Cafca: niet eerder 10 EM/15km willen lopen of nog niet aan toe geweest?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Als het goed is komend jaar, twee jaar nadat ik (opnieuw) ben begonnen met lopen.
gewoon schroeven in je (oude)schoenen draaien.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"and track is usually covered with snow or ice".
Tot daar klonk het goedLopen over ijs is niet echt mijn sterkste kwaliteit vrees ik. Verder wel heel gaaf..
Ik ook zoietsquote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Ik deed er iets langer dan een jaar over maar het kan zeker sneller als je een 10 EM als echt doel stelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Is deze voorspelling net zo betrouwbaar als de gemiddelde weersvoorspelling? Ik liep twee weken geleden bijna DERTIEN minuten langzamer. En okee, Rotterdam heeft geen heuvels of balijbruggen, maar 1:45 gaat het niet worden hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Succes allemaal!
Kom terug na een blessure, bovendien geen "fulltime-loper", dus ik heb mezelf heel bewust afgeremd uit angst voor een nieuwe blessure. Vorig jaar oktober weer begonnen met als doel in september bij de TTM de 10 kilometer, daarna rustig uitbouwen naar volgend jaar de ten Miles, als alles goed gaat in 2016 de HM.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Cafca: niet eerder 10 EM/15km willen lopen of nog niet aan toe geweest?
Shit...dit was ons geheim!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
op het lijstje van Zwabber mis ik de come back van Liesje68 na een lange,lange blessure..
Ik zet Liesje in op 1.25
Idemquote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop de bruggenloop helemaal niet
Ik ook niet, dat past natuurlijk helemaal niet in de voorbereiding van de Mescherbergloopquote:
we kunnen hem samen nog editen!!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Shit...dit was ons geheim!![]()
Okay...no pressure!!!
QFTquote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
op het lijstje van Zwabber mis ik de come back van Liesje68 na een lange,lange blessure..
Ik zet Liesje in op 1.25
Too late nowquote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we kunnen hem samen nog editen!!
als je na zo'n lange blessure de moed en de wilskracht weet te vinden om aan een come back te werken dan ben je gewoon een eindbazin!quote:
Dank maar het is heel simpel. Heb ontdekt dat ik me veel beter tussen de oren voel met hardlopen. Puur eigenbelang dus!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je na zo'n lange blessure de moed en de wilskracht weet te vinden om aan een come back te werken dan ben je gewoon een eindbazin!
Wat lekker!!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dank maar het is heel simpel. Heb ontdekt dat ik me veel beter tussen de oren voel met hardlopen. Puur eigenbelang dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |