abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147277818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

oh shit die zie ik nu pas
niet gelijk tussen borsten kijken :')
  donderdag 4 december 2014 @ 14:03:07 #102
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147277954
Die foto's vielen mij sommige ook meteen van op. Mes op je been, rook stoer uit je mond, boksbeugel om je miniatuurhandje. Wit van buiten en zwart van binnen is wat in mij op komt met wat andere foto's. :')

Kind is een beetje vreemd met haar obsessie voor messen en vuurwapens, zal wel een Amerikaanse invloed zijn of zo. :*
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 4 december 2014 @ 14:09:38 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_147278115
Bij DWDD dacht ik van: O+ O+ O+
Bij d'r IG: :') :'(

Beetje jammer

Aardig boekje trouwens als je weet dat ze er al op haar 14de mee is begonnen. Wel apart dat ze de vocabulaire en schrijfstijl heeft van een 20-jarige maar oke
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_147278164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Wel apart
Niet echt.
pi_147278185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

niet gelijk tussen borsten kijken :')
Ik kijk graag eerst naar het gezicht. :') Als de dame in kwestie je vriendin wordt kun je alle tijden naar haar borsten kijken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 4 december 2014 @ 14:13:23 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_147278212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Niet echt.
Want?
Jij vindt het normaal dat een 14jarige al zo expliciet kan vertellen over iemand met een coke-verslaving?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 4 december 2014 @ 14:14:28 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147278239
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Want?
Jij vindt het normaal dat een 14jarige al zo expliciet kan vertellen over iemand met een coke-verslaving?
Die ouders hebben ook zeker wel meer vingers in de pap hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147278244
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:12 schreef HSG het volgende:
Ik kijk graag eerst naar het gezicht. Als de dame in kwestie je vriendin wordt kun je alle tijden naar haar borsten kijken.
En niet naar dr gezicht?
pi_147278261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En niet naar dr gezicht?
Dat ook maar dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 4 december 2014 @ 14:17:35 #110
319979 Fok-it
All is well
pi_147278330
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die ouders hebben ook zeker wel meer vingers in de pap hoor.
Zou misschien ook best weleens kunnen ja, vond het ook raar hoe ze praatte over de werken van haar ouders
pi_147278620
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Want?
ze is geen gemiddelde tiener, op het gebied van schrijven en literatuur heeft ze een flinke 'nature en nurture' voorsprong op haar leeftijdsgenoten. Logiess, als je kijkt naar haar moeder en wie haar de piemel heeft gegeven.
quote:
zie bovenstaande ^^
pi_147278816
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zou misschien ook best weleens kunnen ja, vond het ook raar hoe ze praatte over de werken van haar ouders
waarom?
  donderdag 4 december 2014 @ 14:34:59 #113
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147278822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Verder is het een heel normaal meisje gelukkig.

[ afbeelding ]
Weet je wat ik nu het probleem vind? Dit boek komt misschien voor scholen op een literatuurlijst, of het wordt door media verspreid als een goed boek voor kinderen. Kinderen gaan lezen worden misschien fan van haar als schrijfster of bekijken die instagram en gaan dan ook allemaal beïnvloed raken met die dingen. Als mijn kind zoiets op zijn literatuurlijst had zou ik toch eens bellen met de school en of ze die instagram niet eens willen bekijken.
Liefde voor God
pi_147278865
ohhh, damnn ze is hiphop-liefhebber. _O_ _O_
  donderdag 4 december 2014 @ 14:36:39 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_147278882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

waarom?
Heel gedistantieerd
Ze leest wel moeilijke Russische literatuur maar een boekje van haar vader gaat er nog niet omdat ze daar nog niet genoeg ontwikkeld voor is, what the hell
pi_147278906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Weet je wat ik nu het probleem vind? Dit boek komt misschien voor scholen op een literatuurlijst, of het wordt door media verspreid als een goed boek voor kinderen. Kinderen gaan lezen worden misschien fan van haar als schrijfster of bekijken die instagram en gaan dan ook allemaal beïnvloed raken met die dingen. Als mijn kind zoiets op zijn literatuurlijst had zou ik toch eens bellen met de school en of ze die instagram niet eens willen bekijken.
Wat had jij voor boeiends op je literatuurlijst staan dan? Dingen die op je literatuurlijst staan zijn de dingen die je later niet meer wilt lezen.
pi_147279007
quote:

[..]

Daarom zijn er ook leeftijden gekoppeld aan boeken, kinderen zijn wat anders dan jong volwassenen.
Paul Mennes stond op mijn lijst voor Nederlands (17 / 18 jaar geleden) en dat was nu ook niet echt fijnzinnige poëzie :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 4 december 2014 @ 14:41:47 #118
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279054
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heel gedistantieerd
Ze leest wel moeilijke Russische literatuur maar een boekje van haar vader gaat er nog niet omdat ze daar nog niet genoeg ontwikkeld voor is, what the hell
Niet Kafka lezen op je 11de :') Dostojevski las ik al toen ik 8 was en oorlog en vrede heb ik uitgelezen toen ik 13 was.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat had jij voor boeiends op je literatuurlijst staan dan? Dingen die op je literatuurlijst staan zijn de dingen die je later niet meer wilt lezen.
Jan Terlouw, hoewel dat super saai was, vind ik geen gangster picca's op zijn instagram. Dus ik zou liever hebben dat mijn kinderen Jan Terlouw lezen ook al is dat super saai.
Liefde voor God
pi_147279127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

Jan Terlouw, hoewel dat super saai was, vind ik geen gangster picca's op zijn instagram. Dus ik zou liever hebben dat mijn kinderen Jan Terlouw lezen ook al is dat super saai.
Die schrijft toch alleen basisschool-niveau boeken?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 4 december 2014 @ 14:45:00 #120
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook leeftijden gekoppeld aan boeken, kinderen zijn wat anders dan jong volwassenen.
Paul Mennes stond op mijn lijst voor Nederlands (17 / 18 jaar geleden) en dat was nu ook niet echt fijnzinnige poëzie :D
Nee zeer zeker, maar ik begrijp niet waarom mensen huilen over spelletjes met geweld, en reclames met seks. Als zij daar een instagram heeft met messen en wat niet. Als je bekend wilt worden en je wilt interessant doen, zorg dan eerst dat je je weet te gedragen en een goed voorbeeld kunt geven. Of ga boeken schrijven die gewoon duidelijk zeggen wat je er van vindt, zoals Michelle Houellebecq die kan ook gewoon dronken op een interview komen want dat is precies wat je verwacht aan de hand van zijn boeken.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 14:45:46 #121
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die schrijft toch alleen basisschool-niveau boeken?
Klopt maar het is niet dat ik op de basisschool niet hoefde te lezen? Het is de enige die ik me zo kan herinneren omdat dat AV lezen zo verschrikkelijk was, en ik zat naast iemand met gilles de tourettes, dan blijft zoiets hangen.
Liefde voor God
pi_147279195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Nee zeer zeker, maar ik begrijp niet waarom mensen huilen over spelletjes met geweld, en reclames met seks. Als zij daar een instagram heeft met messen en wat niet. Als je bekend wilt worden en je wilt interessant doen, zorg dan eerst dat je je weet te gedragen en een goed voorbeeld kunt geven.
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met haar boek

quote:
Of ga boeken schrijven die gewoon duidelijk zeggen wat je er van vindt, zoals Michelle Houellebecq die kan ook gewoon dronken op een interview komen want dat is precies wat je verwacht aan de hand van zijn boeken.
Want je mag geen fictie schrijven?
Het is overigens 'Michel' ;)
  donderdag 4 december 2014 @ 14:47:03 #123
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147279210
Doe toch niet zo overdreven, man. Hoezo wanhopig. :') En dat is 24. :') :')
pi_147279213
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heel gedistantieerd
ik herken dat van mezelf en mijn omgeving. een desinteresse in mijn ouders doen. soms kruizen onze interesses, bijvoorbeeld in boeksmaak, maar ik heb dan geen behoefte om dat met ze te delen of te bespreken.
quote:
niet ontwikkeld in de zin van niveau, maar dat ze er nog niet de juiste mentaliteit voor heeft.
pi_147279220
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Klopt maar het is niet dat ik op de basisschool niet hoefde te lezen? Het is de enige die ik me zo kan herinneren omdat dat AV lezen zo verschrikkelijk was, en ik zat naast iemand met gilles de tourettes, dan blijft zoiets hangen.
Nee, maar op de basisschool las je (vermoed ik) geen boeken met dubbele moorden en coke-verslavingen. Dat is waar ik op doelde; haar boek (en image) is duidelijk gericht op middelbare school.
pi_147279221
ze heeft roemeens bloed lekker oostblok sletje :9~
pi_147279229
Zou infiltreren
Radar.
pi_147279253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef BozeHaas het volgende:
ze heeft roemeens bloed lekker oostblok sletje :9~
1 januari weer naar Polen :9~
Radar.
pi_147279262
Zozo. Zou raken.
pi_147279286
quote:

[..]

wat is er mis met haar insta dan?
pi_147279290
Niet te vergeten dat ze Joods is...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_147279312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef Linkesoep het volgende:

[..]

1 januari weer naar Polen :9~
waar in Polen?
pi_147279330
Leuke meid
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:51:31 #134
319979 Fok-it
All is well
pi_147279342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Op je 16de alleen maar foto's met messen en wapens in je handen, Satan is cool, dar soort onzin is niet echt goede PR voor haar denk ik. Denk dat ze daar nog wel kritiek op krijgt mocht ze bekender worden
pi_147279409
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Op je 16de alleen maar foto's met messen en wapens in je handen, Satan is cool, dar soort onzin is niet echt goede PR voor haar denk ik. Denk dat ze daar nog wel kritiek op krijgt mocht ze bekender worden
lekker rebels tienermeisje ~O> :9~
  donderdag 4 december 2014 @ 14:54:12 #136
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat dit te maken heeft met haar boek

[..]

Want je mag geen fictie schrijven?
Het is overigens 'Michel' ;)
Ja sorry ik ben niet helemaal wakker vandaag, dat komt omdat ik ziek aan bed zit. Dan werkt het niet allemaal zo geweldig meer in die bovenkamer, zeker niet als je ook nog eens heel moe bent. Maar ja je hebt gelijk het is Michel. :') Ik vermoed dat mijn gedachten even weg-vloog.

Nou ik vind wel dat jong volwassen beter positief beïnvloed kunnen worden dan negatief, vooral als men zich druk maakt om geweld spelletjes op de computer. En reclames over condooms op de tv, zanik daar dan ook niet over want die spelletjes hebben een leeftijdsgrens en condooms tja alleen maar goed als jongere die kopen, want beter veilig dan niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, maar op de basisschool las je (vermoed ik) geen boeken met dubbele moorden en coke-verslavingen. Dat is waar ik op doelde; haar boek (en image) is duidelijk gericht op middelbare school.
Je had Carry Slee daar kwam geloof ik wel eens alcohol en drugs in voor, misschien zelfs zelfmoord of was het zelf snijden geen idee? Maar goed ik vind een mooi boek voor jong volwassenen bijvoorbeeld catcher in the rye, of Bukowski met post office. Dat boek van haar vind ik nog wel iets voor mensen in de brugklas of in de tweede.

En voordat je me gaat vragen waarom ik zo tegen dat boek van haar vindt, en Charles Bukowski dan aanprijs dat is denk ik omdat ik haar boek meer onder de Carry Slee doelgroep plaats, en jong volwassen is voor mij toch echt al wat ouder.
Liefde voor God
pi_147279433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:50 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

waar in Polen?
Poznan dit maal
Radar.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:55:13 #138
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147279439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

lekker rebels tienermeisje ~O> :9~
Gewoon verknipt.
pi_147279450
Niet erg slimme meid trouwens. Ze staat met verboden wapens op de foto... :') Vlindermessen zijn sinds 2012 verboden wapens, net als stiletto's... Wie gaat die instagram even doorgeven aan de politie? Ze pleegt namelijk een misdrijf.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:55:34 #140
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279458
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat je voor een doelgroep schrijft die nogal kwetsbaar is, en als jij er dan staat met wapens en belachelijke dingen. Ouders maken zich wel druk als hun kind Marilyn Manson luisteren of hoe die knakker zich ook noemt. Maar dan mogen ze wel haar boeken lezen terwijl haar instagram ook niet echt getuigd van zuivere motieven.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet erg slimme meid trouwens. Ze staat met verboden wapens op de foto... :') Vlindermessen zijn sinds 2012 verboden wapens, net als stiletto's... Wie gaat die instagram even doorgeven aan de politie?
Je moet kunnen bewijzen dat die fowtows in Nederland zijn gemaakt en niet in de usa ze heeft daar een tijdje gewoond meende ik ergens te lezen, kan best uit dat tijdperk zijn.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 14:56:05 #141
319979 Fok-it
All is well
pi_147279471
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja sorry ik ben niet helemaal wakker vandaag, dat komt omdat ik ziek aan bed zit. Dan werkt het niet allemaal zo geweldig meer in die bovenkamer, zeker niet als je ook nog eens heel moe bent. Maar ja je hebt gelijk het is Michel. :') Ik vermoed dat mijn gedachten even weg-vloog.

Nou ik vind wel dat jong volwassen beter positief beïnvloed kunnen worden dan negatief, vooral als men zich druk maakt om geweld spelletjes op de computer. En reclames over condooms op de tv, zanik daar dan ook niet over want die spelletjes hebben een leeftijdsgrens en condooms tja alleen maar goed als jongere die kopen, want beter veilig dan niet.

[..]

Je had Carry Slee daar kwam geloof ik wel eens alcohol en drugs in voor, misschien zelfs zelfmoord of was het zelf snijden geen idee? Maar goed ik vind een mooi boek voor jong volwassenen bijvoorbeeld catcher in the rye, of Bukowski met post office. Dat boek van haar vind ik nog wel iets voor mensen in de brugklas of in de tweede.

En voordat je me gaat vragen waarom ik zo tegen dat boek van haar vindt, en Charles Bukowski dan aanprijs dat is denk ik omdat ik haar boek meer onder de Carry Slee doelgroep plaats, en jong volwassen is voor mij toch echt al wat ouder.
Carry Slee is heel wat onschuldiger dan dat boek van haar hoor, ik ben er zo eens in begonnen en ik vind het niet geschikt voor iemand uit de brugklas. Die moet lekker Oorlogswinter gaan lezen
pi_147279472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet erg slimme meid trouwens. Ze staat met verboden wapens op de foto... :') Vlindermessen zijn sinds 2012 verboden wapens, net als stiletto's... Wie gaat die instagram even doorgeven aan de politie?
Toen woonde ze wsl nog in de VS.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:57:52 #143
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279520
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Carry Slee is heel wat onschuldiger dan dat boek van haar hoor, ik ben er zo eens in begonnen en ik vind het niet geschikt voor iemand uit de brugklas. Die moet lekker Oorlogswinter gaan lezen
Ik vind dat Carry Slee met brugklas thema's komt, ik ken haar boek niet zo goed, maar het lijkt me geen boek dat ik zou lezen op mijn 17de. De hoofdpersoon is 13 of zo? Dus het lijkt me ook op die leeftijd gericht, of rond die leeftijd. Ik ben een man en lees nooit boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon, dat spreekt mij niet aan. Als ik 18 ben wil ik zeker niet over de perikelen van een 13 jarige lezen.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 14:58:53 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_147279550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ik vind dat Carry Slee met brugklas thema's komt, ik ken haar boek niet zo goed, maar het lijkt me geen boek dat ik zou lezen op mijn 17de. De hoofdpersoon is 13 of zo? Dus het lijkt me ook op die leeftijd gericht, of rond die leeftijd. Ik ben een man en lees nooit boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon, dat spreekt mij niet aan. Als ik 18 ben wil ik zeker niet over de perikelen van een 13 jarige lezen.
Hoofdpersoon is 13 ja, maar voor iemand van 13 vind ik het niet geschikt.
pi_147279562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Je moet kunnen bewijzen dat die fowtows in Nederland zijn gemaakt en niet in de usa ze heeft daar een tijdje gewoond meende ik ergens te lezen, kan best uit dat tijdperk zijn.
Elke klapjosti kan bedenken dat ze die foto's in Nederland heeft gemaakt. Ze bezit blijkbaar ook nog een boksbeugel. Die zijn zelfs in de VS verboden voor zover ik weet. :')
pi_147279587
Ik heb ze beter op m'n lijstje staan.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_147279609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Catcher in the Rye is ook erg populair onder (serie-)moordenaars ;)

quote:
Dat je voor een doelgroep schrijft die nogal kwetsbaar is, en als jij er dan staat met wapens en belachelijke dingen. Ouders maken zich wel druk als hun kind Marilyn Manson luisteren of hoe die knakker zich ook noemt. Maar dan mogen ze wel haar boeken lezen terwijl haar instagram ook niet echt getuigd van zuivere motieven.
Daar ben je als ouder nog altij zelf bij, zeg ik als Marilyn Manson-luisterende en Catcher in the Rye-lezende ex-puber ;)
Het leren onderscheiden tussen feit en fictie hoort ook bij de opvoeding.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:00:52 #148
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279621
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoofdpersoon is 13 ja, maar voor iemand van 13 vind ik het niet geschikt.
Ok, dus je zou kunnen zeggen dat ze de hoofdpersoon een te jonge leeftijd heeft gegeven of die hoofdpersoon al ouder ontwikkeld was? Maar ik hoop wel dat je mijn argument begrijpt van als ik voor een doelgroep van 16-20 wil schrijven ik een hoofdpersoon van 18 of zo neem. Persoonlijk vind ik boeken het tofst als de karakters rond mijn leeftijd zitten, daar voel ik me meer mee verbonden.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 15:02:35 #149
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Catcher in the Rye is ook erg populair onder (serie-)moordenaars ;)

[..]

Daar ben je als ouder nog altij zelf bij, zeg ik als Marilyn Manson-luisterende en Catcher in the Rye-lezende ex-puber ;)
Het leren onderscheiden tussen feit en fictie hoort ook bij de opvoeding.
Catcher in the Rye ja, maar goed kijk zo kan je altijd wel iets opnoemen, iedere oplichter eet 80% pure chocolade! HALP!

Ja zeker als ouder ligt er ook een verantwoordelijkheid ben ik het mee eens.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 15:03:27 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_147279692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ok, dus je zou kunnen zeggen dat ze de hoofdpersoon een te jonge leeftijd heeft gegeven of die hoofdpersoon al ouder ontwikkeld was? Maar ik hoop wel dat je mijn argument begrijpt van als ik voor een doelgroep van 16-20 wil schrijven ik een hoofdpersoon van 18 of zo neem. Persoonlijk vind ik boeken het tofst als de karakters rond mijn leeftijd zitten, daar voel ik me meer mee verbonden.
Veel te jonge leeftijd.

Ja tuurlijk. Dat is ook de bedoeling van de schrijver lijkt me. Dat je je verbonden voelt met het karakter
pi_147279738
quote:

[..]

Dat je voor een doelgroep schrijft die nogal kwetsbaar is,en als jij er dan staat met wapens en belachelijke dingen. Ouders maken zich wel druk als hun kind Marilyn Manson luisteren of hoe die knakker zich ook noemt. Maar dan mogen ze wel haar boeken lezen terwijl haar instagram ook niet echt getuigd van zuivere motieven.
dan zien wij hier een andere context in.

wees eens concreet, link een foto waarin je punt duidelijk wordt.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:06:38 #152
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279770
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Veel te jonge leeftijd.

Ja tuurlijk. Dat is ook de bedoeling van de schrijver lijkt me. Dat je je verbonden voelt met het karakter
Ja goed dat is dan gewoon een jammer punt. Welk leeftijd had de hoofdpersoon volgens jou moeten hebben, want voor welke leeftijd schat jij het boek dat lijkt mij wel interessant om dan te weten te komen. We zeiden eerder jong volwassen maar dat kan voor ons beide iets anders betekenen. Bij jong volwassen denk ik vooral aan het terug kijken hoe je het als kind misschien beter had en de desillusie van 'ik dacht alles wordt zoveel beter als ik op mezelf zit etc, maar eigenlijk is het niet zo.'

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:05 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

dan zien wij hier een andere context in.

wees eens concreet, link een foto waarin je punt duidelijk wordt.
Voederbietel bovenaan pagina 4 of 5 geen idee.
Liefde voor God
pi_147279827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja goed dat is dan gewoon een jammer punt. Welk leeftijd had de hoofdpersoon volgens jou moeten hebben, want voor welke leeftijd schat jij het boek dat lijkt mij wel interessant om dan te weten te komen. We zeiden eerder jong volwassen maar dat kan voor ons beide iets anders betekenen. Bij jong volwassen denk ik vooral aan het terug kijken hoe je het als kind misschien beter had en de desillusie van 'ik dacht alles wordt zoveel beter als ik op mezelf zit etc, maar eigenlijk is het niet zo.'

[..]

een foto met een inklapbaar mesje is de kern van je kritiek? :{
  donderdag 4 december 2014 @ 15:09:15 #154
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

een foto met een inklapbaar mesje is de kern van je kritiek? :{
Dat mes is niet om mee te koken.
Liefde voor God
pi_147279854
quote:
missing this n the pretty sunsets...ima visit u again soon israel
_O_
  donderdag 4 december 2014 @ 15:10:03 #156
319979 Fok-it
All is well
pi_147279865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

[..]

Het boek is gewoon best kil en hard geschreven, voor iemand die net van de basisschool afkomt vind ik dat gewoon nog te vroeg. Denk eerder dan bovenbouw middelbare school
pi_147279868
Die foto's zijn trouwens in de VS gemaakt. Heb het even nagetrokken.
pi_147279879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Catcher in the Rye ja, maar goed kijk zo kan je altijd wel iets opnoemen, iedere oplichter eet 80% pure chocolade! HALP!

Ja zeker als ouder ligt er ook een verantwoordelijkheid ben ik het mee eens.
Nee, jij wil een 'kwetsbare' doelgroep behoeden voor 'slechte' invloeden maar dat hou je simpelweg niet tegen. Ik heb een gruwelijke hekel aan Nederandse 'literatuur' ontwikkeld op de middelbare school puur door hetgeen wat door leraren werd gepushed als 'goede literatuur'. ('De Avonden', 'De komst van Joachim Stiller' :r)
Laat kinderen/pubers vooral lezen wat ze zelf leuk vinden maar zorg ervoor dat je (als ouder) weet wat ze lezen en ga daarover een gesprek aan.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:12:23 #159
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279926
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het boek is gewoon best kil en hard geschreven, voor iemand die net van de basisschool afkomt vind ik dat gewoon nog te vroeg. Denk eerder dan bovenbouw middelbare school
Hmm ja, waar zou jij dan zeggen dat iemand als Bukowski zou horen of Catcher in the Rye, dat vond ik namelijk wel 17-20 genre. Maar misschien ken je ze niet Bukowski schrijft vooral over hoe kut het leven is, gok schulden seks en ook wel veel haat.
Liefde voor God
pi_147279930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Dat mes is niet om mee te koken.
wat wil je zeggen?
mijn vriend heeft een obsessie met wo2 en dan vooral de wapens die toen gebruikt werden, hij maakt dus weleens foto's met een bajonet of een schietwapen in de hand. die wapens zijn ook niet om mee te koken.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:14:11 #161
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279974
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:12 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

wat wil je zeggen?
mijn vriend heeft een obsessie met wo2 en dan vooral de wapens die toen gebruikt werden, hij maakt dus weleens foto's met een bajonet of een schietwapen in de hand. die wapens zijn ook niet om mee te koken.
Maar hij schrijft geen boeken en heeft een fanbase van 13 jarige.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, jij wil een 'kwetsbare' doelgroep behoeden voor 'slechte' invloeden maar dat hou je simpelweg niet tegen. Ik heb een gruwelijke hekel aan Nederandse 'literatuur' ontwikkeld op de middelbare school puur door hetgeen wat door leraren werd gepushed als 'goede literatuur'. ('De Avonden', 'De komst van Joachim Stiller' :r)
Laat kinderen/pubers vooral lezen wat ze zelf leuk vinden maar zorg ervoor dat je (als ouder) weet wat ze lezen en ga daarover een gesprek aan.
Mijn hart bloed als ik besef dat de scholen eigenlijk niet leren wat goed is. In Frankrijk was een project waarin al gefilosofeerd ging worden op een hele lage klas. Dat zouden ze moeten doen met kinderen meer in gesprek gaan over dingen, waarom een medeleerling boos kan worden etc.

Als je dat dan implementeert en kinderen al van voeg af aan laat denken over die dingen dan kan het prima.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 15:16:21 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_147280034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Hmm ja, waar zou jij dan zeggen dat iemand als Bukowski zou horen of Catcher in the Rye, dat vond ik namelijk wel 17-20 genre. Maar misschien ken je ze niet Bukowski schrijft vooral over hoe kut het leven is, gok schulden seks en ook wel veel haat.
Klopt. Ik ken ze beide en wil ze beide erg graag lezen :P Misschien na dit boek maar eens aan beginnen
  donderdag 4 december 2014 @ 15:18:10 #163
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147280075
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt. Ik ken ze beide en wil ze beide erg graag lezen :P Misschien na dit boek maar eens aan beginnen
Dat zijn hele mooie boeken, als ik je nog eentje mag aanraden: John Green Looking for Alaska.

Catch 22 en misschien maar je moet hier van houden Haruki Murakami, Kafka op het strand (veel fantasie) Of Norwegian wood (Meer down to earth.)

Dat zijn denk ik hele mooie boeken.
Liefde voor God
pi_147280083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Maar hij schrijft geen boeken en heeft een fanbase van 13 jarige.
hij vertelt zijn verhalen over wapens weleens aan 13 jarige jongetjes. zo heeft hij een keer voor de klas gestaan en vertelt hij regelmatig aan zijn buurjongen.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:18:22 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147280086
quote:
Hoe elitair, 'probeer het over zes jaar nog maar een keer' :').

Alsof leeftijd wat uitmaakt. Bah, Nederlandse literatuur en bijbehorende journalistiek :r.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 4 december 2014 @ 15:19:14 #166
319979 Fok-it
All is well
pi_147280116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Dat zijn hele mooie boeken, als ik je nog eentje mag aanraden: John Green Looking for Alaska.

Catch 22 en misschien maar je moet hier van houden Haruki Murakami, Kafka op het strand (veel fantasie) Of Norwegian wood (Meer down to earth.)

Dat zijn denk ik hele mooie boeken.
Looking for Alaska wel gelezen hoor _O_ een van mijn favoriete boeken :)
En norwegian wood vond ik ook tof

Maar ik bedoelde Bukowski en Catcher in the rye nog niet gelezen
  donderdag 4 december 2014 @ 15:20:53 #167
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147280164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

hij vertelt zijn verhalen over wapens weleens aan 13 jarige jongetjes. zo heeft hij een keer voor de klas gestaan en vertelt hij regelmatig aan zijn buurjongen.
Maar praat hij dan over de oorlog en dat oorlog leuk is, en hij hoopt dat er een nieuwe uitbreekt. Of vertelt hij ook over hoe de soldaten het maar kut vonden?

Oveigens zal dit boek nooit op een literatuurlijst Nederlands komen is in het Engels geschreven ik vraag me dus ook af, waarom men het zo prijst om de stijl. Als je een boek vertaald is de stijl weg.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Looking for Alaska wel gelezen hoor _O_ een van mijn favoriete boeken :)
En norwegian wood vond ik ook tof

Maar ik bedoelde Bukowski en Catcher in the rye nog niet gelezen
Looking for Alaska als ik dat lees wordt ik direct lamlendig dat ik geen Alaska in mijn leven heb. Maar goeie smaak ga zo door.
Liefde voor God
pi_147280196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Maar praat hij dan over de oorlog en dat oorlog leuk is, en hij hoopt dat er een nieuwe uitbreekt. Of vertelt hij ook over hoe de soldaten het maar kut vonden?
doet Solomonica zoiets in soortgelijke strekking door een foto met een inklapbaar mes te plaatsen?
  donderdag 4 december 2014 @ 15:25:31 #169
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147280282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

doet Solomonica zoiets in soortgelijke strekking door een foto met een inklapbaar mes te plaatsen?
Niet zo zeer ze zegt er niets bij en dan komt het neer op interpretatie van zo gezegde foto's. Of jouw vriend een foto op facebook post met bajonet of wapen zonder tekst of iemand weet dat hij die hobby heeft wordt er heel anders gekeken dan dat het duidelijk is dat hij die hobby heeft.

Maar goed ieder zijn ding, maar er zijn zat schrijvers die hun eerste werk maar kut vonden sommige veranderde zelfs hun naam of gingen onder een pseudoniem verder. Maar het is jammer als je herinnert wordt als het naïeve 17 jarige meisje dat met twee messen op IG stond, maar so be it. Het is ver van mijn bed show en over bed gesproken ik lig hier nu geriefelijk.
Liefde voor God
pi_147281171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Niet zo zeer ze zegt er niets bij en dan komt het neer op interpretatie van zo gezegde foto's. Of jouw vriend een foto op facebook post met bajonet of wapen zonder tekst of iemand weet dat hij die hobby heeft wordt er heel anders gekeken dan dat het duidelijk is dat hij die hobby heeft.
net zoals mijn vriend aangeeft dat dat zijn hobby is, heeft zij aangegeven dat messen en wapens in het algemeen haar hobby is. zie de beschrijving bij haar foto's.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:00:04 #171
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147281211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

net zoals mijn vriend aangeeft dat dat zijn hobby is, heeft zij aangegeven dat messen en wapens in het algemeen haar hobby is. zie de beschrijving bij haar foto's.
Ik heb geen instagram ik ben niet zo technisch. Maar ik geloof je dan wel dan heb ik niets gezegd.
Liefde voor God
pi_147281277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ik heb geen instagram ik ben niet zo technisch. Maar ik geloof je dan wel dan heb ik niets gezegd.
http://ink361.com/app/use(...)6607425997_177754319
  donderdag 4 december 2014 @ 16:04:16 #173
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147281325
quote:
Meh ik zal het niet begrijpen, maar ieder zijn eigen hobby's.
Liefde voor God
pi_147281443
17 mag! gvd
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_147282179
O jezus, geklieder tussen haar tieten :r

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:51:48 #176
286575 Roces18
Chef de party
pi_147282522
Man wat een dom wijf, en wat een dom programma.

Wanneer begon je met schrijven?
- Toen ik 8 jaar oud was.
:') :') :') :') :') :')

Wat een kutprogramma nogmaals
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 4 december 2014 @ 17:36:36 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_147283688
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:51 schreef Roces18 het volgende:
Man wat een dom wijf, en wat een dom programma.

Wanneer begon je met schrijven?
- Toen ik 8 jaar oud was.
:') :') :') :') :') :')

Wat een kutprogramma nogmaals
Dom wijf? Ik zie jou nog geen boek schrijven hoor. Laat staan Russische literatuur lezen

De meeste auteurs beginnen op kinds af aan al met schrijven dus dit is vooral een erg domme reactie :')
pi_147283751
waar zijn de naaktpics?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Redactie Sport donderdag 4 december 2014 @ 18:21:55 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147284965
kutklacht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 4 december 2014 @ 18:22:44 #180
pi_147284987
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dom wijf? Ik zie jou nog geen boek schrijven hoor. Laat staan Russische literatuur lezen

De meeste auteurs beginnen op kinds af aan al met schrijven dus dit is vooral een erg domme reactie :')
Ze kwam op mij helemaal niet dom over, vrij intellectueel juist. Dat sommige mensen met hun eigen domheid te koop lopen hier zegt voor mij weer genoeg.

Wij zijn een smakeloos land.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:24:45 #181
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147285044
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet perse, Louis Ferdinand Celiné keiharde eindbaas die ging schrijven omdat hij niet kon slapen en geld nodig had voor een huis/appartement hij wilde niet huren en shit..
Liefde voor God
pi_147285221
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet perse, Louis Ferdinand Celiné keiharde eindbaas die ging schrijven omdat hij niet kon slapen en geld nodig had voor een huis/appartement hij wilde niet huren en shit..
toch wel jammer dat ie niet dood is neergevallen na zijn debuut.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:36:40 #183
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147285317
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

toch wel jammer dat ie niet dood is neergevallen na zijn debuut.
Waarom jammer, die man was gewoon psychologisch geschaad door de evenementen om hem heen.
Liefde voor God
pi_147285409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef K_uit_h het volgende:
Matthijs probeerde nog net niet bij d'r naar binnen te kruipen. Heb tien minuten lang "Ongelofelijk, fantastisch en waanzinnig" gehoord.
Dit doet matthijsje bij iedereen die bij hem aan tafel zit. Zelfs wilfred gene. Zou je het dan nog serieus nemen als je dat iedere dag zou horen?
Als iets nep is, dan is dat het wel. Dat nagemaakte van die langharige tackle.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 december 2014 @ 18:49:19 #185
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_147285628
Mensen!
Sorry dat ik de hele middag niet op de topic heb gereageerd maar... het is me gelukt!
Ik heb Solomonica weten te strikken en vanavond mag ik dr overheen!

Wat is ervan verwacht? Ik verwacht dat ze nog erg strak is en van kinky seks houdt. Maar ik zie het allemaal vanavond wel! Ik laat weten hoe het verlopen is en of ik anaal mocht.

Mvg de dikke
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_147285643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Waarom jammer, die man was gewoon psychologisch geschaad door de evenementen om hem heen.
Hitler ook.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:52:46 #187
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147285732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hitler ook.
En toch deed Celiné niet mee met de nazi's hij was enkel bang dat de Joden Frankrijk de oorlog in zou sleuren, en hij had geen zin in oorlog. Hitler daarentegen vond oorlog wel welletjes, een echte patriot.
Liefde voor God
pi_147285869
Terechte klacht :(
ik keek gisteren live en mijn eerste reactie O+ O+ O+
zo mooi, die haren, die ogen
ik was eigenlijk van plan om een adoratietopic te openen, maar dat doe je niet over een 17-jarige op een pedofoob forum.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 4 december 2014 @ 19:01:21 #189
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_147285968
Gooi maar vast een baksteen door je ruit TS.
Hoeven wij dat niet meer te doen.
Ja ja
pi_147286219
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

En toch deed Celiné niet mee met de nazi's hij was enkel bang dat de Joden Frankrijk de oorlog in zou sleuren
Ik denk dat je hieruit vrij simpel kan afleiden dat ie dus wel meedeed met de nazi's en niet enkel bang was, maar die angst ook om heeft gezet in redelijk walgelijke daden:
quote:
In 1935 British critic William Empson had written that Céline appeared to be "a man ripe for fascism".[5] Two years later Céline began a series of pamphlets containing antisemitic themes: Bagatelles pour un massacre (Trifles for a Massacre) (1937), L'École des cadavres (The School of Corpses) (1938) and Les Beaux draps (The Fine Mess) (1941). The Fine Mess was last published in France during the German occupation. These works were characterized by a virulent antisemitism, racism and bigotry. His Trifles for a Massacre is an endless litany critical of Jews and their influence on French society. Both The School of Corpses and The Fine Mess contain antisemitic themes.[6]

Before the war, Céline campaigned for an alliance between France and Nazi Germany.[7] In L'École des cadavres he compared Hitler with the French Communist party leader Maurice Thorez, writing:

Who is the true friend of the people? Fascism is. Who has done the most for the working man? The USSR or Hitler? Hitler has... Who has done the most for the small businessman? Not Thorez but Hitler![8]

During the Occupation of France, he wrote letters to several collaborationist journals, denouncing the Jews.[9] Even some Nazis thought Céline's antisemitic pronouncements were so extreme that they were counter-productive. Bernard Payr, the German superintendent of propaganda in France, considered that Céline "started from correct racial notions" but his "savage, filthy slang" and "brutal obscenities" spoiled his "good intentions" with "hysterical wailing".[10][11]

When Germany declared war on the Soviet Union in June 1941, he expressed his support for Jacques Doriot's recently founded collaborationist force Legion of French Volunteers Against Bolshevism (LVF):

We do not think enough about the protection of the white Aryan race. Now is the time to act, because tomorrow will be too late. ... Doriot behaved as he always has. This is a man ... one must work, campaigning with Doriot. ... This Legion, so maligned, so criticised, is proof of life. ... I tell you, the Legion, it's very good, it is all that is good.[12]

Despite this, Céline could also be critical of Hitler, and of what he called "Aryan baloney".[13][14]

In February 1944, while Céline had dinner in the German embassy in Paris with his friends Jacques Benoist-Méchin, Pierre Drieu La Rochelle and Gen Paul, he affirmed to German ambassador Otto Abetz that Hitler was dead and replaced by a Jewish double.[15]

After Germany's defeat, Céline fled to Denmark (1945). Named a collaborator, he was convicted in absentia (1950) in France, sentenced to one year of imprisonment and declared a national disgrace. He was subsequently granted amnesty and returned to France in 1951.
quote:
, en hij had geen zin in oorlog. Hitler daarentegen vond oorlog wel welletjes, een echte patriot.
Oorlog tegen de Joden was voor beiden geen probleem.

Vergeleken met Hitler was het inderdaad niet zo'n bad boy, maar Hitler was dan ook geen normaal mens.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:10:32 #191
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147286289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik denk dat je hieruit vrij simpel kan afleiden dat ie dus wel meedeed met de nazi's en niet enkel bang was, maar die angst ook om heeft gezet in redelijk walgelijke daden:

[..]

[..]

Oorlog tegen de Joden was voor beiden geen probleem.

Vergeleken met Hitler was het inderdaad niet zo'n bad boy, maar Hitler was dan ook geen normaal mens.
Ja goed ik kan hierover in discussie maar die man was psychologisch wel geschaad, kan jij je dat voorstellen als je zomaar de 1ste wereld oorlog in moet, waar ze je kapot grinden, daarna terug thuis en ziet dat iedereen in het thuisland maar wat op hun luie krent heeft gezeten? En dan weer zo'n oorlog, if you can't beat them join them.

ik begrijp het wel en Nederland had ook nsbr's pijnlijk maar tja wat doe je eraan?
Liefde voor God
  Redactie Sport donderdag 4 december 2014 @ 19:11:31 #192
pi_147286323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef dikkedaniel het volgende:
Mensen!
Sorry dat ik de hele middag niet op de topic heb gereageerd maar... het is me gelukt!
Ik heb Solomonica weten te strikken en vanavond mag ik dr overheen!

Wat is ervan verwacht? Ik verwacht dat ze nog erg strak is en van kinky seks houdt. Maar ik zie het allemaal vanavond wel! Ik laat weten hoe het verlopen is en of ik anaal mocht.

Mvg de dikke
ik stel voor dat we met zn allen gaan lachen
pi_147286403
Ik zou haar best wel hard geven.
pi_147286490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja goed ik kan hierover in discussie maar die man was psychologisch wel geschaad, kan jij je dat voorstellen als je zomaar de 1ste wereld oorlog in moet, waar ze je kapot grinden, daarna terug thuis en ziet dat iedereen in het thuisland maar wat op hun luie krent heeft gezeten? En dan weer zo'n oorlog, if you can't beat them join them.

ik begrijp het wel en Nederland had ook nsbr's pijnlijk maar tja wat doe je eraan?
Ik snap je punt. :Y
  donderdag 4 december 2014 @ 19:18:06 #195
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147286525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik snap je punt. :Y
In zijn boeken vind je overigens ook geen nazi verheerlijking alleen zijn haat voor de medemens, zijn pamfletten heb ik nooit gelezen en hoef ik ook niet. Maar goed je hebt het altijd dat iemand dood gaat en zijn nare en goeie dingen had.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 19:26:02 #196
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_147286814
quote:

[..]

Ik begon op mijn 5e al met schrijven.
Je weet wel, in van die schriftjes :P
Ja ja
pi_147286935
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef Puntenjager het volgende:
O jezus, geklieder tussen haar tieten :r

[ afbeelding ]
Wil ik best doen
pi_147287083
En daarom gewoon legaal maken vanaf 15 jaar. Tegenwoordig zijn ze al volwassen genoeg.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:57:57 #199
286575 Roces18
Chef de party
pi_147287958
quote:

[..]

Ja, dom wijf zoals ik het zeg. Ik wil helemaal geen boek schrijven, waarom moet je mij er bij halen. Ga jij maar een boek schrijven. Gewoon irritant gesubsidieerd gezeik op de televisie.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 4 december 2014 @ 20:03:07 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_147288142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja, dom wijf zoals ik het zeg. Ik wil helemaal geen boek schrijven, waarom moet je mij er bij halen. Ga jij maar een boek schrijven. Gewoon irritant gesubsidieerd gezeik op de televisie.
Boeh boeh huilen om mensen die een stuk succesvoller dan jij zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')