Mee eens hoor!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mezelf koste wat het kost naar een HM dwingen lijkt me geen goed recept voor weer lekker gaan lopen. Het is nou ook niet echt een afstand die ik voor de lol loop.
Maar sinds jij de zwaarste marathon van Nederland hebt gelopen, zijn wij hier van mening dat jij alles kanquote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie geeft-ie tenminste nog een tijd op die jullie weleens gelopen hebben. Ik moet veel harder gaan lopen dat een toptijd die ik drie weken geleden pas voor het eerst liep.
Troost je, ik ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie geeft-ie tenminste nog een tijd op die jullie weleens gelopen hebben. Ik moet veel harder gaan lopen dat een toptijd die ik drie weken geleden pas voor het eerst liep.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Hinder het volgende:
[..]
Moet ik nog doorlopen ook.
Jij kunt dat! Vorige week op jouw gemakje de Vlasakker gelopen. En anders valt er misschien wel wat te regelen met defensie, om daar een tank achter je aan te sturen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kun jij tenminste een mooie stijgende lijn voortzetten. Ik moet maar weer eens zien te pieken.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Die houden we erin voor plan B!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:02 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jij kunt dat! Vorige week op jouw gemakje de Vlasakker gelopen. En anders valt er misschien wel wat te regelen met defensie, om daar een tank achter je aan te sturen...
Is niet heel erg want ik benader het enigszins als trainingsrondje.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Ach, ik vind het best leuk om op 1.26 te worden ingeschatquote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik hou toch ook wel van dit topic, worden er tijden geroepen voor mensen die een wedstrijd gaan lopen, eerste reactie van allemaal: Ja, maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, Zwabber is gewoon zijn tijd een beetje ver vooruit. Een jaar ongeveer, schat ik zo in.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik hou toch ook wel van dit topic, worden er tijden geroepen voor mensen die een wedstrijd gaan lopen, eerste reactie van allemaal: Ja, maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, Zwabber is gewoon zijn tijd een beetje ver vooruit. Een jaar ongeveer, schat ik zo in.
doet me een beetje denken aan m'n rondje van gisteren, deels door het centrum tussen 5 en 6. Slalommend tussen de forensen en de grote groepen mensen met Sinterklaascadeaus. Heel handig.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk rondje was dat, zo na m'n oefeningen.Alleen, wijze les, even nadenken over of het einde schooltijd is volgende keer. Wat aan chaos in 't durrep
dat geloof ik jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef YUR het volgende:
Dag 14/41 ook gedaan
Endomondo begint er geinig uit te zien met al die groene poppetjes
Netjes!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat geloof ik ja
Ik had t nooit durven dromen, maar ik denk dat ik t nog net ga halen dit jaar, 200 km
Ik zit nu op 183.44 km
LOL! Ik heb 2km minder gelopen dan jij dit jaar, zelfde doel (1000 mijl), maar denk het net niet te gaan halenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ga voor de 1000 mijl. 1609km. En een beetje. Dus zeg maar 1610. Dat moet nog wel te doen zijn. Zit nu op 1466km.
Zoiets. Kan.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Als het goed is komend jaar, twee jaar nadat ik (opnieuw) ben begonnen met lopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Jahaaaaaa, hier ookquote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Guard het volgende:
wow, vandaag in de brievenbus: een dikke envelop uit Duitsland.
Met daarin een oorkonde en een magazine van de Marathon Berlin![]()
Super zeg, dat had ik niet verwacht van de organisatie van een dergelijk groot evenement
Cafca: niet eerder 10 EM/15km willen lopen of nog niet aan toe geweest?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Als het goed is komend jaar, twee jaar nadat ik (opnieuw) ben begonnen met lopen.
gewoon schroeven in je (oude)schoenen draaien.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"and track is usually covered with snow or ice".
Tot daar klonk het goedLopen over ijs is niet echt mijn sterkste kwaliteit vrees ik. Verder wel heel gaaf..
Ik ook zoietsquote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Ik deed er iets langer dan een jaar over maar het kan zeker sneller als je een 10 EM als echt doel stelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Is deze voorspelling net zo betrouwbaar als de gemiddelde weersvoorspelling? Ik liep twee weken geleden bijna DERTIEN minuten langzamer. En okee, Rotterdam heeft geen heuvels of balijbruggen, maar 1:45 gaat het niet worden hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Succes allemaal!
Kom terug na een blessure, bovendien geen "fulltime-loper", dus ik heb mezelf heel bewust afgeremd uit angst voor een nieuwe blessure. Vorig jaar oktober weer begonnen met als doel in september bij de TTM de 10 kilometer, daarna rustig uitbouwen naar volgend jaar de ten Miles, als alles goed gaat in 2016 de HM.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Cafca: niet eerder 10 EM/15km willen lopen of nog niet aan toe geweest?
Shit...dit was ons geheim!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
op het lijstje van Zwabber mis ik de come back van Liesje68 na een lange,lange blessure..
Ik zet Liesje in op 1.25
Idemquote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop de bruggenloop helemaal niet
Ik ook niet, dat past natuurlijk helemaal niet in de voorbereiding van de Mescherbergloopquote:
we kunnen hem samen nog editen!!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Shit...dit was ons geheim!![]()
Okay...no pressure!!!
QFTquote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
op het lijstje van Zwabber mis ik de come back van Liesje68 na een lange,lange blessure..
Ik zet Liesje in op 1.25
Too late nowquote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we kunnen hem samen nog editen!!
als je na zo'n lange blessure de moed en de wilskracht weet te vinden om aan een come back te werken dan ben je gewoon een eindbazin!quote:
Dank maar het is heel simpel. Heb ontdekt dat ik me veel beter tussen de oren voel met hardlopen. Puur eigenbelang dus!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je na zo'n lange blessure de moed en de wilskracht weet te vinden om aan een come back te werken dan ben je gewoon een eindbazin!
Wat lekker!!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dank maar het is heel simpel. Heb ontdekt dat ik me veel beter tussen de oren voel met hardlopen. Puur eigenbelang dus!
Ja uiteraard, maar ik vind het altijd fijn als ik kan bedenken wat er misging, zodat ik het in het vervolg kan voorkomen. Maar het zal wel een combinatie van factoren zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef flipsen het volgende:
Vervelend LT, maar kan een keer gebeuren toch? Zelfs jou
Ah, dan ben ik al terug uit Noorwegen. Lijkt me mooi, maar iets te gevaarlijk. Vooral nu ik vanochtend wéér door mijn enkel ben gegaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat was 2012, in 2013 kreeg je een kerstboom.
Iemand trouwens bekend met deze: http://www.msm.no/polar-night-halfmarathon.242499.en.html (zelf niet geïnteresseerd, maar wellicht zijn er enkelen die hier wel warm voor lopen).
Ik begon maart 2010 te trainen voor de 5km Marikenloop in mei en in juni nog een 5km Kikarun. In september 10 km Singelloop en in november de Zevenheuvelenloop.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Mij ook. Kou en duisternis zijn geen probleem (net als regen en wind, daar kan ik vrij goed tegen), maar gladheid, dat is wachten op problemen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik al terug uit Noorwegen. Lijkt me mooi, maar iets te gevaarlijk. Vooral nu ik vanochtend wéér door mijn enkel ben gegaan.
Nope, geen mobiel mee. Volgende keer als ik weer gewoon in lange broek gaquote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Flipsen!Lijkt me een erg mooi rondje! Geen foto's gemaakt toevallig?
![]()
Jij bent zondag gewoon beter en dan lopen we gezellig samen niet 1:32. Goed?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent zondag gewoon beter en dan lopen we gezellig samen niet 1:32. Goed?
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Succes allemaal!
Ja, achteraf lijkt het daar nog het meeste op, net als ik wel eens met fietsen heb gehad dat je gewoon ineens geparkeerd staat, zonder dat je benen verzuurd zijn of zo. Maar normaal loop ik juist altijd heel goed op vetverbranding, loop zo 15km voor het ontbijt. Maarja dat is natuurlijk geen interval maar LDL. Anyways, vandaag maar een dagje rust. Nachtrust was ook niet ideaal aangezien mijn vriend tot 4 uur lag te hoesten..quote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Liesje goed bezig en that's the spirit!![]()
LT, dat lijkt me best even schrikken, extreme hongerklop ofzo? Merk wel dat ik ook wel wat last van de kou heb, dus zou ook nog kunnen. Of combinatie van factoren ofzo. Even in de gaten houden.
Gaaf Flipsen!Lijkt me een erg mooi rondje! Geen foto's gemaakt toevallig?
![]()
wow profi!quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Van Mrs.RD toch nog, op de valreep een vervroegd, kerstkadootje gekregen....
[ afbeelding ]
voordelen t.o.v. mijn Camelbak: goed overzicht op hoeveel je drink en makkelijk bij te vullen en veel ruimte aan de voorkant voor gels, bars, handschoenen en muts (dus je hoeft je pack niet meer af te doen)
*boks*quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
He getsie, dat is niet de bedoeling!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Quoi het volgende:
[..]Zou mooi zijn. Ik denk het alleen niet. Flinke koorts en alles. Jij loopt gewoon niet die tijd, deal?
Moooooiquote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
voordelen t.o.v. mijn Camelbak: goed overzicht op hoeveel je drink en makkelijk bij te vullen en veel ruimte aan de voorkant voor gels, bars, handschoenen en muts (dus je hoeft je pack niet meer af te doen)
Nice! Zit daar dan ook nog een waterzak in, of heb je alleen die bidons?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |