abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149095691
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:48 schreef DuTank het volgende:
halo mede fokkers,

ik ga een keer naar zo een hardstijl feest, het heet loudnus ofzo
is dat een beetje een goed feest om naar toe te gaan en kun je daar pillen gebruiken?

hardstyl is wel hip de laatste tijd dus ik dacht ik ga maar eens

gr gr
Laatste hardstylefeest dat ik heb bezocht

Was wel luek

Mede door het mooie geluid in het klokgebouw

Nou doei he
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_149096572
nog mensen van hier naar XQ geweest afgelopen zaterdag? :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 27 januari 2015 @ 08:50:05 #278
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_149096629
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 05:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Laatste hardstylefeest dat ik heb bezocht

Was wel luek

Mede door het mooie geluid in het klokgebouw

Nou doei he
Het lijkt me wel weer een keer tof. Ik ga normaal gesproken maar techno, maar mijn eerste grote fuif was Defqon. Loudness lijkt me wel een goeie om weer eens te gaan, aangezien ik wel van lomp rammen hou.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_149098400
quote:
Hard om het hard.. Waarom moet de raw hardstyle scene alleen maar naar het allerhardste? :/. Het is zo onnodig.
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:38:27 #280
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_149098451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef ElDani het volgende:

[..]

Hard om het hard.. Waarom moet de raw hardstyle scene alleen maar naar het allerhardste? :/. Het is zo onnodig.
Omdat headhunterz handjeklap heel gay is.
pi_149098471
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef DuTank het volgende:

[..]

Omdat headhunterz handjeklap heel gay is.
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eerder het FOK!-stakkertje, want dit is niet het enige topic waar hij lollig loopt te doen.
Zal wel een aandachtsprobleem zijn.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:40:55 #282
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_149098521
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

jaja, 7 maanden na het feest is er dan officieel iets geüpload wat in plaats van DVD lijkt te zijn :+
Is er ook een samenvatting? :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_149108083
Kutbeleid van Q om geen DVD's meer uit te brengen. Alsof ik een uur achter m'n laptopje ga staren naar een soort afterfilm. Op een mooie tv met surround systeempje, terwijl je op de bank zit kijkt toch echt wel wat lekkerder.
De opnamekosten (film apparatuur, cameramannen) en editwerk moeten ze toch al bekostigen, dan kan de productie van een dvdboxje toch ook wel. Die verdien je nog terug ook met de verkoop er van.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:34:27 #284
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_149108923
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kutbeleid van Q om geen DVD's meer uit te brengen. Alsof ik een uur achter m'n laptopje ga staren naar een soort afterfilm. Op een mooie tv met surround systeempje, terwijl je op de bank zit kijkt toch echt wel wat lekkerder.
De opnamekosten (film apparatuur, cameramannen) en editwerk moeten ze toch al bekostigen, dan kan de productie van een dvdboxje toch ook wel. Die verdien je nog terug ook met de verkoop er van.
Ergens ook wel begrijpelijk. Er zullen niet heel veel mensen meer die DVD kopen. Tegenwoordig willen mensen het juist even kunnen checken op YouTube, zonder daar voor hoeven te betalen. Daarnaast zijn er ook veel van die Smart TV's waar je het gewoon even kan opzoeken (op YouTube dus).

Even buiten beschouwing gelaten hoe kut dit filmpje dan ook is :P
pi_149119721
Wil ook hier m'n laatste mix even publiceren. Nog niet zo lang geleden in elkaar gezet. Feedback (vooral op mixtechnisch gebied) is meer dan welkom ^O^

https://soundcloud.com/re(...)tyle-summer-mix-2014

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149131575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen van hier naar XQ geweest afgelopen zaterdag? :s)
Yup! Heerlijk vermaakt :)!
pi_149170663
http://www.entertainmentb(...)unctie-schrijftalent

quote:
Opdracht 2: Line-up X-Qlusive
We hebben de line-up van de volgende editie van X-Qlusive bekend gemaakt, maar die wordt helemaal niet goed ontvangen door onze volgers. De reacties zijn erg slecht en mensen bieden hun kaarten al te koop aan. Hoe pak jij dit aan?
hebben ze zoveel negatieve reacties gehad op de line-up van XQ Frontliner? :+ :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_149177376
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:26 schreef DannyDeko het volgende:
Sowieso heb ik het wel helemaal gehad met die raw meuk als titan, warface, degos & redone etc etc, eentonige troep is dat zeg.
Harder dan een Frequencerz /b-freqz hoeft het van mij allemaal niet. B-freqz als afsluiter op Hardbass(2013?) was echt :9~
lol luister jij wel goed naar degos & redone/Warface?
hihi
pi_149178013
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.entertainmentb(...)unctie-schrijftalent

[..]

hebben ze zoveel negatieve reacties gehad op de line-up van XQ Frontliner? :+ :Y)
Als ik op andere website's kijk :P jup..

maar ben hier totaal niet in te vinden! :)
pi_149188280
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_149189675
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 18:20 schreef Neejman het volgende:

[..]

lol luister jij wel goed naar degos & redone/Warface?
Heb ze beide meerdere keren op feesten meegemaakt, en het voelt mij voor mij meer als hard rammen om het rammen. Het doet me gewoon vrij weinig (meer)..
pi_149203892
quote:
Aardig vette plaat, maar vond Apache beter van hem.

vrijdag 30 januari 2015 @ 11:36:49 #293
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_149204322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 22:16 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Heb ze beide meerdere keren op feesten meegemaakt, en het voelt mij voor mij meer als hard rammen om het rammen. Het doet me gewoon vrij weinig (meer)..
Degos & Re-Done vind ik een van de weinig interessante raw artiesten. Hun platen zijn bijna altijd erg goed doordacht, origineel, goed afgewerkt en onderscheiden zich goed van de andere raw. Platen als Connected, Yes we Know, Turn it Off, Crisis, Bit my Shit en Evocation vind ik erg vet. Naar mijn idee hebben ze een erg nuchtere kijk op de scene (komt ook wel door hun social media communicatie) en niet dat geforceerde "dood en verderf" idee van hardstyle wat tegenwoordig de toon is wat voor mij nogal doorslaggevend is.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_149207126
quote:
[Official Announcement]
As you all know, we've had an internal conflict between Thyron and B-Front & The Pitcher. This conflict has been discussed for several weeks now, but in the aftermath of this issue, Fusion has decided to end it's professional relationship with Thyron.
For us it has caused too much damage and there is no trust left to continue a healthy way of working together. We feel really sad to let this young artist go, but Fusion is a company who places high value on trust and friendship.
Thyron's album won't be released on Fusion Records and he will keep you informed if and when these tracks will be released.
Nou, die jongen komt nooit meer aan de bak.
pi_149207393
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:12 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Nou, die jongen komt nooit meer aan de bak.
Lol na even FB te hebben gechecked ben ik er wel achter dat hij oprecht een knuppel is. 2x hetzelfde geintje uithalen mafkees :')
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_149209277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:21 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Lol na even FB te hebben gechecked ben ik er wel achter dat hij oprecht een knuppel is. 2x hetzelfde geintje uithalen mafkees :')
2x? Nee toch?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_149209864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:25 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

2x? Nee toch?
Meer dan 3x...

quote:
Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...
en

quote:
Thyron sent Blackness by B-Front to himself while he was working in B-Front's studio on their collab. B-Front didn't know about it because he had to go out. So Thyron basically stole it. Same thing for the WIP track between B-Front and The Pitcher for The Pitcher's new album.
It's not the only shitty move Thyron has done. In the past he also released track(s) from Tartaros under his own name. And there was some fight between him and Atmozfears.
Guy has talent for sure, but he's throwing it away with stuff like this.
quote:
Basically he put his own tracks online with names such as Atmozfears - TBA so people would listen to it. Atmozfears did not like that very much you see
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:41:32 #298
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_149211767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 22:16 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

poesje
pi_149211904
Raggen of niet, ik vind het heerlijk. Anders ga ik wel naar een housefeest.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:26:44 #300
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_149223657
Vnv maar eens kijken bij dangerouz mind :)
nerovetsrethca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')