Ah zo, nee dat klopt.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je zelden lief bent..
Maar dat zeg je zelf ook vaak genoeg
Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij was het zomer. Dunno, looooong time ago
quote:
Was ik het maar, zou een stuk beter zijn voor mequote:
Wazzup?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ik het maar, zou een stuk beter zijn voor me.
Overvecht heeft ook goede delenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhoo Qtie, ms eindig ik alsnog bij jou in de buurtNa 3 jaar wil ik volgend jaar toch echt een keer gaan verhuizen, en ik kan wel een dik nieuwbouwhuis in een topwijk willen, maar dan moet het ook nog maar kunnen he..
The usual crap, iets met vrouwenquote:
Ja precies. En onderhand vind ik het samenwonen met mijn vent iets belangrijker dan het perfecte huis in de perfecte wijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overvecht heeft ook goede delen
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The usual crap, iets met vrouwen.
En met de rest.
Het is maar een klein groepje dat het voor de rest verpest hoor!quote:
Nou ja, jij en je zoon moet wel normaal over straat kunnen hequote:Op donderdag 4 december 2014 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. En onderhand vind ik het samenwonen met mijn vent iets belangrijker dan het perfecte huis in de perfecte wijk.
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]We zuigen dan ook apenballen
There's my problem, ik heb geen apenballen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
We zijn geen bontkraagjesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is maar een klein groepje dat het voor de rest verpest hoor!.
Ja natuurlijk, dat is weer het andere uiterste, het moet geen pauperbuurt zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jij en je zoon moet wel normaal over straat kunnen he
Woohoo!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhoo Qtie, ms eindig ik alsnog bij jou in de buurtNa 3 jaar wil ik volgend jaar toch echt een keer gaan verhuizen, en ik kan wel een dik nieuwbouwhuis in een topwijk willen, maar dan moet het ook nog maar kunnen he..
Burka aan en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jij en je zoon moet wel normaal over straat kunnen he
quote:
Echt niet meer dan 80%. Echt!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is maar een klein groepje dat het voor de rest verpest hoor!.
Wel fijn op die bad hair daysquote:
Bekend probleem. Heb ik best vaak.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel fijn op die bad hair days
Ik ben blond he, had je dat al meegekregen trouwens?quote:
Live?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
quote:
First world problemsquote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik ben het ge-LAT zo zat he
Dat zou een man dus NOOIT overkomen hequote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het licht van mijn vorige post, ik stond vanmorgen zonder benzine halverwege mijn werk stil.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het licht van mijn vorige post, ik stond vanmorgen zonder benzine halverwege mijn werk stil.
Waarschijnlijk viel het lampje niet op tussen alle andere brandende waarschuwingslampjesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een man dus NOOIT overkomen he
Niks schat. Over apenballen gesproken, heb jij nog wel eens sappige verhalen, of is dat helemaal over?quote:
Hoog tijd om standaard een jerrycan benzine achterin te zetten dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wist dat ik moest tanken, ik dacht alleen de pomp nog wel te halen. En het ergste, het is me een paar weken geleden ook al gebeurd![]()
En die geweldige papa van me die me elke keer komt redden
En een jerrycan benzine in de achterbak is geen optie?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wist dat ik moest tanken, ik dacht alleen de pomp nog wel te halen. En het ergste, het is me een paar weken geleden ook al gebeurd![]()
En die geweldige papa van me die me elke keer komt redden
Ik heb dat nooit gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Het ligt aan het weer.
Ohja en aan blond zijn.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoog tijd om standaard een jerrycan benzine achterin te zetten dus.
Dat stinkt zo!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een jerrycan benzine in de achterbak is geen optie?
Ja jij bent nu gewaarschuwd, da's niet eerlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaanIk moet vanmiddag naar Amsterdam met de auto en hoewel ik nog een halfvolle tank heb, ga ik zo toch nog even tanken voor ik wegga
Je kent me duidelijk nog niet zo goed..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet als je niet knoeit (en de dop goed aandraait).
Niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een man dus NOOIT overkomen he
Je had toch een vriend? Nou dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk nog niet zo goed..
Die is heel erg van het 'kun je prima zelf doen' helaas..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch een vriend? Nou dan.
Op elk gebied?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is heel erg van het 'kun je prima zelf doen' helaas..
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu zie ik wel voor me dat Miss over 2 jaar weer zonder peut staat, en dan 10 liter stroop in dr tank giet die al 2 jaar achterin staat
Waarom word ik een beetje bang nu?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo, eens kijken waar we MissB kunnen dumpen in UtrechtWat zijn leuke wijken Q?
Zoals De Meern ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ergens in een achterbuurt in Utrecht
Levend hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom word ik een beetje bang nu?
Dat zou dan wel weer mooi zijn. Gratis haar tank leeggehaald en die paupers zitten ook met klei in hun mercedesquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals De Meern ofzo.
Of Terwijde, want daar zuigen ze de benzine uit je auto.
Dan is het goedquote:
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondroodquote:
Koekje erbijquote:Op donderdag 4 december 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondrood.
Dan ben ik nog geen 50 hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondrood.
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektquote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Zou wel leuk zijn, over 20 jaar, dat iedereen hier nog (af en toe) komt
Af en toe?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Zou wel leuk zijn, over 20 jaar, dat iedereen hier nog (af en toe) komt
Stomforum.nl?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektWaar moet ik me dan online vervelen en bioscoopvriendjes vandaan halen?
Je kan altijd mij appen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektWaar moet ik me dan online vervelen en bioscoopvriendjes vandaan halen?
quote:
Een ander forum zoekenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Qyroz.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Zijn wel een hoop mensen afgehaakt trouwens, door de jaren heen. PetitLapin, Sabrina, JoeyT, Tranceptor, melismay, thisbe, Phae, WeirdMickey, Qyroz, etc.
Hoe heette die andere sneue ook alweer? BttD toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Qyroz.
Wat een sukkel was dat. Blij dat ie weg is.
Ik kan er nog wel 30 bedenken. Denk ik. Ben de meeste alweer vergeten. Weinig indruk gemaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Zijn wel een hoop mensen afgehaakt trouwens, door de jaren heen. PetitLapin, Sabrina, JoeyT, Tranceptor, melismay, thisbe, Phae, WeirdMickey, Qyroz, etc.
Gelukkig nooit echt gekend, al ook heeeeeel af en toe kwam ie nog eens langs. Gelijk weggepest, zoals enkel wij daar goed in zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Qyroz.
Wat een sukkel was dat. Blij dat ie weg is.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komt nog heeeeeel af en toe buurten
Zal ik doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Burdie het volgende:
zeg maar dat ik 'm mis
.
Is hij nog bij zijn borderline vriendinnetje, en/of scharrel?
Sabrina maakte daarentegen een behoorlijke indruk...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 30 bedenken. Denk ik. Ben de meeste alweer vergeten. Weinig indruk gemaakt.
Qyroz ook?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaanquote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
En dan zit ik al weer 14 jaar op FOK! mijn tijd te verdoen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaan
Ze komen gewoon niet door de keuring heen, voldoen niet aan onze hoge standaarden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Nieuwe aanwinst hier zou ook niet verkeerd zijn, maar we pesten iedereen te goed weg
Zouden wijzelf wel door de keuring komen?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen gewoon niet door de keuring heen, voldoen niet aan onze hoge standaarden.
Wij ZIJN de standaarden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden wijzelf wel door de keuring komen?
Niet mijn kinderenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zal inmiddels ook al wel 3 kinderen hebben uitgepoept.
Ik 12 jaar en 3 weken. Where did the time goquote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zit ik al weer 14 jaar op FOK! mijn tijd te verdoen.![]()
Ik zo van mijn leven wat doe je?
Dit zijn namen uit de begin jaren van de R&P SC.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |