Verder is het een heel normaal meisje gelukkig.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat dat niet nu pas gebeurt, ze kwam al arrogant over in de uitzending, en zat wat te pochen met Kafka. Dus dat is al te laat.
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verder is het een heel normaal meisje gelukkig.
[ afbeelding ]
Zou deze post nog even willen nalezen en daarna verbeteren? Ik snap namelijk niet wat je probeert te zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar dat zijn joden, eens dat een jood een boek schrijft, is de media geforceerd om daarop alle aandacht te richten en het zo veel mogelijk te promoten
Je stopt 'em er schoon in en krijg 'em met paddenstoelen erop terugquote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Zou wel kinky sex met haar hebben
ik probeer te zeggen dat joden alle aandacht krijgen van de media, op een zo positief mogelijke manierquote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou deze post nog even willen nalezen en daarna verbeteren? Ik snap namelijk niet wat je probeert te zeggen.
Skitta, vind het wel leuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die is op geen enkele manier kasjroet hoor.
jaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook echt tussen d'r borsten inderdaad.
u mad??quote:Op donderdag 4 december 2014 12:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar dat zijn joden, eens dat een jood een boek schrijft, is de media geforceerd om daarop alle aandacht te richten en het zo veel mogelijk te promoten
Lekker man, die zit al klaar je kunt zo je piemel er tussen leggenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je stopt 'em er schoon in en krijg 'em met paddenstoelen erop terug.
[ afbeelding ]
Bewijst imho wel dat er niet alleen groeihormonen in varkensvlees zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker man, die zit al klaar je kunt zo je piemel er tussen leggen
Wat voor d'r spreekt is dat de Duitse vertaling best goed ontvangen wordt, geen idee hoe populair haar ouders daar zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach ze vind het zelf vast ook helemaal geweldig dat ze een boek heeft geschreven en bij de grote mensen aan tafel er over mag vertellen. En die ouders hebben weer iets om mee te pronken over hun dochter.
Ken je d'r religieuze achtergrond?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geen idee hoe populair haar ouders daar zijn.
Gezien de joden-opmerkingen hier kan ik er wel naar gokkenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken je d'r religieuze achtergrond?
oh shit die zie ik nu pasquote:Op donderdag 4 december 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook echt tussen d'r borsten inderdaad.
Haar vader is een erkend en onderscheiden lid van het naoorlogs verzet: http://www.theovangogh.nl/stuk22.htmquote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
InderdaadZiet er leuk uit, schrijft een of ander nietszeggend boek en die oude geilneef Matthijs nodigt haar even uit in DWDD.
Zijn haar ouders toevallig ook bekend ergens van? Want zo'n kind heeft het vast niet zelfstandig zo ver geschopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |