quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BB heb ik al af.
Homeland nog niet aan begonnen, maar dat lijkt me "niet mijn ding".
Al zei ik dat van House of Cards ook qua thematiek vooraf. En dat was briljant.
Misschien dus toch maar eens proberen. Het is nu ff rustig in serieland. Winterstop.
Ik ben serieus, één grote weggeefhoek dat FHF. Ramvol met wijven die hun benen bij elkaar hadden moeten houdenquote:
Homeland zeker de moeite waard. S3 misschien de minste maar het net afgelopen S4 is weer heel sterkquote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BB heb ik al af.
Homeland nog niet aan begonnen, maar dat lijkt me "niet mijn ding".
Al zei ik dat van House of Cards ook qua thematiek vooraf. En dat was briljant.
Misschien dus toch maar eens proberen. Het is nu ff rustig in serieland. Winterstop.
S3 vond ik echt slecht maar dat trekt dus weer bij? Er komt ook een vijfde seizoen geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homeland zeker de moeite waard. S3 misschien de minste maar het net afgelopen S4 is weer heel sterk
Klopt. S5 ook weer langer in lengtequote:Op donderdag 4 december 2014 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
S3 vond ik echt slecht maar dat trekt dus weer bij? Er komt ook een vijfde seizoen geloof ik.
Komen nog 3 afleveringen (7-12, 14-12 en 21-12)quote:Op donderdag 4 december 2014 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homeland zeker de moeite waard. S3 misschien de minste maar het net afgelopen S4 is weer heel sterk
"sterk seizoen, beetje open einde"quote:Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komen nog 3 afleveringen (7-12, 14-12 en 21-12)
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sterk seizoen, beetje open einde".
Ik had even gekeken maar volgens mij trekt het niet helemaal het slag volk aan waarmee ik kerst zou willen vieren.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:34 schreef CherryLips het volgende:
O ik dacht dat je het alleen over dat ene topic had. Verder kom ik er nooit.
Paupersquote:Op donderdag 4 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had even gekeken maar volgens mij trekt het niet helemaal het slag volk aan waarmee ik kerst zou willen vieren.
FOK!kers?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had even gekeken maar volgens mij trekt het niet helemaal het slag volk aan waarmee ik kerst zou willen vieren.
Qtie! Ik woon nog steeds niet bij je in de buurtquote:
Dat schiet ook niet op! Tempo!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Qtie! Ik woon nog steeds niet bij je in de buurt
[..]quote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 december 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paupers
Ja ik weet het! Vorige week wezen kijken in de Meern, was best te doenquote:
Nee gekkie, dat is illegaal, zeker als je er daarna benzine overh.. laat maarquote:Op donderdag 4 december 2014 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, niet alle moeders op een hoop gooien
Er mag zo veel niet...quote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat is illegaal, zeker als je er daarna benzine overh.. laat maar
Je bent Deventer gewend, zelfs Kanaaleilanden is te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Vorige week wezen kijken in de Meern, was best te doen
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent Deventer gewend, zelfs Kanaaleilanden is te doen
Huuuuuuuuu!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Nee, Kanaleneiland dan hè? Niet bloody De Meern.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt? Dat wist ik niet! Maar het was best leuk daar!
Oh wacht, jij woont bij Kanaleneilandquote:Op donderdag 4 december 2014 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt? Dat wist ik niet! Maar het was best leuk daar!
Nou wil ik niet opscheppen, maar is wel wat klein.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Cucumber, now for both sexes.
Kanaleneiland.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, jij woont bij Kanaleneiland
No banana for scalequote:Op donderdag 4 december 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou wil ik niet opscheppen, maar is wel wat klein.
Het was daar leukquote:Op donderdag 4 december 2014 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, Kanaleneiland dan hè? Niet bloody De Meern.
Dan woon je nog steeds niet bij mij in de buurt.quote:
Ik kwam eens in Zwolle terecht terwijl ik naar Hilversum moest. Was niet leukquote:Op donderdag 4 december 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat gebeurt vaker dan sommige mensen denken
Schiphol; Haarlem. Vergeten over te stappen in Leiden.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar moest je heen en waar ga je nu heen?
Tsssk, wat zit je dan te zeuren man! Tien minuten is niks!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan woon je nog steeds niet bij mij in de buurt.Alhoewel, het is 10 minuten fietsen vanaf hier.
Die fout is in Deventer wel makkelijk te makenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kwam eens in Zwolle terecht terwijl ik naar Hilversum moest. Was niet leuk
Die fout is voor mij sowieso makkelijk te maken. Ik ben een beetje een OV jostiquote:Op donderdag 4 december 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die fout is in Deventer wel makkelijk te maken
Vooral veel geluk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Hoe zijn jullie uberhaupt zo oud geworden?.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Hoe zijn jullie uberhaupt zo oud geworden?.
Naar jou toe is elke minuut al te veel.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, wat zit je dan te zeuren man! Tien minuten is niks!
idd, de moeite niet waard.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar jou toe is elke minuut al te veel.
Nee echt he, sufkut ben ikquote:
quote:
Verkeerde kant van het kanaalquote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik zit liever iets verder waar ik wel lekker zit voor een redelijke prijs dan in een pauperbuurt...quote:Op donderdag 4 december 2014 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkeerde kant van het kanaal
quote:
Ik vind alles aan die kant pauperquote:Op donderdag 4 december 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik zit liever iets verder waar ik wel lekker zit voor een redelijke prijs dan in een pauperbuurt...
Ik vond het echt meevallen, vond de huizen best leuk, veel ruimte overal ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind alles aan die kant pauperKun je beter meteen in oud Vleuten gaan wonen.
M'n zus was een keer in de verkeerde trein gesprongenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond het vooral erg toen ik met de intercity direct ging vanaf Rotterdam, moest naar Schiphol.. maar kwam in Breda aan
Dat is ook wel fucked up, beetje zwartrijden daardoorquote:Op donderdag 4 december 2014 10:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus was een keer in de verkeerde trein gesprongen(ja oké, het werd ook wel chaotisch omgeroepen). Zat ze in de trein naar Den Bosch ipv Ede-Wageningen. En ik stond nog op het perron met de kaartjes. Sindsdien wacht ze tot ik zeg dat ze in die trein kan.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond het vooral erg toen ik met de intercity direct ging vanaf Rotterdam, moest naar Schiphol.. maar kwam in Breda aan
Pauperbuurten.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik zit liever iets verder waar ik wel lekker zit voor een redelijke prijs dan in een pauperbuurt...
hoef ik me gelukkig niet druk om te maken met dalvrij.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel fucked up, beetje zwartrijden daardoor![]()
Zorg dan ook altijd voor m'n eigen kaartjes (nouja, dat ik incheck) of dat ik de persoon zie waarmee ik meereis
Van die jaren 80 huizen of nieuwbouw?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het echt meevallen, vond de huizen best leuk, veel ruimte overal ook.
Nee niks, en ik de hele tijd mot hebben zekerquote:
Vrouwen....quote:Op donderdag 4 december 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die gaat toch wel echt 180 graden de andere kant op. Vanaf een compleet ander perron.
Agressieve oostblokkers hebben we hier idd al genoeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, en ik de hele tijd mot hebben zeker
Ik wou niet gemeen zijn, maar als je kunt koppen moet je het doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, wat doe jij ineens gemeen vandaag, zit je string in je reet ofzo?
Yup..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Die gaat toch wel echt 180 graden de andere kant op. Vanaf een compleet ander perron.
Nee, wel nieuwer dan jaren '80 hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Van die jaren 80 huizen of nieuwbouw?
Ik zal jou eens koppenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou niet gemeen zijn, maar als je kunt koppen moet je het doen.
Wel dat je je incheckt.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
hoef ik me gelukkig niet druk om te maken met dalvrij.
Ik had ook de kortingskaart, dus ik dacht toen 'ik hou alles wel bij me'. Anders had ze nog een student ofzo aan kunnen spreken, iedereen zag dat er iets niet goed ging. Zij sprong de trein in, deuren gaan dicht, ik zag haar verschrikt omkijken en ik zwaaien vanaf het perronquote:Op donderdag 4 december 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel fucked up, beetje zwartrijden daardoor![]()
Zorg dan ook altijd voor m'n eigen kaartjes (nouja, dat ik incheck) of dat ik de persoon zie waarmee ik meereis
Are you going to give head?quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Agressieve oostblokkers hebben we hier idd al genoeg.
Ik ging een keer een date oppikken van het station. Trein kwam aan, trein reed weer weg, kreeg ik ineens een SMS'je: "eeh, was dat station Delft?"quote:
En jij maar blauwbekken op het stationquote:Op donderdag 4 december 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ging een keer een date oppikken van het station. Trein kwam aan, trein reed weer weg, kreeg ik ineens een SMS'je: "eeh, was dat station Delft?"
En voor de wijsneuzen: ja ze kwam wel terug
"vandaag"quote:Op donderdag 4 december 2014 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Crap, ik ben niet scherp vandaag
De deur ging vlak achter haar dichtquote:Op donderdag 4 december 2014 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel dat je je incheckt.
Maar sowieso andere voor je kaartje laten zorgen en dan niet nagaan dat diegene er ook echt is
Ja die rivier die je over ging was nog geen duidelijk genoegen hint?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup..
Dacht, "he intercity direct,d ie moet ik hebben, vertrekt over 1 minuut.. rennne!" ipv ook even te kijken welke eindbestemming die had.
Net voordat we aankwamen op het station zag ik "breda ....." huppeleflup, toen bedacht ik me wel dat er iets niet klopte hehe.
Ja verdorie, doe eens lief!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"vandaag"
OK ok, ik hou wel op.
Daarvoor moet je echt niet bij mij zijn op het momentquote:
Ik ben altijd aan het lezen / puzzelen / slapen. Dus nee, die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 4 december 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja die rivier die je over ging was nog geen duidelijk genoegen hint?
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De deur ging vlak achter haar dichtIk riep nog 'nee wacht' in het fluitje en zij draait zich om om te kijken waar ik ben, deuren dicht. Ik vond het wel komisch.
What happend?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet in de liefste fase van mijn leven zullen we maar zeggen.
Nog steeds niet nee?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarvoor moet je echt niet bij mij zijn op het moment.
Ik ben niet in de liefste fase van mijn leven zullen we maar zeggen.
quote:
Stuff.quote:
volgens mij was het zomer. Dunno, looooong time agoquote:Op donderdag 4 december 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En jij maar blauwbekken op het station
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
En nee, maar hoezo "nog steeds niet"?.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij was het zomer. Dunno, looooong time ago
Ik mis iets, maar dat ligt nu aan mij denk ik zoquote:
Dat je zelden lief bent..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mis iets, maar dat ligt nu aan mij denk ik zo.
Tijd van het jaar helpt vast ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Stuff.
En nee, maar hoezo "nog steeds niet"?.
Ah zo, nee dat klopt.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je zelden lief bent..
Maar dat zeg je zelf ook vaak genoeg
Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij was het zomer. Dunno, looooong time ago
quote:
Was ik het maar, zou een stuk beter zijn voor mequote:
Wazzup?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ik het maar, zou een stuk beter zijn voor me.
Overvecht heeft ook goede delenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhoo Qtie, ms eindig ik alsnog bij jou in de buurtNa 3 jaar wil ik volgend jaar toch echt een keer gaan verhuizen, en ik kan wel een dik nieuwbouwhuis in een topwijk willen, maar dan moet het ook nog maar kunnen he..
The usual crap, iets met vrouwenquote:
Ja precies. En onderhand vind ik het samenwonen met mijn vent iets belangrijker dan het perfecte huis in de perfecte wijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overvecht heeft ook goede delen
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The usual crap, iets met vrouwen.
En met de rest.
Het is maar een klein groepje dat het voor de rest verpest hoor!quote:
Nou ja, jij en je zoon moet wel normaal over straat kunnen hequote:Op donderdag 4 december 2014 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. En onderhand vind ik het samenwonen met mijn vent iets belangrijker dan het perfecte huis in de perfecte wijk.
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]We zuigen dan ook apenballen
There's my problem, ik heb geen apenballen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
We zijn geen bontkraagjesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is maar een klein groepje dat het voor de rest verpest hoor!.
Ja natuurlijk, dat is weer het andere uiterste, het moet geen pauperbuurt zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jij en je zoon moet wel normaal over straat kunnen he
Woohoo!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhoo Qtie, ms eindig ik alsnog bij jou in de buurtNa 3 jaar wil ik volgend jaar toch echt een keer gaan verhuizen, en ik kan wel een dik nieuwbouwhuis in een topwijk willen, maar dan moet het ook nog maar kunnen he..
Burka aan en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jij en je zoon moet wel normaal over straat kunnen he
quote:
Echt niet meer dan 80%. Echt!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is maar een klein groepje dat het voor de rest verpest hoor!.
Wel fijn op die bad hair daysquote:
Bekend probleem. Heb ik best vaak.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel fijn op die bad hair days
Ik ben blond he, had je dat al meegekregen trouwens?quote:
Live?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
quote:
First world problemsquote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik ben het ge-LAT zo zat he
Dat zou een man dus NOOIT overkomen hequote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het licht van mijn vorige post, ik stond vanmorgen zonder benzine halverwege mijn werk stil.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het licht van mijn vorige post, ik stond vanmorgen zonder benzine halverwege mijn werk stil.
Waarschijnlijk viel het lampje niet op tussen alle andere brandende waarschuwingslampjesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een man dus NOOIT overkomen he
Niks schat. Over apenballen gesproken, heb jij nog wel eens sappige verhalen, of is dat helemaal over?quote:
Hoog tijd om standaard een jerrycan benzine achterin te zetten dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wist dat ik moest tanken, ik dacht alleen de pomp nog wel te halen. En het ergste, het is me een paar weken geleden ook al gebeurd![]()
En die geweldige papa van me die me elke keer komt redden
En een jerrycan benzine in de achterbak is geen optie?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wist dat ik moest tanken, ik dacht alleen de pomp nog wel te halen. En het ergste, het is me een paar weken geleden ook al gebeurd![]()
En die geweldige papa van me die me elke keer komt redden
Ik heb dat nooit gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Het ligt aan het weer.
Ohja en aan blond zijn.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoog tijd om standaard een jerrycan benzine achterin te zetten dus.
Dat stinkt zo!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een jerrycan benzine in de achterbak is geen optie?
Ja jij bent nu gewaarschuwd, da's niet eerlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaanIk moet vanmiddag naar Amsterdam met de auto en hoewel ik nog een halfvolle tank heb, ga ik zo toch nog even tanken voor ik wegga
Je kent me duidelijk nog niet zo goed..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet als je niet knoeit (en de dop goed aandraait).
Niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een man dus NOOIT overkomen he
Je had toch een vriend? Nou dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk nog niet zo goed..
Die is heel erg van het 'kun je prima zelf doen' helaas..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch een vriend? Nou dan.
Op elk gebied?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is heel erg van het 'kun je prima zelf doen' helaas..
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu zie ik wel voor me dat Miss over 2 jaar weer zonder peut staat, en dan 10 liter stroop in dr tank giet die al 2 jaar achterin staat
Waarom word ik een beetje bang nu?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo, eens kijken waar we MissB kunnen dumpen in UtrechtWat zijn leuke wijken Q?
Zoals De Meern ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ergens in een achterbuurt in Utrecht
Levend hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom word ik een beetje bang nu?
Dat zou dan wel weer mooi zijn. Gratis haar tank leeggehaald en die paupers zitten ook met klei in hun mercedesquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals De Meern ofzo.
Of Terwijde, want daar zuigen ze de benzine uit je auto.
Dan is het goedquote:
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondroodquote:
Koekje erbijquote:Op donderdag 4 december 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondrood.
Dan ben ik nog geen 50 hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondrood.
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektquote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Zou wel leuk zijn, over 20 jaar, dat iedereen hier nog (af en toe) komt
Af en toe?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Zou wel leuk zijn, over 20 jaar, dat iedereen hier nog (af en toe) komt
Stomforum.nl?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektWaar moet ik me dan online vervelen en bioscoopvriendjes vandaan halen?
Je kan altijd mij appen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektWaar moet ik me dan online vervelen en bioscoopvriendjes vandaan halen?
quote:
Een ander forum zoekenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Qyroz.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Zijn wel een hoop mensen afgehaakt trouwens, door de jaren heen. PetitLapin, Sabrina, JoeyT, Tranceptor, melismay, thisbe, Phae, WeirdMickey, Qyroz, etc.
Hoe heette die andere sneue ook alweer? BttD toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Qyroz.
Wat een sukkel was dat. Blij dat ie weg is.
Ik kan er nog wel 30 bedenken. Denk ik. Ben de meeste alweer vergeten. Weinig indruk gemaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Zijn wel een hoop mensen afgehaakt trouwens, door de jaren heen. PetitLapin, Sabrina, JoeyT, Tranceptor, melismay, thisbe, Phae, WeirdMickey, Qyroz, etc.
Gelukkig nooit echt gekend, al ook heeeeeel af en toe kwam ie nog eens langs. Gelijk weggepest, zoals enkel wij daar goed in zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Qyroz.
Wat een sukkel was dat. Blij dat ie weg is.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komt nog heeeeeel af en toe buurten
Zal ik doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Burdie het volgende:
zeg maar dat ik 'm mis
.
Is hij nog bij zijn borderline vriendinnetje, en/of scharrel?
Sabrina maakte daarentegen een behoorlijke indruk...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 30 bedenken. Denk ik. Ben de meeste alweer vergeten. Weinig indruk gemaakt.
Qyroz ook?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaanquote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
En dan zit ik al weer 14 jaar op FOK! mijn tijd te verdoen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaan
Ze komen gewoon niet door de keuring heen, voldoen niet aan onze hoge standaarden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Nieuwe aanwinst hier zou ook niet verkeerd zijn, maar we pesten iedereen te goed weg
Zouden wijzelf wel door de keuring komen?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen gewoon niet door de keuring heen, voldoen niet aan onze hoge standaarden.
Wij ZIJN de standaarden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden wijzelf wel door de keuring komen?
Niet mijn kinderenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zal inmiddels ook al wel 3 kinderen hebben uitgepoept.
Ik 12 jaar en 3 weken. Where did the time goquote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zit ik al weer 14 jaar op FOK! mijn tijd te verdoen.![]()
Ik zo van mijn leven wat doe je?
Dit zijn namen uit de begin jaren van de R&P SC.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaan
We moeten [Singles] er natuurlijk nog even bij trekken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zijn namen uit de begin jaren van de R&P SC.
Ik ben netjes getrouwd.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks schat. Over apenballen gesproken, heb jij nog wel eens sappige verhalen, of is dat helemaal over?
quote:
Dat is aan haar om evt te vertellen uiteraardquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waar is die ineens, zij was tof
Zullen we samen gaan lijnen?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
Vroeger, toen alles beter was.
30 kilo geleden.
Leuke meid was dat ja!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waar is die ineens, zij was tof
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan jullie maar samen wat lichaamsbeweging hebben ja
Newbie!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik zit al vanaf 2008 op Fok!
Maar in verhouding een newbie!
Hartaanval op je 40equote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon gaan trouwen, hoeven we niet meer te gaan lijnen..
quote:
Zou je dat nu wel doen...?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.
Hebben we niets meer om over te speculeren.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.
Nee we blijven jullie volgen. Jullie zijn een beetje de Brooke en Ridge van Fok! natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van CL blijf je af hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!quote:
Ik ben in de wederopbouwfase nogquote:Op donderdag 4 december 2014 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!
Snapchat, instagram.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar hangen die tegenwoordig uit eigenlijk?
KPD SC / Relatie SC / SEX SC gok ik zoquote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben in de wederopbouwfase nog.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zal inmiddels ook al wel 3 kinderen hebben uitgepoept.
Je moet ook bij TMF-chat zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. En ik maar zitten vissen op CU2. Stomme generatiekloof.
Ook weer zo, heeft er ook mee te maken denk ik zoquote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?Dan ben je toch al richting de afbouwfase aan het gaan?
Ik noteer het even. Werkt dat ook met Mosaic of moet ik overstappen naar Netscape?quote:
The circle of life.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, heeft er ook mee te maken denk ik zo.
Tripodquote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OEeh
En zo'n andere chatroom, daar kwamen mijn eerste internet dates vandaan![]()
![]()
Geen idee, maar heb je ook ICQ?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik noteer het even. Werkt dat ook met Mosaic of moet ik overstappen naar Netscape?
Ik mis vroeger. Dat je bij het slapen je pc aan liet staan om niets op IRC te missen.quote:
Sorry popje, ik ga Q niet dwarsbomenquote:
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis vroeger. Dat je bij het slapen je pc aan liet staan om niets op IRC te missen.
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprakquote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.
'ZIE MIJ'quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprak
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. En ik maar zitten vissen op CU2. Stomme generatiekloof.
Hij weet dat wij voor elkaar bestemd zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als ie zich niet zo snel had laten overhalen
Held.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry popje, ik ga Q niet dwarsbomen.
Gelukkig maakt dat met Whatsapp niet meer uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.
"Waarom gebeurt mij dit???????"quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Je MSN-status, de voorloper van de 'vraag aan mij wat er met me is'-Facebook statussen.
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Je MSN-status, de voorloper van de 'vraag aan mij wat er met me is'-Facebook statussen.
Of een of andere regel uit n songtekst vaneen of aander deprimerend nummer.quote:
Toen was het nog passief, relatief.. Of je moest het idd in je naam gooien.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Niet. Daarom had ik toen ook geen leven. Maar wel FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?
Toen je alleen berichtjes kon sturen als de ander ook online wasquote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprak
Je slaat Hyves overquote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Afspreken hoelaat je online kwamquote:Op donderdag 4 december 2014 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen je alleen berichtjes kon sturen als de ander ook online was
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?
Krabbelsquote:
Je, de tieten van je vriendin bij 320x240, das was geil zeg!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!
Die chick die vergat uit te stappen. Daarmee heb ik uren zitten cammen op MSNquote:Op donderdag 4 december 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!
Huisvrouwen-invasie, dan is het wel over met je social network.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Kluts het volgende:
Hyves werd op een gegeven moment te fout. Met fijne dinsdag glitterplaatjes.
Facebook haalt het aardig rap in.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Kluts het volgende:
Hyves werd op een gegeven moment te fout. Met fijne dinsdag glitterplaatjes.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facebook haalt het aardig rap in.
Ik wacht nog tot het moment dat je je profiel goed kan pimpen met knipperende glitterplaatjes en roze kleurtjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facebook haalt het aardig rap in.
OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic!!
![]()
OUD / Bevallingspaspoortjes deel 1
quote:scheuren: klein labiarupteurtje (3 hechtingen)
Placenta: hartjesvorm700 gram
(foto placenta op verzoek)
en comic sansquote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot het moment dat je je profiel goed kan pimpen met knipperende glitterplaatjes en roze kleurtjes.
IK WIL DIE FOTO VAN DIE PLACENTA ZIEN!quote:
Eh, ieuw, wtfquote:
Ook zo fijn als je een jaar of 14 bent en iemand haalt de oude foto's weer naar boven. Hoe je daar er lekker bij ligt in je eigen poep/placentaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic!!
![]()
OUD / Bevallingspaspoortjes deel 1
Dat doet het idd altijd goed op het schoolplein van het VMBO.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook zo fijn als je een jaar of 14 bent en iemand haalt de oude foto's weer naar boven. Hoe je daar er lekker bij ligt in je eigen poep/placenta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |