Er komen mooie classic dingen aan op festivals volgend jaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen start earlybird verkoop voor Hardfest, komende editie ook met een Classics-area met 2000-2010 hardstyle![]()
Dat is goed nieuws en zeker even een optie om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen start earlybird verkoop voor Hardfest, komende editie ook met een Classics-area met 2000-2010 hardstyle![]()
https://www.facebook.com/hardclassics.nl/posts/562425800558057quote:Beste HardClassics aanhang,
Laten we beginnen met het slechte nieuws, maar beloven de overtreffende trap met goed nieuws. Helaas moeten we toch van locatie veranderen , de gemeente Amsterdam heeft nog steeds geen uitspraak gegeven wanneer the Sand haar deuren weer mag openen. Wij als Free2party kunnen en willen hier niet langer op wachten en hebben daarom besloten uit te wijken naar een locatie die zeker niet onder doet aan een b.v. Silverdome, Topsporthal in Almere is de locatie waar we gaan knallen! Doordat de Sporthal niet beschikbaar is op 14 Februari 2015 zijn wij genoodzaakt de datum een week te verschuiven, de nieuwe datum is zaterdag 21 Februari 2015. De locatie Topsporthal/centrum Almere ligt 5 minuten van de A6 en is 2 minuten lopen vanaf station Almere Poort (20 min vanaf Amsterdam), en er is een grote parkeerplaats bij de hal.
En dan nu SAVE THE BEST 4 LAST….
The queen of hardstyle heeft toegezegd en gaat zich bij de HardClassics familie aansluiten!!!!
Complete line up :
Queen of hardstyle, Technoboy, Tatanka, Trance Generators, Zenith
Zany, Luna, Pavo, Pila, Clive King, Donkey Rollers Live
Event link: https://www.facebook.com/events/664905676939664/
Ticket link: www.free2party.nl/tickets
TICKETS Normal ¤ 32,50
¤ 85,- DTYD
Reeds aangeschafte tickets zijn geldig voor 21 februari 2015, bij verhindering aankoopbedrag ticket retour, voor info: info@free2party.nl
High 5!
Dikke lijn!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rebirth dus ook (Area 3)
Area 3 // Reactivate (2007-2010 hardstyle)
In de Reactivate area gaan we terug naar de tijd waar het voor zovelen ooit begon. Het wordt gezellig, het wordt sfeervol, het wordt feest! Het Reactivate-Legioen zal worden aangevoerd door de meest invloedrijke Italiaanse krijgsheer uit deze roemruchte periode: Tuneboy. Verder tref je hier strijders die bekend staan om hun specifieke kwaliteiten zoals Alphaverb, Josh & Wesz, Dozer en Scope DJ. Bekijk de complete line-up hieronder:
[ afbeelding ]
Twee kaarten gekocht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Haha, de man die ooit in dit topic zei dat we geen onderscheid moesten maken tussen Raw en normale hardstyle.... Of althans die scheiding zou er niet komen....(volgens mij net nadat "Zatox - Rawstyle" uit kwam)quote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Sethje het volgende:
Hoi!
Ik leef nog!
REBIRTH wordt dik. Allemaal komen!
REACTIVATE!
Nou Doei!
Lekker, een wat kaarten scoren.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rebirth dus ook (Area 3)
Area 3 // Reactivate (2007-2010 hardstyle)
In de Reactivate area gaan we terug naar de tijd waar het voor zovelen ooit begon. Het wordt gezellig, het wordt sfeervol, het wordt feest! Het Reactivate-Legioen zal worden aangevoerd door de meest invloedrijke Italiaanse krijgsheer uit deze roemruchte periode: Tuneboy. Verder tref je hier strijders die bekend staan om hun specifieke kwaliteiten zoals Alphaverb, Josh & Wesz, Dozer en Scope DJ. Bekijk de complete line-up hieronder:
[ afbeelding ]
Ben allang blij dat het voor mij in de buurt isquote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Een Tijdmachine-achtig feestje in het zuiden des lands, (i.t.t. bijvoorbeeld Schagen) zou zeer welkom zijn
have fun kerelquote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Morgen lekker Monday Bar Winter Cruise
Zou zeker komen als ik op de gastenlijst sta.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Sethje het volgende:
Hoi!
Ik leef nog!
REBIRTH wordt dik. Allemaal komen!
REACTIVATE!
Nou Doei!
Als je de zanger van 'halo' als act neer zet....tja....quote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmmm, line-up van XQ Frontliner valt me (zwaar) tegen...
Dacht al zoiets toen ik zag dat je in Stockholm zat. Veel plezier daaro. Toch weer een ander soort feest maar zeker mooi om mee te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Morgen lekker Monday Bar Winter Cruise
voor dat geld ben ik er in ieder geval niet bij!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je de zanger van 'halo' als act neer zet....tja....
Had anderzijds ook meer Raw verwacht, maar dat valt me dan weer mee
Tja, met de twitter struggles soms (quote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmmm, line-up van XQ Frontliner valt me (zwaar) tegen...
Mind.Illusion vertelde een keer dat hij dat deed door zijn mixes halverwege een nummer te laten beginnen. In de break dus. Ik weet alleen niet of dit echt werkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de Copyright bullshit van Soundcloud kan omzeilen? M'n mixte wordt elke keer geweigerd.....
4 april Remember in de 013quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Een Tijdmachine-achtig feestje in het zuiden des lands, (i.t.t. bijvoorbeeld Schagen) zou zeer welkom zijn
Leuk om te horen! Wel vet dat je dan ook weer alleen gaat. Puur om je lsdb.nl te promoten lijkt mequote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef mstx het volgende:
Monday Bar was echt vet.Ik had een gedeelde kamer met een Zweed die vorige week naar Time Warp NL was geweest dus dat zat wel goed, de rest van het feest voor een groot gedeelte met zijn vriendengroepje opgetrokken.
Ook nog een paar Nederlanders gevonden, was erg gezellig.
yupquote:
quote:In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.
Nah, gewoon omdat ik er ooit nog een keer naartoe wou gaan en een keer alleen op vakantie leek me ook wel spannend.quote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Wel vet dat je dan ook weer alleen gaat. Puur om je lsdb.nl te promoten lijkt me
Noisecontrollers was hitjesparade, verder wel ok. Tijdens zijn set viel de mixer wel 3x uit.quote:Hoe waren de setjes dan?
1e 10 seconden stilte werkt altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef -Menn0- het volgende:
Dat dacht ik me ook te herinneren en liet dus de eerste track (Ride With Uz) beginnen bij de eerste keer dat je de vocals hoort (All you people come ride with me baby etc) maar gelijk weg gehaald door Soundcloud.
Remember 4 april in de 013 dus!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Okay even 10 seconde stilte ervoor plakken dusquote:Op maandag 15 december 2014 14:37 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
1e 10 seconden stilte werkt altijd.
wat denk je zelfquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Valt dit onder hardstyle of hardcore?
hardcore door die bass amar tis zon hardstyle melodietjequote:
quote:http://www39.zippyshare.com/v/60809387/file.html
01 D-Block & S-Te-fan – Ride With Uz
02 Josh & Wesz – Lip Service Radio
03 Headhunterz – Rock Civilization
04 The KGBS – Yerba Diabolika
05 Wildstylez – Revenge
06 Noisecontrollers – Promises
07 Prophet – Recession
08 Low-e – Excuse Me
09 Josh & Wesz – Overdrive O
10 D-Block & S-Te-Fan - Angry Shiverz (Zero'z Frenzy Mash-Up)
11 Pittboy – Existence
12 Noisecontrollers – Crump (Ran-d Remix)
13 Brennan Heart – Face The Enemy (Zany Remix)
14 Luna & E-Force – The Game
15 Deepack & Wild Motherfuckers - We Dont Care, We're Ravers (Nuracore Mash)
16 Radical Redemption – Black Demon (Digital Punk Remix)
17 Chris One – Psycho
18 Delete – Fuck The Formula
Want de bass bepaald welke stijl het isquote:Op maandag 15 december 2014 22:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
hardcore door die bass amar tis zon hardstyle melodietje
Ik wee het niet daarom vraagi k het..quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Want de bass bepaald welke stijl het is
Je doet je username dan geen eer aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wee het niet daarom vraagi k het..
Dat heb ik toen der tijd ingevuld omdat ik naar Posion van The Prodigy aan het luisteren was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je doet je username dan geen eer aan
@16meter @Boy_Snakeye @-Menn0- @mstxquote:Headhunterz
3 turns o'the hourglass ·
Zaterdag 20 december draai ik in de Ziggodome tijdens het uitverkochte #538JingleBall!
Tag hieronder met wie je wilt gaan en maak kans op 2 tickets voor dit uitverkochte evenement!
Zegt degene die altijd die mixen maakt met melodieuze hardstyle...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:51 schreef S-te-Fan het volgende:
Oh god!
![]()
![]()
![]()
Ik begin de laatste tijd weer een beetje vertrouwen te krijgen in de scene.
quote:Weekend Wariors, unite! Hereby the first info about Defqon.1 Weekend Festival 2015. We would like to inform you on several important matters.
Save the date: 19-20-21 June 2015
The 19th, 20th and 21st of June 2015, event area Biddinghuizen opens its doors to Defqon.1 Weekend Festival. From all corners of the globe, hard dance lovers will gather at the Mecca of the harder styles. From Friday afternoon till Monday morning, Defqon.1 will be the epicentre of hard dance music.
Attention: compared to last year, Defqon.1 2015 is going to be a week earlier.
Festival and campsite upgrade
Since the introduction of the weekend, the Defqon.1 campsite is growing rapidly. The real Weekend Warriors will agree: the Defqon.1 weekend experience is unforgettable. In 2015 the festival and campsite will be further expanded:
The Gathering will take place in 2 large areas;
More areas on Sunday;
Extra camping opportunities: the friends campsite and the comfort campsite.
Ticket sales start March 28, 2015
The Defqon.1 ticket sales start on Saturday, the 28th of March at 1PM (CET) at Q-dance.com. There are two types of tickets for Defqon.1:
Weekend Tickets give access to all three days of the festival and campsite.
Saturday Tickets provide access to the festival on Saturday from 11AM to 11PM (CET).
But please be aware; because of the increased amount of weekend warrior tickets, there are less Saturday tickets available.
Keep an eye on Q-dance.com and our social media for more info. Join our Facebook Event and use #Defqon1 in all your social media updates.
Wat kan muziek toch heerlijk subjectief ervaren worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd die mixen maakt met melodieuze hardstyle...
Sorry, maar dit is gewoon weer pure bagger, zelfde sound, niks nieuws..... lekker weer draaien in het spookhuis op de kermis..past het mooi bij
Haha deze had ik gister ook op staan. Heb nog nooit een setje zo slecht zien worden gedraaidquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:45 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/supersizeddotnl/9-titan-and-warface
Nog 4 dagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 3 dagen tot De Tijdmachine(s)![]()
![]()
Wat heeft dat ermee te maken dat het mixwerk ronduit ondermaats is? Ben benieuwd hoe het dan is opgenomen, aangezien er geen publiek te horen is en tijdens Das Weite Land de faders omlaag gaan waar absolute stilte op volgt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef RiKe het volgende:
En jullie houden er geen rekening mee hoe de opname is gemaakt?
Die zat niet op de mixer kan ik jullie vertellen
Nouja ik was er bij en weet hoe de hele avond is verlopen, je kan wel zeggen dat ik meer weet dan de gemiddelde luisteraar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat het mixwerk ronduit ondermaats is? Ben benieuwd hoe het dan is opgenomen, aangezien er geen publiek te horen is en tijdens Das Weite Land de faders omlaag gaan waar absolute stilte op volgt.
Helaas worden er tegenwoordig nog maar weinig fucks gegeven omtrent mixwerk.
Okay, geef me de kans maar om me te bewijzenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja ik was er bij en weet hoe de hele avond is verlopen, je kan wel zeggen dat ik meer weet dan de gemiddelde luisteraar.
Bijv. dat het de 3e/4e set die avond was voor sommigen, dan ben je best moe
Tegenwoordig kan iedereen het beter (naar eigen zeggen) zonder wat te laten zien/horen.
Ik kan uit ervaring zeggen dat het leven van een grote dj veel zwaarder is dan veel mensen denken omdat ik het van ZEER dichtbij mee maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef robuust89 het volgende:
Wie is er allemaal zaterdag?Ik ben er uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben er uiteraard
Kaartje gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ben jij vrienden met Headhunterz en B-Front???quote:Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ook zaterdag!
Met vrienden waarmee ik heel lang niet naar een hardstylefeest ben geweest. Laatste was Thrillogy 2011 denk ik. Met Headhunterz en B-Front.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ben jij vrienden met Headhunterz en B-Front???
Haha dat is altijd leuk om te horen maar gaat niet gebeuren, sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef poiuytr het volgende:
Ik verlang wel weer naar een jaarmix van NLS
Hopelijk heb ik andere mensen dan geïnspireerd tot het maken van een jaarmixquote:Op donderdag 25 december 2014 17:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha dat is altijd leuk om te horen maar gaat niet gebeuren, sorrywel zaterdagavond aanwezig!
Het zou op de een of andere manier misschien kunnen dat het bij het opnemen verkeerd is gegaan, maar hier worden capriolen uitgehaald die wanneer je het opneemt met een aardappel nog door de mand vallen. Ook is een plaat gelijk leggen met de platen van tegenwoordig kinderspel, hoe moe je ook bent, desnoods gebruik je de sync knop. Ik vermoed dat de organische stof ethanol hier een rol in speelt. Maar goed, hij kan het maken, het publiek geeft er grotendeels geen fuck om want het gaat tegenwoordig allemaal om je eigen producties. De volgende keer staan ze er gewoon. Dit is eigenlijk alleen nog leuk voer voor zo'n internethater als ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja ik was er bij en weet hoe de hele avond is verlopen, je kan wel zeggen dat ik meer weet dan de gemiddelde luisteraar.
Bijv. dat het de 3e/4e set die avond was voor sommigen, dan ben je best moe
Tegenwoordig kan iedereen het beter (naar eigen zeggen) zonder wat te laten zien/horen.
Wanneer ben je een grote DJ, vanaf een meter of 1,90?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat het leven van een grote dj veel zwaarder is dan veel mensen denken omdat ik het van ZEER dichtbij mee maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |