Ja uiteraard, maar ik vind het altijd fijn als ik kan bedenken wat er misging, zodat ik het in het vervolg kan voorkomen. Maar het zal wel een combinatie van factoren zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:39 schreef flipsen het volgende:
Vervelend LT, maar kan een keer gebeuren toch? Zelfs jou
Ah, dan ben ik al terug uit Noorwegen. Lijkt me mooi, maar iets te gevaarlijk. Vooral nu ik vanochtend wéér door mijn enkel ben gegaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat was 2012, in 2013 kreeg je een kerstboom.
Iemand trouwens bekend met deze: http://www.msm.no/polar-night-halfmarathon.242499.en.html (zelf niet geïnteresseerd, maar wellicht zijn er enkelen die hier wel warm voor lopen).
Ik begon maart 2010 te trainen voor de 5km Marikenloop in mei en in juni nog een 5km Kikarun. In september 10 km Singelloop en in november de Zevenheuvelenloop.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Mij ook. Kou en duisternis zijn geen probleem (net als regen en wind, daar kan ik vrij goed tegen), maar gladheid, dat is wachten op problemen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik al terug uit Noorwegen. Lijkt me mooi, maar iets te gevaarlijk. Vooral nu ik vanochtend wéér door mijn enkel ben gegaan.
Nope, geen mobiel mee. Volgende keer als ik weer gewoon in lange broek gaquote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Flipsen!Lijkt me een erg mooi rondje! Geen foto's gemaakt toevallig?
![]()
Jij bent zondag gewoon beter en dan lopen we gezellig samen niet 1:32. Goed?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent zondag gewoon beter en dan lopen we gezellig samen niet 1:32. Goed?
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Succes allemaal!
Ja, achteraf lijkt het daar nog het meeste op, net als ik wel eens met fietsen heb gehad dat je gewoon ineens geparkeerd staat, zonder dat je benen verzuurd zijn of zo. Maar normaal loop ik juist altijd heel goed op vetverbranding, loop zo 15km voor het ontbijt. Maarja dat is natuurlijk geen interval maar LDL. Anyways, vandaag maar een dagje rust. Nachtrust was ook niet ideaal aangezien mijn vriend tot 4 uur lag te hoesten..quote:Op donderdag 4 december 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Liesje goed bezig en that's the spirit!![]()
LT, dat lijkt me best even schrikken, extreme hongerklop ofzo? Merk wel dat ik ook wel wat last van de kou heb, dus zou ook nog kunnen. Of combinatie van factoren ofzo. Even in de gaten houden.
Gaaf Flipsen!Lijkt me een erg mooi rondje! Geen foto's gemaakt toevallig?
![]()
wow profi!quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Van Mrs.RD toch nog, op de valreep een vervroegd, kerstkadootje gekregen....
[ afbeelding ]
voordelen t.o.v. mijn Camelbak: goed overzicht op hoeveel je drink en makkelijk bij te vullen en veel ruimte aan de voorkant voor gels, bars, handschoenen en muts (dus je hoeft je pack niet meer af te doen)
*boks*quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop de bruggenloop helemaal niet
He getsie, dat is niet de bedoeling!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Quoi het volgende:
[..]Zou mooi zijn. Ik denk het alleen niet. Flinke koorts en alles. Jij loopt gewoon niet die tijd, deal?
Moooooiquote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
voordelen t.o.v. mijn Camelbak: goed overzicht op hoeveel je drink en makkelijk bij te vullen en veel ruimte aan de voorkant voor gels, bars, handschoenen en muts (dus je hoeft je pack niet meer af te doen)
Nice! Zit daar dan ook nog een waterzak in, of heb je alleen die bidons?quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop de bruggenloop helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |