• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
echt he wat vreselijkquote:
Warrior Princessquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:57 schreef Smash-it het volgende:
Naast Martijntje is ze helemaal reusachtig
Contrast is idioot ja. Maar Martijn is dan ook kleiner dan de gemiddelde vrouwquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:57 schreef Smash-it het volgende:
Naast Martijntje is ze helemaal reusachtig
Das een mooie titel voor haarquote:
Xenaquote:
cm bedoel je?quote:
Hij moet gewoon zingen tijdens het sexen met het licht uitquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:58 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind David wel leuk. Ook al is t een rooie
jaquote:
obviouslyquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:59 schreef Pheno het volgende:
Ah, hij moet gepusht worden, hij krijgt Candy Dulfer erbij
echt hequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Candy pijpt haar sax bijna, door het gezwoel van die rooie
Wie wil jij exit? Romy willen we toch naar huus?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Aanvielen tegen een oud lijk? Dat gaat stemmen winnen ja
Oh. Diepe zuchtquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef MissJ het volgende:
btw, ik ga woensdag naar concert van Boyz II Men in Amsterdam![]()
niet in Money van Pink Floydquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
saxofoons klinken altijd zo fout & cliché
Weet je meteen waarom Duitsers het blasen noemen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Candy pijpt haar sax bijna, door het gezwoel van die rooie
Ik wil vooral dat Emmaly doorgaat. En Romy zonder broekje verdient het niet om daar te staan, dus die moet weg. Maar dit vond ik ook niks. Om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie wil jij exit? Romy willen we toch naar huus?
quote:
Osjeen. Meer om te soppen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me echt bezighoudt; stel Osjeen en Mell gaan door, wie kiest Da Piemp dan uiteindelijk?
Hij sopt bij alle 4.
Hij kan ze nog samenvoegenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me echt bezighoudt; stel Osjeen en Mell gaan door, wie kiest Da Piemp dan uiteindelijk?
Hij sopt bij alle 4.
quote:
of van pharell Williams :0quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef ZaZoe het volgende:
Trijn heeft nu ook al de hoed van Anouk op
Doe maar dan. Alles beter dan die Palingincest.quote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Af en toe lijkt ze op deze:
[ afbeelding ]
Gelukkig is die van d'r schommel gevallenquote:
onbeschoftquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
wie?quote:
Why? Ze trekt soms gewoon een scheur open.quote:
Judeska KFC, zo leuk!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Team Trein moet je nooit kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jammer dat deze alle drie in één team zitten
Soms wel jaquote:
precies dit . deze 3 en een paar andere zijn de beste van de hele groep . en de bagger van andere groepen gaat door .quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jammer dat deze alle drie in één team zitten
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Sjors van der Panne een Nederlandstalig liedje gaat zingen..
oh wacht..
De Mosselmanquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Sjors van der Panne een Nederlandstalig liedje gaat zingen..
oh wacht..
quote:
Die kan toch nooit heel dik betaald hebben met die halfmislukte carrière?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef MissJ het volgende:
Romy eruit graag. Maar ja, gebeurt vast niet want Antje zal wel dik betaald hebben ofzo
Dan ga ik snel de app aanswypenswifferen voor Sjorsss.quote:
Dat doen ze al sinds seizoen 1quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:10 schreef style2k het volgende:
en die nep coaches die net doen of het allemaal heel goed is . bah .
Hoeft ook niet te betalen, incest-bn wereldje stemt wel uit zichzelf voor kindje van Antjequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die kan toch nooit heel dik betaald hebben met die halfmislukte carrière?
ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why? Ze trekt soms gewoon een scheur open.
Ohquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou![]()
dino(foto) zegt het altijd
Ah, daar is iequote:
hij is verkleed als een wijf en zegt regelmatig onbeschoftquote:
Ze stuurt gewoon een aantal zware kampers naar RTL toequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die kan toch nooit heel dik betaald hebben met die halfmislukte carrière?
ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Stickertje het volgende:
was even bang dat trijntje romy zou zeggen
Jaquote:
shit, bad santa gemist...quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef style2k het volgende:
is dat er geen ruk op tv is anders had ik al weg gezapt
Genieten? Hij keek alsof ie in z'n ballen werd geknepenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef style2k het volgende:
kijk nou bar slecht en coach doet net of die aan genieten is
Dat is goed in bed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hese is niet fijn in de hoogte. Dan klinkt het als krijsen.
Ah daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Even kijken of de grietjes van Osjeen vanavond met ogen open kunnen zingen.
Nee, het lukt nietquote:
Ze hadden vast niet de goede instelling!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Alleen al om die opmerking... Alsof iedereen die dood gaat aan kanker niks had om voor te leven
Twee rechts hebben ook wel een bumpertje hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:29 schreef hunter2011 het volgende:
dit zijn van die meiden die permanent op dieet zijn anders worden het varkentjes
Nee dat krijg je enkel bij kindsterretjes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is dat zanger eigen ofzo, dat aanstellerige?
nouquote:
Marco kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat krijg je enkel bij kindsterretjes.
Welke tiener zingt nou met ogen dicht?
Voor jou? Voor ons? Voor Erland?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is dit ook direct het laatste seizoen.
Mja, dan hebben we weer The Voices.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is dit ook direct het laatste seizoen.
je bedoelt big tandenquote:
quote:
hij is gay volgens mijquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is Sjors hetero eigenlijk?
Oh dochter.
Ik denk dat dat einde concept is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor jou? Voor ons? Voor Erland?
Ik wil gewoon niet voor de keuze Osjeeen vs mell komen te staan
Nee joh... Bi misschien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is Sjors hetero eigenlijk?
Oh dochter.
Ik denk het ook ja.quote:
quote:
zijn lippen groter dan de mijnequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Beiden, maar mij viel meteen op dat hij een grote mond en vette lippen heeft
Peper in den kontquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mis net dat beetje extra power ....
Hahaha, die Barbara ja....maar die heeft gewoon connecties bij RTLquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef Stickertje het volgende:
hij gaat nog eens groot worden.. bij life4you waar hij wekelijks een samenvatting van het nieuws mag zingen
zolang ze het kennen uit loony to\unes filmpjes welquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:38 schreef hunter2011 het volgende:
Houdt het RTL publiek van klassieke muziek
ja, en onbeperkt ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Vind eigenlijk wel dat wij altijd gratis zouden moeten mogen stemmen, wij als vaste kijkers
Dat jaquote:
Yes!quote:
Ik was ook te laat netquote:
hoi rolf hierquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb eindelijk de dubbelganger gevonden van sjors..... x factor finalist Rolf Wienk
[ afbeelding ]
Finalist?? Kan ik mij heul niet herinneren!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb eindelijk de dubbelganger gevonden van sjors..... x factor finalist Rolf Wienk
[ afbeelding ]
Het subforum 40+ is ergens anders.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:45 schreef Koen66 het volgende:
De tijd vliegt echt, 2x met je ogen knipperen en het is 2015
Wham.. mijn guilty pleasurequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:48 schreef Stickertje het volgende:
en dan nog niet eens wham er als keuze tussen zetten
one direction fans zitten te trillen voor de tv, omdat ze willen weten of ze kaartjes hebben gewonnenquote:
Is hij wel zeker van een finale plek voor die grietjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |