Lijkt me alles behalve live idd...quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goeie setjes. Veel variatie in tracks. De hoeveelheid tracks in een uur geeft wel mijn twijfels hoeverre hij echt live draaide, maar dat terzijde...
[..]
Right, heel aparte reden dan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://soundcloud.com/dj(...)from-your-boredom-91
En Control The Mindquote:Op maandag 29 december 2014 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben het uiteraard eens met wat hierboven al is gezegd; zoveel keuze uit 7 jaar platen en dan komen toch telkens dezelfde voorbij![]()
![]()
gelukkig heb ik (zaterdag) ook wat positieve uitschieters gehoord
![]()
Als het niet weer zo fucking koud isquote:Het afgelopen jaar kan ik met Lose Your Mind terugkijken op een geweldig jaar:
- CRAFT festival met meer dan 12.000 bezoekers.
- Een uitverkochte Penoze in Kdanz.
- Twee dagen De Tijdmachine met alleen maar vrolijke gezichten!
Hiervoor wil ik jullie graag bedanken!
Zaterdag 3 januari wil ik 2015 graag inluiden met een glas champagne, hiermee vieren wij het afgelopen jaar en kijken we vooruit naar het nieuwe jaar.
De deuren van de NDSM loods gaan om 20:30 uur open en de borrel duurt tot 22:00 uur.
Laat even weten of je komt, stuur een mail naar jeroen@loseyourmind.nl en ik stuur je een officiële uitnodiging terug!
Tot zaterdag...
Dikke zoen Jeroen!
KOTU is wel echt een bijzonder dieptepunt op een concept als tijdmachinequote:Op dinsdag 30 december 2014 16:21 schreef Sethje het volgende:
Ja het was koud etc etc etc
maar de muziek en de sfeer...het is het wel waard. heb heel de avond genoten, in mindere mate van zany & nc
En de keuze aan tracks is inderdaad een beetje eentonig bij bepaalde artiesten en dat is jammer. Gelukkig heb ik kotu gemist
1. zanza labs - control the mind
2. Builder - Her voice super bass remix
3. Activator & Zatox - Don't let it go baco remix
4. Noisecontrollers - marlboro man
5. bad elements - dj revolution kayem remix
bij De Tijdmachine ook nog Boy's Interface gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoorde zojuist weer een klassiekertje langs komen
Die ging hard!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij De Tijdmachine ook nog Boy's Interface gehoord
KINGZ OF ZHE UNDERGROUD!!11quote:
Die vallen eigenlijk onder hetzelfde als:quote:
De wat, wat en de wat?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die vallen eigenlijk onder hetzelfde als:
JAE en SOTT
En ik was blij om B2BW een keer te horen vrijdag
Just As Easyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Just As Easy
Sound of the Thunder...
Ook MMA niet gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dank u zeer. Kan ik wel naar luisterenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Music made addictzzzzzzzzzzzzz
Psyko's hadden dat blijkbaar zelf aangegeven dan hequote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Right, heel aparte reden dan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |