for starters zijn die cijfers voor MetHg en niet EtHgquote:Op zondag 14 december 2014 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Er staat infowars onder dus je kan er vanuit gaan dat het verzonnen cijfers zijn.
Krijgen?quote:
Aansluitend op jouw mening over homeopatie is dus drinkwater gevaarlijker dan een vaccinquote:
Zoals Genzyme zei, ze hebben anderhalf miljard geïnvesteerd in het maken van het medicijn, en maken er geen winst opquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
400-700k per patient per jaar is wel een beetje aan de hoge kant![]()
Argos heeft er vandaag een goede reportage over gemaakt: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-programma/21/2014-12-13
Ik ben nogal sceptisch over die anderhalf miljard want rond 2000 maakte een apotheker het gewoon in z'n eigen lab.quote:Op maandag 15 december 2014 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals Genzyme zei, ze hebben anderhalf miljard geïnvesteerd in het maken van het medicijn, en maken er geen winst op
Oh dan krijg ik vast gele koorts.quote:Op maandag 15 december 2014 08:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Door een homeopathische bril gezien zou je er nu dus vanaf moeten komen.
Blauw water met suiker raad ik dan aanquote:Op maandag 15 december 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh dan krijg ik vast gele koorts.
Heb je het over hetzelfde medicament?quote:Op maandag 15 december 2014 08:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben nogal sceptisch over die anderhalf miljard want rond 2000 maakte een apotheker het gewoon in z'n eigen lab.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Pompequote:Bij de ziekte van Pompe is de activiteit van het enzym zure α-glucosidase zeer sterk gereduceerd. In Europa is sinds 2008 het medicijn alglucosidase-alfa (Myozyme), een Recombinant-DNA-geneesmiddel goedgekeurd voor behandeling van de ziekte van Pompe. Het medicijn moet per infuus worden toegediend.[2] De effectiviteit voor het gebruik bij zeer jonge kinderen blijkt hoog. Patiënten die de ziekte op latere leeftijd krijgen hebben beperkt baat bij het middel.
Ik kan even niet uitgebreid reageren omdat ik mobiel zit maar ik raad je aan om de eerder geposte reportage van Argos eens te luisteren. Duurt een half uurtje maar is zeer interessant.quote:Op maandag 15 december 2014 08:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je het over hetzelfde medicament?
Deze is sinds 2008 goedgekeurd
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Pompe
En als een apotheker het zelf maakte is het maken van het spul door een hoogleraar Farmacologie 14 jaar later immers geen nieuws?
Overigens klopt het infostaatje niet eens.quote:Op maandag 15 december 2014 08:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aansluitend op jouw mening over homeopatie is dus drinkwater gevaarlijker dan een vaccin
Dat weet jij, dat weet ik, maar Lambiekje is een aanhanger van Homeopatie wat stelt dat hoe meer iets verdunt wordt, hoe krachtiger iets werkt.quote:Op maandag 15 december 2014 09:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Overigens klopt het infostaatje niet eens.
Er wordt iets te makkelijk over gedaan dat kwik niet hetzelfde is als een kwikverbinding (gelukkig ook maar, want anders zou je al -tig keer dood gaan aan de hoeveelheid chloor die je in de vorm van keukenzout over je eten strooit).
Over de giftigheid is al zal geschreven, maar een autist als Lambiekje schuift dat natuurlijk gewoon aan de kant.
En helaas ook andere complete volksstammen zoals verontruste huismoeders e.d.quote:Op maandag 15 december 2014 09:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
maar een autist als Lambiekje schuift dat natuurlijk gewoon aan de kant.
Nu geen tijd voor, maar kan daar niets over vinden in Google.quote:Op maandag 15 december 2014 08:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan even niet uitgebreid reageren omdat ik mobiel zit maar ik raad je aan om de eerder geposte reportage van Argos eens te luisteren. Duurt een half uurtje maar is zeer interessant.
de ziekte is idd zo zeldzaam dat de kosten per patientbehandeling zo hoog zijnquote:Op maandag 15 december 2014 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals Genzyme zei, ze hebben anderhalf miljard geïnvesteerd in het maken van het medicijn, en maken er geen winst op
Goeie tip, ik zal eraan denken!quote:Op maandag 15 december 2014 08:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blauw water met suiker raad ik dan aan
Maar er bestaan ook bogus conferences waar je papers die je hier kan laten genereren goedgekeurd krijgtquote:Op maandag 15 december 2014 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Kleine hint hoeveel crap er in de wetenschap rond gaat:
http://shitmyreviewerssay.tumblr.com/
Hij is geen arts maar farmacoloog, en hij maakte dezelfde werkstof, niet een ander medicament.quote:Op maandag 15 december 2014 11:48 schreef Re het volgende:
ben trouwens wel benieuwd hoe deze arts wil gaan testen of zijn medicijn even effectief is als het gepatenteerde medicijn
Tja wat zijn artsen nu eenmaal he. Kennelijk moeten ze voorgelogen worden.quote:Bij een bijeenkomst van de Vaccines and Related Biological Products Advisory Commitee (VRBPAC), of in het Nederlands: de Adviescommissie voor vaccins en verwante biologische producten), waarin de FDA en de vaccinproducenten vertegenwoordigt zijn, was het onderwerp van gesprek de overweging over de geschiktheid om menselijke cellijnen verkregen van kwaadaardige menselijke gezwellen te gebruiken voor het produceren van vaccins.
Een deel van het afschrift van deze bijeenkomst werd achterovergedrukt dat onthulde dat overheden en vaccinproducenten bezorgd waren dat artsen geen goed gevoel zouden hebben bij het plan om kwaadaardige menselijke gezwellen te gebruiken voor het maken van vaccins. Er was daaropvolgend een discussie, over hoe op verschillende manieren de informatie geheim gehouden kon worden voor artsen en het publiek, waarbij inbegrepen het weglaten van bijsluiters en hoe deze walgelijke methode van vaccin productie aan artsen bekend gemaakt moest worden, zodanig dat zij de hele procedure aanvaardbaar zouden vinden.
Dr. Daum ( Voorzitter, VRBPAC): “……weinig mensen hebben het ronduit gezegd – komt het beeld dat de wetenschappelijke gemeenschap heeft overeen met dat van de medisch gemeenschap en ook met dat van het lekenpubliek. Zij zullen te horen krijgen dat wij aanbevelen of dat wat jullie doen, of dat de producenten vaccins maken van tumorcellen en zeggen, oh, mijn God, zelfs als er geen wetenschappelijke basis is om te zeggen oh mijn God.
Ik denk dat wij beter af zijn door deze discussie te voorkomen en te beginnen met enige ideeën uit te voeren die Dr. Marcuse naar voren bracht, wat een onderdeel is van de manier waarop Scientific American artsen informeert – en ik had enige gesprekken tijdens lunches met anderen, die vertelden over een aantal van de vaccin gebruikmakende gemeenschappen dat, dat voor hen een groot verschil zou kunnen maken, zelfs al is dat er wetenschappelijk gezien niet.”
bron
Die had je volgens mij al eens eerder gepost.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
Tja wat zijn artsen nu eenmaal he. Kennelijk moeten ze voorgelogen worden.
ging dat maar zo makkelijk, je zal eerst moeten aantonen dat je dezelfde PK/PD hebt als het origineelquote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is geen arts maar farmacoloog, en hij maakte dezelfde werkstof, niet een ander medicament.
In betere (goedkopere) productiemethodes ontwikkelen voor bestaande medicamenten zit veel geld, je kan dan namelijk als het patent afloopt de genericamarkt pakken.
80 tot 90% van wetenschap berust op crap. Maar dat wist je vast al wel.quote:Op maandag 15 december 2014 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Kleine hint hoeveel crap er in de wetenschap rond gaat:
http://shitmyreviewerssay.tumblr.com/
en tumoren en voedselallergienquote:Op maandag 15 december 2014 07:26 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb me voor het eerst in 23 jaar weer eens laten vaccineren. Gratis.
Nu krijg ik vast autisme.
Dat ligt gelukkig veel lager, en vooral veel genuanceerder dan jij doet laten denken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
80 tot 90% van wetenschap berust op crap. Maar dat wist je vast al wel.
ja in de richting van corruptie, manipulatie en bedrog.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ligt gelukkig veel lager, en vooral veel genuanceerder dan jij doet laten denken.
Snap je nou daadwerkelijk niet wat nuance betekend? Why am I not surprisedquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja in de richting van corruptie, manipulatie en bedrog.
Hoeveel "first hand" ervaring heb je eigenlijk zelf met de wetenschap?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja in de richting van corruptie, manipulatie en bedrog.
Snap je nou werkelijk niet hoe ontzettend 'achterlijk' het is om iets als dit te posten op een internet forum, vanachter je mobiel/computer/tablet? Allemaal zaken die bestaan vanwege die zogenaamde crap?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Man oh manquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Senate Bill Offers 15 Years of Data Exclusivity for Drugs for Unmet Needs
A bill was introduced in the U.S. Senate late last week that would provide a drug maker with an unprecedented 15 years of data exclusivity for a medicine that meets an unmet medical need. Specifically, this refers to the amount of time during which a generic drug maker would be prevented from using the data generated by a brand-name drug maker to then obtain regulatory approval and sell its own similar medicine.
The legislation – which is essentially a companion piece to a bill that was introduced last year in the U.S House of Representatives – is called the Dormant Therapies Act. The idea is to offer an incentive to drug makers, which would have to request that a new drug – and only a new drug – is designated as a dormant therapy by the FDA.
Currently, drug makers can receive five years of data exclusivity for a new prescription medicine and 12 years for a biologic. However, the pharmaceutical industry has regularly complained that time-consuming R&D needed to obtain regulatory approval eats away at exclusivity periods, effectively preventing drug makers from gaining the full benefit.
“We hope to create a time-certain protection to encourage innovators to capture lost opportunities and bring new and essential products to market for the patients who need them,” said U.S. Senator Orrin Hatch, (R-Utah), who co-sponsored the bill, in a statement. He argues that the bill will remove the “ticking patent clock” conundrum that forces drug makers to direct R&D to the most lucrative opportunities.
The bill closely resembles the Modernizing our Drug & Diagnostics Evaluation and Regulatory Network Cures Act. Also known as the Moddern Cures Act, this legislation also offers 15 years of data exclusivity for new medicines that are designated as dormant therapies that would address unmet medical needs. Although it has not made any progress, there are now 94 co-sponsors.
Eli Lilly, for instance, has been an enthusiastic backer. “This will help provide companies with the incentive to pursue the best medicines, not just the medicines with the best patents,” the drug maker writes on its website. “This change will help innovative scientists create the best possible treatments without being unnecessarily hampered by pressures from diminishing intellectual property protection.”
We asked Lilly if the company also supports the latest bill and will update you with any reply. A spokesman for the Pharmaceutical Research and Manufacturers of America, says the industry trade group is still reviewing the bill and at this time has not established a position.
The underlying notion in both bills, however, has also been criticized over concerns that, by extending data exclusivity beyond the existing timeframes, the law could slow the introduction of lower-cost generic versions of many drugs. Consequently, prices would remain higher, an issue that Express Scripts chief medical officer Steve Miller raised at a congressional hearing last year.
At the same hearing, which was held to review the 21st Century Cures Initiative designed to spur medical innovation, Columbia University Law School professor C. Scott Hemphill cautioned that many products would qualify as an unmet medical need under the existing FDA definition. The suggestion was that dormant therapy designation could slow generic competition.
“This is yet another way of extending monopolies on drugs. The companies like the data exclusivity model, because it eliminates even the need to show invention,” says Jamie Love of Knowledge Ecology International, a non-profit group that tracks patents and access to medicines issues. “The standard for qualifying is addressing ‘one or more unmet medical needs,’ and this is both vague and easy to satisfy.”
Snap je nu werkelijk niet hoe de wereld werktquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Snap je nou daadwerkelijk niet wat nuance betekend? Why am I not surprised
hier is niets op tegen ... ik was eerder verbijsterd over de extreem absurde prijstelling van het eerste medicijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe maak je van een positieve ontwikkeling http://www.volkskrant.nl/(...)-nagemaakt~a3810669/ iets negatiefs.
Lambiekje kan het.
Dat hoop ik van jou nou ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
Kan die industrie gelieerde niet optieven. Hopelijk struikelt Schippers zo hard dat ze in het ziekenhuis beland waar ze geholpen wordt door een horrorprutsarts die ze zelf dwingt voor andere patienten.
Oh the irony.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Snap je nu werkelijk niet hoe de wereld werkt
je hebt geen idee het dat jij echt het allerminste begrijpt van de wereld. Zelden z'n ill-informed iemand gezien. Dat is wel zo over duidelijk.quote:
-edit: In de vorige post staat "Niet klaar, dan niet hier". Gebruik PM/DM/rooksignalen/whatever, maar niet hier in het topic. -quote:Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je hebt geen idee het dat jij echt het allerminste begrijpt van de wereld. Zelden z'n ill-informed iemand gezien. Dat is wel zo over duidelijk.
dus juist ja de ironie.
Dus Lambiekje mag enorme meuk posten, maar er naar vragen dat te onderbouwen niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:03 schreef Fogel het volgende:
Klaar? Mooi, dan kunnen we weer ontopic verder. Dank
Niet klaar, dan niet hier
In zijn ogen post jij vast meuk. Het gaat om de manier waarop het gevraagd wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus Lambiekje mag enorme meuk posten, maar er naar vragen dat te onderbouwen niet?
Hoe gelijk je ook hebt, denigrerende opmerkingen zijn gewoon ongewenst.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Let wel, vriend Fogel, lambiekje brengt kinderen in gevaar met zijn hetze tegen vaccinatie, daar grijp jij niet in, maar wel bij mensen die hem daar op aanspreken.
Wel eens een gezien wat er met een kind gebeurd dat een langzame hersendood sterft door mazelen?
Bij verzet tegen bepaalde medicatie word m waarschijnlijk een kalmerings middel van bigpharma toegediend..quote:Op woensdag 17 december 2014 08:47 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat hoop ik van jou nou ook.
Ben het gedeeltelijk met je eens hoor, als Lambiekje nou eens zijn zinsopbouw aanpast dat het overkomt als zijn mening..quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Let wel, vriend Fogel, lambiekje brengt kinderen in gevaar met zijn hetze tegen vaccinatie, daar grijp jij niet in, maar wel bij mensen die hem daar op aanspreken.
Wel eens een gezien wat er met een kind gebeurd dat een langzame hersendood sterft door mazelen?
Voel je jezelf daar niet verantwoordelijk?
Laat me raden, je veegt je reet ermee af en edit deze post met, zet het maar in feedback, met andere woorden, piet, go funny fuck yourself
Zo klopt het!quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
IK VIND 80 tot 90% van wetenschap berust op crap. Maar dat wist je vast al wel.
ik kan het niet bericht meer terug vindnen ... maar er was een MSM bericht (ja MSM) die stelt dat 85% gefingeerd, gemanipuleerd, gerfraudeerd, data knoeirij, compleet verzonnen en ander zijds.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij verzet tegen bepaalde medicatie word m waarschijnlijk een kalmerings middel van bigpharma toegediend..
Hoe het went of keert.
[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens hoor, als Lambiekje nou eens zijn zinsopbouw aanpast dat het overkomt als zijn mening..
Btw hij heeft zijn moeder al schuldgevoel lopen aanpraten nadat hij ZELF gevaccineerd is, maar goed, of je daar nu trots op moet zijn...
[..]
Zo klopt het!
Heb er net wetenschappelijk onderzoek naar gedaan
Ik heb ergens gelezen, kan het bericht niet meer terug vindnen....dat 100% van jouw bronnen niet kloppen, gefingeerd, gemanipuleerd, gerfraudeerd, data knoeirij, compleet verzonnen en ander zijds.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik kan het niet bericht meer terug vindnen ... maar er was een MSM bericht (ja MSM) die stelt dat 85% gefingeerd, gemanipuleerd, gerfraudeerd, data knoeirij, compleet verzonnen en ander zijds.
Reguliere wetenschap is geneuzel in de marge. En is om de consument op mega-schaal te bedonderen.
Maar daarintegen de grenswetenschap en schaduwetenschap
Grenswetenschap en schaduwwetenschap? Is dat hetzelfde als pseudowetenschap?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik kan het niet bericht meer terug vindnen ... maar er was een MSM bericht (ja MSM) die stelt dat 85% gefingeerd, gemanipuleerd, gerfraudeerd, data knoeirij, compleet verzonnen en ander zijds.
Reguliere wetenschap is geneuzel in de marge. En is om de consument op mega-schaal te bedonderen.
nee dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Grenswetenschap en schaduwwetenschap? Is dat hetzelfde als pseudowetenschap?
Tevens wil ik je aandacht vestigen op post 204 alwaar Piet een commentaar heeft waar hij graag een reflectie van jou op wil.
Kun je nu het tweede gedeelte van de post nog beantwoorden Lambiekje?quote:
het is ernstig te noemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 03:07 schreef Treinhomo het volgende:
Dit begint gênante vormen aan te nemen.
Nogmaals Lambiekje; hoe verkoop je het aan jezelf dat je dit uberhaupt kunt typen op een mobiel device/aparaat, dat internet er uberhaupt is voor jou om je dwaze ideeen op te doen en dat je straks met je gps op je mobiel nota bene vrolijk ergens heen kunt? Allemaal geneuzel in de marge of niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan kunnen ze net zo goed de 1ste kamer opdoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is ernstig te noemen
http://www.telegraaf.nl/b(...)weer_sneuvelt__.html
Idd. Dat is dan bewezen een farce te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan kunnen ze net zo goed de 1ste kamer opdoeken.
Valt mee, met een AMvB kun je veel minder doen dan met een wet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan kunnen ze net zo goed de 1ste kamer opdoeken.
Ja ok, maar het is ook de boodschap die ze er mee geven. Stem er mee in, of we vinden wel een weg om het zonder jullie te doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt mee, met een AMvB kun je veel minder doen dan met een wet.
Dat is zeker stuitend. Met twee petten op meestemmen. Rara wiens belang gaat dan voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:29 schreef Worteltjestaart het volgende:
Persoonlijk ben ik er niet rouwig om dat de wet is weggestemd in de senaat.
De macht van de verzekeraars werd er net iets groter door, en die is in mijn ogen al iets te groot.
Overigens, ook stuitend dat Van Boxtel, als bestuursvoorzitter van een verzekeraar, mocht stemmen over dit voorstel. Pure belangenverstrengeling. En dat valt me vies tegen, want hij is wel van de partij die mijn meeste sympathie heeft...
en waarom staat er niet bij?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Onderzoek Catharina Ziekenhuis:
kauwgom helpt tegen complicaties
Het kauwen van kauwgom tot vlak vóór en direct na een darmoperatie verlaagt de kans op complicaties, zoals een verminderde darmwerking (postoperatieve ileus). Dat blijkt uit een onderzoek dat vandaag is gepubliceerd in de British Journal of Surgery en is uitgevoerd in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven.
Een complicatie zoals de verminderde darmwerking ontstaat na een operatie door een ontsteking. Die ontsteking kan geremd worden door het autonome zenuwstelsel van het lichaam al vóór de operatie te activeren. In het Catharina Ziekenhuis werd dat gedaan door patiënten kauwgom te laten kauwen.
“Het is heel eenvoudig toe te passen”, aldus chirurg en onderzoeksleider Misha Luyer. “Je geeft vóór de operatie iets simpels als een kauwgom waardoor de darmwerking verbetert. Het autonome zenuwstelsel kan dus mogelijk worden ingeschakeld door het kauwen van kauwgom om de afweerreactie na een operatie te beïnvloeden.”
Bij veel van de patiënten die een darmoperatie - in de meeste gevallen vanwege darmkanker - hebben gehad, zorgt de ontstekingsreactie er voor dat de darmen langer dan vijf dagen stilliggen. Luyer: “Dat voelt ontzettend vervelend, want je kunt niet meer naar het toilet, wordt misselijk en moet overgeven. Het herstel wordt hierdoor vertraagd en dat kan weer leiden tot een langer verblijf in het ziekenhuis. Uit de studie blijkt dat van de patiënten die vóór en na de operatie kauwgom kauwden, een kwart (27 procent) last had van verminderde darmwerking. In de controlegroep, waarbij patiënten een pleister opgeplakt kregen met het verhaal dat daar stoffen in zaten die het zenuwstelsel activeren, was dat bijna de helft (48 procent). Ook de opnameduur werd korter en het aantal heroperaties was aanzienlijk minder.
http://www.arenalokaal.nl(...)t-tegen-complicaties
Dit is goed nieuws en eigenlijk hoort het niet in Big Pharma want kauwgom halen we gewoon in de supermarkt
Sinds wanneer geloof jij in wetenschappelijk onderzoek?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en waarom staat er niet bij?
Je spuug bevat goede bacterien en verdovende middelen.
Dus DCA is HET wondermiddel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:17 schreef Izzy73 het volgende:
Interessant artikel over kanker en de verwoestende werking van chemotherapie.
75% van de Artsen weigert een chemokuur als "genees"-middel.
Er zijn goedkope alternatieven die wel werken.
IPV een chemokuur van 60.000 euro waarbij de kans zeer groot is dat tumoren
nog kwaadaardiger worden.
Er staat ook een stuk in over de wet die censuur mogelijk maakt op het internet
waarbij websites die informatie verstrekken over gezonde alternatieven gewoon verwijderd worden.
Het volk mag niet weten wat gezond is en wordt gedwongen om reguliere "genees"-middelen
te gebruiken. Overheidscensuur
Met dank aan Minister Schippers:
http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/
Geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ken in ieder geval niemand die na een chemokuur is genezen.
ik ken er wel 1quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef Izzy73 het volgende:
Je weet dat er een kleine kans is om spontaan van kanker te genezen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Geen idee.
Voor hem heeft het in ieder geval gewerkt.
Hij was opgegeven en nu is hij genezen.
Ons immuunsysteem en een gezonde voeding zijn ook zeer belangrijk voor genezing.
Het is een combinatie, ook Cannabisolie zou goed werken.
DCA kan geen patent op aangevraagd worden en is dus financieel niet interessant
vandaar dat de Big Pharma niet investeren in onderzoek naar de werking ervan.
Geld verdienen lijkt belangrijker dan investeren in onderzoek naar goedkope alternatieven
die mogelijk wel werken.
Newsflash, ieder mens (in de westerse wereld iig) heeft ook de vrijheid om zelf te kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Izzy73 het volgende:
Whatever, dan kiezen jullie toch lekker voor een chemotherapie,
Ieder mens moet de vrijheid hebben om zelf te kunnen kiezen,
dus ook het recht op informatie over alternatieve geneesmiddelen en
de vrijheid om zelf te kiezen welk middel je wil gebruiken.
Het is mijn leven en niet van de Big Pharma.
Niet als er censuur is op informatie, dat beperkt de keuze.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Newsflash, ieder mens (in de westerse wereld iig) heeft ook de vrijheid om zelf te kunnen kiezen.
Lekker nog wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Izzy73 het volgende:
Prima, dan kiezen jullie toch lekker voor een chemotherapie,
Ieder mens moet de vrijheid hebben om zelf te kunnen kiezen,
dus ook het recht op informatie over alternatieve geneesmiddelen en
de vrijheid om zelf te kiezen welk middel je wil gebruiken.
Het is mijn leven en niet van de Big Pharma.
Ik zie dit toch http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/ gewoon staan. Geen censuur.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet als er censuur is op informatie, dat beperkt de keuze.
14 december 2012 op die dag werd de vrijheid ingeperkt van u en mij waar het gaat om de informatie betreffende onze gezondheid! De NVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit) heeft aan de particuliere toezichthouder KOAG/KAG de taak uitbesteed om toe te zien op hand-having van de EU-verordeningen (Codex Alimentarius). Overtredingen van deze wet worden streng bestraft (minimale boete: ¤ 30.500)!
Jij hebt het over keuzevrijheid voor chemo. Die heb je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Izzy73 het volgende:
Ligt er aan wat je vrijheid noemt.
Deze moeder riskeert een gevangenisstraf omdat ze haar zoon met cannabisolie heeft behandeld.
http://www.ninefornews.nl(...)abisolie-behandelde/
Deze zijn gesloten door de overheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie dit toch http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/ gewoon staan. Geen censuur.
Ik lees net dit op die site http://www.ninefornews.nl(...)wekken-bij-kinderen/ dus veel vertrouwen heb ik er niet in.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Izzy73 het volgende:
Ligt er aan wat je vrijheid noemt.
Deze moeder riskeert een gevangenisstraf omdat ze haar zoon met cannabisolie heeft behandeld.
http://www.ninefornews.nl(...)abisolie-behandelde/
Joh gek he... Het zou nogal oneerlijk zijn als je voor echte geneesmiddelen miljoenen, of zelfs miljarden kwijt bent aan de ontwikkeling en het testen, en een random crackpot uit Simpelveld zijn gepureerde koeienstront ook een geneesmiddel mag noemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet als er censuur is op informatie, dat beperkt de keuze.
14 december 2012 op die dag werd de vrijheid ingeperkt van u en mij waar het gaat om de informatie betreffende onze gezondheid! De NVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit) heeft aan de particuliere toezichthouder KOAG/KAG de taak uitbesteed om toe te zien op hand-having van de EU-verordeningen (Codex Alimentarius). Overtredingen van deze wet worden streng bestraft (minimale boete: ¤ 30.500)!
Want jij vind het wel prima als mensen belazerd worden door kwakzalvers?quote:
Omdat ze poedertjes en pilletjes verkochten waarmee ze claimden zowat iedere ziekte te genezen? Raar man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze zijn gesloten door de overheid.
http://www.earth-matters.nl/offline/offline.php
http://genezendvermogen.nl/webshop-dood/
kun je me even de rechtzaak nummers/dossier nummers geven, dan kan ik de gerechtelijke uitspraak even controleren. Vind ik wel interessantquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze zijn gesloten door de overheid.
http://www.earth-matters.nl/offline/offline.php
http://genezendvermogen.nl/webshop-dood/
Dat zijn ze niet, en dat kon Izzy best wetenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:17 schreef Re het volgende:
[..]
kun je me even de rechtzaak nummers/dossier nummers geven, dan kan ik de gerechtelijke uitspraak even controleren. Vind ik wel interessant
als echte revolutionisten hadden ze natuurlijk zelf op moeten staan en moeten vechten, donateurs genoeg als ik zo de beweegredenen van earth matters leesquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, en dat kon Izzy best wetenStaat gewoon op die sites zelf wat ze hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |