Ik kijk graag eerst naar het gezicht.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
niet gelijk tussen borsten kijken
Want?quote:
Die ouders hebben ook zeker wel meer vingers in de pap hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want?
Jij vindt het normaal dat een 14jarige al zo expliciet kan vertellen over iemand met een coke-verslaving?
En niet naar dr gezicht?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:12 schreef HSG het volgende:
Ik kijk graag eerst naar het gezicht. Als de dame in kwestie je vriendin wordt kun je alle tijden naar haar borsten kijken.
Zou misschien ook best weleens kunnen ja, vond het ook raar hoe ze praatte over de werken van haar oudersquote:Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ouders hebben ook zeker wel meer vingers in de pap hoor.
ze is geen gemiddelde tiener, op het gebied van schrijven en literatuur heeft ze een flinke 'nature en nurture' voorsprong op haar leeftijdsgenoten. Logiess, als je kijkt naar haar moeder en wie haar de piemel heeft gegeven.quote:
zie bovenstaande ^^quote:Jij vindt het normaal dat een 14jarige al zo expliciet kan vertellen over iemand met een coke-verslaving?
waarom?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou misschien ook best weleens kunnen ja, vond het ook raar hoe ze praatte over de werken van haar ouders
Weet je wat ik nu het probleem vind? Dit boek komt misschien voor scholen op een literatuurlijst, of het wordt door media verspreid als een goed boek voor kinderen. Kinderen gaan lezen worden misschien fan van haar als schrijfster of bekijken die instagram en gaan dan ook allemaal beïnvloed raken met die dingen. Als mijn kind zoiets op zijn literatuurlijst had zou ik toch eens bellen met de school en of ze die instagram niet eens willen bekijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verder is het een heel normaal meisje gelukkig.
[ afbeelding ]
Heel gedistantieerdquote:
Wat had jij voor boeiends op je literatuurlijst staan dan? Dingen die op je literatuurlijst staan zijn de dingen die je later niet meer wilt lezen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu het probleem vind? Dit boek komt misschien voor scholen op een literatuurlijst, of het wordt door media verspreid als een goed boek voor kinderen. Kinderen gaan lezen worden misschien fan van haar als schrijfster of bekijken die instagram en gaan dan ook allemaal beïnvloed raken met die dingen. Als mijn kind zoiets op zijn literatuurlijst had zou ik toch eens bellen met de school en of ze die instagram niet eens willen bekijken.
Daarom zijn er ook leeftijden gekoppeld aan boeken, kinderen zijn wat anders dan jong volwassenen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu het probleem vind? Dit boek komt misschien voor scholen op een literatuurlijst, of het wordt door media verspreid als een goed boek voor kinderen. Kinderen gaan lezen worden misschien fan van haar als schrijfster of bekijken die instagram en gaan dan ook allemaal beïnvloed raken met die dingen. Als mijn kind zoiets op zijn literatuurlijst had zou ik toch eens bellen met de school en of ze die instagram niet eens willen bekijken.
Niet Kafka lezen op je 11dequote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel gedistantieerd
Ze leest wel moeilijke Russische literatuur maar een boekje van haar vader gaat er nog niet omdat ze daar nog niet genoeg ontwikkeld voor is, what the hell
Jan Terlouw, hoewel dat super saai was, vind ik geen gangster picca's op zijn instagram. Dus ik zou liever hebben dat mijn kinderen Jan Terlouw lezen ook al is dat super saai.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat had jij voor boeiends op je literatuurlijst staan dan? Dingen die op je literatuurlijst staan zijn de dingen die je later niet meer wilt lezen.
Die schrijft toch alleen basisschool-niveau boeken?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Jan Terlouw, hoewel dat super saai was, vind ik geen gangster picca's op zijn instagram. Dus ik zou liever hebben dat mijn kinderen Jan Terlouw lezen ook al is dat super saai.
Nee zeer zeker, maar ik begrijp niet waarom mensen huilen over spelletjes met geweld, en reclames met seks. Als zij daar een instagram heeft met messen en wat niet. Als je bekend wilt worden en je wilt interessant doen, zorg dan eerst dat je je weet te gedragen en een goed voorbeeld kunt geven. Of ga boeken schrijven die gewoon duidelijk zeggen wat je er van vindt, zoals Michelle Houellebecq die kan ook gewoon dronken op een interview komen want dat is precies wat je verwacht aan de hand van zijn boeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook leeftijden gekoppeld aan boeken, kinderen zijn wat anders dan jong volwassenen.
Paul Mennes stond op mijn lijst voor Nederlands (17 / 18 jaar geleden) en dat was nu ook niet echt fijnzinnige poëzie
Klopt maar het is niet dat ik op de basisschool niet hoefde te lezen? Het is de enige die ik me zo kan herinneren omdat dat AV lezen zo verschrikkelijk was, en ik zat naast iemand met gilles de tourettes, dan blijft zoiets hangen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die schrijft toch alleen basisschool-niveau boeken?
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met haar boekquote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee zeer zeker, maar ik begrijp niet waarom mensen huilen over spelletjes met geweld, en reclames met seks. Als zij daar een instagram heeft met messen en wat niet. Als je bekend wilt worden en je wilt interessant doen, zorg dan eerst dat je je weet te gedragen en een goed voorbeeld kunt geven.
Want je mag geen fictie schrijven?quote:Of ga boeken schrijven die gewoon duidelijk zeggen wat je er van vindt, zoals Michelle Houellebecq die kan ook gewoon dronken op een interview komen want dat is precies wat je verwacht aan de hand van zijn boeken.
ik herken dat van mezelf en mijn omgeving. een desinteresse in mijn ouders doen. soms kruizen onze interesses, bijvoorbeeld in boeksmaak, maar ik heb dan geen behoefte om dat met ze te delen of te bespreken.quote:
niet ontwikkeld in de zin van niveau, maar dat ze er nog niet de juiste mentaliteit voor heeft.quote:Ze leest wel moeilijke Russische literatuur maar een boekje van haar vader gaat er nog niet omdat ze daar nog niet genoeg ontwikkeld voor is, what the hell
Nee, maar op de basisschool las je (vermoed ik) geen boeken met dubbele moorden en coke-verslavingen. Dat is waar ik op doelde; haar boek (en image) is duidelijk gericht op middelbare school.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt maar het is niet dat ik op de basisschool niet hoefde te lezen? Het is de enige die ik me zo kan herinneren omdat dat AV lezen zo verschrikkelijk was, en ik zat naast iemand met gilles de tourettes, dan blijft zoiets hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |