Er komen mooie classic dingen aan op festivals volgend jaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen start earlybird verkoop voor Hardfest, komende editie ook met een Classics-area met 2000-2010 hardstyle![]()
Dat is goed nieuws en zeker even een optie om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen start earlybird verkoop voor Hardfest, komende editie ook met een Classics-area met 2000-2010 hardstyle![]()
https://www.facebook.com/hardclassics.nl/posts/562425800558057quote:Beste HardClassics aanhang,
Laten we beginnen met het slechte nieuws, maar beloven de overtreffende trap met goed nieuws. Helaas moeten we toch van locatie veranderen , de gemeente Amsterdam heeft nog steeds geen uitspraak gegeven wanneer the Sand haar deuren weer mag openen. Wij als Free2party kunnen en willen hier niet langer op wachten en hebben daarom besloten uit te wijken naar een locatie die zeker niet onder doet aan een b.v. Silverdome, Topsporthal in Almere is de locatie waar we gaan knallen! Doordat de Sporthal niet beschikbaar is op 14 Februari 2015 zijn wij genoodzaakt de datum een week te verschuiven, de nieuwe datum is zaterdag 21 Februari 2015. De locatie Topsporthal/centrum Almere ligt 5 minuten van de A6 en is 2 minuten lopen vanaf station Almere Poort (20 min vanaf Amsterdam), en er is een grote parkeerplaats bij de hal.
En dan nu SAVE THE BEST 4 LAST….
The queen of hardstyle heeft toegezegd en gaat zich bij de HardClassics familie aansluiten!!!!
Complete line up :
Queen of hardstyle, Technoboy, Tatanka, Trance Generators, Zenith
Zany, Luna, Pavo, Pila, Clive King, Donkey Rollers Live
Event link: https://www.facebook.com/events/664905676939664/
Ticket link: www.free2party.nl/tickets
TICKETS Normal ¤ 32,50
¤ 85,- DTYD
Reeds aangeschafte tickets zijn geldig voor 21 februari 2015, bij verhindering aankoopbedrag ticket retour, voor info: info@free2party.nl
High 5!
Dikke lijn!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rebirth dus ook (Area 3)
Area 3 // Reactivate (2007-2010 hardstyle)
In de Reactivate area gaan we terug naar de tijd waar het voor zovelen ooit begon. Het wordt gezellig, het wordt sfeervol, het wordt feest! Het Reactivate-Legioen zal worden aangevoerd door de meest invloedrijke Italiaanse krijgsheer uit deze roemruchte periode: Tuneboy. Verder tref je hier strijders die bekend staan om hun specifieke kwaliteiten zoals Alphaverb, Josh & Wesz, Dozer en Scope DJ. Bekijk de complete line-up hieronder:
[ afbeelding ]
Twee kaarten gekocht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Haha, de man die ooit in dit topic zei dat we geen onderscheid moesten maken tussen Raw en normale hardstyle.... Of althans die scheiding zou er niet komen....(volgens mij net nadat "Zatox - Rawstyle" uit kwam)quote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Sethje het volgende:
Hoi!
Ik leef nog!
REBIRTH wordt dik. Allemaal komen!
REACTIVATE!
Nou Doei!
Lekker, een wat kaarten scoren.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rebirth dus ook (Area 3)
Area 3 // Reactivate (2007-2010 hardstyle)
In de Reactivate area gaan we terug naar de tijd waar het voor zovelen ooit begon. Het wordt gezellig, het wordt sfeervol, het wordt feest! Het Reactivate-Legioen zal worden aangevoerd door de meest invloedrijke Italiaanse krijgsheer uit deze roemruchte periode: Tuneboy. Verder tref je hier strijders die bekend staan om hun specifieke kwaliteiten zoals Alphaverb, Josh & Wesz, Dozer en Scope DJ. Bekijk de complete line-up hieronder:
[ afbeelding ]
Ben allang blij dat het voor mij in de buurt isquote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Een Tijdmachine-achtig feestje in het zuiden des lands, (i.t.t. bijvoorbeeld Schagen) zou zeer welkom zijn
have fun kerelquote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Morgen lekker Monday Bar Winter Cruise
Zou zeker komen als ik op de gastenlijst sta.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Sethje het volgende:
Hoi!
Ik leef nog!
REBIRTH wordt dik. Allemaal komen!
REACTIVATE!
Nou Doei!
Als je de zanger van 'halo' als act neer zet....tja....quote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmmm, line-up van XQ Frontliner valt me (zwaar) tegen...
Dacht al zoiets toen ik zag dat je in Stockholm zat. Veel plezier daaro. Toch weer een ander soort feest maar zeker mooi om mee te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Morgen lekker Monday Bar Winter Cruise
voor dat geld ben ik er in ieder geval niet bij!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je de zanger van 'halo' als act neer zet....tja....
Had anderzijds ook meer Raw verwacht, maar dat valt me dan weer mee
Tja, met de twitter struggles soms (quote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmmm, line-up van XQ Frontliner valt me (zwaar) tegen...
Mind.Illusion vertelde een keer dat hij dat deed door zijn mixes halverwege een nummer te laten beginnen. In de break dus. Ik weet alleen niet of dit echt werkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de Copyright bullshit van Soundcloud kan omzeilen? M'n mixte wordt elke keer geweigerd.....
4 april Remember in de 013quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Een Tijdmachine-achtig feestje in het zuiden des lands, (i.t.t. bijvoorbeeld Schagen) zou zeer welkom zijn
Leuk om te horen! Wel vet dat je dan ook weer alleen gaat. Puur om je lsdb.nl te promoten lijkt mequote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef mstx het volgende:
Monday Bar was echt vet.Ik had een gedeelde kamer met een Zweed die vorige week naar Time Warp NL was geweest dus dat zat wel goed, de rest van het feest voor een groot gedeelte met zijn vriendengroepje opgetrokken.
Ook nog een paar Nederlanders gevonden, was erg gezellig.
yupquote:
quote:In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.
Nah, gewoon omdat ik er ooit nog een keer naartoe wou gaan en een keer alleen op vakantie leek me ook wel spannend.quote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Wel vet dat je dan ook weer alleen gaat. Puur om je lsdb.nl te promoten lijkt me
Noisecontrollers was hitjesparade, verder wel ok. Tijdens zijn set viel de mixer wel 3x uit.quote:Hoe waren de setjes dan?
1e 10 seconden stilte werkt altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef -Menn0- het volgende:
Dat dacht ik me ook te herinneren en liet dus de eerste track (Ride With Uz) beginnen bij de eerste keer dat je de vocals hoort (All you people come ride with me baby etc) maar gelijk weg gehaald door Soundcloud.
Remember 4 april in de 013 dus!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |