abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2014 @ 16:51:48 #176
286575 Roces18
Chef de party
pi_147282522
Man wat een dom wijf, en wat een dom programma.

Wanneer begon je met schrijven?
- Toen ik 8 jaar oud was.
:') :') :') :') :') :')

Wat een kutprogramma nogmaals
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 4 december 2014 @ 17:36:36 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_147283688
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:51 schreef Roces18 het volgende:
Man wat een dom wijf, en wat een dom programma.

Wanneer begon je met schrijven?
- Toen ik 8 jaar oud was.
:') :') :') :') :') :')

Wat een kutprogramma nogmaals
Dom wijf? Ik zie jou nog geen boek schrijven hoor. Laat staan Russische literatuur lezen

De meeste auteurs beginnen op kinds af aan al met schrijven dus dit is vooral een erg domme reactie :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_147283751
waar zijn de naaktpics?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Redactie Sport donderdag 4 december 2014 @ 18:21:55 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147284965
kutklacht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 4 december 2014 @ 18:22:44 #180
pi_147284987
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dom wijf? Ik zie jou nog geen boek schrijven hoor. Laat staan Russische literatuur lezen

De meeste auteurs beginnen op kinds af aan al met schrijven dus dit is vooral een erg domme reactie :')
Ze kwam op mij helemaal niet dom over, vrij intellectueel juist. Dat sommige mensen met hun eigen domheid te koop lopen hier zegt voor mij weer genoeg.

Wij zijn een smakeloos land.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:24:45 #181
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147285044
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet perse, Louis Ferdinand Celiné keiharde eindbaas die ging schrijven omdat hij niet kon slapen en geld nodig had voor een huis/appartement hij wilde niet huren en shit..
Liefde voor God
pi_147285221
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet perse, Louis Ferdinand Celiné keiharde eindbaas die ging schrijven omdat hij niet kon slapen en geld nodig had voor een huis/appartement hij wilde niet huren en shit..
toch wel jammer dat ie niet dood is neergevallen na zijn debuut.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:36:40 #183
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147285317
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

toch wel jammer dat ie niet dood is neergevallen na zijn debuut.
Waarom jammer, die man was gewoon psychologisch geschaad door de evenementen om hem heen.
Liefde voor God
pi_147285409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef K_uit_h het volgende:
Matthijs probeerde nog net niet bij d'r naar binnen te kruipen. Heb tien minuten lang "Ongelofelijk, fantastisch en waanzinnig" gehoord.
Dit doet matthijsje bij iedereen die bij hem aan tafel zit. Zelfs wilfred gene. Zou je het dan nog serieus nemen als je dat iedere dag zou horen?
Als iets nep is, dan is dat het wel. Dat nagemaakte van die langharige tackle.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 december 2014 @ 18:49:19 #185
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_147285628
Mensen!
Sorry dat ik de hele middag niet op de topic heb gereageerd maar... het is me gelukt!
Ik heb Solomonica weten te strikken en vanavond mag ik dr overheen!

Wat is ervan verwacht? Ik verwacht dat ze nog erg strak is en van kinky seks houdt. Maar ik zie het allemaal vanavond wel! Ik laat weten hoe het verlopen is en of ik anaal mocht.

Mvg de dikke
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_147285643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Waarom jammer, die man was gewoon psychologisch geschaad door de evenementen om hem heen.
Hitler ook.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:52:46 #187
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147285732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hitler ook.
En toch deed Celiné niet mee met de nazi's hij was enkel bang dat de Joden Frankrijk de oorlog in zou sleuren, en hij had geen zin in oorlog. Hitler daarentegen vond oorlog wel welletjes, een echte patriot.
Liefde voor God
pi_147285869
Terechte klacht :(
ik keek gisteren live en mijn eerste reactie O+ O+ O+
zo mooi, die haren, die ogen
ik was eigenlijk van plan om een adoratietopic te openen, maar dat doe je niet over een 17-jarige op een pedofoob forum.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 4 december 2014 @ 19:01:21 #189
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_147285968
Gooi maar vast een baksteen door je ruit TS.
Hoeven wij dat niet meer te doen.
Ja ja
pi_147286219
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

En toch deed Celiné niet mee met de nazi's hij was enkel bang dat de Joden Frankrijk de oorlog in zou sleuren
Ik denk dat je hieruit vrij simpel kan afleiden dat ie dus wel meedeed met de nazi's en niet enkel bang was, maar die angst ook om heeft gezet in redelijk walgelijke daden:
quote:
In 1935 British critic William Empson had written that Céline appeared to be "a man ripe for fascism".[5] Two years later Céline began a series of pamphlets containing antisemitic themes: Bagatelles pour un massacre (Trifles for a Massacre) (1937), L'École des cadavres (The School of Corpses) (1938) and Les Beaux draps (The Fine Mess) (1941). The Fine Mess was last published in France during the German occupation. These works were characterized by a virulent antisemitism, racism and bigotry. His Trifles for a Massacre is an endless litany critical of Jews and their influence on French society. Both The School of Corpses and The Fine Mess contain antisemitic themes.[6]

Before the war, Céline campaigned for an alliance between France and Nazi Germany.[7] In L'École des cadavres he compared Hitler with the French Communist party leader Maurice Thorez, writing:

Who is the true friend of the people? Fascism is. Who has done the most for the working man? The USSR or Hitler? Hitler has... Who has done the most for the small businessman? Not Thorez but Hitler![8]

During the Occupation of France, he wrote letters to several collaborationist journals, denouncing the Jews.[9] Even some Nazis thought Céline's antisemitic pronouncements were so extreme that they were counter-productive. Bernard Payr, the German superintendent of propaganda in France, considered that Céline "started from correct racial notions" but his "savage, filthy slang" and "brutal obscenities" spoiled his "good intentions" with "hysterical wailing".[10][11]

When Germany declared war on the Soviet Union in June 1941, he expressed his support for Jacques Doriot's recently founded collaborationist force Legion of French Volunteers Against Bolshevism (LVF):

We do not think enough about the protection of the white Aryan race. Now is the time to act, because tomorrow will be too late. ... Doriot behaved as he always has. This is a man ... one must work, campaigning with Doriot. ... This Legion, so maligned, so criticised, is proof of life. ... I tell you, the Legion, it's very good, it is all that is good.[12]

Despite this, Céline could also be critical of Hitler, and of what he called "Aryan baloney".[13][14]

In February 1944, while Céline had dinner in the German embassy in Paris with his friends Jacques Benoist-Méchin, Pierre Drieu La Rochelle and Gen Paul, he affirmed to German ambassador Otto Abetz that Hitler was dead and replaced by a Jewish double.[15]

After Germany's defeat, Céline fled to Denmark (1945). Named a collaborator, he was convicted in absentia (1950) in France, sentenced to one year of imprisonment and declared a national disgrace. He was subsequently granted amnesty and returned to France in 1951.
quote:
, en hij had geen zin in oorlog. Hitler daarentegen vond oorlog wel welletjes, een echte patriot.
Oorlog tegen de Joden was voor beiden geen probleem.

Vergeleken met Hitler was het inderdaad niet zo'n bad boy, maar Hitler was dan ook geen normaal mens.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:10:32 #191
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147286289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik denk dat je hieruit vrij simpel kan afleiden dat ie dus wel meedeed met de nazi's en niet enkel bang was, maar die angst ook om heeft gezet in redelijk walgelijke daden:

[..]

[..]

Oorlog tegen de Joden was voor beiden geen probleem.

Vergeleken met Hitler was het inderdaad niet zo'n bad boy, maar Hitler was dan ook geen normaal mens.
Ja goed ik kan hierover in discussie maar die man was psychologisch wel geschaad, kan jij je dat voorstellen als je zomaar de 1ste wereld oorlog in moet, waar ze je kapot grinden, daarna terug thuis en ziet dat iedereen in het thuisland maar wat op hun luie krent heeft gezeten? En dan weer zo'n oorlog, if you can't beat them join them.

ik begrijp het wel en Nederland had ook nsbr's pijnlijk maar tja wat doe je eraan?
Liefde voor God
  Redactie Sport donderdag 4 december 2014 @ 19:11:31 #192
pi_147286323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef dikkedaniel het volgende:
Mensen!
Sorry dat ik de hele middag niet op de topic heb gereageerd maar... het is me gelukt!
Ik heb Solomonica weten te strikken en vanavond mag ik dr overheen!

Wat is ervan verwacht? Ik verwacht dat ze nog erg strak is en van kinky seks houdt. Maar ik zie het allemaal vanavond wel! Ik laat weten hoe het verlopen is en of ik anaal mocht.

Mvg de dikke
ik stel voor dat we met zn allen gaan lachen
pi_147286403
Ik zou haar best wel hard geven.
pi_147286490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja goed ik kan hierover in discussie maar die man was psychologisch wel geschaad, kan jij je dat voorstellen als je zomaar de 1ste wereld oorlog in moet, waar ze je kapot grinden, daarna terug thuis en ziet dat iedereen in het thuisland maar wat op hun luie krent heeft gezeten? En dan weer zo'n oorlog, if you can't beat them join them.

ik begrijp het wel en Nederland had ook nsbr's pijnlijk maar tja wat doe je eraan?
Ik snap je punt. :Y
  donderdag 4 december 2014 @ 19:18:06 #195
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147286525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik snap je punt. :Y
In zijn boeken vind je overigens ook geen nazi verheerlijking alleen zijn haat voor de medemens, zijn pamfletten heb ik nooit gelezen en hoef ik ook niet. Maar goed je hebt het altijd dat iemand dood gaat en zijn nare en goeie dingen had.
Liefde voor God
  donderdag 4 december 2014 @ 19:26:02 #196
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_147286814
quote:

[..]

Ik begon op mijn 5e al met schrijven.
Je weet wel, in van die schriftjes :P
Ja ja
pi_147286935
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef Puntenjager het volgende:
O jezus, geklieder tussen haar tieten :r

[ afbeelding ]
Wil ik best doen
pi_147287083
En daarom gewoon legaal maken vanaf 15 jaar. Tegenwoordig zijn ze al volwassen genoeg.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:57:57 #199
286575 Roces18
Chef de party
pi_147287958
quote:

[..]

Ja, dom wijf zoals ik het zeg. Ik wil helemaal geen boek schrijven, waarom moet je mij er bij halen. Ga jij maar een boek schrijven. Gewoon irritant gesubsidieerd gezeik op de televisie.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 4 december 2014 @ 20:03:07 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_147288142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja, dom wijf zoals ik het zeg. Ik wil helemaal geen boek schrijven, waarom moet je mij er bij halen. Ga jij maar een boek schrijven. Gewoon irritant gesubsidieerd gezeik op de televisie.
Boeh boeh huilen om mensen die een stuk succesvoller dan jij zijn :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')