abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147279221
ze heeft roemeens bloed lekker oostblok sletje :9~
pi_147279229
Zou infiltreren
Radar.
pi_147279253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef BozeHaas het volgende:
ze heeft roemeens bloed lekker oostblok sletje :9~
1 januari weer naar Polen :9~
Radar.
pi_147279262
Zozo. Zou raken.
pi_147279286
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Weet je wat ik nu het probleem vind? Dit boek komt misschien voor scholen op een literatuurlijst, of het wordt door media verspreid als een goed boek voor kinderen. Kinderen gaan lezen worden misschien fan van haar als schrijfster of bekijken die instagram en gaan dan ook allemaal beïnvloed raken met die dingen. Als mijn kind zoiets op zijn literatuurlijst had zou ik toch eens bellen met de school en of ze die instagram niet eens willen bekijken.
wat is er mis met haar insta dan?
pi_147279290
Niet te vergeten dat ze Joods is...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_147279312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef Linkesoep het volgende:

[..]

1 januari weer naar Polen :9~
waar in Polen?
pi_147279330
Leuke meid
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:51:31 #134
319979 Fok-it
All is well
pi_147279342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Op je 16de alleen maar foto's met messen en wapens in je handen, Satan is cool, dar soort onzin is niet echt goede PR voor haar denk ik. Denk dat ze daar nog wel kritiek op krijgt mocht ze bekender worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_147279409
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Op je 16de alleen maar foto's met messen en wapens in je handen, Satan is cool, dar soort onzin is niet echt goede PR voor haar denk ik. Denk dat ze daar nog wel kritiek op krijgt mocht ze bekender worden
lekker rebels tienermeisje ~O> :9~
  donderdag 4 december 2014 @ 14:54:12 #136
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat dit te maken heeft met haar boek

[..]

Want je mag geen fictie schrijven?
Het is overigens 'Michel' ;)
Ja sorry ik ben niet helemaal wakker vandaag, dat komt omdat ik ziek aan bed zit. Dan werkt het niet allemaal zo geweldig meer in die bovenkamer, zeker niet als je ook nog eens heel moe bent. Maar ja je hebt gelijk het is Michel. :') Ik vermoed dat mijn gedachten even weg-vloog.

Nou ik vind wel dat jong volwassen beter positief beïnvloed kunnen worden dan negatief, vooral als men zich druk maakt om geweld spelletjes op de computer. En reclames over condooms op de tv, zanik daar dan ook niet over want die spelletjes hebben een leeftijdsgrens en condooms tja alleen maar goed als jongere die kopen, want beter veilig dan niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, maar op de basisschool las je (vermoed ik) geen boeken met dubbele moorden en coke-verslavingen. Dat is waar ik op doelde; haar boek (en image) is duidelijk gericht op middelbare school.
Je had Carry Slee daar kwam geloof ik wel eens alcohol en drugs in voor, misschien zelfs zelfmoord of was het zelf snijden geen idee? Maar goed ik vind een mooi boek voor jong volwassenen bijvoorbeeld catcher in the rye, of Bukowski met post office. Dat boek van haar vind ik nog wel iets voor mensen in de brugklas of in de tweede.

En voordat je me gaat vragen waarom ik zo tegen dat boek van haar vindt, en Charles Bukowski dan aanprijs dat is denk ik omdat ik haar boek meer onder de Carry Slee doelgroep plaats, en jong volwassen is voor mij toch echt al wat ouder.
Liefde voor God
pi_147279433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:50 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

waar in Polen?
Poznan dit maal
Radar.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:55:13 #138
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147279439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

lekker rebels tienermeisje ~O> :9~
Gewoon verknipt.
pi_147279450
Niet erg slimme meid trouwens. Ze staat met verboden wapens op de foto... :') Vlindermessen zijn sinds 2012 verboden wapens, net als stiletto's... Wie gaat die instagram even doorgeven aan de politie? Ze pleegt namelijk een misdrijf.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:55:34 #140
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279458
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat je voor een doelgroep schrijft die nogal kwetsbaar is, en als jij er dan staat met wapens en belachelijke dingen. Ouders maken zich wel druk als hun kind Marilyn Manson luisteren of hoe die knakker zich ook noemt. Maar dan mogen ze wel haar boeken lezen terwijl haar instagram ook niet echt getuigd van zuivere motieven.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet erg slimme meid trouwens. Ze staat met verboden wapens op de foto... :') Vlindermessen zijn sinds 2012 verboden wapens, net als stiletto's... Wie gaat die instagram even doorgeven aan de politie?
Je moet kunnen bewijzen dat die fowtows in Nederland zijn gemaakt en niet in de usa ze heeft daar een tijdje gewoond meende ik ergens te lezen, kan best uit dat tijdperk zijn.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 14:56:05 #141
319979 Fok-it
All is well
pi_147279471
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja sorry ik ben niet helemaal wakker vandaag, dat komt omdat ik ziek aan bed zit. Dan werkt het niet allemaal zo geweldig meer in die bovenkamer, zeker niet als je ook nog eens heel moe bent. Maar ja je hebt gelijk het is Michel. :') Ik vermoed dat mijn gedachten even weg-vloog.

Nou ik vind wel dat jong volwassen beter positief beïnvloed kunnen worden dan negatief, vooral als men zich druk maakt om geweld spelletjes op de computer. En reclames over condooms op de tv, zanik daar dan ook niet over want die spelletjes hebben een leeftijdsgrens en condooms tja alleen maar goed als jongere die kopen, want beter veilig dan niet.

[..]

Je had Carry Slee daar kwam geloof ik wel eens alcohol en drugs in voor, misschien zelfs zelfmoord of was het zelf snijden geen idee? Maar goed ik vind een mooi boek voor jong volwassenen bijvoorbeeld catcher in the rye, of Bukowski met post office. Dat boek van haar vind ik nog wel iets voor mensen in de brugklas of in de tweede.

En voordat je me gaat vragen waarom ik zo tegen dat boek van haar vindt, en Charles Bukowski dan aanprijs dat is denk ik omdat ik haar boek meer onder de Carry Slee doelgroep plaats, en jong volwassen is voor mij toch echt al wat ouder.
Carry Slee is heel wat onschuldiger dan dat boek van haar hoor, ik ben er zo eens in begonnen en ik vind het niet geschikt voor iemand uit de brugklas. Die moet lekker Oorlogswinter gaan lezen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_147279472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Niet erg slimme meid trouwens. Ze staat met verboden wapens op de foto... :') Vlindermessen zijn sinds 2012 verboden wapens, net als stiletto's... Wie gaat die instagram even doorgeven aan de politie?
Toen woonde ze wsl nog in de VS.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:57:52 #143
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279520
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Carry Slee is heel wat onschuldiger dan dat boek van haar hoor, ik ben er zo eens in begonnen en ik vind het niet geschikt voor iemand uit de brugklas. Die moet lekker Oorlogswinter gaan lezen
Ik vind dat Carry Slee met brugklas thema's komt, ik ken haar boek niet zo goed, maar het lijkt me geen boek dat ik zou lezen op mijn 17de. De hoofdpersoon is 13 of zo? Dus het lijkt me ook op die leeftijd gericht, of rond die leeftijd. Ik ben een man en lees nooit boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon, dat spreekt mij niet aan. Als ik 18 ben wil ik zeker niet over de perikelen van een 13 jarige lezen.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 14:58:53 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_147279550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ik vind dat Carry Slee met brugklas thema's komt, ik ken haar boek niet zo goed, maar het lijkt me geen boek dat ik zou lezen op mijn 17de. De hoofdpersoon is 13 of zo? Dus het lijkt me ook op die leeftijd gericht, of rond die leeftijd. Ik ben een man en lees nooit boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon, dat spreekt mij niet aan. Als ik 18 ben wil ik zeker niet over de perikelen van een 13 jarige lezen.
Hoofdpersoon is 13 ja, maar voor iemand van 13 vind ik het niet geschikt.
pi_147279562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Je moet kunnen bewijzen dat die fowtows in Nederland zijn gemaakt en niet in de usa ze heeft daar een tijdje gewoond meende ik ergens te lezen, kan best uit dat tijdperk zijn.
Elke klapjosti kan bedenken dat ze die foto's in Nederland heeft gemaakt. Ze bezit blijkbaar ook nog een boksbeugel. Die zijn zelfs in de VS verboden voor zover ik weet. :')
pi_147279587
Ik heb ze beter op m'n lijstje staan.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_147279609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Catcher in the Rye is ook erg populair onder (serie-)moordenaars ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat je voor een doelgroep schrijft die nogal kwetsbaar is, en als jij er dan staat met wapens en belachelijke dingen. Ouders maken zich wel druk als hun kind Marilyn Manson luisteren of hoe die knakker zich ook noemt. Maar dan mogen ze wel haar boeken lezen terwijl haar instagram ook niet echt getuigd van zuivere motieven.
Daar ben je als ouder nog altij zelf bij, zeg ik als Marilyn Manson-luisterende en Catcher in the Rye-lezende ex-puber ;)
Het leren onderscheiden tussen feit en fictie hoort ook bij de opvoeding.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 4 december 2014 @ 15:00:52 #148
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279621
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoofdpersoon is 13 ja, maar voor iemand van 13 vind ik het niet geschikt.
Ok, dus je zou kunnen zeggen dat ze de hoofdpersoon een te jonge leeftijd heeft gegeven of die hoofdpersoon al ouder ontwikkeld was? Maar ik hoop wel dat je mijn argument begrijpt van als ik voor een doelgroep van 16-20 wil schrijven ik een hoofdpersoon van 18 of zo neem. Persoonlijk vind ik boeken het tofst als de karakters rond mijn leeftijd zitten, daar voel ik me meer mee verbonden.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 15:02:35 #149
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147279672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Catcher in the Rye is ook erg populair onder (serie-)moordenaars ;)

[..]

Daar ben je als ouder nog altij zelf bij, zeg ik als Marilyn Manson-luisterende en Catcher in the Rye-lezende ex-puber ;)
Het leren onderscheiden tussen feit en fictie hoort ook bij de opvoeding.
Catcher in the Rye ja, maar goed kijk zo kan je altijd wel iets opnoemen, iedere oplichter eet 80% pure chocolade! HALP!

Ja zeker als ouder ligt er ook een verantwoordelijkheid ben ik het mee eens.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 15:03:27 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_147279692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ok, dus je zou kunnen zeggen dat ze de hoofdpersoon een te jonge leeftijd heeft gegeven of die hoofdpersoon al ouder ontwikkeld was? Maar ik hoop wel dat je mijn argument begrijpt van als ik voor een doelgroep van 16-20 wil schrijven ik een hoofdpersoon van 18 of zo neem. Persoonlijk vind ik boeken het tofst als de karakters rond mijn leeftijd zitten, daar voel ik me meer mee verbonden.
Veel te jonge leeftijd.

Ja tuurlijk. Dat is ook de bedoeling van de schrijver lijkt me. Dat je je verbonden voelt met het karakter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')