote:Een aantal dingen op een rijtje.
De Tijdmachine was het 4e LYM evenement in de NDSM.
27.07.2013 - Penoze
01.03.2014 - De Tijdmachine
26.04.2014 - Penoze
26.12.2014 - De Tijdmachine
Waarom er dus telkens over 2 jaar lang gesproken wordt?
Tijdens De Tijdmachine in maart werd het probleem met de kou in de NDSM echt duidelijk, daarna tijdens Penoze was het een stuk warmer buiten en bleven de grote problemen uit.
De Tijdmachine van vorige week was dus de eerste echte testcase waaruit zou blijken of alle moeite voor warmte voldoende zou zijn. De eerste reacties op dit topic waren zelfs redelijk positief, sommige terecht negatief, waarna er voor extra heaters is gekozen. Tijdens Era op NYE en NYD van Reaktor & Morse zijn er niet zo heel veel klachten geweest. Afgelopen zaterdag tijdens Reckless is het zelfs als acceptabel en verbeterd bestempeld. Voor Reckless is ook aangegeven dat we geen garantie konden geven en een extra laag kleding adviseerde.
Als er dan nog iemand durft te beweren dat Lose Your Mind, Morse, Reaktor en/of 13 BV niets aan deze klachten heeft gedaan dan weten wij het ook niet. Zeker als deze onderbouwt wordt met uitspraken van een persoon die door hemzelf ontkracht worden en waarvan wij zeker weten dat diegene niet aanwezig was.
Over het geluid kunnen wij kort en krachtig zijn; Ja, dat was veel beter en wellicht dat de uitvoering op sommige momenten de wensen naliet maar het was echt veel beter.
De entree is na de vrijdag nabesproken en ook daar zijn veranderingen succesvol gebleken.
De catering is zoals al aangegeven beperkt door de vergunning. Er waren warme dranken als thee en soep verkrijgbaar in de foodcorner. Lachgasverkoop is technisch gezien niet toegestaan, maar werd door de aanwezige diensten gedoogd. De prijzen voor de producten zijn ook aangepast, hiervoor is eerder al onze excuses aangeboden.
De locatie staat in deze opzet zeker intern ter discussie. Lose Your Mind zal de bij de volgende editie al deze bezwaren zeker in overweging nemen voordat er een nieuwe datum in deze locatie wordt aangekondigd.
De Tijdmachine heeft nooit een vaste tijdspan gehad. Het schommelt per editie tussen 2004 en nu 2011. Het is niet zo dat elke artiest ook toestemming krijgt om 2011 te draaien. Lose Your Mind zal in de toekomst de opbouw in de avond willen waarborgen en de artiesten willen sturen in de jaartallen waaruit ze kunnen draaien. Het is ook niet gezegd dat in 2016 er weer een jaar bijkomt.
Over de ambassadeurs is al voldoende gezegd. Lose Your Mind gaat intern bespreken of de invulling hiervan wel de juiste is. Op dit moment begrijpen wij dat het erg als een guerrilla marketing tool overkomt en de woorden van TIMOTHYb sluiten daar ook goed op aan. Wij vinden alleen niet dat we daar openbaar verantwoording over moeten gaan afleggen.
Het afgelopen jaar is Lose Your Mind enorm gegroeid met de evenementen in en op de NDSM. In 2015 zal het team van LYM uitgebreid worden en zullen we de randzaken hopelijk sneller onder de knie krijgen en beter uitvoeren. Lose Your Mind organiseert evenementen tegen een betaalbare prijs maar zeker nog niet tegen de standaard van de grote organisaties. Dat pretendeert Lose Your Mind ook niet. We hopen dit jaar weer goede stappen te maken.
Wij vinden het alleen jammer dat er vanuit dit topic nu haat wordt gezaaid met eigen waarheden, halve aannames en prive posten waarvan de context verdwenen is. Het lijkt nu wel een algemeen LYM afzeiktopic, waar de reacties direct na de eerste avond De Tijdmachine nog heel anders waren.
videoclip erbij had voor mij niet gehoeven, track is eigenlijk best fijnquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
videoclip erbij had voor mij niet gehoeven, track is eigenlijk best fijn
"#HardDrop hit" OMGquote:
quote:
Met deze comment er onder:quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef mstx het volgende:
[..]
"#HardDrop hit" OMG![]()
Wordt HardDrop de nieuwe hype van 2015?
quote:Dirty Workz18 uur geleden
OK, time for that mandatory explanation. Let's see if we can clear some things up.
Approximately 7 days ago, we entered the year 2015.
The movie "Back to the Future" - a movie that is approximately 30 years old warmed all their viewers up to the future that was (shock) 2015! Hell, watching that movie made millions of kids (now adults) really want 2015 to hurry the hell up so we could all get our hoverboards.
Well, that didn't happen. And as it seems, our mindset is also somewhat stuck "in the present". The present being 5 to 10 years ago.
Although we don't have hoverboards, you'd think that creativity and diversity for a (digital age) artist would be praised by listeners who yearn for something new, something exciting - yet the very fans (well, ok not ALL of them) artists wish to please don't give them the creative freedom to stretch their boundaries, jump off of the hype train and try something different.
As a label, we've been egging our artists on to do what feels right. There's nothing worse than having to hold yourself back creatively because a style is "stuck in the present" (which is actually the past). An artist doesn't always want to follow that same formula. Taking that step to try something new, feeling happy about it, and confident enough in wanting to release it is daunting in itself - we're here to back up those choices and allow the music to flow.
It's what Audiofreq has been doing the past year, Phuture Noize went all the way with "Hope", Wasted Penguinz are spreading their little penguin wings (who knows, maybe they can fly), Coone has been pushing boundaries as well as Hard Driver, Da Tweekaz showed the World what diversity is all about with their #Tweekay14 project and many many other artists have done the same. That, is what being an artist is all about. Allowing yourself to do something without feeling the need to hold back.
To answer one very important question - yes... Josh & Wesz will have an astounding 'new' "Josh & Wesz Styled" track coming very soon, so no need to have a panic attack about that. They just needed to have that very needed breath of fresh air.
To conclude, we're very proud of each and every release that comes out of our little warehouse - that also goes for our artists.
Ja, snel ff alles ''professioneel'' goedpraten. Haal het dan gewoon van Youtube af.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Met deze comment er onder:
[..]
Als iets kut is noem je het gewoon "creatief" of "experimenteel" en is het de schuld van de luisteraar dat die narrow-minded is. Dat excuus heb ik wel vaker gehoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef Aasder het volgende:
[..]
Ja, snel ff alles ''professioneel'' goedpraten. Haal het dan gewoon van Youtube af.
Precies ja, zo zielig he...quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Als iets kut is noem je het gewoon "creatief" of "experimenteel" en is het de schuld van de luisteraar dat die narrow-minded is. Dat excuus heb ik wel vaker gehoord.
Ik vind 'm ook goed te behappenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe J&W... niks mis mee, vette track!
Van jou had ik niet anders verwacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe J&W... niks mis mee, vette track!
Leg uit!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
hij is wel okéquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook goed te behappen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:46 schreef robuust89 het volgende:
Werkelijk alles is daar kut aan
die stem
die tekst
die muziek
Wat is dit?!
Dit, dit is een van de meest kansloze dingen dat ik gezien hebquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:46 schreef robuust89 het volgende:
Werkelijk alles is daar kut aan
die stem
die tekst
die muziek
Wat is dit?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
bedankt voor je meningquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:27 schreef pinman het volgende:
Hardstyle is wel goed, maar wat vinden jullie eigenlijk van hardcore? Ik vind het vaak wel goed,
Ik wil ook een weekend maar mijn vrienden helaas niet. Het weer heeft de laatste jaren niet meegezeten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:09 schreef Taexon het volgende:
Toch maar alvast besloten weekendje Defqon 1 te doen dit jaar
Wel huisje alvast geboekt op de Riviera camping aangezien ik geen zin heb om 3 dagen in een tentje te kutten
Afgelopen jaar op de zondag was t anders heerlijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik wil ook een weekend maar mijn vrienden helaas niet. Het weer heeft de laatste jaren niet meegezeten.
Ach als het kut weer is gaan we lekker een tent in, of als het warm zat is gewoon door de regen stampen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik wil ook een weekend maar mijn vrienden helaas niet. Het weer heeft de laatste jaren niet meegezeten.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:08 schreef mstx het volgende:
Dit is mijn favoriete housenummer van DBSTF
Heerlijk ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:08 schreef mstx het volgende:
Dit is mijn favoriete housenummer van DBSTF
dat is dus de zaterdag van Pasen, dan kan ik nietquote:
quote:D-Block & S-te-Fan
Tatanka
Luna
Davide Sonar
Mani
Josh & Wesz
MC: DL
spreken we hier met een ekte brendan heard fan?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:41 schreef bianconeri het volgende:
Hou met name van hardstyle waar wel iets van gezang in voor komt. Ben niet van de hardcore achtige nummers (vaak).
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:05 schreef mstx het volgende:
[..]
spreken we hier met een ekte brendan heard fan?
Dude, welke edit is dat?quote:
Die is voor zover ik weet nog niet gereleased.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Jason Payne's orgasmo edit van S.E.X.
Das waar. Niet aan gedacht..quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef PRSPCT het volgende:
[..]
Die is voor zover ik weet nog niet gereleased.
Ik heb echt een heleboel van dit meuk, moet zelf namelijk 4 dagen draaien met carnaval. Ik heb zelf net ook een kick edit af van Lamme Frans z'n nieuwe kraker. Noisecult Feat. Alphaverb - Gil en Schreeuw en Noisecult Feat. Bokito - Donder zijn ook leuke carnaval krakers. Moest zo toch nog voor iemand uploaden dus hier zijn ze:quote:
http://www68.zippyshare.com/v/gXycXHAf/file.htmlquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef PRSPCT het volgende:
Ik wil een hardstyle mixje maken voor carnaval, iemand nog wat leuke hardstyle edits, nederlandstalige tracks of weet ik veel wat die prima in dit lijstje zouden kunnen? Dit heb ik tot nu toe:
Brennan Heart - Lose My Mind (Equepto Carnaval Edit)
DJ Fresh vs Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
Frontliner ft. Ellie - Lose The Style
Bass Modulators - Hardstyle Carnaval (DJ Tool)
Frequencerz & Jack Of Sound - Snelkookpan
Rick In De Morgen - Vrouwkes (P-Stylez Edit)
Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
Coone vs Deepack - Mayday Dream (Bonzai Tribute)
Dirk Jan DJ - Pak Een Punt
Headhunterz ft. Tatu - Colors
Titan & DV8 Rocks! - Flip Uhm Op Z'n Kantje
Prefix & Density - TC Live Polka Tool
Audiotricz - Kom Van Dat Dak Af (X-Qlusive DJ Tool)
Audiotricz - Feesttheme (X-Qlusive DJ Tool)
wat is dit voor blije shitquote:
Je quote de verkeerde, je moet de post boven je hebben.quote:
Heb je ook daadwerkelijk geluisterd of roep je maar wat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde, je moet de post boven je hebben.
Nu wel, het was minder erg dan verwacht. Wel een beetje jammer dat ik hier niet bij kan meezingen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk geluisterd of roep je maar wat.
Whehequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu wel, het was minder erg dan verwacht. Wel een beetje jammer dat ik hier niet bij kan meezingen.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:05 schreef mstx het volgende:
spreken we hier met een ekte brendan heard fan?
Daar ben ik het ook zeker mee eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:02 schreef S-te-Fan het volgende:
Zang moet ondersteunend zijn in hardstyle imo en niet leidend zijn.
quote:Defqon.1 Festival 2014 | The Closing & Endshow on Sunday
Wie of wat is Freakz At Night nou precies..?? Ik neem aan iets met E-Force?quote:
Track zelf is trouwens behoorlijk saai...quote:
wat een bagger muziek, tering hé!quote:
de B-Front van de laatste jaren vind ik eigenlijk ook al niet meer wat, het lijkt soms alleen maar hard om het hardquote:Op maandag 26 januari 2015 20:26 schreef DannyDeko het volgende:
Sowieso heb ik het wel helemaal gehad met die raw meuk als titan, warface, degos & redone etc etc, eentonige troep is dat zeg.
Harder dan een Frequencerz /b-freqz hoeft het van mij allemaal niet. B-freqz als afsluiter op Hardbass(2013?) was echt
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:48 schreef DuTank het volgende:
halo mede fokkers,
ik ga een keer naar zo een hardstijl feest, het heet loudnus ofzo
is dat een beetje een goed feest om naar toe te gaan en kun je daar pillen gebruiken?
hardstyl is wel hip de laatste tijd dus ik dacht ik ga maar eens
gr gr
Eerder het FOK!-stakkertje, want dit is niet het enige topic waar hij lollig loopt te doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:53 schreef mstx het volgende:
[..]![]()
ben jij het kleine broertje van 16meter?
hahaha lekker je supportershome kapotquote:Op maandag 26 januari 2015 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerder het FOK!-stakkertje, want dit is niet het enige topic waar hij lollig loopt te doen.
Zal wel een aandachtsprobleem zijn.
Laatste hardstylefeest dat ik heb bezochtquote:Op maandag 26 januari 2015 22:48 schreef DuTank het volgende:
halo mede fokkers,
ik ga een keer naar zo een hardstijl feest, het heet loudnus ofzo
is dat een beetje een goed feest om naar toe te gaan en kun je daar pillen gebruiken?
hardstyl is wel hip de laatste tijd dus ik dacht ik ga maar eens
gr gr
Het lijkt me wel weer een keer tof. Ik ga normaal gesproken maar techno, maar mijn eerste grote fuif was Defqon. Loudness lijkt me wel een goeie om weer eens te gaan, aangezien ik wel van lomp rammen hou.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 05:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Laatste hardstylefeest dat ik heb bezocht
Was wel luek
Mede door het mooie geluid in het klokgebouw
Nou doei he
Hard om het hard.. Waarom moet de raw hardstyle scene alleen maar naar het allerhardste? :/. Het is zo onnodig.quote:
Omdat headhunterz handjeklap heel gay is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hard om het hard.. Waarom moet de raw hardstyle scene alleen maar naar het allerhardste? :/. Het is zo onnodig.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat headhunterz handjeklap heel gay is.
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerder het FOK!-stakkertje, want dit is niet het enige topic waar hij lollig loopt te doen.
Zal wel een aandachtsprobleem zijn.
Is er ook een samenvatting?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jaja, 7 maanden na het feest is er dan officieel iets geüpload wat in plaats van DVD lijkt te zijn
Ergens ook wel begrijpelijk. Er zullen niet heel veel mensen meer die DVD kopen. Tegenwoordig willen mensen het juist even kunnen checken op YouTube, zonder daar voor hoeven te betalen. Daarnaast zijn er ook veel van die Smart TV's waar je het gewoon even kan opzoeken (op YouTube dus).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kutbeleid van Q om geen DVD's meer uit te brengen. Alsof ik een uur achter m'n laptopje ga staren naar een soort afterfilm. Op een mooie tv met surround systeempje, terwijl je op de bank zit kijkt toch echt wel wat lekkerder.
De opnamekosten (film apparatuur, cameramannen) en editwerk moeten ze toch al bekostigen, dan kan de productie van een dvdboxje toch ook wel. Die verdien je nog terug ook met de verkoop er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Yup! Heerlijk vermaaktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen van hier naar XQ geweest afgelopen zaterdag?
hebben ze zoveel negatieve reacties gehad op de line-up van XQ Frontliner?quote:Opdracht 2: Line-up X-Qlusive
We hebben de line-up van de volgende editie van X-Qlusive bekend gemaakt, maar die wordt helemaal niet goed ontvangen door onze volgers. De reacties zijn erg slecht en mensen bieden hun kaarten al te koop aan. Hoe pak jij dit aan?
lol luister jij wel goed naar degos & redone/Warface?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:26 schreef DannyDeko het volgende:
Sowieso heb ik het wel helemaal gehad met die raw meuk als titan, warface, degos & redone etc etc, eentonige troep is dat zeg.
Harder dan een Frequencerz /b-freqz hoeft het van mij allemaal niet. B-freqz als afsluiter op Hardbass(2013?) was echt
Als ik op andere website's kijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.entertainmentb(...)unctie-schrijftalent
[..]
hebben ze zoveel negatieve reacties gehad op de line-up van XQ Frontliner?![]()
Heb ze beide meerdere keren op feesten meegemaakt, en het voelt mij voor mij meer als hard rammen om het rammen. Het doet me gewoon vrij weinig (meer)..quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:20 schreef Neejman het volgende:
[..]
lol luister jij wel goed naar degos & redone/Warface?
Aardig vette plaat, maar vond Apache beter van hem.quote:
Degos & Re-Done vind ik een van de weinig interessante raw artiesten. Hun platen zijn bijna altijd erg goed doordacht, origineel, goed afgewerkt en onderscheiden zich goed van de andere raw. Platen als Connected, Yes we Know, Turn it Off, Crisis, Bit my Shit en Evocation vind ik erg vet. Naar mijn idee hebben ze een erg nuchtere kijk op de scene (komt ook wel door hun social media communicatie) en niet dat geforceerde "dood en verderf" idee van hardstyle wat tegenwoordig de toon is wat voor mij nogal doorslaggevend is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ze beide meerdere keren op feesten meegemaakt, en het voelt mij voor mij meer als hard rammen om het rammen. Het doet me gewoon vrij weinig (meer)..
Nou, die jongen komt nooit meer aan de bak.quote:[Official Announcement]
As you all know, we've had an internal conflict between Thyron and B-Front & The Pitcher. This conflict has been discussed for several weeks now, but in the aftermath of this issue, Fusion has decided to end it's professional relationship with Thyron.
For us it has caused too much damage and there is no trust left to continue a healthy way of working together. We feel really sad to let this young artist go, but Fusion is a company who places high value on trust and friendship.
Thyron's album won't be released on Fusion Records and he will keep you informed if and when these tracks will be released.
Lol na even FB te hebben gechecked ben ik er wel achter dat hij oprecht een knuppel is. 2x hetzelfde geintje uithalen mafkeesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:12 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou, die jongen komt nooit meer aan de bak.
2x? Nee toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:21 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Lol na even FB te hebben gechecked ben ik er wel achter dat hij oprecht een knuppel is. 2x hetzelfde geintje uithalen mafkees
Meer dan 3x...quote:
enquote:Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...
quote:Thyron sent Blackness by B-Front to himself while he was working in B-Front's studio on their collab. B-Front didn't know about it because he had to go out. So Thyron basically stole it. Same thing for the WIP track between B-Front and The Pitcher for The Pitcher's new album.
It's not the only shitty move Thyron has done. In the past he also released track(s) from Tartaros under his own name. And there was some fight between him and Atmozfears.
Guy has talent for sure, but he's throwing it away with stuff like this.
quote:Basically he put his own tracks online with names such as Atmozfears - TBA so people would listen to it. Atmozfears did not like that very much you see
poesjequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ze beide meerdere keren op feesten meegemaakt, en het voelt mij voor mij meer als hard rammen om het rammen. Het doet me gewoon vrij weinig (meer)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |